ФорумКазиноBonanza Game Casino - загальне обговорення

Bonanza Game Casino - загальне обговорення

2 р. тому від atlantica751
|
2655 переглядів 14 відповідей |
|
Додати публікацію
2 р. тому
Тут ви можете обговорити Bonanza Game Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
2 р. тому

Після того, як я виграв і надіслав свій перший запит на зняття коштів, мій обліковий запис "тимчасово призупинено через перевірку служби безпеки", і я більше не можу ввійти.

Це нормально? Хтось має досвід виведення в цьому казино? Як відбувається процес вилучення?

Змінено автором 2 р. тому
Автоматичний переклад.
atlantica751
2 р. тому

Здравствуйте,

це цілком нормально. Під час цього закриття персонал казино працює над перевіркою. Я припускаю, що вас попросили надіслати кілька документів, щоб пройти процедуру KYC, чи не так?

Однак тут я був би обережний – у Bonanza Game Casino є певні розділи бонусних положень та умов, які ми вважаємо несправедливими щодо гравців казино.

Повідомте нам, як у вас справи з виведенням коштів.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Вони конфіскують мій виграш, оскільки «підозрюють мене в шахрайстві» (звичайно, це неправда. Я грав у азартні ігри звичайно), і вирахували 30% з мого депозиту.

Я надіслав зняття 986,35 євро (депозит і виграш), але на мій електронний гаманець надіслано лише 177,8 євро (30% мого депозиту). Те ж саме відбувається з Hotline Casino, вони належать одній компанії.

filefile

Я подав скаргу до Curaçao eGaming.

Змінено автором 2 р. тому
Автоматичний переклад.
atlantica751
2 р. тому

Ну, для мене це не має великого сенсу.

Добре, що ти захищаєшся.

Якби у мене склалося враження, що трапилося якесь шахрайство, я б через це нічого не платив.

Сплачуючи мені меншу суму, здається, що вони не впевнені в шахрайстві і просто не хочуть платити весь виграш.


Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

Вони трохи пояснили вам, який вид шахрайства ви вчинили, на їхню думку?

Автоматичний переклад.
Daniel
2 р. тому

Ні.

Це єдиний лист, який я отримав від казино, і вони ніколи не пояснили мені, який вид шахрайства я вчинив.

file

Автоматичний переклад.
atlantica751
2 р. тому

Подивимося, чи вдасться нам отримати корисну інформацію під час розгляду скарги.

Автоматичний переклад.
atlantica751
2 р. тому

Я особисто ненавиджу це, коли казино лише копіює + передає фразу зі своїх умов, але вони насправді не пояснюють, що ви зробили неправильно, відповідно до них.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я хотів би подати скаргу на несправедливі правила бонусів, казино надсилало мені масу повідомлень протягом останніх тижнів, і раптом я не мав права отримати бонус, цитуючи деякі приховані та розпливчасті умови та умови, а також видаляючи мої виграші.

file

У мене були лише проблеми з цим казино, їхня 3-кратна ставка на готівкові депозити — це жарт, деякі ігри не можна використовувати для ставки бонусу (не вказано в Умовах і положеннях щодо бонусів). Вони дозволили мені використати цей бонус, я міг активувати його в касі і не зробив би депозит, якби знав, що бонус недоступний. Вони також дозволили мені грати з бонусом, який не генерував виграшів (60 FS за виграш приблизно 15 доларів США). Якби я повністю втратив рівновагу під час гри, вони б нічого не сказали про те, що я не маю права.


Не могли б ви допомогти з цією справою? Це нечесна практика, і я хотів би, щоб виграш був виплачений.

Автоматичний переклад.
ToTheMoon222
1 рік тому

Привіт,

ми можемо розглянути це, так. Будь ласка, прочитайте цю статтю про те , що означає подати скаргу , а потім вирішіть самі.

Казино платить за кожен бонус, наданий гравцям, тому вони також аналізують результат і намагаються захистити свої інвестиції, це бізнес. Щодо решти не можу коментувати, бо не знаю деталей. Ось для чого скарга.

Якщо ви не бажаєте подати скаргу , підготуйте всі пов’язані повідомлення, роздрукуйте наявні екрани та вставте все це в скаргу.

Дай мені знати, що ти думаєш про це.

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Привіт Радка,

Я хотів би розпочати процес, але у мене немає цього казино в списку, оскільки на вашому сайті воно недоступне в країні мого проживання. Чи можете ви мені з цим допомогти?

Автоматичний переклад.
ToTheMoon222
1 рік тому

Привіт.

Наскільки я можу судити, ви можете подати скаргу на будь-яке казино, указане на нашому веб-сайті, незалежно від того, звідки ви приїхали. 🤔

Ви навіть можете подати скаргу на казино, яке ми ще не зареєстрували, просто виберіть опцію «Я не знаю казино» або щось подібне, а потім вставте посилання на скаргу.

(Проте це Bonanza Game Casino є в списку.)

Для цього вам потрібно натиснути це посилання ,

або перейдіть до розділу скарг і натисніть «подати скаргу»:

file

Дайте мені знати, як це працює.

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1 рік тому

Гей, Радка,


Дякую за вашу допомогу. Я міг побачити лише список казино, доступних у країні мого проживання, але трюк «Я не знаю казино» спрацював. Скаргу подано, дякую!

Автоматичний переклад.
ToTheMoon222
1 рік тому

Гей, "Астронавт"🚀😉 (ви вибрали чудовий псевдонім)


Мені приємно це чути. Хоча здається, що мені варто краще орієнтуватися в останніх функціях, я справді вважав, що країна не має значення, коли йдеться про подання скарг. Я перевірю це, щоб переконатися. дякую за думку!

Наразі я бажаю вам легкого та швидкого результату скарги. 🤞


Дай мені знати, як ти почуваєшся, якщо будеш у такому настрої.

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
CandyBlitzBombs_flash_alt
Безкоштовний слот-турнір з призовим фондом 1000 € уже розпочався!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого