ФорумКазиноBoGamba Casino - загальне обговорення

BoGamba Casino - загальне обговорення (Сторінка 3)

11 міс. тому від Samir91
|
5436 переглядів 81 відповідей |
|
12 3 45
Додати публікацію
5 міс. тому

Привіт,

Так, я думаю, що вони не зроблять оплату протягом наступних 7 годин.

Тому, будь ласка, попросіть вашої допомоги зараз.

Це все ті ж заяви типу, ми передамо це у фінансовий відділ.

У чаті в прямому ефірі немає нічого іншого.


Дякую.

Автоматичний переклад.
shango108
5 міс. тому

Привіт, мабуть, це важко, але будьте впевнені, що ви зробили все, що могли, коли подали скаргу тут.

Ще є певна надія, що казино обробить платіж до того, як наша команда втрутиться.

За встановленим таймером залишилося 6 днів. Я хотів би сказати щось більш позитивне. 🙏



Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Привіт, ситуація поки що не змінилася.

Казино не відповідає на жодні листи від мене, живий чат постійно повторює одне й те саме.


Я не знаю, чому вони не можуть перевести гроші.



Автоматичний переклад.
shango108
5 міс. тому

Я розумію, що це, безперечно, незручна ситуація, і я, безумовно, був би засмучений так само, як і ви, якби казино не дало мені жодної відповіді, а просто продовжувало повторювати те саме знову і знову.

Однак ми все ще розглядаємо скаргу, тож подивимося, куди дійде наша команда. Я твердо вірю, що ми зможемо допомогти вам, інакше ви отримаєте свої гроші. Але поки що нам доведеться почекати, хоча мені неприємно це говорити. Піклуватися. ☘️

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Я виграв 3,5 тисячі доларів у безлімітній грі. Мені неймовірно пощастило і я отримав множник х17000. Але казино не виплачує мої виграші з літа. Спілкування тільки через чат. Але в чаті кажуть, що нічого не вирішують. Богамба не відповідає на електронні листи. Я чекаю свого виграшу 3 місяці. Але я вже втратив усяку надію. Я хочу попередити гравців, що ваш найбільший виграш у житті може бути болючим, якщо ви граєте в казино Bogamba.

Автоматичний переклад.
tohannn62
5 міс. тому

Привіт, це дуже сумно чути.

Чи можете ви сказати нам, чи отримали ви частину виграшу чи ні? Чи платило вам коли-небудь казино Bogamba?


Буду рада відповіді та досвіду.

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Я виграв 3,5 тисячі доларів у безлімітній грі. Мені неймовірно пощастило і я отримав множник х17000. Але казино не виплачує мої виграші з літа. Спілкування тільки через чат. Але в чаті кажуть, що нічого не вирішують. Богамба не відповідає на електронні листи. Я чекаю свого виграшу 3 місяці. Але я вже втратив усяку надію. Я хочу попередити гравців, що ваш найбільший виграш у житті може бути болючим, якщо ви граєте в казино Bogamba.

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Привіт, я бачу, що у вас були проблеми з казино досить тривалий час, коли ви сказали, що минуло з літа, відколи ви не отримали свої гроші. Яка причина, чому казино не виплачує вам і не займається цим? Ви грали на бонус чи на реальні гроші?

У будь-якому випадку, мені цікаво, чому ти не прийшов раніше, коли це зайняло стільки часу, я думаю, що ти чекав занадто довго.

Подивимося, чи зможе наша команда вирішити щось із вашою відкритою скаргою , але я дуже на це сподіваюся. Я тримаю за вас кулаки. 🤞

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Дякуємо всім за підтримку. Казино виплатило 2000 доларів. Але він відмовляється платити ще 1600. Чат підтримки не може допомогти. На електронні листи ніхто не відповідає(

Автоматичний переклад.
tohannn62
5 міс. тому

Вибачте, якщо ви не можете знайти іншу відповідь.

Щодо грошей, які ви отримали, 2000 доларів, ви отримали їх приблизно в цей час чи в минулому? Що стосується інших 1600 доларів США, чи повідомило казино якусь причину, чому це зайняло стільки часу або чому воно не виплатило вам?

У будь-якому разі наша команда обов’язково спробує допомогти вам у цій ситуації, і ми побачимо, що вони зможуть зробити. Якщо ви отримаєте будь-яку нову інформацію або якщо надійдуть гроші, повідомте нам. Піклуватися. 👍

Автоматичний переклад.
Jaro
5 міс. тому

filefile Я отримав 2000 доларів ще в серпні-вересні. І ось, казино не платить майже 3 місяці. Коли я пишу в чаті, мені кажуть, що запит передано в фінансовий відділ і що я отримаю кошти в найкоротший термін. Так казали у вересні. Так кажуть і зараз у грудні. Оператор чату відповідає шаблонними фразами і лише каже, що виведенням грошей не займається. Писав на пошту 4 рази - жодної відповіді не отримав. Додаю скріншоти, щойно переписав їм.

Змінено автором 5 міс. тому
Автоматичний переклад.
tohannn62
5 міс. тому

Так, ви отримали свої перші гроші влітку, а наступні гроші ще не надійшли, і казино постійно повторює одну і ту ж фразу. Безперечно, це неприємно, якщо ви не знаходите нічого актуального в контексті свого відходу, і це одна й та сама пісня знову і знову.

Однак подати скаргу було правильно, і я сподіваюся, що наша команда зможе вам допомогти. Я тримаю кулаки, щоб усе якнайшвидше налагодилось і ви отримали свої гроші. Якщо у вас є нова інформація, будь ласка, поділіться нею з нами. Піклуватися.

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Привіт,

Це такий же текст, як і я.

Тепер отримуйте його майже щомісяця, його просто копіюють і вставляють у чат.

Мені ще нічого не заплатили, я ще чекаю.

Автоматичний переклад.
shango108
5 міс. тому

Привіт, було б чудово, якби ви скористалися кнопкою «відповісти», принаймні ми знатимемо, кому ви відповідаєте, і гравець все одно буде сповіщений про вашу відповідь, тож ви можете скоротити час для відповіді.

Однак я бачу, що ваша скарга все ще відкрита, і Крістіна взяла від вас усе необхідне для просування справи. Звісно, це неприємно, якщо казино постійно повторює одне й те саме протягом тривалого часу та продовжує давати одні й ті самі відповіді. Як довго ви на цій посаді?

У будь-якому випадку, я сподіваюся, що все владнається, і ви отримаєте свої гроші. Якщо у вас буде щось нове, не соромтеся повідомити нам. Удачі.

Автоматичний переклад.
Jaro
5 міс. тому

Привіт,

Усе це триває з 16 листопада 2023 року. На жаль, це неприємно. Але це останній раз у казино, так, чати завжди однакові.


Автоматичний переклад.
shango108
5 міс. тому

Я бачу, тож ви нікуди не дійшли, тому що відповідь залишається незмінною. Я думаю, що минуло досить багато часу з тих пір, як ця справа затягувалася, тому, звичайно, добре мати відкриту скаргу .

Тож давайте подивимося, що наша команда зможе вирішити, і я твердо вірю, що врешті-решт все вийде. Поки що нам доведеться почекати і подивитися, як все розвиватиметься. Якщо у вас є якісь новини, дайте нам знати.

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Привіт, як я бачу сьогодні, чат більше не доступний.

Я спробував це на кількох пристроях і в браузерах, живого чату більше немає.


Я написав електронний лист до казино, але вони ще не відповіли ні на один електронний лист.

Це означає, що більше немає можливості зв'язатися з казино, велике вам спасибі.

Автоматичний переклад.
shango108
5 міс. тому

Я також не зміг знайти живий чат на веб-сайті. Варіанти контактів, здається, обмежені лише електронними листами. Цього дійсно недостатньо, особливо коли ти кажеш, що вони тобі не відповіли 😕

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Ми чекали цього вже цілий місяць, просто сумно.

Мені цікаво, чи може мій банк повернути гроші, які я вклав!!! У вас є досвід з цим? Здійснили депозит за допомогою дебетової картки MasterCard.


Я був би радий почути про досвід із цим.

Автоматичний переклад.
shango108
5 міс. тому

Згідно з розвитком скарги, я починаю думати, що зв’язатися з цим казино через наш Центр розв’язання проблем теж буде складно. 🙁

Можливо, ви хотіли б знати, що зазвичай ми даємо казино другий шанс відповісти, тобто додатковий тиждень доступний для зв’язку зі спеціалістом зі скарг.

На вашому місці я б запитав у банку, чи справді можливе відкликання платежу, навіть якщо я дав би шанс скаржитися.

Але ніколи не завадить зробити крок попереду. 🤔

Автоматичний переклад.
Radka
5 міс. тому

Привіт, так точно. Я радий дати час, але я все одно запитаю в банку.


Справді здається, що це чисте казино, яке безпосередньо обманює.

Автоматичний переклад.
12 3 45

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
CandyBlitzBombs_flash_alt
Безкоштовний слот-турнір з призовим фондом 1000 € уже розпочався!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого