2 р. тому
Тут ви можете обговорити Bonanza Game Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Після того, як я виграв і надіслав свій перший запит на зняття коштів, мій обліковий запис "тимчасово призупинено через перевірку служби безпеки", і я більше не можу ввійти.
Це нормально? Хтось має досвід виведення в цьому казино? Як відбувається процес вилучення?
After I won and I submitted my first withdrawal request, my account is 'temporarily suspended due to a security service check', and I cannot login anymore.
Is it normal? Does anyone have experience of withdrawal in this casino? How does the withdrawal process work?
Здравствуйте,
це цілком нормально. Під час цього закриття персонал казино працює над перевіркою. Я припускаю, що вас попросили надіслати кілька документів, щоб пройти процедуру KYC, чи не так?
Однак тут я був би обережний – у Bonanza Game Casino є певні розділи бонусних положень та умов, які ми вважаємо несправедливими щодо гравців казино.
Повідомте нам, як у вас справи з виведенням коштів.
Hello,
it is quite normal. During this closure, the casino's staff works on verification. I assume you were asked to send several documents in order to pass KYC procedure, am I right?
However, I would be careful there - Bonanza Game Casino has certain sections of Bonus Terms and Conditions that we consider to be unfair to the casino's players.
Let us know how you are faring with the withdrawal.
Вони конфіскують мій виграш, оскільки «підозрюють мене в шахрайстві» (звичайно, це неправда. Я грав у азартні ігри звичайно), і вирахували 30% з мого депозиту.
Я надіслав зняття 986,35 євро (депозит і виграш), але на мій електронний гаманець надіслано лише 177,8 євро (30% мого депозиту). Те ж саме відбувається з Hotline Casino, вони належать одній компанії.
Я подав скаргу до Curaçao eGaming.
They confiscate my winning because they 'suspect me of of fraud' (of course this is not true. I gambled normally), and deducted 30% of my deposit.
I submitted a withdrawal of 986.35 euro (deposit and winnings), but only 177.8 euro (30% of my deposit) is sent to my e-wallet. The same happens to Hotline Casino, they are owned by the same company.
I have filed a complain to Curaçao eGaming.
Ну, для мене це не має великого сенсу.
Добре, що ти захищаєшся.
Якби у мене склалося враження, що трапилося якесь шахрайство, я б через це нічого не платив.
Сплачуючи мені меншу суму, здається, що вони не впевнені в шахрайстві і просто не хочуть платити весь виграш.
Well, it does not make much sense to me.
It's good you defend yourself.
If I got the impression that some fraud happened, I would not pay anything because of that fact.
By paying some lower sum to me it seems like they are not sure about the fraud and just don't want to pay the whole win.
Вони трохи пояснили вам, який вид шахрайства ви вчинили, на їхню думку?
Did they explain you a bit about what kind of fraud you did according to them?
Ні.
Це єдиний лист, який я отримав від казино, і вони ніколи не пояснили мені, який вид шахрайства я вчинив.
No.
This is the only email I got from the casino, and they have never explained to me what kind of fraud I committed.
Подивимося, чи вдасться нам отримати корисну інформацію під час розгляду скарги.
Let's see if we manage to obtain some useful information during the complaint.
Я особисто ненавиджу це, коли казино лише копіює + передає фразу зі своїх умов, але вони насправді не пояснюють, що ви зробили неправильно, відповідно до них.
I personally hate this when the casino only copy + pasts the phrase from their terms and conditions, but they don't actually explain what you did wrong according to them.
Я хотів би подати скаргу на несправедливі правила бонусів, казино надсилало мені масу повідомлень протягом останніх тижнів, і раптом я не мав права отримати бонус, цитуючи деякі приховані та розпливчасті умови та умови, а також видаляючи мої виграші.
У мене були лише проблеми з цим казино, їхня 3-кратна ставка на готівкові депозити — це жарт, деякі ігри не можна використовувати для ставки бонусу (не вказано в Умовах і положеннях щодо бонусів). Вони дозволили мені використати цей бонус, я міг активувати його в касі і не зробив би депозит, якби знав, що бонус недоступний. Вони також дозволили мені грати з бонусом, який не генерував виграшів (60 FS за виграш приблизно 15 доларів США). Якби я повністю втратив рівновагу під час гри, вони б нічого не сказали про те, що я не маю права.
Не могли б ви допомогти з цією справою? Це нечесна практика, і я хотів би, щоб виграш був виплачений.
Would like to place a complaint about unfair bonus rules, casino has been sending me tons of communication for the past weeks and suddenly I wasn't eligible to receive the bonus, quoting some buried and vague T&Cs as well as removing my winnings.
I've had only issues with this casino, their 3x wagering on cash deposits is a joke, some games cannot be used to wager a bonus (not specified in bonus T&Cs). They allowed me to redeem that bonus, I could activate it in cashier and wouldn't have deposited if I knew that bonus was not available. They also let me play with the bonus, which generated little to no winnings (60 FS for about 15 USD winnings). If I had lost my entire balance while playing they wouldn't have said anything about not being eligible.
Could you please help with this case? This is unfair practices and I would like the winnings to be paid.
Привіт,
ми можемо розглянути це, так. Будь ласка, прочитайте цю статтю про те , що означає подати скаргу , а потім вирішіть самі.
Казино платить за кожен бонус, наданий гравцям, тому вони також аналізують результат і намагаються захистити свої інвестиції, це бізнес. Щодо решти не можу коментувати, бо не знаю деталей. Ось для чого скарга.
Якщо ви не бажаєте подати скаргу , підготуйте всі пов’язані повідомлення, роздрукуйте наявні екрани та вставте все це в скаргу.
Дай мені знати, що ти думаєш про це.
Hello,
we can look into it, yes. Kindly read this article about what it means to submit a complaint and then decide for yourself, please.
The casino pays for every bonus provided to players so they also analyze the outcome and try to protect their investments, it's a business. Can't comment about the rest though, because I do not know the details. That's what the complaint is for.
If you wish t undergo the complaint, prepare all related communications, print screens you have, and paste it all into the complaint.
Let me know what you think about that.
Привіт Радка,
Я хотів би розпочати процес, але у мене немає цього казино в списку, оскільки на вашому сайті воно недоступне в країні мого проживання. Чи можете ви мені з цим допомогти?
Hi Radka,
I would like to start the process but I do not have that casino available in the list, as per your site it's not available in my residence country. Can you help me with that possibly?
Привіт.
Наскільки я можу судити, ви можете подати скаргу на будь-яке казино, указане на нашому веб-сайті, незалежно від того, звідки ви приїхали. 🤔
Ви навіть можете подати скаргу на казино, яке ми ще не зареєстрували, просто виберіть опцію «Я не знаю казино» або щось подібне, а потім вставте посилання на скаргу.
(Проте це Bonanza Game Casino є в списку.)
Для цього вам потрібно натиснути це посилання ,
або перейдіть до розділу скарг і натисніть «подати скаргу»:
Дайте мені знати, як це працює.
Hello there.
As far as I can tell, you can submit a complaint against any casino listed on our website, no matter where you come from. 🤔
You can even submit the complaint against the casino that we have not yet enlisted, just pick up the option "I do not know the casino" or something similar, then insert the link to the complaint.
(This Bonanza Game Casino is listed, though.)
To do that, you have to click this link,
or visit the complaint section and hit "submit a complaint":
Let me know how it works.
Гей, Радка,
Дякую за вашу допомогу. Я міг побачити лише список казино, доступних у країні мого проживання, але трюк «Я не знаю казино» спрацював. Скаргу подано, дякую!
Hey Radka,
Thanks for your help, I could only see the list of casinos available in my residence country, but the "I do not know the casino" trick worked. Complaint submitted, thanks!
Гей, "Астронавт"🚀😉 (ви вибрали чудовий псевдонім)
Мені приємно це чути. Хоча здається, що мені варто краще орієнтуватися в останніх функціях, я справді вважав, що країна не має значення, коли йдеться про подання скарг. Я перевірю це, щоб переконатися. дякую за думку!
Наразі я бажаю вам легкого та швидкого результату скарги. 🤞
Дай мені знати, як ти почуваєшся, якщо будеш у такому настрої.
Hey "Astronaut"🚀😉 (you chose a wonderful nickname)
I'm happy to hear that. Though it seems that I should get better oriented in the latest features, I truly thought that the country does not matter when it comes to submitting complaints. I'll check it out to be sure. thanks for the point!
For now, I wish you an easy and fast complaint result. 🤞
Let me know how you're faring if you ever be in the mood.
Вони рекламують «безкоштовні обертання без ставок» у розділі бонусів, але не згадують той факт, що ви повинні зробити свій депозит 3 рази, щоб мати можливість зняти гроші. Я вніс 40 євро, отримав 40 безкоштовних обертань, що дало мені жалюгідні 1,86, і я дізнався, що мені потрібно поставити свій депозит лише після того, як я спробував зняти свої кошти, і я отримав повідомлення про те, що у мене є бонуси, які потрібно виконати перед зняттям . Зверніть увагу, ніде не було сказано, що мені доведеться поставити свій депозит, щоб повернути свої гроші. Тож я застряг, розігруючи свої 40 євро на крихітний бонус у 1,86 євро.
They advertise "no wager free spins" in the bonus section but don't mention the fact that you have to wager your deposit x3 to be able to withdraw. I deposited 40 euros, got 40 free spins which gave me a measly 1.86 and I only learned that I had to wager my deposit after I tried to withdraw my funds and I got a message saying I have bonuses that need to be fulfilled before a withdrawal. Mind you nowhere did it say that I would have to wager my deposit to get my money back. So I was stuck gambling away my 40 euros for a tiny bonus of 1.86 euros.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.