2 міс. тому
Тут ви можете обговорити Bof Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Я намагаюся зняти свій виграш, але платформа вимагає документ із моєю адресою, що зрозуміло.
Однак нещодавно я переїхав до нового будинку, тому адресу в моєму профілі Bof Casino потрібно оновити. На жаль, здається, я не можу оновити його самостійно, і для цього потрібна підтримка.
Проблема в тому, що я не можу знайти спосіб зв’язатися зі службою підтримки. Живий чат на веб-сайті не працює, і я також не зміг знайти електронну адресу.
Чи є в когось пропозиції щодо зв’язку з їхньою командою підтримки?
I'm trying to withdraw my winnings, but the platform is requesting a document that includes my address, which is understandable.
However, I recently moved to a new house, so the address on my Bof Casino profile needs to be updated. Unfortunately, it seems I can't update it myself and need support to do this.
The issue is that I can't find a way to contact support. The live chat on the website doesn't work, and I haven't been able to locate an email address either.
Does anyone have any suggestions on how to reach their support team?
Я намагаюся зняти свій виграш, але платформа вимагає документ із моєю адресою, що зрозуміло.
Однак нещодавно я переїхав до нового будинку, тому адресу в моєму профілі Bof Casino потрібно оновити. На жаль, здається, я не можу оновити його самостійно, і для цього потрібна підтримка.
Проблема в тому, що я не можу знайти спосіб зв’язатися зі службою підтримки. Живий чат на веб-сайті не працює, і я також не зміг знайти електронну адресу.
Чи є в когось пропозиції щодо зв’язку з їхньою командою підтримки?
I'm trying to withdraw my winnings, but the platform is requesting a document that includes my address, which is understandable.
However, I recently moved to a new house, so the address on my Bof Casino profile needs to be updated. Unfortunately, it seems I can't update it myself and need support to do this.
The issue is that I can't find a way to contact support. The live chat on the website doesn't work, and I haven't been able to locate an email address either.
Does anyone have any suggestions on how to reach their support team?
привіт Я справді провів деякі дослідження та з’ясував, що зв’язатися з цим казино можна лише через живий чат, як мені там сказали. Але потім я знайшов це: Спробуйте це, і, сподіваюся, це спрацює.
Чому це у вас не працює? Ви, до речі, пробували ще раз?
Повідомте нам, будь ласка, якщо ви змогли це виправити; якщо ні, наша група розгляду скарг спробує втрутитися.
Hey. I actually did some research and found out that only through live chat you can contact this casino, as they told me there. But then I found this: help@bofcasino.com Try that, and hopefully it'll work.
How come it is not working for you? Have you tried it again by the way, perhaps?
Let us know, please, if you were able to fix it; if not, our complaint team will try to intervene.
Спочатку мені це дуже сподобалося не в казино gamstop. Мені вдалося зняти 200 фунтів стерлінгів після кількох невеликих депозитів, які надійшли на мій рахунок того ж дня, коли KYC був успішним.
Я встановив місячний ліміт у 150 фунтів стерлінгів, якого досяг задовго до того, як минув місяць. Мені вдалося скасувати цей ліміт, що дозволило мені знову встановити ліміт. Тож я встановив ще один ліміт у 150 фунтів стерлінгів, і того ж дня мені дозволили знову зіграти до 150 фунтів стерлінгів. Це мене дуже розчарувало, тому що я грав у азартні ігри та програв більше грошей. Станом на 26 лютого 2025 року мені вдалося самовиключитися на тиждень із казино, що працює, оскільки я не можу увійти.
Їм потрібно розібратися з інструментами відповідальної гри на веб-сайті, щоб більше людей не робили те, що вдалося зробити мені.
At first i was really enjoying this not on gamstop casino. I managed to withdraw £200 after a few small deposits, which reached my account the same day as the KYC was successful.
I set up a monthly limit of £150, which i reached well before a month had passed. I was able to cancel this limit, which then allowed my to re-set the limit again. So i set up another £150 limit, which i was then allowed to play up to £150 again the same day. This was very disappointing as i have now gambled and lost more money. I have as of 26th February 2025, managed to self exclude myself for a week from the casino, which works as i cannot login.
They need to sort out the responsible gambling tools on the website so more people dont do what i managed to do.
Чи можу я запитати, який ліміт стосувався вашої справи? Ви не зможете його скасувати, тому що в цьому суть обмеження.
Крім того, щодо прохолодного періоду, ви змогли потрапити в казино чи ні? Чи були проблеми з цим відповідальним інструментом азартних ігор?
Could I ask what kind of limit was involved in your case? You shouldn't be able to cancel it because that's the whole point of the limit.
Also, regarding the cool of period, were you able to get into the casino or not? Was there a problem with this responsible gambling tool as well?
Якщо випадково ліміт депозиту не працює, просто скажіть про це, це те, що точно не повинно бути можливим.
If by any chance the deposit limit doesn't work, just say so, that's something that definitely shouldn't be possible.
Якщо це так і ви втратите гроші, ви можете зв’язатися з нами. Звичайно, найкраще було б зв’язатися з казино й запитати, чому це взагалі можливо, адже таким чином втрачається ліміт депозиту.
If this is the case and you lose money, you can contact us. Of course, the best thing to do would be to contact the casino and ask why this is even possible, as this is the way the deposit limit point is lost.
Я думав порушити це занепокоєння з вами, хлопці. Я заблокований у своєму обліковому записі в банкоматі. Я побалакаю з ними наступного разу, коли зможу зайти.
Ура
I did consider raising this concern with you guys. I'm locked out of my account atm. I'll have a chat with them next time I'm able to get in.
Cheers
Ну а якщо щось не так, ви можете зв'язатися з нами. Але мені подобається, що ви намагаєтеся вирішити такі проблеми, хоча це не найлегше.🙂
Well, if something is wrong, you can contact us. But I like that you are trying to resolve things like this, even though it is not the easiest thing to do.🙂
Це залежатиме від характеру проблеми, але коли ви згадали про ліміт і закриття рахунку на початку, і ви сумнівалися, що ліміт депозиту не працює належним чином і що ви встановили його на місяць і можете скасувати його в будь-який час, суть ліміту не в цьому. Звичайно, вам доведеться подати скаргу, оскільки це залежить від вашої проблеми. Ми не можемо сказати на 100%, що ми допоможемо вам отримати відшкодування, але якщо ви помітили проблему, було б добре вирішити її з самого початку, і, звичайно, якщо це не спрацює, тоді краще звернутися до місця, де це працює.
It would depend on the nature of the problem, but when you mentioned the limit and closing the account at the beginning and you were skeptical that the deposit limit doesn't work the way it should and that you set it for a month and you can cancel it at any time, that's not the point of the limit. Of course you would have to file a complaint because it depends on the problem you have. We can't say 100% that we would help you get a refund, but if you catch a problem it would be good to solve it right at the beginning and of course if it doesn't work then ideally go to a place where such things work.
Я визнаю, що це моя проблема, оскільки це, зрештою, залежність. Але мати цю захисну сітку було чудово для мене, оскільки я міг просто забути про азартні ігри, оскільки це відпочинок від того, що я не маю такої можливості.
i do accept its my problem as it is an addiction after all. But having that saftey net was great for me as i can just forget about gambling, as its a relife knowing i dont have that option.
Розумію, і справді важко боротися із залежністю.
Я хотів би, щоб ви якомога довше трималися подалі від казино, але якщо ви цього не зробите, я сподіваюся, що у вас буде якомога менше поганого досвіду. Якщо виникне щось, що ви вважаєте несправедливим, ви можете повідомити нам, і ми спробуємо побачити, чи можна це вирішити.
I understand, and it's really hard to fight addiction.
I'd like you to manage to stay out of casinos for as long as possible but if you don't, I hope you have as few bad experiences as possible. If anything arises that you feel is unfair, you can let us know and we will try to see if it can be resolved.
дякую Ймовірно, я закрию свій обліковий запис у bof після того, як усе це буде відсортовано. Шкода, що інструменти для відповідальних азартних ігор не є повністю ефективними, інакше я б із задоволенням їх хвалив.
Thank you. I will probably close my account at bof after all of this is sorted. Shame there responsible gambling tools are not fully effective otherwise I'd happy praise it.
Я не здивований, я б точно прагнув до чогось подібного. Якщо ви не можете закрити обліковий запис, дайте мені знати. 🙂
I'm not surprised, I'd certainly aspire to something similar. If you can't close the account, let me know. 🙂
Привіт, я знову маю доступ до свого облікового запису. Немає контактної інформації для казино, трохи занепокоєння. Тому я навіть не можу поговорити з ними про питання відповідальних азартних ігор.
Hey, I have access to my account again. There is no contact information for the casino, bit of a concern. So i cant even chat to them about the resposible gambling issue.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.