1 рік тому
Звучить заплутано. Звідки ви знаєте, що зняття коштів ніколи не відбувається, якщо ви навіть не встигли зробити депозит?
That sounds confusing. How do you know that withdrawals never come when you didn't even manage to deposit there?
1
Звучить заплутано. Звідки ви знаєте, що зняття коштів ніколи не відбувається, якщо ви навіть не встигли зробити депозит?
That sounds confusing. How do you know that withdrawals never come when you didn't even manage to deposit there?
Мені дуже подобається ця програма, казино «блакитні фішки», вони видають усі кошти протягом 2 днів.
і цілодобова підтримка клієнтів. Я ніколи не ставив цю програму поганою оцінкою. Я рекламую цю програму.
дякую, казино блакитних фішок.😊
I really like this app blue chip casino they give my all withdrawal within 2 days.
and the 24/7 customer support I never rating bad for this app I promote this app.
thank you blue chip casino.😊
Мені дуже подобається ця програма, казино «блакитні фішки», вони видають усі кошти протягом 2 днів.
і цілодобова підтримка клієнтів. Я ніколи не ставив цю програму поганою оцінкою. Я рекламую цю програму.
дякую, казино блакитних фішок.😊
I really like this app blue chip casino they give my all withdrawal within 2 days.
and the 24/7 customer support I never rating bad for this app I promote this app.
thank you blue chip casino.😊
Привіт! Я дуже радий, що ти отримав гарний досвід у цьому казино. Який метод ви використовували для зняття, коли у вас були гроші протягом двох днів?
Звичайно, якщо ви зацікавлені, ви також можете написати свій досвід тут увідгуках користувачів , можливо, це допоможе іншим гравцям у майбутньому вирішити, чи варто робити депозит тут. 😊
Hi, I'm so glad you had a good experience at this casino. What method did you use to withdraw when you had money within two days ?
Of course, if you are interested, you can also write your experience here in user reviews, maybe it will help other players in the future in deciding whether it is worth depositing here. 😊
Привіт, зараз я не знаю, чи це означає, що ви також подивитесь на це казино та дасте йому шанс, чи у вас був поганий досвід і ви хочете піти. 🤔
Hello, I don't know now if it means that you will also look at this casino and give it a chance or if you had a bad experience here and want to leave. 🤔
нічого хорошого вони просять мене зробити kyc, коли я маю водійські права, але на той час мої водійські права були в очікуванні, тому я кажу їм, що в мене їх немає, тож вони просять мене завантажити будь-який інший урядовий ідентифікатор, а потім я починаю завантажувати інший державний ідентифікатор, наприклад пан картка (ідентифікаційний податковий номер) і автомобіль adhaar (ідентифікаційний номер уряду) і виписка з банківського рахунку для перевірки платежу, але вони відхилили мою ідентифікаційну картку, підтвердили лише доказ адреси, який є випискою, і просять мене завантажувати знову і знову, я завантажую ідентифікатор, нарешті вони звинувачують мене, що ми ризикуєте своїм обліковим записом за те, що ви не зробили kyc і забанили мій обліковий запис зараз, коли я отримав водійські права, вони все ще не розблокували мій обліковий запис
nothing good there they asking me to do kyc when with driving license but at that time my driving license were pending so i tell them i don't have so they ask me to upload any other government id then i start upload different govt id like pan card(tax id) and adhaar car(govt id ) and bank statement for payment verification but they rejected my id card approved only address proof which is statement and ask me to upload again and again i upload id at last they blame me that we have risk at your account for not doing kyc and banned my account now when i have my driving license they still didn't unbanned my account
Дякуємо за відповідь. Це означає, що у вас уже є ліцензія, і ви не можете використовувати її для перевірки, оскільки ваш обліковий запис заблоковано, чи не так? Скільки часу триває весь цей процес? Казино заблокувало ваш обліковий запис через те, що ви не змогли надати дійсне посвідчення особи? Ви сказали їм, що через деякий час отримаєте водійські права, а потім завантажите їх?
Thank you for your reply, so that means you already have your licence and you can't use it for verification because your account is banned, right ? How long has this whole process been going on ? Did the casino block your account because you couldn't provide a valid ID ? Did you tell them you'll have your driving license in a while and then you'll upload it ?
у мене немає ліцензії, коли вони запитують, подайте заявку на це зараз, у мене є ліцензія, вони блокують мій обліковий запис раніше для управління ризиками
i don't have liscene when they ask aplply for it now i have liscene they block my account earlier for risk management
Так, я теж про це думав. Ви не змогли підтвердити, тому що у вас не було ліцензії, але тепер у вас є, але ваш обліковий запис заблоковано. Чи намагалися ви зв'язатися з казино, щоб повідомити їм, що у вас уже є потрібний їм документ і чи можна його перевірити? Скільки часу займає процес перевірки? Я запитую, тому що ми даємо казино 14 днів, і якщо ви не можете перевірити, а в казино все ще є проблема, ви можете зв’язатися з нами, і ми спробуємо вам допомогти.
Я помітив, що у вас схожа ситуація з верифікацією в іншому казино, тому ви вже знаєте, як це працює тут.
Yes, that's what I was thinking too. You couldn't verify because you didn't have a license, but now you do, but your account is blocked. Have you tried to contact the casino to tell them that you already have the document they need from you and if it will be possible to verify for you ? How long does the verification process take ? I ask because we give casinos 14 days and if you are not able to verify and the casino still has a problem, you can contact us and we will try to help you.
I noticed you have a similar situation with verification in another casino, so you already know how it works here.
Казино BlueChip не заблокувало ваш рахунок? Я відчуваю, що ваш останній пост суперечить сам собі. Отже, у вас заблокований акаунт чи ні?
Я пропоную надіслати в казино електронний лист із повідомленням про те, що у вас уже є те, що вам потрібно для перевірки, і запитати, чи можна повністю перевірити.
Ви спробуєте?
BlueChip casino didn't block your account ? I feel like your last post contradicts itself. So you have a blocked account or not ?
I suggest you email the casino that you already have what you need for verification and ask if it is possible to fully verify.
Will you try it ?
Я б сказав, що ви повинні спробувати пояснити ситуацію більш чітко. Б'юсь об заклад, що ще одна скарга не допоможе нам краще зрозуміти вас.
Отже, будь ласка, що це має означати?
"вони ще не заблокували мене, допоможіть мені розблокувати мій обліковий запис!" 🤷♀️
I'd say you should try to explain the situation more clearly. Another complaint won't help us better understand you, I bet.
So, what is this supposed to mean, please?
"they didn't block me yet help me in unblocking my account!" 🤷♀️
Bluechip — це шахрайське казино, вони надто пізно виплачують кошти, тому клієнт повинен скасувати його, якщо він виграв, але знову програв.
Bluechip is scam casino, they do too late to pay withdrawals so customer should cancel it, if he won luckily and he should lost again.
Ви справді говорите з власного досвіду, будь ласка, будьте конкретнішими? Може, ми якось допоможемо.
Are you actually talking from your own experience here, could you be more specific, please? Maybe we could help somehow.
Так, багато разів вони не виплачували мої кошти, це шахрайське казино
Yes, many times they have not paid my withdrawal it's a SCAM casino
Скільки часу минуло, поки вони не хотіли платити вам гроші? Якщо це так, ви можете спробувати подати скаргу, якщо казино займає занадто багато часу. Даємо їм 14 днів. Чи було у казино якісь причини сказати вам, чому їм знадобилося так багато часу?
Я буду чекати вашої відповіді.
How long did it take that they didn't want to pay you the money ? If that's the case, you can try filing a complaint if the casino is taking too long. We give them 14 days. Did the casino have any reason to tell you why it took them so long ?
I will wait for your answer.
Привіт, Немокід, я теж італійський гравець.
У мене були проблеми з казино з тієї ж власності, що й Iwild (я прочитав вашу скаргу).
Враховуючи ваш досвід у сфері казино, я хотів би поспілкуватися, щоб дізнатися вашу думку.
Як я можу з вами зв'язатися?
Hi Nemokid, I'm also an Italian player.
I had problems with a casino from the same property as Iwild (I read your complaint).
Given your experience in the casino field, I'd like to have a chat to get your opinion.
How could I contact you?
Ciao Nemokid, sono anche io un giocatore italiano.
Ho avuto problemi con un casino della stessa proprietà di Iwild (ho letto un tuo reclamo).
Visto la tua esperienza nel campo casinò, mi piacerebbe scambiare due chiacchiere per avere un parere da parte tua.
Come potrei contattarti?
Привіт . Маю сказати, що у мене ніколи не було проблем із виведенням грошей на всіх азартних сайтах, на яких я грав. Але я повинен сказати, що у мене були проблеми з виведенням коштів на BlueChip.
На початку вони кілька разів саботували та скасовували мої зняття коштів. Це зайняло багато днів. Пізніше вони виплатили мені 3 зняття.... і після цього вони почали скасовувати та саботувати мої зняття без причини (служба ПІДТРИМКИ погодилася, що немає причин для скасування моїх зняття, тому що я виконав усі умови, і вони направили мою справу в спеціальний відділ) ....я чекав кілька днів, і нічого не змінилося......я мушу визнати, що зрештою я втратив ці гроші .....це моя помилка, але це також результат їх скасування моїх вилучень.........
Я не знаю про досвід інших людей, але зі свого досвіду я хочу порадити іншим людям подумати про гру тут.
Hello . I have to say that i never had any problems with withdrawals on all Gambling sites i used to play. But i have to say that i have had problems with withdrawal on BlueChip.
They sabotaged and cancelled my withdrawals few times in the beginning. It took a lot of days . Later they paided me off 3 withdrawals....and after that they started to cancel and sabotage my withdrawals without reason (SUPPORT Service agreed that there is no reason for cancelling my withdrawals because i have fullfilled all conditions and they sent my case to special department) ....i have been waiting for days and nothing have changed......i have to admit that i lost that money in the end .....ofc its my mistake , but its also result of their cancelling of my withdrawals.........
I dont know about other peoples experiences , but from my experience i want to advice other people to consider about playing here.
Привіт, я б сказав, що це точно не найкращий спосіб отримати гравців. Якщо в казино не було причин відхиляти ваші зняття грошей, я не знаю, чому вони це зробили, але я думаю, що ми не дізнаємося зараз, коли я бачу, що ви зрештою програли гроші. Я б сказав, що коли ви потрапляєте в подібну ситуацію, не соромтеся писати раніше, якщо ви не знаєте, що робити, і казино не дозволить вам зняти гроші без пояснення причини, ми спробуємо це розібратися і, можливо, допоможемо вам, якщо зможемо.
Мені шкода, що так вийшло, я б хотів, щоб можна було щось зробити з цим заздалегідь, і казино зв’язалося б з вами нормально. Можливо, чогось подібного б і не сталося. Так вони втратили гравця. 🙁
Hi, this is definitely not the best way to obtain players I would say. If the casino had no reason to reject your withdrawals I don't know why they did it, but I guess we won't find out now that I see you lost the money in the end. I would say that whenever you get into a similar situation, feel free to write sooner if you don't know what to do and the casino won't let you withdraw your money without giving a reason, we'll try to look into it and possibly help you if we can.
I'm sorry it turned out this way, I wish something could have been done about it in advance and the casino would have communicated with you normally. Maybe something like this wouldn't have happened. That's how they lost a player. 🙁
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.