ФорумКазиноBoGamba Casino - загальне обговорення

BoGamba Casino - загальне обговорення (Сторінка 3)

1 рік тому від Samir91
|
11744 переглядів 81 відповідей |
|
12 3 45
Додати публікацію
11 міс. тому

Привіт,

Так, я думаю, що вони не зроблять оплату протягом наступних 7 годин.

Тому, будь ласка, попросіть вашої допомоги зараз.

Це все ті ж заяви типу, ми передамо це у фінансовий відділ.

У чаті в прямому ефірі немає нічого іншого.


Дякую.

Автоматичний переклад.
shango108
11 міс. тому

Привіт, мабуть, це важко, але будьте впевнені, що ви зробили все, що могли, коли подали скаргу тут.

Ще є певна надія, що казино обробить платіж до того, як наша команда втрутиться.

За встановленим таймером залишилося 6 днів. Я хотів би сказати щось більш позитивне. 🙏



Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Привіт, ситуація поки що не змінилася.

Казино не відповідає на жодні листи від мене, живий чат постійно повторює одне й те саме.


Я не знаю, чому вони не можуть перевести гроші.



Автоматичний переклад.
shango108
11 міс. тому

Я розумію, що це, безперечно, незручна ситуація, і я, безумовно, був би засмучений так само, як і ви, якби казино не дало мені жодної відповіді, а просто продовжувало повторювати те саме знову і знову.

Однак ми все ще розглядаємо скаргу, тож подивимося, куди дійде наша команда. Я твердо вірю, що ми зможемо допомогти вам, інакше ви отримаєте свої гроші. Але поки що нам доведеться почекати, хоча мені неприємно це говорити. Піклуватися. ☘️

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Я виграв 3,5 тисячі доларів у безлімітній грі. Мені неймовірно пощастило і я отримав множник х17000. Але казино не виплачує мої виграші з літа. Спілкування тільки через чат. Але в чаті кажуть, що нічого не вирішують. Богамба не відповідає на електронні листи. Я чекаю свого виграшу 3 місяці. Але я вже втратив усяку надію. Я хочу попередити гравців, що ваш найбільший виграш у житті може бути болючим, якщо ви граєте в казино Bogamba.

Автоматичний переклад.
tohannn62
11 міс. тому

Привіт, це дуже сумно чути.

Чи можете ви сказати нам, чи отримали ви частину виграшу чи ні? Чи платило вам коли-небудь казино Bogamba?


Буду рада відповіді та досвіду.

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Я виграв 3,5 тисячі доларів у безлімітній грі. Мені неймовірно пощастило і я отримав множник х17000. Але казино не виплачує мої виграші з літа. Спілкування тільки через чат. Але в чаті кажуть, що нічого не вирішують. Богамба не відповідає на електронні листи. Я чекаю свого виграшу 3 місяці. Але я вже втратив усяку надію. Я хочу попередити гравців, що ваш найбільший виграш у житті може бути болючим, якщо ви граєте в казино Bogamba.

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Привіт, я бачу, що у вас були проблеми з казино досить тривалий час, коли ви сказали, що минуло з літа, відколи ви не отримали свої гроші. Яка причина, чому казино не виплачує вам і не займається цим? Ви грали на бонус чи на реальні гроші?

У будь-якому випадку, мені цікаво, чому ти не прийшов раніше, коли це зайняло стільки часу, я думаю, що ти чекав занадто довго.

Подивимося, чи зможе наша команда вирішити щось із вашою відкритою скаргою , але я дуже на це сподіваюся. Я тримаю за вас кулаки. 🤞

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Дякуємо всім за підтримку. Казино виплатило 2000 доларів. Але він відмовляється платити ще 1600. Чат підтримки не може допомогти. На електронні листи ніхто не відповідає(

Автоматичний переклад.
tohannn62
11 міс. тому

Вибачте, якщо ви не можете знайти іншу відповідь.

Щодо грошей, які ви отримали, 2000 доларів, ви отримали їх приблизно в цей час чи в минулому? Що стосується інших 1600 доларів США, чи повідомило казино якусь причину, чому це зайняло стільки часу або чому воно не виплатило вам?

У будь-якому разі наша команда обов’язково спробує допомогти вам у цій ситуації, і ми побачимо, що вони зможуть зробити. Якщо ви отримаєте будь-яку нову інформацію або якщо надійдуть гроші, повідомте нам. Піклуватися. 👍

Автоматичний переклад.
Jaro
11 міс. тому

filefile Я отримав 2000 доларів ще в серпні-вересні. І ось, казино не платить майже 3 місяці. Коли я пишу в чаті, мені кажуть, що запит передано в фінансовий відділ і що я отримаю кошти в найкоротший термін. Так казали у вересні. Так кажуть і зараз у грудні. Оператор чату відповідає шаблонними фразами і лише каже, що виведенням грошей не займається. Писав на пошту 4 рази - жодної відповіді не отримав. Додаю скріншоти, щойно переписав їм.

Змінено автором 11 міс. тому
Автоматичний переклад.
tohannn62
11 міс. тому

Так, ви отримали свої перші гроші влітку, а наступні гроші ще не надійшли, і казино постійно повторює одну і ту ж фразу. Безперечно, це неприємно, якщо ви не знаходите нічого актуального в контексті свого відходу, і це одна й та сама пісня знову і знову.

Однак подати скаргу було правильно, і я сподіваюся, що наша команда зможе вам допомогти. Я тримаю кулаки, щоб усе якнайшвидше налагодилось і ви отримали свої гроші. Якщо у вас є нова інформація, будь ласка, поділіться нею з нами. Піклуватися.

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Привіт,

Це такий же текст, як і я.

Тепер отримуйте його майже щомісяця, його просто копіюють і вставляють у чат.

Мені ще нічого не заплатили, я ще чекаю.

Автоматичний переклад.
shango108
11 міс. тому

Привіт, було б чудово, якби ви скористалися кнопкою «відповісти», принаймні ми знатимемо, кому ви відповідаєте, і гравець все одно буде сповіщений про вашу відповідь, тож ви можете скоротити час для відповіді.

Однак я бачу, що ваша скарга все ще відкрита, і Крістіна взяла від вас усе необхідне для просування справи. Звісно, це неприємно, якщо казино постійно повторює одне й те саме протягом тривалого часу та продовжує давати одні й ті самі відповіді. Як довго ви на цій посаді?

У будь-якому випадку, я сподіваюся, що все владнається, і ви отримаєте свої гроші. Якщо у вас буде щось нове, не соромтеся повідомити нам. Удачі.

Автоматичний переклад.
Jaro
11 міс. тому

Привіт,

Усе це триває з 16 листопада 2023 року. На жаль, це неприємно. Але це останній раз у казино, так, чати завжди однакові.


Автоматичний переклад.
shango108
11 міс. тому

Я бачу, тож ви нікуди не дійшли, тому що відповідь залишається незмінною. Я думаю, що минуло досить багато часу з тих пір, як ця справа затягувалася, тому, звичайно, добре мати відкриту скаргу .

Тож давайте подивимося, що наша команда зможе вирішити, і я твердо вірю, що врешті-решт все вийде. Поки що нам доведеться почекати і подивитися, як все розвиватиметься. Якщо у вас є якісь новини, дайте нам знати.

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Привіт, як я бачу сьогодні, чат більше не доступний.

Я спробував це на кількох пристроях і в браузерах, живого чату більше немає.


Я написав електронний лист до казино, але вони ще не відповіли ні на один електронний лист.

Це означає, що більше немає можливості зв'язатися з казино, велике вам спасибі.

Автоматичний переклад.
shango108
10 міс. тому

Я також не зміг знайти живий чат на веб-сайті. Варіанти контактів, здається, обмежені лише електронними листами. Цього дійсно недостатньо, особливо коли ти кажеш, що вони тобі не відповіли 😕

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Ми чекали цього вже цілий місяць, просто сумно.

Мені цікаво, чи може мій банк повернути гроші, які я вклав!!! У вас є досвід з цим? Здійснили депозит за допомогою дебетової картки MasterCard.


Я був би радий почути про досвід із цим.

Автоматичний переклад.
shango108
10 міс. тому

Згідно з розвитком скарги, я починаю думати, що зв’язатися з цим казино через наш Центр розв’язання проблем теж буде складно. 🙁

Можливо, ви хотіли б знати, що зазвичай ми даємо казино другий шанс відповісти, тобто додатковий тиждень доступний для зв’язку зі спеціалістом зі скарг.

На вашому місці я б запитав у банку, чи справді можливе відкликання платежу, навіть якщо я дав би шанс скаржитися.

Але ніколи не завадить зробити крок попереду. 🤔

Автоматичний переклад.
Radka
10 міс. тому

Привіт, так точно. Я радий дати час, але я все одно запитаю в банку.


Справді здається, що це чисте казино, яке безпосередньо обманює.

Автоматичний переклад.
12 3 45

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого