ФорумКазиноBlueChip Casino - загальне обговорення

BlueChip Casino - загальне обговорення (Сторінка 3)

2 р. тому від Sohilshaikh51
|
17166 переглядів 84 відповідей |
|
12 3 45
Radka
1 рік тому

https://youtube.com/@amitslivell9208

https://instagram.com/rohittt_09_?igshid=NTc4MTIwNjQ2YQ==

Цей відомий хлопець в Instagram на ім’я Рохіт Зінзурке продає своїм підписникам чесність і довіру за певні гроші

Автоматичний переклад.
Sohilshaikh51
1 рік тому

Дякую!

Переслав ваше оновлення моєму колезі! Чимось ще ви готові поділитися на цю тему? Якщо так, дайте мені знати, будь ласка. Ми дуже дбаємо про справедливість.

Автоматичний переклад.
Sohilshaikh51
1 рік тому

Шановний Sohilshaikh51,


Дякуємо за відгук про наше казино.


Хочемо повідомити вам, що відомі інфлюенсери соціальних мереж, які ви згадали у своєму огляді, є нашими партнерами, з якими ми працюємо протягом тривалого періоду часу.


Крім того, Рохіт є офіційним амбасадором нашого бренду, і він обрав нас, оскільки ми чесне казино і не обманюємо наших гравців.


Ми також хотіли б зауважити, що ми діємо відповідно до Кодексу чесних азартних ігор і політики відповідальної гри Casino Guru, який ви можете знайти тут, на нашому сайті: https://bluechip.io/responsible-gaming-policy. Таким чином, якщо ви коли-небудь зіткнулися з будь-якими незручностями на нашому сайті, не соромтеся зв’язатися з нами за адресою customercare@bluechip.io, ми будемо раді вам допомогти.


Сподіваємось на ваше розуміння та співпрацю.


З найкращими побажаннями,

Менеджер з обслуговування клієнтів BlueChip

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я зіткнувся з багатьма проблемами зняття коштів із Bluechip, але їх це не хвилює. Швидкість виведення дуже повільна

Автоматичний переклад.
Sohilshaikh51
1 рік тому

Шановний Sohilshaikh51,


На жаль, зараз у нас є тимчасові технічні затримки виведення коштів, які не від нас залежать.

Якщо у вас виникли проблеми з процесом виведення коштів, зв’яжіться з нами за адресою customercare@bluechip.io і вкажіть свій ідентифікатор гравця, щоб ми могли перевірити ваш обліковий запис і надати відповідь щодо вашої справи.


Чекаємо Вашої відповіді.


З найкращими побажаннями,

Менеджер з обслуговування клієнтів BlueChip

Автоматичний переклад.
1 рік тому

filefile ч file ttps://www.trustpilot.com/review/bluechip.io?stars=1



Також прочитайте чати, коли мене попросили закрити рахунок, мені знадобилася 1 година, щоб переконати мене не закривати рахунок казино в bluechip. Його назва має бути bluecheap, тому що казино дуже дешеве, я поділився відхиленими транзакціями та посиланнями на відгуки людей із Trust Pilot. Я не можу зрозуміти, чому casinoguru поставив йому оцінку 8,4.

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
Sohilshaikh51
1 рік тому

Шановний Sohilshaikh51,


Дякуємо за відгук.


Ми глибоко шкодуємо, що не змогли виправдати ваші очікування, і ми щиро вибачаємося за будь-які розчарування чи розчарування, які ви могли зазнати.

Ми цінуємо вашу довіру, виявлену нам, коли приєдналися до нашого казино, і щиро шкодуємо, що не можемо надати вам винятковий ігровий досвід, який ми прагнемо забезпечити. Ваше рішення закрити обліковий запис є нагадуванням нам про важливість постійного вдосконалення та підтримки найвищих стандартів задоволеності клієнтів.

Причина, чому ми не закрили ваш обліковий запис одразу після вашого запиту, полягає в тому, що ми були шоковані вашим рішенням і хотіли переконати вас змінити свою думку та залишитися з нами. Ми цінуємо кожного з наших гравців, і було справді боляче відпустити вас. Крім того, нам потрібно було знати чітку причину вашого запиту на закриття облікового запису, щоб допомогти вам вирішити проблему, яка у вас виникла, і покращити ваше спілкування з нами.

Тим не менш, ваш обліковий запис було заблоковано назавжди за вашим запитом, оскільки ми поважаємо ваше рішення.

Дякуємо за час, проведений з нами.


З найкращими побажаннями,

Менеджер з обслуговування клієнтів BlueChip

Автоматичний переклад.
1 рік тому

filefile ID гравця -PLa5a7

file ім'я користувача - milindbalid768


Я граю в казино Bluechip уже 6 місяців, де я вніс більше ніж 200 000 рупій і програв більшу частину. Я почав вигравати непогані гроші цього місяця, тому я зняв кілька невеликих сум, які були успішними, але з 7 липня всі зняття відображалися в очікуванні, коли я підняв запит у чаті, мені сказали, що моє підтвердження очікує. Я завершив перевірку та отримав сповіщення в додатку про те, що мій обліковий запис «підтверджено», тому я знову грав, виграв певну суму та зробив запит на зняття коштів. Коли я перевірив статус зняття сьогодні вранці, тобто 9 липня, він все ще показував, що очікує на розгляд, тому я знову зв’язався їхня підтримка в чаті, вони сказали мені, що перевірка не завершена, і я повторно надіслав свій документ разом із випискою з банку про попереднє зняття коштів, що було абсолютно безглуздим. Я просив багато зворотних дзвінків цим хлопцям, але ніхто не був готовий мені зателефонувати. Нарешті я вирішив знову завершити процес перевірки, який дуже складний, оскільки їхня система не робить селфі належним чином і займає 5-10 хвилин, щоб зробити це.


Після завершення всього процесу я знову отримав оновлення в їхній системі про те, що мій обліковий запис підтверджено, тому я знову звернувся до служби підтримки, щоб перевірити, чи ще щось очікує, на мій подив, ці хлопці абсолютно не знають і не дають чіткої відповіді, зроблено це чи ні.


Мені це здається шахрайством, оскільки, коли ви вносите суму, яку вони дозволяють вам без будь-якої перевірки, але щойно ви виграєте хороші гроші та спробуєте зняти кошти, вони потраплять у пастку під час цього процесу перевірки, який ніколи не буде завершено з їхнього боку.

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
Balidm
1 рік тому

Чесно кажучи, я б сказав, що вам слід почекати ще кілька днів. Це затримка, так, але минуло лише кілька днів після того, як ви завершили KYC.

Будь ласка, будьте терплячі. Ви бачили свою скаргу?

«Якщо ваш обліковий запис було успішно підтверджено, вашу історію ігор перевірено, ваше зняття схвалено казино, і ви все ще не отримали свій виграш протягом 14 днів після запиту на зняття коштів, ми втрутимося та зробимо все можливе, щоб допомогти вам».

Спробуйте заспокоїтися, будь ласка.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я бачу, що гуру казино небайдуже ставиться до Bluechip. Я прочитав усі відгуки, і гуру казино пояснює клієнтам замість казино. Навіть після надання всіх доказів усіма клієнтами

Автоматичний переклад.
Sohilshaikh51
1 рік тому

Знаєте, пояснення того, як все працює в казино, допомагає гравцям зрозуміти можливі ускладнення. Це не автоматично означає, що ми погоджуємося з цим, але, чесно кажучи, ми не маємо влади над казино, тому ми просто не можемо змусити їх відступити та змінити поточні правила чи підхід, навіть якщо ми не погоджуємося з цим, але можемо повідомити гравців, щоб вони залишалися обережними наступного разу час.

Не могли б ви порадити, що не так із Bluechip? У вас немає скарг, тому я не впевнений, у чому проблема.

Дайте мені знати, щоб я міг відразу перейти до справи.

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1 рік тому

не рекомендую людям bluechip

Автоматичний переклад.
Arbaz143
1 рік тому

Привіт, чому це? Я припускаю, що це також може бути через ваш неприємний минулий досвід. Я бачив скаргу, яку було закрито як необґрунтовану .

У вас зараз схожа проблема?

Автоматичний переклад.
Jaro
1 рік тому

так

Автоматичний переклад.
Arbaz143
1 рік тому

Як ви вважаєте, чи розумно продовжувати грати в такому казино? Я маю на увазі, наскільки ймовірно, що вони вирішать інші проблеми, з якими ви можете зіткнутися в майбутньому?

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

вони не розблокували мій акаунт

Автоматичний переклад.
Arbaz143
1 рік тому

В порядку. Це сумно.

А тим часом, цікаво, ви думали про мої останні проблеми?

Чесно кажучи, на даний момент я не можу зробити для вас більше.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Схоже, що казино вирішило проблеми зі способом оплати, які були відсутні протягом кількох місяців після мого першого депозиту, зробленого через Mifinity. Побачимо... Тим часом вони видалили всі вітальні бонуси, які рекламувалися та рекламуються в їхньому казино.

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
Nemokid
1 рік тому

Привіт, я бачу, що ти повертаєшся до цього казино після довгого часу, чи не так? Що стосується способів оплати та їх виправлення, я вважаю, що це хороша новина для казино та гравців.

Що стосується вітальних бонусів, чи часто ви ними користуєтеся, відколи помітили це?

Крім того, чи можете ви надіслати нам відгук, якщо виникла проблема або якщо у вас був позитивний досвід?

Я думаю, що інші гравці також можуть використати ваші знання, якщо вони вирішуватимуть, повернутися чи стати новими клієнтами.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Mf guru casino.. Як цей сайт отримав 8,7 зірок mf... Це казино Bluechip повністю шахрайство. Депозит nerver приходить.. Зняти також не приходить... Сайт Randi chud Я також повідомляю про цей caiso.guru також....

Автоматичний переклад.
12 3 45

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого