ФорумКазиноBoGamba Casino - загальне обговорення

BoGamba Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

1 рік тому від Samir91
|
11708 переглядів 81 відповідей |
|
1 2 3...5
Додати публікацію
1 рік тому

Привет, казино , выигрыш , вывело , все хорошо😃!

1 рік тому

Круто - приємно почути щось дуже позитивне! ✨👌

А як щодо підтримки? Чи достатньо вони підтримують, добрі, терплячі та обізнані?

Автоматичний переклад.
zena5755
1 рік тому

приємно! З іншого боку, існує величезна різниця між ставками в 1 і 10 доларів, коли справа доходить до послідовних мертвих обертань 😀.

Неважливо! Приголомшлива перемога 1k x! 👍✨✨👌

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

осведомлены , по поводу , криптодепозитов, и криптовыводов слабенько, оператор в чате , говорил мне стоят должен верифицировать свой криптокошелек, на подобии банковской карты, ( хотя это технически не возможно) , но фин отдел все вывел.

dmitry87
1 рік тому

Да и тег, не нужен был, это прошлый век.

1 рік тому

осведомлены , по поводу , криптодепозитов, и криптовыводов слабенько, оператор в чате , говорил мне стоят должен верифицировать свой криптокошелек, на подобии банковской карты, ( хотя это технически не возможно) , но фин отдел все вывел.

1 рік тому

Звучить більше як початок сумного жарту. Наскільки я знаю, я згоден, що криптовалюта не постачається з дебетовою або передплаченою карткою. 🤦‍♀️🤔



Автоматичний переклад.
1 рік тому

Да и тег, не нужен был, это прошлый век.

1 рік тому

Не впевнений, що підписався, тег не потрібен? Ймовірно, функція автоматичного перекладу на форумі знову висміює нас.


Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Вот именно, но главное , выигрыш вывели

Radka
1 рік тому

У них при выводе на крипто,нужно вводить, адрес кошелька, и тег этого кошелька, на самом деле, этот теге нужен

dmitry87
1 рік тому

Тепер бачу! Це була моя погана пам'ять, а не перекладач 😀.

Авжеж - бирка гаманця!

Я ціную терпіння, яке ви мені виявляєте...

Я радий, що зняття врешті-решт спрацювало!


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Оператор в чаті повідомила, що на вихідних виплата виграшу не буде, бухгалтерія відпочиває

Автоматичний переклад.
dmitry87
1 рік тому

Хм, я думаю, що в деяких казино виграші не виплачуються у вихідні. Але крім цього, чи є у вас проблеми з неможливістю зняти або щось подібне?

Автоматичний переклад.
Jaro
1 рік тому

Привіт, Яро, я написав скаргу,

Автоматичний переклад.
Jaro
1 рік тому

Написали, що у вихідні банківські операції не проводяться, окрім криптовалюти. У мене є депозит, виведення криптовалюти

Автоматичний переклад.
dmitry87
1 рік тому

Привіт, я помітив, що ви вже створили скаргу та чекаєте 3 дні. Звичайно, я не знав, що зняття криптовалюти дозволено у вихідні, тому дякую за роз’яснення.

Однак я б також сказав, що, як зазначено в скарзі, ми даємо казино 14 днів для вирішення проблеми зняття коштів. Тому доведеться запастися терпінням і почекати. У будь-якому випадку, якщо у вас є якась нова інформація, не соромтеся повідомити мене.

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Привіт,

Для мене це те, що я такий, як інші. Якщо ви повідомляли тут про виплати від казино Bogamba, вони не виплачуються або ніхто про це не повідомляв.

Що ж, я зняв гроші тиждень тому, але мені їх ще не виплатили.

У живому чаті щоразу кажуть: так, ми не маємо до цього відношення, це окремий відділ, але ми будемо передавати це знову і знову.

Як я вже сказав, вже тиждень нічого не відбувається. Я надіслав листа в службу підтримки, але ще не отримав відповіді.


Як я читав, вам слід терпіти протягом 2 тижнів, я просто роблю це на замітку зараз.

Буду радий вашій допомозі.


З найкращими побажаннями.

Автоматичний переклад.
shango108
11 міс. тому

Привіт! Я радий, що ви зрозумілі і вже помітили, що ми даємо казино 14 днів для вирішення проблеми зняття грошей. Ти чекаєш тиждень і я прекрасно розумію, що у тебе не найкращі почуття, коли навіть підтримка не відповідає і ти не знаєш, на чому ти. Буду вдячний за відповідь, чому це займає тиждень.

Однак, якщо проблема не зникне і мине тиждень, а ви не дізнаєтеся нічого нового або не отримаєте грошей, ми спробуємо вам допомогти, порекомендувавши вам подати скаргу.

То чи можна буде оновлювати нас у міру розвитку ситуації?

Автоматичний переклад.
Jaro
11 міс. тому

Привіт, дякую за участь.

Поки що нічого не сталося, вони завжди кажуть, що це буде оформлено якомога швидше.

Імовірно, це через високий трафік виплат, який вони мають 😀.


Ну, я терплю, дякую.

Автоматичний переклад.
shango108
11 міс. тому

Іноді буває, що казино мають високий трафік виплат, і це може бути проблемою, але ми вважаємо, що через 14 днів така проблема має бути вирішена. Однак ми побачимо, куди нас приведуть наступні кілька днів і чи зможете ви отримати нову інформацію та чи отримаєте свої гроші. Я сподіваюся, що це буде скоро, і вам це сподобається. Схрещені пальці. 🤞😊

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Дайте мені знати ще раз, насправді нічого нового немає. Одна і та сама відповідь знову і знову, яку просто копіюють і вставляють із чату, вибачте, ми передамо це у фінансовий відділ. Я не думаю, що це казино планує щось виплачувати, я маю на увазі, що воно навіть не покриває збитки, які я там вніс.


Що ж, скоро буде 2 тижні, і я сподіваюся, що ви зможете мені допомогти.


Дякую.

Автоматичний переклад.
shango108
11 міс. тому

Тож дуже шкода, якщо ви постійно отримуєте ту саму відповідь, тому що, звичайно, краще було б мати більш конкретну. Ось чому я вважаю, що це добре, що у вас є скарга, тож якщо казино не надасть вам гроші, ми спробуємо вам допомогти. Побачимо, як усе вийде, але я твердо вірю в добро. Бажаю тобі всього найкращого.

Автоматичний переклад.
1 2 3...5

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого