ГоловнаФорумКазиноBlitz-bet Casino - загальне обговорення

Blitz-bet Casino - загальне обговорення

 від Radka
|
670 переглядів 5 відповідей |
|
Тут ви можете обговорити Blitz-bet Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.

Я виграв понад 1000 євро в казино BlitzBet, але не можу вивести свій виграш. У казино висуваються нездійсненні вимоги – я маю пред’явити фізичну дебетову картку, навіть якщо я розрахувався віртуальною карткою. Як на мене, це явне шахрайство! Я настійно не рекомендую грати в цьому казино. Ось посилання https://blitz-bet.eu/de/vip

Змінено
Автоматичний переклад.

Я виграв понад 1000 євро в казино BlitzBet, але не можу вивести свій виграш. У казино висуваються нездійсненні вимоги – я маю пред’явити фізичну дебетову картку, навіть якщо я розрахувався віртуальною карткою. Як на мене, це явне шахрайство! Я настійно не рекомендую грати в цьому казино. Ось посилання https://blitz-bet.eu/de/vip

Автоматичний переклад.

Привіт!

Зрозуміло, що казино не дуже знайомі з функціями віртуальної картки, або вони хочуть бути впевненими, що ця картка видана тому ж власнику, що й фізична картка, хоча я вважаю, що виписки з банківського рахунку достатньо.

Це єдине, що вам потрібно вирішити, щоб пройти перевірку? Будь ласка, як довго ви застрягли в цій ситуації?

Чи міг би ваш банк підтримати вас, надавши виписку за віртуальною карткою? Можливо, настав час подзвонити банківському службовцю.



Автоматичний переклад.
Asil

Привіт! Якщо ви чекаєте кілька днів, щоб зняти кошти, я, мабуть, не став би говорити про те, що казино вчинило якесь шахрайство. Якщо зняття коштів оброблено, а ви надіслали їм 20 текстових повідомлень, що, на вашу думку, вони вам скажуть? Іноді потрібно трохи терпіти, щоб отримати гроші.

Який спосіб оплати ви використовуєте? Потрібно було перевіряти чи ні?

Автоматичний переклад.
Jaro

Минуло вже більше тижня, а платіж досі не оброблено, хоча мій обліковий запис було повністю підтверджено протягом кількох тижнів. У чаті я отримую лише ухильні відповіді; Мені сказали, що вони не знають, коли це буде розглянуто. В умовах чітко зазначено, що платежі обробляються протягом двох робочих днів.

Автоматичний переклад.
Asil

Я пропоную вам спробувати отримати деякі оновлення в понеділок. Відверто кажучи, багато казино не обробляють ці речі у вихідні, тому на випадок, якщо в цьому казино ситуація така сама, я пропоную ще раз зіткнутися з ними завтра.

На мій погляд, може бути багато причин для затримки, і, чесно кажучи, багато причин, чому казино виглядає ухиляючимся. Тому я вважаю за краще залишити свої припущення на потім.

Змінено
Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-reviews
Новини Казино Гуру — Залишайте відгуки й діліться досвідом гри в казино
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого