ФорумКазиноBlueChip Casino - загальне обговорення

BlueChip Casino - загальне обговорення (Сторінка 4)

2 р. тому від Sohilshaikh51
|
16627 переглядів 84 відповідей |
|
1...3 4 5
Додати публікацію
nicktaniang1
1 рік тому

Звучить заплутано. Звідки ви знаєте, що зняття коштів ніколи не відбувається, якщо ви навіть не встигли зробити депозит?

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Мені дуже подобається ця програма, казино «блакитні фішки», вони видають усі кошти протягом 2 днів.

і цілодобова підтримка клієнтів. Я ніколи не ставив цю програму поганою оцінкою. Я рекламую цю програму.

дякую, казино блакитних фішок.😊

Змінено автором 10 міс. тому
Автоматичний переклад.
khanaisha25bob
10 міс. тому

Я поїду через кілька днів

Змінено автором 10 міс. тому
Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Мені дуже подобається ця програма, казино «блакитні фішки», вони видають усі кошти протягом 2 днів.

і цілодобова підтримка клієнтів. Я ніколи не ставив цю програму поганою оцінкою. Я рекламую цю програму.

дякую, казино блакитних фішок.😊

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Привіт! Я дуже радий, що ти отримав гарний досвід у цьому казино. Який метод ви використовували для зняття, коли у вас були гроші протягом двох днів?

Звичайно, якщо ви зацікавлені, ви також можете написати свій досвід тут увідгуках користувачів , можливо, це допоможе іншим гравцям у майбутньому вирішити, чи варто робити депозит тут. 😊

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Я поїду через кілька днів

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Привіт, зараз я не знаю, чи це означає, що ви також подивитесь на це казино та дасте йому шанс, чи у вас був поганий досвід і ви хочете піти. 🤔

Автоматичний переклад.
Jaro
10 міс. тому

нічого хорошого вони просять мене зробити kyc, коли я маю водійські права, але на той час мої водійські права були в очікуванні, тому я кажу їм, що в мене їх немає, тож вони просять мене завантажити будь-який інший урядовий ідентифікатор, а потім я починаю завантажувати інший державний ідентифікатор, наприклад пан картка (ідентифікаційний податковий номер) і автомобіль adhaar (ідентифікаційний номер уряду) і виписка з банківського рахунку для перевірки платежу, але вони відхилили мою ідентифікаційну картку, підтвердили лише доказ адреси, який є випискою, і просять мене завантажувати знову і знову, я завантажую ідентифікатор, нарешті вони звинувачують мене, що ми ризикуєте своїм обліковим записом за те, що ви не зробили kyc і забанили мій обліковий запис зараз, коли я отримав водійські права, вони все ще не розблокували мій обліковий запис

Автоматичний переклад.
Arbaz143
10 міс. тому

Дякуємо за відповідь. Це означає, що у вас уже є ліцензія, і ви не можете використовувати її для перевірки, оскільки ваш обліковий запис заблоковано, чи не так? Скільки часу триває весь цей процес? Казино заблокувало ваш обліковий запис через те, що ви не змогли надати дійсне посвідчення особи? Ви сказали їм, що через деякий час отримаєте водійські права, а потім завантажите їх?

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

у мене немає ліцензії, коли вони запитують, подайте заявку на це зараз, у мене є ліцензія, вони блокують мій обліковий запис раніше для управління ризиками

Автоматичний переклад.
Arbaz143
10 міс. тому

Так, я теж про це думав. Ви не змогли підтвердити, тому що у вас не було ліцензії, але тепер у вас є, але ваш обліковий запис заблоковано. Чи намагалися ви зв'язатися з казино, щоб повідомити їм, що у вас уже є потрібний їм документ і чи можна його перевірити? Скільки часу займає процес перевірки? Я запитую, тому що ми даємо казино 14 днів, і якщо ви не можете перевірити, а в казино все ще є проблема, ви можете зв’язатися з нами, і ми спробуємо вам допомогти.

Я помітив, що у вас схожа ситуація з верифікацією в іншому казино, тому ви вже знаєте, як це працює тут.

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

вони мене ще не заблокували, допоможіть мені розблокувати мій акаунт!

Автоматичний переклад.
Arbaz143
10 міс. тому

Казино BlueChip не заблокувало ваш рахунок? Я відчуваю, що ваш останній пост суперечить сам собі. Отже, у вас заблокований акаунт чи ні?

Я пропоную надіслати в казино електронний лист із повідомленням про те, що у вас уже є те, що вам потрібно для перевірки, і запитати, чи можна повністю перевірити.

Ви спробуєте?

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

можливо, мені потрібно створити ще одну скаргу, щоб дізнатися про це детально з yuh

Автоматичний переклад.
Arbaz143
9 міс. тому

Я б сказав, що ви повинні спробувати пояснити ситуацію більш чітко. Б'юсь об заклад, що ще одна скарга не допоможе нам краще зрозуміти вас.

Отже, будь ласка, що це має означати?

"вони ще не заблокували мене, допоможіть мені розблокувати мій обліковий запис!" 🤷‍♀️

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Bluechip — це шахрайське казино, вони надто пізно виплачують кошти, тому клієнт повинен скасувати його, якщо він виграв, але знову програв.

Автоматичний переклад.
Sohilshaikh51
7 міс. тому

Ви справді говорите з власного досвіду, будь ласка, будьте конкретнішими? Може, ми якось допоможемо.

Автоматичний переклад.
Romi
7 міс. тому

Так, багато разів вони не виплачували мої кошти, це шахрайське казино

Автоматичний переклад.
Sohilshaikh51
7 міс. тому

Скільки часу минуло, поки вони не хотіли платити вам гроші? Якщо це так, ви можете спробувати подати скаргу, якщо казино займає занадто багато часу. Даємо їм 14 днів. Чи було у казино якісь причини сказати вам, чому їм знадобилося так багато часу?

Я буду чекати вашої відповіді.

Автоматичний переклад.
Nemokid
4 міс. тому

Привіт, Немокід, я теж італійський гравець.

У мене були проблеми з казино з тієї ж власності, що й Iwild (я прочитав вашу скаргу).

Враховуючи ваш досвід у сфері казино, я хотів би поспілкуватися, щоб дізнатися вашу думку.

Як я можу з вами зв'язатися?

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Привіт . Маю сказати, що у мене ніколи не було проблем із виведенням грошей на всіх азартних сайтах, на яких я грав. Але я повинен сказати, що у мене були проблеми з виведенням коштів на BlueChip.

На початку вони кілька разів саботували та скасовували мої зняття коштів. Це зайняло багато днів. Пізніше вони виплатили мені 3 зняття.... і після цього вони почали скасовувати та саботувати мої зняття без причини (служба ПІДТРИМКИ погодилася, що немає причин для скасування моїх зняття, тому що я виконав усі умови, і вони направили мою справу в спеціальний відділ) ....я чекав кілька днів, і нічого не змінилося......я мушу визнати, що зрештою я втратив ці гроші .....це моя помилка, але це також результат їх скасування моїх вилучень.........


Я не знаю про досвід інших людей, але зі свого досвіду я хочу порадити іншим людям подумати про гру тут.

Автоматичний переклад.
streetbasketball
4 міс. тому

Привіт, я б сказав, що це точно не найкращий спосіб отримати гравців. Якщо в казино не було причин відхиляти ваші зняття грошей, я не знаю, чому вони це зробили, але я думаю, що ми не дізнаємося зараз, коли я бачу, що ви зрештою програли гроші. Я б сказав, що коли ви потрапляєте в подібну ситуацію, не соромтеся писати раніше, якщо ви не знаєте, що робити, і казино не дозволить вам зняти гроші без пояснення причини, ми спробуємо це розібратися і, можливо, допоможемо вам, якщо зможемо.

Мені шкода, що так вийшло, я б хотів, щоб можна було щось зробити з цим заздалегідь, і казино зв’язалося б з вами нормально. Можливо, чогось подібного б і не сталося. Так вони втратили гравця. 🙁

Автоматичний переклад.
1...3 4 5

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого