ФорумКазиноBoo Casino - загальне обговорення

Boo Casino - загальне обговорення (Сторінка 7)

2 р. тому від kszysio
|
22398 переглядів 131 відповідей |
|
1...6 7
Додати публікацію
7 міс. тому

Привіт, я пишу, щоб пояснити мій випадок у casino boo. Виявилося, що я не мав задоволення грати в нього, я лише вказав, чому це серія казино, які підключені, або брати, які мають близько 4 або 4 казино, які на мій погляд, різниця полягає в назві. Оскільки вони пропонують вам однакові бонуси, рекламні акції та безкоштовні удари, то якщо ви берете участь в одному і вони дають вам безкоштовні обертання, я впевнений, що ви матимете ще 4, якщо зареєструєтесь на інші сторінки. У мене був один, у який я вніс депозит, інші лише грали свої удари. безкоштовно, але яке було моє здивування, що в одній із тих безкоштовних ігор я почав вигравати та накопичив суму близько 300 мексиканських песо, і я відчуваю, що можу отримати більше від цього. Я інвестував ще 100 і зумів заробити 700 песо, я досяг більше, але Я вирішив пограти в більше ігор, щоб дізнатися, яка з них дає мені найбільше можливостей, і я вирішив залишитися на 700, у підсумку у мене було близько 1500, але я зробив невдалий хід, не знаючи, яку кнопку я натиснув у бінго, і я втратив майже 500, але моя мета вже була досягнута, і я знайшов гру, яка в той момент дала вам більше можливостей, і я вирішив залишитися на 700. Як тільки я вирішив, я негайно зв’язався зі службою підтримки для перевірки та надіслав свої документи, і тут почалася моя жахлива історія. Я просив їх більше 8 днів перевірити мене, і якщо вони це зроблять, але вони почали говорити мені, що один із моїх документів нерозбірливий, і я надіслав їх знову, і я дозволив пройти два дні, щоб не турбувати мене чи не відчувати у відчаї, і коли я запитав про перевірку, вони сказали мені надіслати вашу ідентифікацію ще раз, і я робив це кілька разів і в іншому форматі, і щоразу, коли я запитував, вони залишали мене висіти в Інтернеті або сторінка оновлювалася лише, тому мені доводилося починати розмову знову і для цього вони не звернулися до мене, вони залишили мене на очікуванні до цього часу. Я не зміг повідомити, чи останні документи, які я надіслав, правильні чи неправильні, і я знаю, що вони правильні, сьогоднішні технології змушують людей бачити, що вони вважають вас дурнем сказати вам не дивитися, коли це минуле, файл, який не переглядають, це тому, що ви його не надіслали, решта є відмовками, я сподіваюся, що скоро вирішить проблему

Автоматичний переклад.
azulpsicopata
7 міс. тому

Привіт, я бачу, що проблема в верифікації облікового запису. Ми даємо казино 14 днів, щоб вирішити цей процес, і якщо це не вдається, і казино ігнорує вас, а у вас немає оновлень, зв’яжіться з нами, і ми спробуємо допомогти вам у вашій ситуації.

Однак, що стосується ваших документів, що саме з ними не так і чому казино їх не приймає? Ви знайшли якусь конкретну причину?

Дай мені знати.

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Привіт

хтось грав у казино boo

Автоматичний переклад.
cora23weideman
7 міс. тому

Привіт. Я перемістив ваш допис сюди, в офіційну тему казино, де ви зможете отримати додаткові відповіді про це конкретне казино. Також ви можете переглянути відгуки користувачів , щоб прочитати про досвід гравців. Ви вже самі там відкривали рахунок?

Автоматичний переклад.
Romi
7 міс. тому

привіт, так, я зробив депозит і виграв гроші, і все просто боюся, що я їх не отримаю

Автоматичний переклад.
cora23weideman
7 міс. тому

Чому ти такої думки? Я не думаю, що поки що варто хвилюватися. У вас є підтверджений рахунок казино чи ще ні? Ви вже зробили зняття коштів?

Дайте мені знати, де ви стоїте. 😉

Автоматичний переклад.
Jaro
7 міс. тому

так, зняли R2700, вони скасували його вчора, тому що вони мають певні умови використання бонусних грошей

я знову зняв 300 рандів зі свого депозитного виграшу, тож побачимо

не думайте, що вони законні, і це багато грошей, щоб втратити

Автоматичний переклад.
cora23weideman
7 міс. тому

Ну, оскільки ви грали з бонусом, ви читали, які умови до нього застосовуються? Зазвичай існує максимальна сума виведення коштів, чи пробували ви перевірити, чи це також ваш випадок?

Що конкретно сказало вам казино, коли воно відхилило ваше виведення коштів?

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Доброго дня, я зробив депозит, щоб грати в казино boo, і під час зняття мені сказали, що зняття неможливе.

Автоматичний переклад.
Audielm
5 міс. тому

Ви знаєте, в чому проблема? Я бачив вашу скаргу , де Томас чекає від вас додаткової інформації, тож не могли б ви повідомити йому, будь ласка?

Також поділіться додатковою інформацією щодо цього питання, якщо ви не проти. Ми хотіли б мати можливість допомогти.

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

виникла проблема зі зняттям коштів, вони не змогли зняти гроші на мій банківський рахунок, вони хочуть, щоб я використав іншу програму, де я повинен знову внести депозит, і в мене немає грошей, тому я сказав їм, що чекаю банківського платежу, але вони це зробили не відповідає досі

Автоматичний переклад.
cora23weideman
5 міс. тому

О, ви чекали більше 2 місяців? Я запитую, тому що ваш останній пост з того часу.

Я бачу, що казино надало вам альтернативу, але депозит має бути для перевірки, але якщо у вас немає грошей, то це складніше.

У такому випадку я б подав до нас скаргу, тому що ви чекали досить довго.

Якщо ви зацікавлені, ви можете знайти йоготут, за цим посиланням.

Думаєш, підеш на це? 🤷‍♂️

Автоматичний переклад.
1...6 7
Перейти на сторінкуіз 7 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого