Будь ласка, бережіть свою мову та пишіть свої дописи з повагою. Ми не хотіли б, щоб ваш обліковий запис забанили.
Якщо я не помиляюся, це ваш другий тут. правильно? Це зовсім не проблема, просто люди не можуть зрозуміти, яку проблему ви насправді маєте на увазі, коли зараз пишете з іншого облікового запису.
Оскільки я бачу вашу скаргу тут 👈, яку ви подали з іншого облікового запису gagiudegagiu0503 , на жаль, наша команда не змогла зв’язатися з казино, тому скаргу було закрито як «нерозглянуту». Щоразу, коли це трапляється, ми справді не можемо багато чого вдіяти щодо ситуації, оскільки казино завжди має надати інформацію нашій команді зі скарг, і без цього неможливо вирішити жодну справу.
Мені дуже шкода, що ми більше не можемо допомогти, і що, ймовірно, вам це погано пояснили. Не соромтеся задавати запитання, якщо у вас будуть наступного разу; ми з радістю спробуємо на них відповісти.
Отже, щоб перейти до ваших звинувачень, які, на мій погляд, абсолютно недоречні, тому що ми завжди намагаємося допомогти кожному гравцеві з усіма видами проблем, коли вони подають скаргу, і, звичайно, ні з ким не ділимося грошима, як ви намагаючись сказати. Майте на увазі, що скарги тут безкоштовні для всіх гравців, оскільки ми прагнемо забезпечити чесну гру між гравцями та казино; тому ми не беремо нічого за скарги.
І, нарешті, я б назвав це не рекламою, а інформуванням усіх наших користувачів про всі онлайн-казино та про те, чого очікувати, граючи в них. На жаль, цей конкретний, на якому ви грали, не має чого рекламувати, якщо ви бачите його індекс безпеки 👈. Вам так не здається?🤷♀️
Будь ласка, якщо у вас є щось, з чим ми можемо вам допомогти, не соромтеся звертатися до нас. Ми тут для вас.
Please mind your language and write your posts with respect. We wouldn't like to see your account banned.
If I'm not mistaken, this is your second one here. Right? It is not a problem at all, just that people are not able to understand what issue you are actually referring to when you write from a different account now.
As I can see your complaint here 👈, which you made with your other account gagiudegagiu0503, our team was unfortunately unable to get in touch with the casino and therefore the complaint was closed as "unresolved." Whenever this happens, we really cannot do much about the situation, as the casino is always needed to provide information to our complaint team, and without this happening, there cannot be a resolution to any case.
I'm really sorry that we couldn't be of any more help and that it probably didn't get explained well to you. Feel free to ask questions if you have any next time; we'll gladly try to answer those.
So to get to your acusations now, which are absolutely not in place, in my opinion, because we always try to help every player with all kinds of issues whenever they file a complaint and surely are not splitting any money with anyone, as you are trying to say. Keep in mind that the complaints here are free of charge for all the players because we aim to bring fair play between players and casinos; therefore, we do not charge anything for the complaints.
And, finally, I wouldn't call it advertising, but informing all our users about all online casinos and what to expect when playing there. Unfortunately, this particular one you played at has nothing to advertise if you see its safety index 👈. Don't you think so?🤷♀️
Please, if you have anything we could help you with, do not hesitate to contact us. We are here for you.
Автоматичний переклад.