ФорумКазиноBlaze Casino - загальне обговорення

Blaze Casino - загальне обговорення

1 рік тому від manhound
|
2665 переглядів 18 відповідей |
|
Додати публікацію
1 рік тому
Тут ви можете обговорити Blaze Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
1 рік тому

Казино Blaze загалом непогане.

Я виграв величезний джекпот з бонусними грошима і виплатив кожен копійок вчасно після того, як я завершив гру.

Мав і інші перемоги.

Хоча перші зняття коштів з казино на банківський рахунок так і не надійшли на мій банківський рахунок до сьогодні, через 4 місяці, живий чат не може допомогти ефективно, лише обіцянка відповіді електронною поштою, електронні листи з підтвердженням платежу або вирішення проблеми, де не надсилати, як обіцяли.

2022-01-19 16:58 банк (iban) 275,00 євро ніколи не надійшло на мій банківський рахунок, навіть якщо його позначено системою як завершене. Служба підтримки запитала мене електронною поштою 3 місяці тому, чи хочу я підтвердити оплату, я відповів, що так, але підтвердження так і не надійшло.

Банківські платежі в мою країну виглядають проблематично, я зробив ще 2 зняття банківських коштів, друга з 980 євро прийшла вчасно, друга з 4000 євро зайняла кілька тижнів. Перший з 275 євро досі відсутній. З того часу я тільки знімаю і вношу через skrill і все добре. Все, що мені потрібно, це мої 275 євро, ви можете допомогти мені привернути увагу казино до моєї проблеми?

Автоматичний переклад.
manhound
1 рік тому

Привіт,

Я також вважаю досить дивним, що перше зняття ще не було зараховано, особливо коли з другим, здається, все в порядку.

Я раджу подати скаргу, тому що нам обов’язково потрібно буде зв’язатися з казино.

Будь ласка, подайте скаргу тут:

https://casino.guru/complaints/create

Сподіваюся, ми знайдемо проблему.

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Чекаю на зняття з 09.07.2022 по сьогодні. Я кілька разів звертався в службу підтримки клієнтів, і вони жодного разу не дали мені чіткої відповіді, вони не відповіли на кілька електронних листів, які я надіслав, і вони ніколи не можуть мені допомогти.

Є багато казино, в яких можна грати, тримайтеся подалі від Blaze.

Автоматичний переклад.
Pimpim
11 міс. тому

Привіт,

Я хочу подякувати вам за те, що ви винесли це питання на форум. Дозвольте мені вставити сюди пряме посилання на вашу невирішену скаргу .

Я також перевірив історію скарг казино, і, здається, кілька інших було вирішено . Я щойно спала на думку, чи було б корисно просити повторного розгляду вашої невирішеної скарги.

Я не можу придумати жодного розумного пояснення суміші розглянутих і нерозглянутих скарг, поданих проти цього казино.

Будь ласка, сприймайте це як особисту думку, ніхто не може гарантувати вам позитивний результат.

Автоматичний переклад.
Radka
10 міс. тому

Вибачте за пізню відповідь, якщо ви можете повторно відкрити мою скаргу, я був би вдячний

Змінено автором 10 міс. тому
Автоматичний переклад.
Pimpim
10 міс. тому

Привіт! З поверненням.

Боюся, що не можу допомогти вам із скаргою . Боюся, його закрили через те, що казино не реагувало.

«Зараз мало що можна зробити без співпраці з казино. Я позначу скаргу як «нерозглянуту» в нашій системі. Я розумію, що це не є задовільним рішенням вашої проблеми. Однак зниження рейтингу спричинене нерозглянутими скаргами може допомогти змінити підхід казино. Якщо казино вирішить відреагувати, ми знову розглянемо скаргу, і ви отримаєте сповіщення електронною поштою. Я хотів би бути більш корисним».

Чи є щось особливе, що змушує вас відчути, що казино змінило свій підхід?

Автоматичний переклад.
Radka
10 міс. тому

Я сподівався, що вони відреагують на мою скаргу. Це тому, що вони відповіли на інші скарги за останні кілька місяців...

Автоматичний переклад.
Pimpim
10 міс. тому

Я побачив, що. Я хотів би знайти рішення, але, чесно кажучи, без нового факту повторне відкриття навряд чи відбудеться.

Я боюся, що орган ліцензування також не є рішенням у цьому випадку, але я запитаю: чи намагалися ви зв’язатися з органом? Багато гравців вважають це програною справою, тому вибачте за це.

Автоматичний переклад.
Radka
10 міс. тому

Органом ліцензування Blaze є gaming-curacao.. вони навіть не мають способу розпочати суперечку...

Автоматичний переклад.
Pimpim
10 міс. тому

Ааааа, це правильно. Я забув, моя вина...

Бажаєте хоча б спробувати електронну пошту? 🙁

info@gaming-curacao.com

Автоматичний переклад.
Radka
10 міс. тому

Я навіть не впевнений, чи воно того варте. Все одно дякую

Змінено автором 10 міс. тому
Автоматичний переклад.
Pimpim
10 міс. тому

Скажу відверто, я думаю, що це не так. 🙁 Вибачте.


Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Казино Blaze нарешті виплатило мені гроші через 1 рік і 4 місяці (https://casinoguru-en.com/blaze-casino-the-player-s-withdrawal-is-delayed). ви можете змінити його на розв’язане

Автоматичний переклад.
Pimpim
7 міс. тому

Я думаю, що ви дуже довго чекали, і зрештою це окупилося. Я б не сподівався на позитивний результат.

У будь-якому випадку, ви подали скаргу до органів влади і чи допомогли вони вирішити це питання?

Щодо скарги з нами, я розмовляв зі Стефаном, який розглядав вашу справу, і він повторно відкриє вашу скаргу та попросить вас підтвердити, що ви отримали свої гроші, тому я прошу вас підтвердити це там.

Сподіваюся, ви більше не зіткнетеся з подібним випадком, бо уявляю, скільки часу і нервів ви втратили. Бажаю тобі всього найкращого.

Змінено автором 7 міс. тому
Автоматичний переклад.
Jaro
7 міс. тому

Я не звертався зі скаргою до влади. Просто вирішили нарешті заплатити

Автоматичний переклад.
Pimpim
7 міс. тому

Я запитав лише тому, що Радка запропонувала таку можливість, тому я хотів знати, чи ви нею скористалися. У будь-якому випадку, я думаю, ви можете бути задоволені, хоча я не впевнений, наскільки. Вам заплатили, і ви засвоїли свій урок. Сподіваюся, вас чекатимуть казино, де вам не доведеться мати справу з такими проблемами. І дякую, що знайшли час, щоб оновити Стефана так швидко.

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Не вносьте депозит у казино Blaze... це вас обдурить.

Автоматичний переклад.
ninaolive369
2 міс. тому

Гей, не могли б ви пояснити трохи більше, що трапилося з вами в казино? Я бачу, що у вас не найкращий досвід, тому було б добре описати його, і, можливо, ми зможемо допомогти вам.

Я буду чекати вашої відповіді.

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
CandyBlitzBombs_flash_alt
Безкоштовний слот-турнір з призовим фондом 1000 € уже розпочався!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого