ГоловнаФорумКазиноBoo Casino - загальне обговорення

Boo Casino - загальне обговорення (Сторінка 6)

 від kszysio
|
31 441 переглядів 131 відповідей |
|
1...5 6 7

Так, це круто, якщо я просто дав тобі знати


Автоматичний переклад.

На жаль, реальність така, що існують букмекерські сайти, які шахраюють, і деякі люди платять їм за захист або ведення суперечок... ось яскравий приклад, понад 100 людей постраждали, і немає жодної справи на користь гравця... тут, у у моїй країні дуже серйозно те, що відбувається з букмекерськими конторами, вони чума, і немає жодного регулювання або нікого, хто б контролював, щоб вони працювали зі стандартними мінімумами... Група boocasino має занадто багато вимог, і вони закривають казино та відкривають нові сторінки..... Зрозуміло, що тут несправедливо бачити стільки жертв... і найгірше те, що вони вважають, що говорити і роз'яснювати питання - це революція, що це грубо і т.д. Не знаю, якою мовою нам доведеться говорити, щоб хтось виграв справу на свою користь.

Автоматичний переклад.

Так, принаймні люди, читають і говорять «так», Ентоні О. Фланаган виграв 191,00, але казино casino boo не є чесним казино, і люди копіюватимуть, оскільки мої 191,00 вкрали ці хлопці, і не наближайтеся до них, коли вони втечуть.

Автоматичний переклад.

На жаль, реальність така, що існують букмекерські сайти, які шахраюють, і деякі люди платять їм за захист або ведення суперечок... ось яскравий приклад, понад 100 людей постраждали, і немає жодної справи на користь гравця... тут, у у моїй країні дуже серйозно те, що відбувається з букмекерськими конторами, вони чума, і немає жодного регулювання або нікого, хто б контролював, щоб вони працювали зі стандартними мінімумами... Група boocasino має занадто багато вимог, і вони закривають казино та відкривають нові сторінки..... Зрозуміло, що тут несправедливо бачити стільки жертв... і найгірше те, що вони вважають, що говорити і роз'яснювати питання - це революція, що це грубо і т.д. Не знаю, якою мовою нам доведеться говорити, щоб хтось виграв справу на свою користь.

Автоматичний переклад.

Привіт. Після того, що я прочитав від вас, я думаю, єдине, що я маю сказати, це те, що я б не грав у казино, де у вас є подібні проблеми. Я думаю, що ви зробите собі лише погану послугу, якщо продовжите це робити та втратите гроші без потреби.

Однак я також бачив, що у вас була подана скарга проти цього казино, яка була оцінена як необґрунтована, оскільки казино надало відповідні докази вашої справи. Я вважаю, що найкраще прочитати Умови перед тим, як грати тут чи де-небудь ще.

Сподіваємося, що у вас не буде подібних випадків і ви отримаєте тільки позитивний досвід.

Автоматичний переклад.

Спроба зробити подальше виведення

Вони надіслали мені електронний лист із запитом надати обидва документи

Автоматичний переклад.

Я не знаю, що сталося, я виграв 350 реалів

Щоб зняти, вам потрібно внести депозит у розмірі 25 реалів, я це зробив

Щоб малювати, вам потрібно вказати значення, мені вдалося перевершити це значення

А зараз буду виводити, не можу додати рахунок для виведення

Я розмовляю з ними електронною поштою

Він просить у мене стільки документів, що я його відмовляю

Автоматичний переклад.
sjaciara963

Привіт! Я вважаю, що для отримання виграшу в казино потрібно просто пройти верифікацію. Запевняю, це нормально. Просто надайте все, що вас просили, і співпрацюйте. Іноді для повної верифікації нового облікового запису потрібно кілька днів, тому, будь ласка, запасіться терпінням. 🙏

Однак якщо ви зіткнетеся з чимось незвичайним, обов’язково прийдіть сюди та поділіться.

Автоматичний переклад.
sjaciara963

ДРУГ, ТРИМАЙТЕСЯ ПОДАЛЕК ВІД ЦЬОГО КАЗИНО І ЦЕЙ ФОРУМ ЗАХИСНИКИ ВІД ШАХРАЇВ ЦЕ КАЗИНО ДІЙСНО НЕ ЗНАЄ, ЯК ВОНО ПРАЦЮЄ ВОНО НІКОМУ НЕ ПЛАТИЛО

Автоматичний переклад.
Tunember

Я не розумію, чому ви повинні бути такої думки, і я не думаю, що ми підтримуємо шахраїв.

Можливо, було б доречно, якби ви сказали, що сталося. Або я правильно думаю, якщо скажу, що ви дотримуєтеся такої думки лише тому, що ви подали скаргу на закриття цього казино як необґрунтоване?

Я вважаю те, що описав гравець, цілком нормальним, якщо казино просить документи для перевірки. Так є в більшості казино. Вам не здається?

Автоматичний переклад.

Boo casino не хоче платити. Я грав із безкоштовними обертаннями. Я виконав усі вимоги. Це моє зняття, але сьогодні я бачу, що зняття відхилено

Автоматичний переклад.
Audielm

Привіт, казино також повідомило вам, чому ваше зняття було відхилено?

Крім того, чи є у вас підтверджений обліковий запис у цьому казино?

Дайте мені трохи більше інформації про ситуацію, щоб ми могли спробувати вам допомогти.

Автоматичний переклад.
Jaro

Якщо у мене є підтверджений обліковий запис, я маю скріншоти. Вони мені не відповіли. Я надіслав їм повідомлення, і вони відповіли «так», але потім виявилося, що моє відкликання було відхилено.

Автоматичний переклад.
Audielm

Отже, у вас є підтверджений обліковий запис. Коли ви подали відкликання? Чи бонус, з яким ви грали, також підлягав максимальному виведенню? Оскільки це було з безкоштовних обертань, я припускаю, що так.

Буду чекати відповіді.

Автоматичний переклад.

Так, але я відповідав вимогам. Спочатку вони сказали, що так, я веду розмови, а зрештою ні.

Автоматичний переклад.
Audielm

І чи дало вам казино причину, чому вони не хочуть давати вам ваші гроші, навіть якщо ви виконали умови бонусу? Що найбільше ви можете зняти з нього? Коли ви зробили зняття коштів?

Чи можу я попросити вас відповісти на всі запитання, щоб ми могли спробувати вам допомогти, якщо можливо?

Автоматичний переклад.

Правда в тому, що я не знаю, яку максимальну суму можна вивести, оскільки це було для безкоштовних обертань

Автоматичний переклад.
Audielm

filefilefile Ось коли Ісе пішов на пенсію 06.02.2024

Автоматичний переклад.

Правда в тому, що я не знаю, яку максимальну суму можна вивести, оскільки це було для безкоштовних обертань

Автоматичний переклад.

Якщо я можу висловити свою точку зору, я б сказав, що кожен бонус, включаючи безкоштовні обертання, також повинен мати чіткі правила.

Я прочитав вашу розмову з Джаро, і мені здається, що вам слід або надати розмову, яку ви мали з казино, або ще раз попросити їх підтримки, доки не отримаєте зрозуміле пояснення.

Відверто кажучи, зараз нам нема над чим працювати, розумієте? Це дуже прикро, але ми хочемо вам допомогти.



Автоматичний переклад.

Якщо у мене є розмови, які я мав з оператором, який мені допомагав

Автоматичний переклад.
Audielm

Тобто ви можете показати це тут? Вибачте, я не впевнений. Проте, якщо можете, вставте його.

Автоматичний переклад.
1...5 6 7
Перейти на сторінкуіз 7 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-reviews
Новини Казино Гуру — Залишайте відгуки й діліться досвідом гри в казино
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого