2 міс. тому
Тобто ви можете показати це тут? Вибачте, я не впевнений. Проте, якщо можете, вставте його.
Meaning, you can show it here? I'm sorry, I'm not certain. If you can, however, please paste it.
0
Тобто ви можете показати це тут? Вибачте, я не впевнений. Проте, якщо можете, вставте його.
Meaning, you can show it here? I'm sorry, I'm not certain. If you can, however, please paste it.
Привіт, я пишу, щоб пояснити мій випадок у casino boo. Виявилося, що я не мав задоволення грати в нього, я лише вказав, чому це серія казино, які підключені, або брати, які мають близько 4 або 4 казино, які на мій погляд, різниця полягає в назві. Оскільки вони пропонують вам однакові бонуси, рекламні акції та безкоштовні удари, то якщо ви берете участь в одному і вони дають вам безкоштовні обертання, я впевнений, що ви матимете ще 4, якщо зареєструєтесь на інші сторінки. У мене був один, у який я вніс депозит, інші лише грали свої удари. безкоштовно, але яке було моє здивування, що в одній із тих безкоштовних ігор я почав вигравати та накопичив суму близько 300 мексиканських песо, і я відчуваю, що можу отримати більше від цього. Я інвестував ще 100 і зумів заробити 700 песо, я досяг більше, але Я вирішив пограти в більше ігор, щоб дізнатися, яка з них дає мені найбільше можливостей, і я вирішив залишитися на 700, у підсумку у мене було близько 1500, але я зробив невдалий хід, не знаючи, яку кнопку я натиснув у бінго, і я втратив майже 500, але моя мета вже була досягнута, і я знайшов гру, яка в той момент дала вам більше можливостей, і я вирішив залишитися на 700. Як тільки я вирішив, я негайно зв’язався зі службою підтримки для перевірки та надіслав свої документи, і тут почалася моя жахлива історія. Я просив їх більше 8 днів перевірити мене, і якщо вони це зроблять, але вони почали говорити мені, що один із моїх документів нерозбірливий, і я надіслав їх знову, і я дозволив пройти два дні, щоб не турбувати мене чи не відчувати у відчаї, і коли я запитав про перевірку, вони сказали мені надіслати вашу ідентифікацію ще раз, і я робив це кілька разів і в іншому форматі, і щоразу, коли я запитував, вони залишали мене висіти в Інтернеті або сторінка оновлювалася лише, тому мені доводилося починати розмову знову і для цього вони не звернулися до мене, вони залишили мене на очікуванні до цього часу. Я не зміг повідомити, чи останні документи, які я надіслав, правильні чи неправильні, і я знаю, що вони правильні, сьогоднішні технології змушують людей бачити, що вони вважають вас дурнем сказати вам не дивитися, коли це минуле, файл, який не переглядають, це тому, що ви його не надіслали, решта є відмовками, я сподіваюся, що скоро вирішить проблему
Hello, I am writing to explain my case in casino boo, it turns out that I did not have the pleasure of playing it, I only entered why they are a series of casinos that are connected or brothers that are around 4 or 4 casinos that in my opinion the difference is in the name Since they offer you the same bonuses and promotions and free shots, then if you are in one and they give you free spins, I'm sure you will have 4 more if you sign up on the other pages. I had one that I did put a deposit into, the others only played their shots. free but what was my surprise that in one of those free plays I started winning and accumulated the amount of around 300 Mexican pesos which I feel like I can get more out of it I invested 100 more and managed to make 700 pesos I reached more but I decided to play more games to know which one gave me the most possibilities and I decided to stay at 700, I ended up having about 1500 but I made a bad move without knowing which button I hit in a bingo and I lost almost 500 but my goal was already made and I found the game that in That moment gave you more possibilities and I decided to stay with 700. As soon as I decided, I immediately contacted support for verification and sent my documents and here my horror story began. I have been asking them for more than 8 days to verify me and if they do, but They started telling me that one of my documents was not legible and I sent them again and I let two days pass so as not to bother me or feel desperate and when I asked about verification they told me to send your identification again and I did it several times and with different format and every time I asked they left me hanging online or the page was updated only which I had to start the conversation again and for this they did not attend to me they left me on hold until now I have not been able to communicate if the last documents I sent are correct or wrong and I know they are right, today's technology makes people see that they think you are stupid by telling you not to look when this is a thing of the past file that is not looked at is because you didn't send it the rest are excuses I hope soon solve the problem
Hola les escribo para exponer mi caso en casino boo resulta que no tenía el gusto de jugarlo solo entraba por qué son una serie de casinos como conectados o hermanos que son al rededor de 4 o 4 casinos que a mí parecer la diferencia está en el nombre ya que te ofrecen los mismos bonos y promociones y tiros gratis entonses si estás en uno y te regalan tiradas temlo por seguro que tendrás 4 más si te inscribes en las demás paginas tenía yo uno al que sí le metía depocito los demás solo jugaba sus tiros gratis pero cuál va siendo mi sorpresa que en una de esas jugadas gratis empiezo ha ganar y acumuló la cantidad de al rededor de 300 pesos mexicanos lo cual siento que puedo sacarle más he invierto 100 más y logro hacer 700 pesos llegué a mas pero decidí jugar más juegos para ir sabiendo cuál me daba más posibilidades y decidí quedarme en 700 llegué a tener unos 1500 pero hice una mala jugada sin saber que botón pique en un bingo y perdí casi 500 pero mi objetivo ya estaba echo y di con el juego que en ese momento te daba más posibilidades y decidí quedarme con 700 en cuanto me decidí inmediatamente me pongo en contacto con soporte para la verificación y mando mis documentos y aquí empezó mi historia de terror tengo mas de 8 días pidiéndoles que me verifiquen y si lo hacen pero me empezaron con que uno de mis documentos no era legible y los vuelvo a mandar y dejaba pasar dos dias para no estar dando lata o sentirme desesperado y cuando preguntaba por la verificación me decían vuelve a mandar tu identificación y lo hice varias veces y con diferente formato y cada que preguntaba me dejaban colgado en linea o se actualizaba solo la página lo cual tenia qué empezar de nuevo la conversación y ya para esto no me atendían me dejaban en espera hasta ahora no me podido comunicar si los ultimos documentos que mandé están bien o mal y se que están bien la tecnología de hoy en día hace ver a la gente que cree que eres estúpido diciéndote que no se miran cuando esto es cosa del pasado archivo que no se mira es por que no lo mandaste lo demas son escusas espero pronto resolver el problema
Привіт, я бачу, що проблема в верифікації облікового запису. Ми даємо казино 14 днів, щоб вирішити цей процес, і якщо це не вдається, і казино ігнорує вас, а у вас немає оновлень, зв’яжіться з нами, і ми спробуємо допомогти вам у вашій ситуації.
Однак, що стосується ваших документів, що саме з ними не так і чому казино їх не приймає? Ви знайшли якусь конкретну причину?
Дай мені знати.
Hi, I see that the problem is in the account verification. We give casinos 14 days to resolve this process and if it fails and the casino ignores you and you don't have any updates, get in touch and we will try to help you with your situation.
However, as far as your documents are concerned, what exactly is wrong with them and why is the casino not accepting them ? Did you find out any specific reason ?
Let me know.
Привіт. Я перемістив ваш допис сюди, в офіційну тему казино, де ви зможете отримати додаткові відповіді про це конкретне казино. Також ви можете переглянути відгуки користувачів , щоб прочитати про досвід гравців. Ви вже самі там відкривали рахунок?
Hello. I have moved your post here, to this official thread of the casino, where you will be able to get some more answers about this particular casino. Also you can have a look at the user reviews, to read about players experiences. Have you opened an account there yourself already?
привіт, так, я зробив депозит і виграв гроші, і все просто боюся, що я їх не отримаю
hi yes and i have deposited en won money and everything just scared i wont get it
Чому ти такої думки? Я не думаю, що поки що варто хвилюватися. У вас є підтверджений рахунок казино чи ще ні? Ви вже зробили зняття коштів?
Дайте мені знати, де ви стоїте. 😉
Why are you of that opinion ? I don't think there is any need to be worried yet. Do you have a verified casino account or not yet ? Have you made a withdrawal yet ?
Let me know where you stand. 😉
так, зняли R2700, вони скасували його вчора, тому що вони мають певні умови використання бонусних грошей
я знову зняв 300 рандів зі свого депозитного виграшу, тож побачимо
не думайте, що вони законні, і це багато грошей, щоб втратити
yes made a withdrawl R2700 they cancelled it yesterday cause they have some sort of terms and conditions when using bonus money
i withdrew R300 again with my deposit winnings so we will see
dont think they are legit and thats alot of money to loose
Ну, оскільки ви грали з бонусом, ви читали, які умови до нього застосовуються? Зазвичай існує максимальна сума виведення коштів, чи пробували ви перевірити, чи це також ваш випадок?
Що конкретно сказало вам казино, коли воно відхилило ваше виведення коштів?
Well, since you played with the bonus, did you read what conditions apply to it ? Usually there is a maximum cashout, did you try to see if this is also your case ?
What did the casino specifically tell you when it rejected your withdrawal ?
Ми не змогли визначити мову публікації. Оберіть вашу мову з переліку
Вашу публікацію надіслано на перевірку адміністраторам форуму. Вони переконаються у відповідності правилам спільноти. Ви отримаєте електронного листа щодо результату розгляду протягом 48 годин.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Ми помітили, що ви використовуєте AdBlock. Ми не відображаємо рекламу на наших сторінках, однак посилання на деякі казино через AdBlock можуть бути несправними. Щоб мати змогу відвідати усі бажані казино вимкніть AdBlock або додайте нашу сторінку до білого списку.