ГоловнаФорумКазиноBlack Magic Casino - загальне обговорення

Black Magic Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

 від Mattyc
|
10 498 переглядів 38 відповідей |
|
1 2
davidwa59

Привіт,

Я припускаю, що ваш виграш було анульовано, і, крім того, ви не можете зняти свій баланс, чи не так?

Казино вам щось пояснило, чи зв’язуєтесь ви зі службою підтримки?

Це справді погано, що ви вибрали таке ненадійне казино, перевірте це тут . 🙁


Автоматичний переклад.

В принципі, так. Вони придумали цю нісенітницю, щоб виправдати це

Ми хотіли б повідомити вам, що ваше останнє зняття було відхилено, а залишок вилучено відповідно до наступних Умов:


9.11 Компанія залишає за собою право відмовити в будь-якому запиті на зняття коштів, що включає видалення всіх бонусів або виграшів у разі нерегулярної гри в наступних випадках:

Використання систем і стратегій, таких як: мартингейл, подвоєння, ставка на одне число тощо. Також зловживання бонусними функціями в грі. Якщо виявиться, що ви використовуєте будь-яку стратегію, ваш виграш буде анульовано, а ваш обліковий запис закрито назавжди.



Також повідомляємо, що ваш обліковий запис закрито, і ви більше не зможете ним користуватися. Бажаємо всього найкращого!



Автоматичний переклад.
davidwa59

Ну це чудово.

Ніхто не грає в казино просто для того, щоб просто програти, тому досвідчені гравці, очевидно, заплутаються зі стратегіями. Найпростіший спосіб зберегти виграш — заборонити кожну стратегію + додати нерегулярну гру.

Це справді несправедливо.


Автоматичний переклад.

Злочинці не дбають про справедливість, вони зацікавлені лише в тому, щоб вкрасти ваші гроші.

Також у цю групу входять Platinum VIP club і Anonym Bet, обох варто уникати будь-якою ціною

Автоматичний переклад.
davidwa59

Я розумію ваше почуття, дякую, що згадали про VIP-клуб. Чи знаєте ви, що невідомі казино використовують VIP-кімнати, щоб уникнути комісій? Тому зазвичай досить складно знайти, хто є власником кімнати.

Чи можу я знати, як ви знайшли це казино і чому ви вирішили грати в ньому?

А як щодо казино з ліцензією UKGC, вас цікавить?


Автоматичний переклад.

Мені набридли регульовані Великобританією букмекерські контори, тому зробив помилку, спробувавши нерегульовані. Звичайно, вони не регулюються неспроста, більшість із них злочинці

Автоматичний переклад.
davidwa59

Я бачу, і я також можу уявити, що ви не самотні в цьому. Але дозвольте мені зазначити, що хоча я не можу рекомендувати вам грати за межами сайтів, регульованих у Великій Британії, я цілком впевнений, що ви можете знайти гідне казино серед них, тобто рейтинг вище хорошого та казино має ліцензію .

Простіше кажучи, повна протилежність цієї Чорної Магії. 🙁



Автоматичний переклад.

Привіт усім,


Я робив різні депозити в BlackMagic Casino. Я виграв більше 5500 і пройшов KYC, але вони вирішили не дозволити мені зняти гроші, взяли 2200 з мого рахунку та залишили бонус 5,24. Я зв’язався та отримав повідомлення, що відповідно до пункту 9.1 їхніх положень та умов вони вирішили забрати мої гроші. Знову пішов на 2000 фунтів, спробував зняти, але вони заблокували мої зняття. Я написав їм багато електронних листів, але вони не відповідають.

Які варіанти я маю, перебуваючи у Великій Британії, а не там, не зареєструватись у Великобританії.

Дуже дякую


Автоматичний переклад.
gagiudegagiu0503

Привіт,

Ну давайте почнемо з ліцензії. Я впевнений, що ви знаєте, що ви не повинні грати в казино, яке не має ліцензії у Великобританії. Якщо ви повинні проігнорувати це, будь ласка, перевірте казино, в яке ви збираєтеся внести депозит:

https://casino.guru/black-magic-casino-review

Вибір неліцензійного казино без живого чату та надання несправедливих умов... означає, що ви готові бути обдуреними без пояснень 🙁.

Я не можу сказати, що пішло не так, але я запропоную вам подати скаргу - клацніть/торкніться цього посилання , будь ласка, надайте всі повідомлення та електронні листи, які у вас є, і ми всі будемо сподіватися, що казино нам відповість. 🤞🤞🤞

Грати в таке «казино» було справді поганою ідеєю, вибачте.


Автоматичний переклад.

Привіт,


Я цілком погоджуюся. Я визнав, що я дурний, але коли ти залежний, дурість перетворюється на втечу. Тепер я не дотримуюся інших філософій вільної волі. Я граю, щоб отримати задоволення, і мені дуже подобаються їхні ігри. Я ніколи не міг купити бонус в ігрових автоматах Великобританії. Але вони довели деяким злодіям, поки що. Я все ще сподіваюся отримати свої гроші та знову зіграти в цьому казино, чому б і ні, але чому вони такі негідники, вибачте, моя мова.


Я вже подала скаргу.

Дуже дякую,

Г НЕГРУ

Автоматичний переклад.
gagiudegagiu0503

Привіт, мова в порядку 🙂 з огляду на ситуацію.

Я вважаю, що ви повинні подати скаргу, тому що ви вже відчули, що казино насправді більше не хвилює, або, принаймні, так я це розумію.

Скарга безкоштовна, і я впевнений, що ви від неї тільки виграєте.

Зараз я просто сподіваюся, що казино буде з нами співпрацювати, з моєї особистої точки зору, варто спробувати.

Але без тиску, вирішувати вам.🙏

Автоматичний переклад.

Я виграв 8000 євро. Зараз я успішно зняв 2000,00 євро з них. І сьогодні вони випадковим чином зняли з мого рахунку €6500,00!!!!! ВОНИ ВКРАДІ МОЇ ГРОШІ file ПОДИВІТЬСЯ НА ОСТАННЮ ТРАНЗАКЦІЮ

Автоматичний переклад.

Я зробив 4 успішні зняття з них, і тепер вони просто вкрали мої гроші. Є ще €500,00, які очікують на зняття, оскільки це максимальна сума, яку ви можете зробити. Вони вкрали мої гроші. Сьогодні я надіслав їм електронний лист із запитанням, що вони зробили з моїм рахунком, мені потрібні ці гроші або у мене великі проблеми, будь ласка, вони в мене вкрали

Автоматичний переклад.

Ніколи не грайте на цьому сайті!! Вони вкрали €6 500,00 євро, я ніколи не побачу назад вони сказали це.


Шановний Тіго,


Дякуємо, що звернулися до нас.

Повідомляємо, що сума була списана за терміном 9.11

Компанія залишає за собою право відмовити в будь-якому запиті на зняття коштів, що включає видалення всіх бонусів або виграшів у разі нерегулярної гри в наступних випадках:


Розміщення загальних ставок, що дорівнює або перевищує 30% від вартості найменшого поточного депозиту. Включно з придбанням ігрових функцій, включаючи безкоштовні обертання із загальною сумою ставки 30% або більше, ніж сума депозиту.


вони шахраї, я ніколи не поверну ці гроші. Ніколи не грайте на цьому сайті!!!!!

Автоматичний переклад.
Pleasehelp

Мені дуже шкода, що з вами трапилося, але у казино немає ліцензії, ми також заявляємо на нашому веб-сайті, що їхні умови несправедливі, і вони також отримали дуже поганий рейтинг на нашому веб-сайті. Я чесно боюся, що ви більше не побачите від них грошей.

У будь-якому випадку, будь ласка, надішліть скаргу на нашому сайті. Ваш випадок схоже на те, що може потрапити їх у наш список заборонених.

Змінено
Автоматичний переклад.

Привіт, я хочу зняти свої гроші з казино Blackmagic. Минуло більше 3 днів, я подав усі документи, але вони не відповідають

Автоматичний переклад.
sheiky23

привіт

Я переніс ваш пост сюди, щоб ви побачили, як справи. Мені прикро, але я переконаний, що це казино майже не змінилося після згаданих небезпечних проблем.

На даний момент проходження KYC було б справжньою магією. 🙁 Давайте трохи часу, будьте наполегливими.

І якщо можна, будьте обережні, де ви граєте. До речі, як ви опинилися на такому небезпечному веб-сайті?

Перевірте його індекс безпеки тут .

Сподіваюся, ви пройдете верифікацію і отримаєте гроші, але досвід інший, вибачте.

Тримайте нас в курсі. 🤞

Автоматичний переклад.

До біса, гуру казино.... Ви насправді є частиною цього неказино для британських гравців... Ви ділите гроші з ними. Але тоді ви говорите гравцеві подати скаргу, оскільки ви є посередником. Тепер я бачу, що ви насправді рекламуєте ті казино, на які просите мене скаржитися. Будь ласка, тримайтеся подалі від британських гравців і всіх інших...

Змінено
Автоматичний переклад.
bineacasa

Будь ласка, бережіть свою мову та пишіть свої дописи з повагою. Ми не хотіли б, щоб ваш обліковий запис забанили.

Якщо я не помиляюся, це ваш другий тут. правильно? Це зовсім не проблема, просто люди не можуть зрозуміти, яку проблему ви насправді маєте на увазі, коли зараз пишете з іншого облікового запису.

Оскільки я бачу вашу скаргу тут 👈, яку ви подали з іншого облікового запису gagiudegagiu0503 , на жаль, наша команда не змогла зв’язатися з казино, тому скаргу було закрито як «нерозглянуту». Щоразу, коли це трапляється, ми справді не можемо багато чого вдіяти щодо ситуації, оскільки казино завжди має надати інформацію нашій команді зі скарг, і без цього неможливо вирішити жодну справу.

Мені дуже шкода, що ми більше не можемо допомогти, і що, ймовірно, вам це погано пояснили. Не соромтеся задавати запитання, якщо у вас будуть наступного разу; ми з радістю спробуємо на них відповісти.

Отже, щоб перейти до ваших звинувачень, які, на мій погляд, абсолютно недоречні, тому що ми завжди намагаємося допомогти кожному гравцеві з усіма видами проблем, коли вони подають скаргу, і, звичайно, ні з ким не ділимося грошима, як ви намагаючись сказати. Майте на увазі, що скарги тут безкоштовні для всіх гравців, оскільки ми прагнемо забезпечити чесну гру між гравцями та казино; тому ми не беремо нічого за скарги.

І, нарешті, я б назвав це не рекламою, а інформуванням усіх наших користувачів про всі онлайн-казино та про те, чого очікувати, граючи в них. На жаль, цей конкретний, на якому ви грали, не має чого рекламувати, якщо ви бачите його індекс безпеки 👈. Вам так не здається?🤷‍♀️

Будь ласка, якщо у вас є щось, з чим ми можемо вам допомогти, не соромтеся звертатися до нас. Ми тут для вас.

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-reviews
Новини Казино Гуру — Залишайте відгуки й діліться досвідом гри в казино
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого