ФорумКазиноBongo Casino - загальне обговорення

Bongo Casino - загальне обговорення

1 рік тому від nikosthegreek
|
1029 переглядів 12 відповідей |
|
Додати публікацію
1 рік тому
Тут ви можете обговорити Bongo Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
3 міс. тому

Відповідальна гра – це жарт, і ви, хлопці, самовиключаєтеся лише на основі облікових даних для входу, це не нове, але ваш найкращий майстер має це з 2020 року. Це означає, що у вас проблеми з азартними іграми, ми самовиключимося, але ви можете створити новий обліковий запис. Коли ви реєструєтеся, ви не запитуєте інформацію, але якщо у вас є депозит, ви повинні надати інформацію, перш ніж робити депозит. Ви все одно не можете самовиключити на основі імені, народження, адреси.

Чому б не мати kyc для наркомана, щоб ви могли йому реально допомогти



Змінено автором 3 міс. тому
Автоматичний переклад.
Aquarianheart2003
3 міс. тому

Привіт, я бачу, що у вас не найкращий досвід у цьому казино, і ваша проблема полягає в самовиключенні. Чи означає це, що ви вже виключили себе в минулому, а тепер вам дозволили створити новий обліковий запис? Отже, згідно з вашою інформацією, казино не робило жодних важливих дій, коли вони дізналися, що ви робили це раніше і втратили гроші?

Дай мені знати.

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Так, я виключив у минулому, а зараз сестринське казино бонго та casinoin і bet master роблять те саме.


самовиключення на основі електронної адреси для входу, а не платіжної адреси чи особистої інформації.


У мене був рецидив через 2,5 роки, я втратив гроші та створив кілька облікових записів із лише надісланим електронною поштою ідентифікатором після самовиключення.


thr процес реєстрації не запитує особисту інформацію, але коли ви хочете внести депозит вперше, потрібно платіжну адресу, і я думаю, що це те, що можна використати для фактичного самовиключення, але це навмисно від казино, щоб мати залежність від людей, залежних

Автоматичний переклад.
Aquarianheart2003
3 міс. тому

Хм, якщо в Умовах і положеннях не написано, що якщо ви самовиключитесь в одному казино з групи, ви також будете самовиключені в дочірніх казино, тоді ви не можете очікувати, що це буде так.

Однак, якщо у вас виникли проблеми і ви не можете самовиключитися в казино, ви можете зв’язатися з нами таподати скаргу .

Що ти думаєш ?

Змінено автором 3 міс. тому
Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Я хочу подати скаргу, що самовиключення ґрунтується на ідентифікаторі електронної пошти для входу, а не на особистій інформації в усіх цих казино.


у них є ця вада з моменту запуску, і те, як вони це приховують, описано в наших правилах та умовах. Ви можете мати лише 1 обліковий запис.


Я хотів би уповноважено подати скаргу на ці казино. Самовиключення є невизначеним, залежні від азартних ігор гравці ніколи не зможуть виключити їх за все життя і закінчаться мертвими там, де я на цьому етапі

Змінено автором 3 міс. тому
Автоматичний переклад.
Aquarianheart2003
2 міс. тому

Я бачу, ви вже досягли успіху і подали скаргу . Давайте подивимося, до чого прийде наша команда та чи зможемо ми вам допомогти.

Однак у такому разі було б найкраще, якби ви відповіли на запитання Вероніки у скарзі, щоб вона могла продовжити справу. Чи можливо це?

Тим не менш, мені шкода всієї цієї ситуації, тому що якщо самовиключення ґрунтується лише на логіні та електронній пошті, тоді гравець може створити обидва ці речі та грати знову, що для мене не має сенсу.

Хоча, як я вже сказав, подивимося, що наша команда зможе виробити. Крім того, якщо це допоможе вам, я додам сюди посібник про відповідальну гру , де ви зможете знайти корисну інформацію.

Сподіваюся, ви зможете виключити і все буде краще.

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

дякую за допомогу, я відповів Вероніці

Автоматичний переклад.
Aquarianheart2003
2 міс. тому

Будь ласка, дякуємо за відповідь на скаргу. Я сподіваюся, що ваша справа буде вирішена якнайшвидше, і ви зможете самовідлучитися, щоб не повернутися назад. 🙂

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Я вже скаржився, вони затримують перевірку на 14 днів, і я маю незавершені зняття 2,983 євро.

сьогодні раптово я не можу увійти зі свого регіону, але цього ранку я був здатний і хвилююся за свої гроші.

будь ласка хтось допоможіть!!

Я надсилаю їм усі файли та фотографії, які вони просили мене перевірити, і їхній чат щодня відповідає мені, що вони все ще очікують на затвердження свого відділу.

Автоматичний переклад.
spirosdion88
1 тиждень тому

Це досить довго, щоб зробити верифікацію, якщо це проходить два тижні, я можу сказати. Зазвичай ми надаємо казино 14-денний термін, перш ніж втрутитись, тож я сподіваюся, що наша команда з розгляду скарг зможе допомогти вам, як тільки вони розглянуть вашу скаргу.

Можливо, вони надсилали вам електронний лист із повідомленням про причину закриття вашого облікового запису?

Автоматичний переклад.
Romi
1 тиждень тому

Проблему вирішено. Дякуємо казино Guru і казино Bongo!

Автоматичний переклад.
spirosdion88
1 тиждень тому

Гей, це чудово. Ми завжди раді допомогти. Ти збираєшся далі там грати?

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого