1 рік тому
Тут ви можете обговорити Bongo Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Відповідальна гра – це жарт, і ви, хлопці, самовиключаєтеся лише на основі облікових даних для входу, це не нове, але ваш найкращий майстер має це з 2020 року. Це означає, що у вас проблеми з азартними іграми, ми самовиключимося, але ви можете створити новий обліковий запис. Коли ви реєструєтеся, ви не запитуєте інформацію, але якщо у вас є депозит, ви повинні надати інформацію, перш ніж робити депозит. Ви все одно не можете самовиключити на основі імені, народження, адреси.
Чому б не мати kyc для наркомана, щоб ви могли йому реально допомогти
responsible gaming is joke and you guys self exclude based on login credentials only this is not new but ur bestmaster have this since 2020. That is basically saying u have gambling problem we will self exclude but you can create new account. When u register u dont ask for info but when u have deposit you have to give info before u deposit. Still u cant self exclude based on name , dob, address.
Why not have kyc for addict so that u can actually help him
Привіт, я бачу, що у вас не найкращий досвід у цьому казино, і ваша проблема полягає в самовиключенні. Чи означає це, що ви вже виключили себе в минулому, а тепер вам дозволили створити новий обліковий запис? Отже, згідно з вашою інформацією, казино не робило жодних важливих дій, коли вони дізналися, що ви робили це раніше і втратили гроші?
Дай мені знати.
Hello, I see that you don't have the best experience in this casino and your problem is self-exclusion. Does it mean that you have already excluded yourself in the past and now you have been allowed to create a new account ? So the casino hasn't, according to your information, done any important things where they found out that you have previously done so and lost some money ?
Let me know.
Так, я виключив у минулому, а зараз сестринське казино бонго та casinoin і bet master роблять те саме.
самовиключення на основі електронної адреси для входу, а не платіжної адреси чи особистої інформації.
У мене був рецидив через 2,5 роки, я втратив гроші та створив кілька облікових записів із лише надісланим електронною поштою ідентифікатором після самовиключення.
thr процес реєстрації не запитує особисту інформацію, але коли ви хочете внести депозит вперше, потрібно платіжну адресу, і я думаю, що це те, що можна використати для фактичного самовиключення, але це навмисно від казино, щоб мати залежність від людей, залежних
Yes i have excluded in past and now thr sister casino bongo and casinoin and bet master doing same thing.
self exclude based on login email not billing address or personal information.
i had relapse after 2.5 years and lost money and created multiple accounts with just emaild id after getting self excluded.
thr registration process dont ask for personal info but when u want to deposit 1st time it takes billing address and I think that is what can be used to actually self exclude but its on purpose from casino to have addicted ppl addicted
Хм, якщо в Умовах і положеннях не написано, що якщо ви самовиключитесь в одному казино з групи, ви також будете самовиключені в дочірніх казино, тоді ви не можете очікувати, що це буде так.
Однак, якщо у вас виникли проблеми і ви не можете самовиключитися в казино, ви можете зв’язатися з нами таподати скаргу .
Що ти думаєш ?
Hmm, unless it's written in the Terms and Conditions that if you self-exclude in one casino from the group, you will also be self-excluded in the sister casinos, then you can't expect that to be the case.
However, if you have any problems and you are unable to self-exclude in a casino, you can contact us and file a complaint.
What do you think ?
Я хочу подати скаргу, що самовиключення ґрунтується на ідентифікаторі електронної пошти для входу, а не на особистій інформації в усіх цих казино.
у них є ця вада з моменту запуску, і те, як вони це приховують, описано в наших правилах та умовах. Ви можете мати лише 1 обліковий запис.
Я хотів би уповноважено подати скаргу на ці казино. Самовиключення є невизначеним, залежні від азартних ігор гравці ніколи не зможуть виключити їх за все життя і закінчаться мертвими там, де я на цьому етапі
I want to file a complaint that self exclude is based on login email id and not personal information on all of these casinos.
they have this flaw since they launched and how they cover this is up is in our t&c you can only have 1 account.
I would like to file complaint against these casino with authority. There self exclusion is vague n addicted gamblers will never be able to exclude from them in whole life and end up dead where I am at this stage
Я бачу, ви вже досягли успіху і подали скаргу . Давайте подивимося, до чого прийде наша команда та чи зможемо ми вам допомогти.
Однак у такому разі було б найкраще, якби ви відповіли на запитання Вероніки у скарзі, щоб вона могла продовжити справу. Чи можливо це?
Тим не менш, мені шкода всієї цієї ситуації, тому що якщо самовиключення ґрунтується лише на логіні та електронній пошті, тоді гравець може створити обидва ці речі та грати знову, що для мене не має сенсу.
Хоча, як я вже сказав, подивимося, що наша команда зможе виробити. Крім того, якщо це допоможе вам, я додам сюди посібник про відповідальну гру , де ви зможете знайти корисну інформацію.
Сподіваюся, ви зможете виключити і все буде краще.
I see you have already succeeded and opened a complaint. Let's see where our team gets and if we can help you.
However, in that case, it would be best if you replied to Veronica's questions in the complaint so that she can move on. Would that be possible ?
Nevertheless, I feel sorry for this whole situation, because if self-exclusion is based only on login and email, then the player can create both of these things and play again, which doesn't make sense to me.
Although, as I said, let's see what our team can work out. Also, if it would help you, I will add here a guide about responsible gambling, where you can find useful information.
I hope you will be able to exclude and everything will be better.
Будь ласка, дякуємо за відповідь на скаргу. Я сподіваюся, що ваша справа буде вирішена якнайшвидше, і ви зможете самовідлучитися, щоб не повернутися назад. 🙂
You're welcome, and thank you for responding in complaint. I hope that your case will be resolved as soon as possible and that you will be able to self-exclude so that you cannot go back. 🙂
Я вже скаржився, вони затримують перевірку на 14 днів, і я маю незавершені зняття 2,983 євро.
сьогодні раптово я не можу увійти зі свого регіону, але цього ранку я був здатний і хвилююся за свої гроші.
будь ласка хтось допоможіть!!
Я надсилаю їм усі файли та фотографії, які вони просили мене перевірити, і їхній чат щодня відповідає мені, що вони все ще очікують на затвердження свого відділу.
I already make a complain, they delay me 14 days my verification and i have pending withdraws 2.983 euros.
today suddedly i cant log in from my area, still this mornig i was capable and i worry about my money .
please someone to help!!
i send to them all the files and photos that they asked me for verification and have their chat to answer me everyday that they still pending their department for approve.
Це досить довго, щоб зробити верифікацію, якщо це проходить два тижні, я можу сказати. Зазвичай ми надаємо казино 14-денний термін, перш ніж втрутитись, тож я сподіваюся, що наша команда з розгляду скарг зможе допомогти вам, як тільки вони розглянуть вашу скаргу.
Можливо, вони надсилали вам електронний лист із повідомленням про причину закриття вашого облікового запису?
It is quite a long time to get the verification done, whenever it passes two weeks, I could say. We usually give the 14-day time frame to casinos before we intervene, so I hope our complaint team will be able to help you out as soon as they review your complaint.
Have they sent you any email informing you about the reason for the closure of your account, perhaps?
Проблему вирішено. Дякуємо казино Guru і казино Bongo!
The problem solved Thanks Guru casino and Bongo casino!
Гей, це чудово. Ми завжди раді допомогти. Ти збираєшся далі там грати?
Hey, that is great. We're always glad to help. Are you going to continue to play there now?
Підступні злодії! Шахраї? Даю вам пораду: не грайте на bongo.gg? Вони шахраї, коли йдеться про прибуток. Вони залякують вас. А хмари не розплющити? І почати з них брехливі історії. І ти їм все посилаєш? Нічого нового, баланс залишається в очікуванні. Я можу вам все надіслати, щоб ви зрозуміли, що це шахраї-обманщики. Злодії? І
You deceitful thieves! Scammers? I offer you some advice: do not play on bongo.gg? They are scammers when it comes to profit. They bully you. And don't flatten the clouds? And start lying stories from them. And you send them everything? There is nothing new, the balance remains pending. I can send you everything so that you understand that they are deceitful scammers. Thieves? And
Привіт. Не могли б ви детальніше описати проблему, яка виникла у цьому казино, щоб ми могли точно зрозуміти, що сталося? Тільки так ми могли б чимось допомогти. Намагайтеся не перевантажувати форум одними і тими ж повідомленнями, а краще пишіть про все, що сталося, в цій офіційній темі казино.
Ми чекатимемо вашої відповіді, готові втрутитися, якщо це необхідно.
Hello. Could you please describe the issue you have at this casino in more detail, so we can understand exactly what has happened? Only that way we could be of any help. Try not to overload the forum with the same posts, please, and better write everything that happened in to this official thread of the casino.
We'll wait for your reply, ready to intervene if necessary.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.