1 рік тому
Тут ви можете обговорити Boomerang.Bet Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Чи є у інших гравців проблеми з цим казино?
Я зняв гроші тиждень тому, але вони досі не заплатили, і кожен день у них є різні виправдання.
Крім того, коли я перевіряю ліцензію, там написано "недійсна"
Do other players also have problems with this casino?
I made a withdrawal a week ago and they still haven’t paid and every day they have different excuses.
Also when I check there licence it says "not valid"
Так, мій друже, у мене також проблеми з цим казино, я зробив депозит 5 днів тому, але досі не маю грошей на своєму балансі, служба підтримки сказала, що вам потрібно почекати мінімум 7 днів, щоб отримати ці гроші. 7 днів? Це божевілля. І це казино не має ліцензії, служба підтримки сказала, що у них є ліцензія. Але, можливо, мої очі мене брешуть.
Yes my friend i also have problems with this casino, i make deposite 5 days ago, and still dont have money in my balance, support said u need wait 7 days minimum for this money. 7 days? Its crazy. And this casino not licensed, support said they have license. But maybe my eyes lie me.
7 днів, щоб гроші надійшли на ваш рахунок, — це справді божевілля. На Trustpilot.com є ще багато скарг
Будемо сподіватися, що у них є ці проблеми, тому що це нове казино, і вони розберуться, і ми незабаром отримаємо свої гроші.
7 days for money to reach your account is indeed crazy. There are many more complaints at Trustpilot.com
Let's hope they have these problems because they are a new casino and they sort it out and we get our money soon.
Минуло 7 днів після мого депозиту, на моєму балансі немає грошей, і казино завжди говорить те саме, мені потрібно почекати ще трохи.
7 days have passed since my deposit, there is no money in my balance and the casino always says the same thing, I have to wait a little longer.
Яким платіжним постачальником ви користувалися? Можливо, ви можете спробувати зв’язатися безпосередньо з постачальником платежів.
Which payment provider did you use? Perhaps it’s an option to try to contact the payment provider directly.
Wlpay, я думаю, але веб-сайт wlpay.io не працює для мене, можливо, цей веб-сайт ні для кого не працює.
Wlpay i think, but website wlpay.io not working for me, maybe this website not working for no one.
В огляді вашого депозиту в гаманці казино ви можете натиснути «подробиці» свого депозиту (чи ваші депозити показані в цьому огляді?), а на моєму – «Nodapay» (але також перегляньте «Wlpay» на сторінці депозиту).
На вашому місці я б надіслав електронного листа їм обом.
Nodapay; support@naudapay.com
Wlpay; info@wlpayments.com тел:+31 (0) 858769806
On your deposit overview in the casino wallet you can click on "details" from your deposit (are you deposits shown in this overview?) and mine say "Nodapay" (but also see "Wlpay" on the deposit page indeed).
If I were you I would email them both.
Nodapay; support@naudapay.com
Wlpay; info@wlpayments.com tel:+31 (0) 858769806
Чи є у інших гравців проблеми з цим казино?
Я зняв гроші тиждень тому, але вони досі не заплатили, і кожен день у них є різні виправдання.
Крім того, коли я перевіряю ліцензію, там написано "недійсна"
Do other players also have problems with this casino?
I made a withdrawal a week ago and they still haven’t paid and every day they have different excuses.
Also when I check there licence it says "not valid"
Привіт.
Ліцензія дійсна.
Вам просто потрібно використовувати правильну печатку підтвердження, розміщену на веб-сайті казино.
У всякому разі, які "відмовки" ви чули досі?
Hello.
The license is valid.
You just need to use the correct verification seal placed on the casino's website.
Anyway, what kind of "excuses" have you heard so far?
Так, мій друже, у мене також проблеми з цим казино, я зробив депозит 5 днів тому, але досі не маю грошей на своєму балансі, служба підтримки сказала, що вам потрібно почекати мінімум 7 днів, щоб отримати ці гроші. 7 днів? Це божевілля. І це казино не має ліцензії, служба підтримки сказала, що у них є ліцензія. Але, можливо, мої очі мене брешуть.
Yes my friend i also have problems with this casino, i make deposite 5 days ago, and still dont have money in my balance, support said u need wait 7 days minimum for this money. 7 days? Its crazy. And this casino not licensed, support said they have license. But maybe my eyes lie me.
В огляді вашого депозиту в гаманці казино ви можете натиснути «подробиці» свого депозиту (чи ваші депозити показані в цьому огляді?), а на моєму – «Nodapay» (але також перегляньте «Wlpay» на сторінці депозиту).
На вашому місці я б надіслав електронного листа їм обом.
Nodapay; support@naudapay.com
Wlpay; info@wlpayments.com тел:+31 (0) 858769806
On your deposit overview in the casino wallet you can click on "details" from your deposit (are you deposits shown in this overview?) and mine say "Nodapay" (but also see "Wlpay" on the deposit page indeed).
If I were you I would email them both.
Nodapay; support@naudapay.com
Wlpay; info@wlpayments.com tel:+31 (0) 858769806
Привіт.
Ліцензія дійсна.
Вам просто потрібно використовувати правильну печатку підтвердження, розміщену на веб-сайті казино.
У всякому разі, які "відмовки" ви чули досі?
Hello.
The license is valid.
You just need to use the correct verification seal placed on the casino's website.
Anyway, what kind of "excuses" have you heard so far?
Я використовую правильну печатку перевірки, розміщену в казино. Моя веб-адреса точно така ж, як і ваша. Можливо, для мене відображається «недійсно», тому що я голландський гравець? (і ліцензія недійсна в Нідерландах)
Минуло 9 днів після мого відкликання, і я чую виправдання через технічні проблеми, і кілька разів ви отримуєте це завтра, а тепер кажуть, що мені просто потрібно почекати.
Коли ви дивитеся на trustpilot, там десятки людей з однаковими проблемами.
I use the correct verification seal placed at the casino. My web address is exactly the same as yours. Maybe it shows "not valid" for me because I’m a Dutch player? (and the license is not valid in the Netherlands)
It has been 9 days now since my withdrawal and I hear excuses from technical problems and couple times you get it tomorrow and now they say I just have to wait.
When you look on trustpilot there a dozens of people with the same problems.
Привіт,
Я ніколи не чув, що це повинно працювати так, але найголовніше, я хотів би підтвердити, що казино не має ліцензії в Нідерландах. Однак часто здається, що дзеркальні сторінки казино не мають ліцензії, тоді як основна URL-адреса показує належний результат. Я розумію, що це дуже заплутано, але це може бути так.
Що робити, якщо платіжний постачальник казино дійсно має технічну проблему? Це означатиме, що вам потрібно почекати, чи не так? 🙁 Будемо сподіватися, що гроші скоро прийдуть. Якщо ви боретеся довше, ніж ще 5 днів, обробник скарги втрутиться у розгляд скарги.
Hello,
I never heard that it should work like this, but most importantly, I'd like to confirm the casino is not licensed in the Netherlands. It is common, though, that mirror casino pages seem to be unlicensed while the main URL shows the proper result. I understand it is very confusing, but that could be the case.
What if the casino's payment provider truly has a technical issue? That would mean you need to wait, am I correct? 🙁 Let's hope the money comes soon. If you struggle longer than another 5 days, the complaint handler will step in through the complaint.
Шановний KeanBatey,
Нам дуже шкода, що ви мали негативний досвід у нашому казино.
Ми просимо вас зв’язатися з нами через чат або електронну пошту, ми ще раз перевіримо справу з вашим депозитом, зазвичай, якщо у нас є якісь затримки з кредитуванням депозитів, ці випадки вирішуються протягом 48 годин, тому дивно, що ваша проблема не вирішується через тиждень.
Дякуємо за відгук, сподіваємось на подальшу співпрацю.
З повагою
Команда Boomerang.bet
Dear KeanBatey,
We are very sorry that you had a negative experience in our casino.
We kindly ask you to contact us via live chat or email, we will re-check the case with your deposit, usually if we have any delays in crediting deposits, these cases are resolved within 48 hours, so it is strange that your problem is not resolved after a week.
Thanks for your feedback, hope for your further cooperation.
Kind regards
Boomerang.bet Team
Шановний RS200!
Деякий час у нас була проблема зі зняттям коштів за допомогою банківського переказу. Через технічні проблеми з боку постачальника платежів ми частково вирішили її. Якщо ваш запит на зняття коштів ще не оброблено, зачекайте ще трохи, на випадок запит на виведення коштів буде скасовано, створіть новий, вибравши будь-який інший спосіб виведення коштів (наприклад, Crypto). Ми приносимо вибачення за цю ситуацію та готові запропонувати вам 50 безкоштовних обертань як вибачення.
Дякуємо за відгук, сподіваємось на подальшу співпрацю.
З повагою
Команда Boomerang.bet
Dear RS200,
We did have a problem with withdrawals via bank transfer for some time, due to technical problems on the part of the payment provider, we have partially resolved it, if your withdrawal request has not yet been processed, please wait a little longer, in case the withdrawal request will be canceled, please create a new one by choosing any other method for withdrawing funds (for example, Crypto). We apologize for this situation and are ready to offer you 50 free spins as an apology.
Thanks for your feedback, hope for your further cooperation.
Kind regards
Boomerang.bet Team
Я спробував вивести криптовалюту.
У них ті самі технічні проблеми.
На цьому сайті неймовірно важко зняти кошти.
І дуже легко зробити депозит.
I have tried the crypto withdrawal.
The have the same technical problems.
Its unbelievable hard to make a withdrawal on this site.
And really easy to make a deposit.
Привіт, що стосується вашого зняття, ви встигли зняти чи ще ні? Це, звичайно, неприємно, якщо є технічні проблеми, але, на жаль, іноді ви не можете контролювати таку ситуацію.
У будь-якому випадку я буду чекати відповіді.
Hi, as far as your withdrawal is concerned, did you manage to withdraw or not yet ? It's certainly not pleasant if there are technical problems, but unfortunately sometimes you can't control such a situation.
Anyway, I will wait for the answer.
Привіт, ні, я все ще чекаю на 3 зняття.
Вони надсилають мені електронний лист, що це займе 2 дні або трохи більше.
Тому я почекаю пару днів.
вітаю.
Hi, no im still waiting on 3 withdrawals.
They send me a email that it will take 2 Days or a little more.
So i will wait for a couple of days.
Greetings.
Дякуємо за оновлення. Тож поки що нам доведеться почекати та побачити, чи отримаєте ви свої гроші. Коли ви це зробите, чи могли б ви поновити нам інформацію? 🙂
Сподіваюся, це буде якомога швидше.
Thanks for the update. So, for now, we'll just have to wait and see if you get your money. When you do, could you update us please ? 🙂
I hope it will be as soon as possible.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.