ФорумКазиноBoo Casino - загальне обговорення

Boo Casino - загальне обговорення (Сторінка 3)

2 р. тому від kszysio
|
12656 переглядів 128 відповідей |
|
12 3 4...7
Додати публікацію
1 рік тому

Вони скасували моє зняття коштів і залишили мій рахунок без коштів, вони не дають пояснень, нічого, я надіслав всю документацію ... це казино є шахрайством, будь ласка, мені потрібна допомога, щоб повідомити про це

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт Tunember,

сумно чути про ваш досвід. Тримай голову 🙂, ми допоможемо тобі вирішити проблему. Перш за все, я бачу, що це казино намагається вирішити скарги. Вони також мають рейтинг 7,3 , що означає хорошу репутацію на нашому сайті. Я також бачу, що ви вже подали скаргу . Я тримаю кулаки. 🤞

Автоматичний переклад.
Honza
1 рік тому

Дякую . Я сподіваюся, що моя справа буде вирішена якнайшвидше, все, що вам потрібно, повідомляйте мені, щоб я міг надіслати...

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт... Я зробив депозит із наступним бонусом... Я ніколи не порушував умови. Я завжди грав менше 4000 clp за гру.. Я виконав руловер завдяки максимальному виграшу, який дав мені слот... Я запитав у чаті, що все було добре, я надіслав всю свою документацію ... все було правильно ... і Мені надійшло повідомлення про те, що я порушив положення та умови, вони зняли всі виграші плюс бали, практично все ... причина була невиправданою, оскільки я ніколи не порушував умови

..Я переживаю серйозну психологічну проблему, оскільки я провів 2 дні, знімаючи перекидання з низькими ставками, я втратив багато часу ...ви можете перевірити цю інформацію ....Я прошу вас, будь ласка, допоможіть мені, я дуже поганий для цієї ситуації ...ви обманюєте мене boocasino, вони порушують права споживачів і гроші людей. Мені терміново потрібна ваша допомога.. якщо можливо, я піду на телебачення, щоб попросити допомоги. Я психологічно хворий. Мені потрібно, щоб ви допомогли мені зняти мої гроші ... Я зроблю все можливе, щоб оприлюднити мій випадок у моїй країні та вийти на міжнародний рівень, щоб такі речі не трапилися ні з ким іншим


Boocasino обманює мене, мені потрібна допомога



Опубліковано Tunember Змінено Radka
Причина: пусте місце видалено
Автоматичний переклад.
Tunember
1 рік тому

Привіт Tunember,

як я вже казав у нашій попередній розмові, тримай голову, кожну проблему можна якось вирішити. Тримаю кулаки 🤞, щоб ви вирішили свою ситуацію. Кожна ситуація має своє рішення, і ми докладемо всіх зусиль, щоб вирішити вашу проблему. Я бачу, ви вже подали скаргу. Якщо вам знадобиться щось інше, не соромтеся звертатися до нас. 🙂 🙏

Автоматичний переклад.
Tunember
1 рік тому

Привіт.

Перевірив вашу скаргу, щоб дізнатися, чи все гаразд. Здається, ви надіслали пов’язані електронні листи, отримані від казино, обробнику скарг, це добре. Без співпраці ми б далеко не зайшли.

Не соромтеся час від часу оновлювати нас тут, на форумі, щоб ми могли легко залишатися на зв’язку. 🙏

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я досі не отримав новин про цю справу... але я знаю, що тут, у моїй країні, це казино обмануло багатьох людей, і вони класифікували ці 3 казино як шахрайські... boocasino Bcasino та galaxyno

Автоматичний переклад.
Tunember
1 рік тому

Будь ласка, заспокойтеся і почекайте, будь ласка? Якщо ви перевірите скаргу, ви побачите, що таймер не спрацював.

file

Я можу уявити, що ти зараз злий, дочекайся оновлення, будь ласка. На даний момент є дуже багато відкритих скарг, багато гравців знаходяться в такій же ситуації. Команди постійно роблять все можливе, хоча, як бачите, потрібно чекати.🙏

Бажаєте прокоментувати Galaxyno? Зробіть це тут, будь ласка

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Привіт, доброго дня. Сьогодні я хочу розповісти вам про свій досвід роботи в одному казино, але ви повинні бути обережними, оскільки це група казино, які НЕ ПЛАТЯТЬ. Вони роблять усе можливе, щоб знайти проблему та не платити, спочатку дають вам 5 днів на перевірку, а вони потребують більше 7 днів, щоб відповісти вам, ви вводите гроші за допомогою віртуального гаманця, а потім вони запитують у вас кредитні картки, банк облікові записи та інші речі, навіть a Вони попросили мене зробити селфі з моїм документом, і я говорю про BOO CASINO. Казино належить і управляється Green Feather Online, тому будьте обережні, щоб усі казино цієї групи робили те саме з вами

Змінено автором 11 міс. тому
Автоматичний переклад.
misar1017
11 міс. тому

Отже, ви успішно пройшли перевірку?

Автоматичний переклад.
Radka
11 міс. тому

Не тому, що вони скасували мій рахунок, але вони дозволили мені зробити депозит

Автоматичний переклад.
misar1017
11 міс. тому

В порядку.

Раніше ви згадували всі ті документи, які вас запитували під час верифікації, тому я вважаю, що ви внесли депозит, зіграли, виграли, а потім подали запит на зняття коштів, що ініціювало процес перевірки. Будь ласка, я правильно слідкую?

Я оновлю своє запитання - ви пройшли перевірку? Я б сказав, що для закриття облікового запису має бути причина.

У будь-якому випадку, депозити не контролюються казино, вони добровільно робляться гравцями. Можливо, я ще не до кінця розумію проблему - не соромтеся пояснювати, якщо хочете.

Автоматичний переклад.
misar1017
11 міс. тому

Друже, не грай в boocasino, вони мерзотники, їхня політика дуже сприятлива для них, шукай більш надійну сторінку, betano 1xbet тощо... і ще гірше, цим людям, які працюють з ними, мені було б соромно бути є філією букмекерської контори, що зловживає

Автоматичний переклад.
Radka
11 міс. тому

Я надіслав вам усі відповідні документи, документ, що посвідчує особу, водійські права, квитанцію про кредитну картку для підтвердження адреси (хоча документ і картка вже мають), селфі з документом у руках, захоплення депозиту Neteller і захоплення мого рахунку, і вони закрив його, сказавши, що я перебуваю в регіоні, де їм заборонено працювати. Але моє запитання: чому вони дозволяють мені робити депозит, якщо це казино не працює в моєму регіоні? Чи навіть тому, що вони дозволили мені відкрити рахунок?

Автоматичний переклад.
misar1017
11 міс. тому

Не могли б ви відповісти на моє запитання? Тому що, не знаючи, чи пройшли ви KYC, чи іншої інформації, я навряд чи можу здогадатися, що збирається робити казино.

Справа в тому, що якщо казино дозволяє вам зареєструватися та внести депозит, використовуючи ваші справжні особисті дані, включно з країною проживання, якщо ви законно виграєте, вам також має бути дозволено зняти гроші, якщо вам вдалося пройти перевірку, ваша ігрова історія в порядку , і так далі.

Наскільки я бачу, в огляді гравців з Аргентини вітають і приймають. Ну, будь ласка, звідки ви?


Автоматичний переклад.
Radka
11 міс. тому

Я зовсім не брехав. Я ставлю країну Аргентина. Тепер у мене до вас запитання. Ви є співробітником групи цих казино?

Автоматичний переклад.
misar1017
11 міс. тому

Думаю, ви не зовсім зрозуміли мій попередній пост. 🙁

Я не казав, що ти брехав.

Я сказав: згідно з нашим оглядом, ви повинні бути серед прийнятих гравців, тому що Аргентина, здається, прийнята.

Я додатково запитав вас про вашу країну проживання. Це робить вас брехуном? Ні, це не так, тому що я не знаю, звідки ви, я здогадався на основі налаштувань вашого профілю. Поки ми не казино, ми також не перевіряємо наших учасників, тому я запитав вас. 🙂

Так у чому справа?

Звичайно, я не працюю ні в якому казино.

У будь-якому випадку, як щодо KYC, це нормально?



Автоматичний переклад.
kszysio
9 міс. тому

Припиніть захищати це казино, явно вони шахраї і відмивають гроші....і найжахливіше те, що ніхто нічого не робить...Я подаю груповий позов проти цих злочинців, вони повинні будуть мені заплатити так чи так... це вже схоже на те, що казино, яке явно зберігає прибутки гравців, може працювати як шахрайство

Автоматичний переклад.
Scatterpro
9 міс. тому

Вони шахраї... ми повинні їх засудити, і вони платять прибуток, багато з нас постраждали, очевидно, ми понад 1000 людей, що казино більше не повинно працювати і що ніхто не захищає цих злочинців

Автоматичний переклад.
Arcain
9 міс. тому

Вони шахраї, вони не платять, ви повинні їх колективно засуджувати, постраждало більше 1000 людей... ви повинні створити групу і змусити їх заплатити відразу

Автоматичний переклад.
Radka
9 міс. тому

Не захищайте цих злодіїв, ці злочинці впадуть один за одним... сила в єдності, і в цьому поганому казино багато постраждалих від шахраїв

Автоматичний переклад.
12 3 4...7
Перейти на сторінкуіз 7 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого