ФорумКазиноBoGamba Casino - загальне обговорення

BoGamba Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

1 рік тому від Samir91
|
12424 переглядів 81 відповідей |
|
1 2 3...5
1 рік тому

Привет, казино , выигрыш , вывело , все хорошо😃!

1 рік тому

Круто - приємно почути щось дуже позитивне! ✨👌

А як щодо підтримки? Чи достатньо вони підтримують, добрі, терплячі та обізнані?

Автоматичний переклад.
zena5755
1 рік тому

приємно! З іншого боку, існує величезна різниця між ставками в 1 і 10 доларів, коли справа доходить до послідовних мертвих обертань 😀.

Неважливо! Приголомшлива перемога 1k x! 👍✨✨👌

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

осведомлены , по поводу , криптодепозитов, и криптовыводов слабенько, оператор в чате , говорил мне стоят должен верифицировать свой криптокошелек, на подобии банковской карты, ( хотя это технически не возможно) , но фин отдел все вывел.

dmitry87
1 рік тому

Да и тег, не нужен был, это прошлый век.

1 рік тому

осведомлены , по поводу , криптодепозитов, и криптовыводов слабенько, оператор в чате , говорил мне стоят должен верифицировать свой криптокошелек, на подобии банковской карты, ( хотя это технически не возможно) , но фин отдел все вывел.

1 рік тому

Звучить більше як початок сумного жарту. Наскільки я знаю, я згоден, що криптовалюта не постачається з дебетовою або передплаченою карткою. 🤦‍♀️🤔



Автоматичний переклад.
1 рік тому

Да и тег, не нужен был, это прошлый век.

1 рік тому

Не впевнений, що підписався, тег не потрібен? Ймовірно, функція автоматичного перекладу на форумі знову висміює нас.


Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Вот именно, но главное , выигрыш вывели

Radka
1 рік тому

У них при выводе на крипто,нужно вводить, адрес кошелька, и тег этого кошелька, на самом деле, этот теге нужен

dmitry87
1 рік тому

Тепер бачу! Це була моя погана пам'ять, а не перекладач 😀.

Авжеж - бирка гаманця!

Я ціную терпіння, яке ви мені виявляєте...

Я радий, що зняття врешті-решт спрацювало!


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Оператор в чаті повідомила, що на вихідних виплата виграшу не буде, бухгалтерія відпочиває

Автоматичний переклад.
dmitry87
1 рік тому

Хм, я думаю, що в деяких казино виграші не виплачуються у вихідні. Але крім цього, чи є у вас проблеми з неможливістю зняти або щось подібне?

Автоматичний переклад.
Jaro
1 рік тому

Привіт, Яро, я написав скаргу,

Автоматичний переклад.
Jaro
1 рік тому

Написали, що у вихідні банківські операції не проводяться, окрім криптовалюти. У мене є депозит, виведення криптовалюти

Автоматичний переклад.
dmitry87
1 рік тому

Привіт, я помітив, що ви вже створили скаргу та чекаєте 3 дні. Звичайно, я не знав, що зняття криптовалюти дозволено у вихідні, тому дякую за роз’яснення.

Однак я б також сказав, що, як зазначено в скарзі, ми даємо казино 14 днів для вирішення проблеми зняття коштів. Тому доведеться запастися терпінням і почекати. У будь-якому випадку, якщо у вас є якась нова інформація, не соромтеся повідомити мене.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт,

Для мене це те, що я такий, як інші. Якщо ви повідомляли тут про виплати від казино Bogamba, вони не виплачуються або ніхто про це не повідомляв.

Що ж, я зняв гроші тиждень тому, але мені їх ще не виплатили.

У живому чаті щоразу кажуть: так, ми не маємо до цього відношення, це окремий відділ, але ми будемо передавати це знову і знову.

Як я вже сказав, вже тиждень нічого не відбувається. Я надіслав листа в службу підтримки, але ще не отримав відповіді.


Як я читав, вам слід терпіти протягом 2 тижнів, я просто роблю це на замітку зараз.

Буду радий вашій допомозі.


З найкращими побажаннями.

Автоматичний переклад.
shango108
1 рік тому

Привіт! Я радий, що ви зрозумілі і вже помітили, що ми даємо казино 14 днів для вирішення проблеми зняття грошей. Ти чекаєш тиждень і я прекрасно розумію, що у тебе не найкращі почуття, коли навіть підтримка не відповідає і ти не знаєш, на чому ти. Буду вдячний за відповідь, чому це займає тиждень.

Однак, якщо проблема не зникне і мине тиждень, а ви не дізнаєтеся нічого нового або не отримаєте грошей, ми спробуємо вам допомогти, порекомендувавши вам подати скаргу.

То чи можна буде оновлювати нас у міру розвитку ситуації?

Автоматичний переклад.
Jaro
1 рік тому

Привіт, дякую за участь.

Поки що нічого не сталося, вони завжди кажуть, що це буде оформлено якомога швидше.

Імовірно, це через високий трафік виплат, який вони мають 😀.


Ну, я терплю, дякую.

Автоматичний переклад.
shango108
1 рік тому

Іноді буває, що казино мають високий трафік виплат, і це може бути проблемою, але ми вважаємо, що через 14 днів така проблема має бути вирішена. Однак ми побачимо, куди нас приведуть наступні кілька днів і чи зможете ви отримати нову інформацію та чи отримаєте свої гроші. Я сподіваюся, що це буде скоро, і вам це сподобається. Схрещені пальці. 🤞😊

Автоматичний переклад.
12 міс. тому

Дайте мені знати ще раз, насправді нічого нового немає. Одна і та сама відповідь знову і знову, яку просто копіюють і вставляють із чату, вибачте, ми передамо це у фінансовий відділ. Я не думаю, що це казино планує щось виплачувати, я маю на увазі, що воно навіть не покриває збитки, які я там вніс.


Що ж, скоро буде 2 тижні, і я сподіваюся, що ви зможете мені допомогти.


Дякую.

Автоматичний переклад.
shango108
12 міс. тому

Тож дуже шкода, якщо ви постійно отримуєте ту саму відповідь, тому що, звичайно, краще було б мати більш конкретну. Ось чому я вважаю, що це добре, що у вас є скарга, тож якщо казино не надасть вам гроші, ми спробуємо вам допомогти. Побачимо, як усе вийде, але я твердо вірю в добро. Бажаю тобі всього найкращого.

Автоматичний переклад.
1 2 3...5

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого