ФорумКазиноBlaze Casino - загальне обговорення

Blaze Casino - загальне обговорення

2 р. тому від manhound
|
4001 переглядів 18 відповідей |
|
Додати публікацію
2 р. тому
Тут ви можете обговорити Blaze Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
2 р. тому

Казино Blaze загалом непогане.

Я виграв величезний джекпот з бонусними грошима і виплатив кожен копійок вчасно після того, як я завершив гру.

Мав і інші перемоги.

Хоча перші зняття коштів з казино на банківський рахунок так і не надійшли на мій банківський рахунок до сьогодні, через 4 місяці, живий чат не може допомогти ефективно, лише обіцянка відповіді електронною поштою, електронні листи з підтвердженням платежу або вирішення проблеми, де не надсилати, як обіцяли.

2022-01-19 16:58 банк (iban) 275,00 євро ніколи не надійшло на мій банківський рахунок, навіть якщо його позначено системою як завершене. Служба підтримки запитала мене електронною поштою 3 місяці тому, чи хочу я підтвердити оплату, я відповів, що так, але підтвердження так і не надійшло.

Банківські платежі в мою країну виглядають проблематично, я зробив ще 2 зняття банківських коштів, друга з 980 євро прийшла вчасно, друга з 4000 євро зайняла кілька тижнів. Перший з 275 євро досі відсутній. З того часу я тільки знімаю і вношу через skrill і все добре. Все, що мені потрібно, це мої 275 євро, ви можете допомогти мені привернути увагу казино до моєї проблеми?

Автоматичний переклад.
manhound
2 р. тому

Привіт,

Я також вважаю досить дивним, що перше зняття ще не було зараховано, особливо коли з другим, здається, все в порядку.

Я раджу подати скаргу, тому що нам обов’язково потрібно буде зв’язатися з казино.

Будь ласка, подайте скаргу тут:

https://casino.guru/complaints/create

Сподіваюся, ми знайдемо проблему.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Чекаю на зняття з 09.07.2022 по сьогодні. Я кілька разів звертався в службу підтримки клієнтів, і вони жодного разу не дали мені чіткої відповіді, вони не відповіли на кілька електронних листів, які я надіслав, і вони ніколи не можуть мені допомогти.

Є багато казино, в яких можна грати, тримайтеся подалі від Blaze.

Автоматичний переклад.
Pimpim
1 рік тому

Привіт,

Я хочу подякувати вам за те, що ви винесли це питання на форум. Дозвольте мені вставити сюди пряме посилання на вашу невирішену скаргу .

Я також перевірив історію скарг казино, і, здається, кілька інших було вирішено . Я щойно спала на думку, чи було б корисно просити повторного розгляду вашої невирішеної скарги.

Я не можу придумати жодного розумного пояснення суміші розглянутих і нерозглянутих скарг, поданих проти цього казино.

Будь ласка, сприймайте це як особисту думку, ніхто не може гарантувати вам позитивний результат.

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Вибачте за пізню відповідь, якщо ви можете повторно відкрити мою скаргу, я був би вдячний

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
Pimpim
1 рік тому

Привіт! З поверненням.

Боюся, що не можу допомогти вам із скаргою . Боюся, його закрили через те, що казино не реагувало.

«Зараз мало що можна зробити без співпраці з казино. Я позначу скаргу як «нерозглянуту» в нашій системі. Я розумію, що це не є задовільним рішенням вашої проблеми. Однак зниження рейтингу спричинене нерозглянутими скаргами може допомогти змінити підхід казино. Якщо казино вирішить відреагувати, ми знову розглянемо скаргу, і ви отримаєте сповіщення електронною поштою. Я хотів би бути більш корисним».

Чи є щось особливе, що змушує вас відчути, що казино змінило свій підхід?

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Я сподівався, що вони відреагують на мою скаргу. Це тому, що вони відповіли на інші скарги за останні кілька місяців...

Автоматичний переклад.
Pimpim
1 рік тому

Я побачив, що. Я хотів би знайти рішення, але, чесно кажучи, без нового факту повторне відкриття навряд чи відбудеться.

Я боюся, що орган ліцензування також не є рішенням у цьому випадку, але я запитаю: чи намагалися ви зв’язатися з органом? Багато гравців вважають це програною справою, тому вибачте за це.

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Органом ліцензування Blaze є gaming-curacao.. вони навіть не мають способу розпочати суперечку...

Автоматичний переклад.
Pimpim
1 рік тому

Ааааа, це правильно. Я забув, моя вина...

Бажаєте хоча б спробувати електронну пошту? 🙁

info@gaming-curacao.com

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Я навіть не впевнений, чи воно того варте. Все одно дякую

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
Pimpim
1 рік тому

Скажу відверто, я думаю, що це не так. 🙁 Вибачте.


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Казино Blaze нарешті виплатило мені гроші через 1 рік і 4 місяці (https://casinoguru-en.com/blaze-casino-the-player-s-withdrawal-is-delayed). ви можете змінити його на розв’язане

Автоматичний переклад.
Pimpim
1 рік тому

Я думаю, що ви дуже довго чекали, і зрештою це окупилося. Я б не сподівався на позитивний результат.

У будь-якому випадку, ви подали скаргу до органів влади і чи допомогли вони вирішити це питання?

Щодо скарги з нами, я розмовляв зі Стефаном, який розглядав вашу справу, і він повторно відкриє вашу скаргу та попросить вас підтвердити, що ви отримали свої гроші, тому я прошу вас підтвердити це там.

Сподіваюся, ви більше не зіткнетеся з подібним випадком, бо уявляю, скільки часу і нервів ви втратили. Бажаю тобі всього найкращого.

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
Jaro
1 рік тому

Я не звертався зі скаргою до влади. Просто вирішили нарешті заплатити

Автоматичний переклад.
Pimpim
1 рік тому

Я запитав лише тому, що Радка запропонувала таку можливість, тому я хотів знати, чи ви нею скористалися. У будь-якому випадку, я думаю, ви можете бути задоволені, хоча я не впевнений, наскільки. Вам заплатили, і ви засвоїли свій урок. Сподіваюся, вас чекатимуть казино, де вам не доведеться мати справу з такими проблемами. І дякую, що знайшли час, щоб оновити Стефана так швидко.

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Не вносьте депозит у казино Blaze... це вас обдурить.

Автоматичний переклад.
ninaolive369
7 міс. тому

Гей, не могли б ви пояснити трохи більше, що трапилося з вами в казино? Я бачу, що у вас не найкращий досвід, тому було б добре описати його, і, можливо, ми зможемо допомогти вам.

Я буду чекати вашої відповіді.

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого