ГоловнаФорумКазиноBlueChip Casino - загальне обговорення

BlueChip Casino - загальне обговорення (Сторінка 5)

2 р. тому від Sohilshaikh51
|
18 696 переглядів 86 відповідей |
|
1...4 5
5 міс. тому

"блакитна фішка" - це scap casino - це froud casino, мій обліковий запис заблоковано, і гроші не надіслані повністю fraud casino не підтримує мене, я стурбований

мій ідентифікатор gmail vandanaforme24@gmail.com мій ідентифікатор блакитної фішки, будь ласка, допоможіть мені розблокувати мій ідентифікатор

Автоматичний переклад.
shivyogfor
5 міс. тому

Привіт, казино повідомило вам, чому ваш обліковий запис заблоковано? Важливо знати причину, тому я питаю. Не могли б ви сказати мені щось більше, що я міг би зрозуміти, і як ви потрапили в цю ситуацію? Ви грали з бонусами?

Автоматичний переклад.
Jaro
5 міс. тому

так

Автоматичний переклад.
Jaro
5 міс. тому

так, казино, скажіть мені, що ваш рахунок заблоковано, і казино, скажіть, що я

порушити правило № 10.1 більше нічого, ні, я не грав з жодним бонусом

15 днів тому я відкрив свій рахунок, будь ласка, допоможіть мені

Автоматичний переклад.
shivyogfor
5 міс. тому

"10.1 Компанія має сувору політику боротьби з шахрайством і використовує різні засоби та методи боротьби з шахрайством. Компанія вважає наступні дії шахрайськими, включаючи, але не обмежуючись:

участь у будь-якому типі змови з іншими гравцями;

розробка та використання стратегій, спрямованих на недобросовісне зловживання бонусами;

шахрайські дії проти інших онлайн-казино або платіжних постачальників;

надання підроблених документів;

використання вкрадених карток;

створення більш ніж одного облікового запису, щоб отримати переваги від акцій Компанії;

надання невірних реєстраційних даних;

надання підроблених документів».


Я знайшов це під 10.1. Отже, казино не сказало вам конкретно, що ви порушили, так? У вас є якісь припущення щодо того, що це могло бути? Чи є у вашому районі хтось, хто також має рахунок у цьому казино?

Якщо ви не вважаєте, що нічого зламали, і не знаєте, як вийти з цієї ситуації, тоді ви можете подати нам скаргу, і наша команда розслідує все та побачить, до чого це приведе.

Дайте мені знати, як ви вирішили.



Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Всім привіт! Я зрозумів, що можу поділитися тут деякими цікавими фактами.

Нещодавно я грав на цьому проекті. Це чудовий проект, візуально привабливий. Поки що виграти було дещо складно: наразі співвідношення виграш/програш становить 50/50, але проект перспективний. Окремим пунктом я б виділив підтримку — я звернувся один раз о 4 ранку, вони відразу відреагували і вирішили мою проблему.

З провайдерів мені подобаються Hacksaw, Pragmatic Play, Belatra — відмінні провайдери.

Автоматичний переклад.
Martin.Klay
1 тиждень тому

Привіт і дякую за ваше розуміння. З чим вам довелося мати справу з командою підтримки, у чому вони вам допомогли?

В які ігри ви граєте від Belatra, я не часто чую, що гравці грають в ігри від цього провайдера.🙂

Автоматичний переклад.
1...4 5

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
christmas_push_alt
Візьміть участь у різдвяному конкурсі від Pragmatic Play — ми роздаємо призи на суму 3000 $!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого