2 р. тому
Тут ви можете обговорити Blaze Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Казино Blaze загалом непогане.
Я виграв величезний джекпот з бонусними грошима і виплатив кожен копійок вчасно після того, як я завершив гру.
Мав і інші перемоги.
Хоча перші зняття коштів з казино на банківський рахунок так і не надійшли на мій банківський рахунок до сьогодні, через 4 місяці, живий чат не може допомогти ефективно, лише обіцянка відповіді електронною поштою, електронні листи з підтвердженням платежу або вирішення проблеми, де не надсилати, як обіцяли.
2022-01-19 16:58 банк (iban) 275,00 євро ніколи не надійшло на мій банківський рахунок, навіть якщо його позначено системою як завершене. Служба підтримки запитала мене електронною поштою 3 місяці тому, чи хочу я підтвердити оплату, я відповів, що так, але підтвердження так і не надійшло.
Банківські платежі в мою країну виглядають проблематично, я зробив ще 2 зняття банківських коштів, друга з 980 євро прийшла вчасно, друга з 4000 євро зайняла кілька тижнів. Перший з 275 євро досі відсутній. З того часу я тільки знімаю і вношу через skrill і все добре. Все, що мені потрібно, це мої 275 євро, ви можете допомогти мені привернути увагу казино до моєї проблеми?
Blaze casino is good in general.
I had a huge jackpot win with bonus money and the paid every dime of it in time after i completed the play though.
Had other wins also.
Although the first withdrawals from casino to bank account never arrived at my bank account until today, 4 months later, live chat can't help effectively, just a promise for an email reply, emails with proof of payment or a fix to the problem where not send as promised.
2022-01-19 16:58PM bank (iban) 275.00 EURO never arrived on my bank account even if its marked as complete by the system. Supported asked me via email 3 months ago if I want proof of payment, I said yes, but proof never arrived.
Bank payments to my country looks problematic, I made 2 more bank withdrawals, second of 980 euros arrived on time, second of 4000 euros took some weeks. First one of 275 euros still missing. From that time I'm only withdrawing and depositing with skrill and everything is fine. All I need is my 275 euros, can you help me attract casino's attention to my problem?
Привіт,
Я також вважаю досить дивним, що перше зняття ще не було зараховано, особливо коли з другим, здається, все в порядку.
Я раджу подати скаргу, тому що нам обов’язково потрібно буде зв’язатися з казино.
Будь ласка, подайте скаргу тут:
https://casino.guru/complaints/create
Сподіваюся, ми знайдемо проблему.
Hello,
I also find it pretty strange that the first withdrawal has not been credited yet especially when the second seems to be ok.
I advise submitting a complaint because we would definitely need to get in touch with the casino.
Please feel free to submit the complaint here:
https://casino.guru/complaints/create
I hope we will find the problem.
Чекаю на зняття з 09.07.2022 по сьогодні. Я кілька разів звертався в службу підтримки клієнтів, і вони жодного разу не дали мені чіткої відповіді, вони не відповіли на кілька електронних листів, які я надіслав, і вони ніколи не можуть мені допомогти.
Є багато казино, в яких можна грати, тримайтеся подалі від Blaze.
I have been waiting for a withdrawal since July 9, 2022 until today. I have contacted customer support several times and they have never given me a coherent answer, they have not responded to several emails I have sent and they can never help me.
There are plenty of casinos you can play on, stay away from blaze.
Привіт,
Я хочу подякувати вам за те, що ви винесли це питання на форум. Дозвольте мені вставити сюди пряме посилання на вашу невирішену скаргу .
Я також перевірив історію скарг казино, і, здається, кілька інших було вирішено . Я щойно спала на думку, чи було б корисно просити повторного розгляду вашої невирішеної скарги.
Я не можу придумати жодного розумного пояснення суміші розглянутих і нерозглянутих скарг, поданих проти цього казино.
Будь ласка, сприймайте це як особисту думку, ніхто не може гарантувати вам позитивний результат.
Hello there,
I want to thank you for bringing this matter to the forum. Allow me to paste here a direct link leading to your unresolved complaint.
I also checked the casino's complaint history and it seems that several others were resolved. It just crossed my mind whether it would be of any use to ask your unresolved complaint to be reopened.
I can't come up with any reasonable explanation for the mix of resolved and unresolved complaints submitted against this casino.
Please, take it as a personal opinion, no one can grant you a positive outcome.
Вибачте за пізню відповідь, якщо ви можете повторно відкрити мою скаргу, я був би вдячний
Sorry for the late responde, if you could re open my complaint, i would appreciate it
Привіт! З поверненням.
Боюся, що не можу допомогти вам із скаргою . Боюся, його закрили через те, що казино не реагувало.
«Зараз мало що можна зробити без співпраці з казино. Я позначу скаргу як «нерозглянуту» в нашій системі. Я розумію, що це не є задовільним рішенням вашої проблеми. Однак зниження рейтингу спричинене нерозглянутими скаргами може допомогти змінити підхід казино. Якщо казино вирішить відреагувати, ми знову розглянемо скаргу, і ви отримаєте сповіщення електронною поштою. Я хотів би бути більш корисним».
Чи є щось особливе, що змушує вас відчути, що казино змінило свій підхід?
Hello there! Welcome back.
I fear I can't help you out with the complaint. It was closed due to the casino's unresponsiveness, I'm afraid.
"There is not much that can be done now without the casino's cooperation. I will mark the complaint "unresolved" in our system. I understand this isn't a satisfactory solution to your issue. However, the decrease in rating caused by unresolved complaints could help to change the casino's approach. If the casino decides to react, we will reopen the complaint and you will be notified by email. I wish I could be of more help."
Is there anything in particular that makes you feel the casino has changed its approach?
Я сподівався, що вони відреагують на мою скаргу. Це тому, що вони відповіли на інші скарги за останні кілька місяців...
I was hoping they would respond to my complaint. This is because they have responded to other complaints in the last few months...
Я побачив, що. Я хотів би знайти рішення, але, чесно кажучи, без нового факту повторне відкриття навряд чи відбудеться.
Я боюся, що орган ліцензування також не є рішенням у цьому випадку, але я запитаю: чи намагалися ви зв’язатися з органом? Багато гравців вважають це програною справою, тому вибачте за це.
I saw that. I'd love to come up with a solution, but honestly - without a new fact to present the reopening is not most likely to happen.
I fear the licensing authority is not the solution in this case either, but I'll ask: Have you tried to reach the authority? Many players see that as a lost cause, so sorry for that.
Органом ліцензування Blaze є gaming-curacao.. вони навіть не мають способу розпочати суперечку...
Blaze licensing authority is gaming-curacao.. they dont even have a method to open a dispute...
Ааааа, це правильно. Я забув, моя вина...
Бажаєте хоча б спробувати електронну пошту? 🙁
info@gaming-curacao.com
Aaaaah, that's correct. I forgot, my fault...
Care to try the email at least? 🙁
info@gaming-curacao.com
Я навіть не впевнений, чи воно того варте. Все одно дякую
Im not even sure if its worth it.. Thanks anyways
Скажу відверто, я думаю, що це не так. 🙁 Вибачте.
I'll be straight, I think it's not. 🙁 I'm sorry.
Казино Blaze нарешті виплатило мені гроші через 1 рік і 4 місяці (https://casinoguru-en.com/blaze-casino-the-player-s-withdrawal-is-delayed). ви можете змінити його на розв’язане
Blaze casino finally paid my cashout after 1year and 4 months (https://casinoguru-en.com/blaze-casino-the-player-s-withdrawal-is-delayed). you can change it to solved
Я думаю, що ви дуже довго чекали, і зрештою це окупилося. Я б не сподівався на позитивний результат.
У будь-якому випадку, ви подали скаргу до органів влади і чи допомогли вони вирішити це питання?
Щодо скарги з нами, я розмовляв зі Стефаном, який розглядав вашу справу, і він повторно відкриє вашу скаргу та попросить вас підтвердити, що ви отримали свої гроші, тому я прошу вас підтвердити це там.
Сподіваюся, ви більше не зіткнетеся з подібним випадком, бо уявляю, скільки часу і нервів ви втратили. Бажаю тобі всього найкращого.
I think you waited an extremely long time and it paid off in the end. I wouldn't have hoped for a positive outcome.
Anyway, did you file a complaint with the authorities and did they help resolve it ?
As for the complaint with us, I spoke to Stefan who handled your case and he will reopen your complaint and ask you to confirm that you got your money, so I would ask you to confirm it there.
I hope you don't come across a similar case again, because I can imagine how much time and nerves you must have lost. I wish you the best of luck.
Я не звертався зі скаргою до влади. Просто вирішили нарешті заплатити
I did not file a complaint with the authorities. They just decided to finally pay
Я запитав лише тому, що Радка запропонувала таку можливість, тому я хотів знати, чи ви нею скористалися. У будь-якому випадку, я думаю, ви можете бути задоволені, хоча я не впевнений, наскільки. Вам заплатили, і ви засвоїли свій урок. Сподіваюся, вас чекатимуть казино, де вам не доведеться мати справу з такими проблемами. І дякую, що знайшли час, щоб оновити Стефана так швидко.
I only asked because Radka suggested such a possibility, so I wanted to know if you used it. Anyway, I think you can be satisfied, although I'm not sure to what extent. You got paid and you learned your lesson. I hope there will be casinos waiting for you where you won't have to deal with such problems. And thank you for taking the time to update Stefan so quickly.
Гей, не могли б ви пояснити трохи більше, що трапилося з вами в казино? Я бачу, що у вас не найкращий досвід, тому було б добре описати його, і, можливо, ми зможемо допомогти вам.
Я буду чекати вашої відповіді.
Hey, could you please explain a bit more what happened to you in the casino ? I can see that you don't have the best experience, so it would be good to describe it and maybe we can give you a helping hand.
I will wait for your reply.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.