приємно! З іншого боку, існує величезна різниця між ставками в 1 і 10 доларів, коли справа доходить до послідовних мертвих обертань 😀.
Неважливо! Приголомшлива перемога 1k x! 👍✨✨👌
Nice! On the other hand, there is a huge difference between 1 or 10-dollar stakes when it comes to the consecutive dead spins 😀.
No matter! An awesome 1k x win! 👍✨✨👌
вони слабко обізнані про криптовалютні депозити та зняття криптовалют, оператор у чаті сказав мені, що вони повинні підтвердити свій криптовалютний гаманець, подібний до банківської картки (хоча це технічно неможливо), але фінансовий відділ все видав.
they are weakly aware about crypto deposits and crypto withdrawals, the operator in the chat told me they should verify their crypto wallet, in the likeness of a bank card, (although this is technically not possible), but the financial department brought everything out.
осведомлены , по поводу , криптодепозитов, и криптовыводов слабенько, оператор в чате , говорил мне стоят должен верифицировать свой криптокошелек, на подобии банковской карты, ( хотя это технически не возможно) , но фин отдел все вывел.
Та й бирка не знадобилася, це минуле століття.
Yes, and the tag was not needed, this is the last century.
Да и тег, не нужен был, это прошлый век.
вони слабко обізнані про криптовалютні депозити та зняття криптовалют, оператор у чаті сказав мені, що вони повинні підтвердити свій криптовалютний гаманець, подібний до банківської картки (хоча це технічно неможливо), але фінансовий відділ все видав.
they are weakly aware about crypto deposits and crypto withdrawals, the operator in the chat told me they should verify their crypto wallet, in the likeness of a bank card, (although this is technically not possible), but the financial department brought everything out.
осведомлены , по поводу , криптодепозитов, и криптовыводов слабенько, оператор в чате , говорил мне стоят должен верифицировать свой криптокошелек, на подобии банковской карты, ( хотя это технически не возможно) , но фин отдел все вывел.
Звучить більше як початок сумного жарту. Наскільки я знаю, я згоден, що криптовалюта не постачається з дебетовою або передплаченою карткою. 🤦♀️🤔
It sounds more like a beginning of a sad joke. I agree crypto doesn't come with a debit or prepaid card, as far as I'm informed. 🤦♀️🤔
При виведенні на крипто потрібно ввести адресу гаманця, і тег цього гаманця, власне цей тег і потрібен
When withdrawing to crypto, they need to enter the wallet address, and the tag of this wallet, in fact, this tag is needed
У них при выводе на крипто,нужно вводить, адрес кошелька, и тег этого кошелька, на самом деле, этот теге нужен
Тепер бачу! Це була моя погана пам'ять, а не перекладач 😀.
Авжеж - бирка гаманця!
Я ціную терпіння, яке ви мені виявляєте...
Я радий, що зняття врешті-решт спрацювало!
Now I see! It was my poor memory rather than the translator 😀.
Sure thing - wallet's tag!
I appreciate the patience you're showing me...
I'm glad the withdrawal worked out in the end!
Хм, я думаю, що в деяких казино виграші не виплачуються у вихідні. Але крім цього, чи є у вас проблеми з неможливістю зняти або щось подібне?
Hm, I think it's common in some casinos that winnings are not paid out on weekends. But besides that, do you have any problem with not being able to withdraw or something like that ?
Написали, що у вихідні банківські операції не проводяться, окрім криптовалюти. У мене є депозит, виведення криптовалюти
They wrote that banking operations are not carried out on weekends, except for crypto.I have a deposit, a crypto withdrawal
Привіт, я помітив, що ви вже створили скаргу та чекаєте 3 дні. Звичайно, я не знав, що зняття криптовалюти дозволено у вихідні, тому дякую за роз’яснення.
Однак я б також сказав, що, як зазначено в скарзі, ми даємо казино 14 днів для вирішення проблеми зняття коштів. Тому доведеться запастися терпінням і почекати. У будь-якому випадку, якщо у вас є якась нова інформація, не соромтеся повідомити мене.
Hi, I noticed that you have already created complaint and that you are waiting for 3 days. Of course I didn't know that crypto withdrawals are allowed on the weekend, so thanks for the clarification.
However, I would also say that as mentioned in the complaint, we give casinos 14 days to resolve the withdrawal. So it will be necessary to be patient and wait. Anyway, if you have any new information, feel free to let me know.
Привіт,
Для мене це те, що я такий, як інші. Якщо ви повідомляли тут про виплати від казино Bogamba, вони не виплачуються або ніхто про це не повідомляв.
Що ж, я зняв гроші тиждень тому, але мені їх ще не виплатили.
У живому чаті щоразу кажуть: так, ми не маємо до цього відношення, це окремий відділ, але ми будемо передавати це знову і знову.
Як я вже сказав, вже тиждень нічого не відбувається. Я надіслав листа в службу підтримки, але ще не отримав відповіді.
Як я читав, вам слід терпіти протягом 2 тижнів, я просто роблю це на замітку зараз.
Буду радий вашій допомозі.
З найкращими побажаннями.
Hello,
For me it's about me being like others. If you have reported here about the payouts from Bogamba casino, these are not paid out or no one has reported this.
Well, I made a withdrawal a week ago and it hasn't been paid out to me yet.
The live chat says every time yes, we have nothing to do with it, it's a separate department, but we'll pass it on again and again.
As I said, nothing has happened for a week now. I sent an email to support but haven't received a response yet.
As I read you should be patient for 2 weeks, I'm just making a note of it now.
I would be happy about your help.
Best regards.
Hallo,
es geht bei mir darum das ich wie andere auch schon. Hier sich gemeldet haben was die auszahlungen von Bogamba casino angehen, diese werden nicht ausgezahlt oder es meldet sich diesbezüglich keiner.
nun ich habe jetzt eine woche her eine auszahlung getätigt, die mir bis heute jetzt datu nicht ausbezahlt wurde.
der live chat meint jedes mal ja wir haben damit nichts zu tun das ist eine separate abteilung, aber wir geben das jetzt wieder und wieder weiter.
es tut sich wie gesagt jetzt eine woche nichts. habe dem support ne email geschickt aber keine antwort bis jetzt erhalten.
wie ich gelesen habe soll man sich ja 2 wochen gedulden, das tue ich nur merke ich das jetzt schon vor.
würde mich über hilfe eurer seits freuen.
mit freundlichen grüssen.
Привіт! Я радий, що ви зрозумілі і вже помітили, що ми даємо казино 14 днів для вирішення проблеми зняття грошей. Ти чекаєш тиждень і я прекрасно розумію, що у тебе не найкращі почуття, коли навіть підтримка не відповідає і ти не знаєш, на чому ти. Буду вдячний за відповідь, чому це займає тиждень.
Однак, якщо проблема не зникне і мине тиждень, а ви не дізнаєтеся нічого нового або не отримаєте грошей, ми спробуємо вам допомогти, порекомендувавши вам подати скаргу.
То чи можна буде оновлювати нас у міру розвитку ситуації?
Hi, I'm glad you're coherent and that you've already noticed that we give 14 days to casino to resolve the withdrawal. You've been waiting for a week and I absolutely understand that you don't have the best feelings when even support doesn't answer and you don't know where you stand. An answer as to why it's taking a week would certainly be appreciated.
However, if the problem persists and another week goes by without you finding out anything new or getting any money, we will try to help you by recommending that you file a complaint.
So will it be possible to update us as the situation develops ?
Привіт, дякую за участь.
Поки що нічого не сталося, вони завжди кажуть, що це буде оформлено якомога швидше.
Імовірно, це через високий трафік виплат, який вони мають 😀.
Ну, я терплю, дякую.
Hello, thank you for your participation.
Nothing has happened yet, they always say it will be processed as quickly as possible.
Supposedly it's due to the high payout traffic they have 😀.
Well, I'm patient, thanks.
Hallo, danke für eure teilhabe.
Es ist noch nichts passiert, es heist immer es wird so schnell wie möglich bearbeitet.
Soll angeblich am hohen auszahlungsverkehr liegen die sie haben 😀.
naja ich habe geduld, danke.
Іноді буває, що казино мають високий трафік виплат, і це може бути проблемою, але ми вважаємо, що через 14 днів така проблема має бути вирішена. Однак ми побачимо, куди нас приведуть наступні кілька днів і чи зможете ви отримати нову інформацію та чи отримаєте свої гроші. Я сподіваюся, що це буде скоро, і вам це сподобається. Схрещені пальці. 🤞😊
Sometimes it is the case that casinos have high payout traffic and it can be a problem, but we believe that in 14 days such a problem should be solved. However, we'll see where the next few days take us and whether you'll be able to get new information or whether you'll get your money. I hope it will be soon and you will enjoy it. Fingers crossed. 🤞😊
Дайте мені знати ще раз, насправді нічого нового немає. Одна і та сама відповідь знову і знову, яку просто копіюють і вставляють із чату, вибачте, ми передамо це у фінансовий відділ. Я не думаю, що це казино планує щось виплачувати, я маю на увазі, що воно навіть не покриває збитки, які я там вніс.
Що ж, скоро буде 2 тижні, і я сподіваюся, що ви зможете мені допомогти.
Дякую.
Let me know again, there's actually nothing new. The same answer over and over again that is simply copied and pasted from the live chat, sorry we will pass this on to the finance department. I don't think this casino plans to pay out anything, I mean it doesn't even cover the losses I deposited there.
Well, it will soon be 2 weeks, and I hope you can help me.
Thanks.
Melde mich mal wieder, es gibt eigentlich nichts neues. Die selbe und immer wieder selbe Antwort die vom Livechat einfach kopiert und eingefügt wird, es tut uns leid wir geben das an die Finanzabteilung weiter. Ich glaube nicht daß dieses Casino vorhat etwas auszuzahlen, ich meine es deckt nicht einmal die Verluste die ich da eingezahlt habe.
Naja bald sind es 2 Wochen, und ich hoffe ihr Schaft es mir zu helfen.
Danke.
Тож дуже шкода, якщо ви постійно отримуєте ту саму відповідь, тому що, звичайно, краще було б мати більш конкретну. Ось чому я вважаю, що це добре, що у вас є скарга, тож якщо казино не надасть вам гроші, ми спробуємо вам допомогти. Побачимо, як усе вийде, але я твердо вірю в добро. Бажаю тобі всього найкращого.
So it's a pity if you keep getting the same answer because it would certainly be better to have a more specific one. That's why I think it's good that you have a complaint, so if the casino fails to give you the money, then we will try to help you. We'll see how it all turns out, but I'm a firm believer in good. I wish you the best of luck.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.