2 р. тому
Тут ви можете обговорити Black Magic Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Привіт, сподіваюся на краще. Репутація жахлива, ліцензії немає. Хороша новина полягає в тому, що гравець отримав свій виграш ($502) через пару тижнів, випадок з грудня. 🙂
Hello, hope for the best. Reputation is terrible and no license at all. The good news is that fellow player got his winnings ($502) after a couple of weeks the case is from December. 🙂
Сподіваюся, ви незабаром отримаєте виграші, але вам слід бути уважнішим до казино, в яких ви граєте 😕
I hope you'll get your winnings soon, but you should be more careful about the casinos where you play in 😕
Я б хотів, щоб це було так легко, Деніел, але я сам виключився з Великобританії приблизно 3 роки тому, тому не маю великого вибору законних казино тут, у Великобританії, не на Gamstop... Я знаю, що я винен.
I wish it was that easy Daniel but I self excluded from the UK about 3 years ago so don't have a great choice of legitimate casinos here in the UK not on gamstop.... my own fault I know.
На жаль, ви не єдиний із такими ж проблемами. Це дуже поширене явище для британських гравців. Звичайно, добре, що ви можете самостійно виключити себе, коли відчуваєте, що це потрібно, але як це допоможе, якщо ви можете просто заспівати в іншому казино, якого немає в списку Gamstop?
Unfortunately you're not the only one having the same issues. It's very common for UK players. Of course, it's a good thing that you can self-exclude yourself whenever you feel it's needed, but how does it help when you can just sing up in another casino that isn't on the Gamstop list?
Привіт!
Ви отримали свій зняття?
Я отримав цей електронний лист кілька днів тому;
Що стосується вашого виведення, будь ласка, повідомте про те, що він був оброблений з вашого боку, і ви отримаєте його якомога швидше.
Вилучення зникло в очікуванні вилучення.
Hi!
Did you receive your withdrawal?
I got this email a couple days ago;
Regarding your withdrawal please be informed that it has been processed from your side and you will receive it as soon as possible.
The withdrawal is gone by pending withdrawal.
Точно так само і кошти ще не отримані, кулачки в найближчі кілька днів він надійде.
Exactly the same and funds not received yet, fingers crossed in next few days it arrives.
Ооооооооооооооооооооооо joj 500 євро, у мене ще 400 доларів, після отримання я залишу позитивний відгук. Його ще не було авторизовано, але попередні 500 доларів США тривали кілька днів для авторизації, а потім ще кілька днів для отримання коштів.
Woohoo, €500 received, I have another $400 to come, once received, I will leave a positive review. It hasn't been authorised yet but the previous $500 took a few days to be authorised and then a further few days for funds to be received.
Це дійсно гарна новина!
Дякую за оновлення, тепер я спокійніший ха-ха 🙂
That is really good news!
Thank you for updating, i'm more relaxed now haha 🙂
Б’юся об заклад, що Меттик більш розслаблений, ніж ви 😀
I can bet Mattyc is more relaxed than you 😀
Схрещені пальці. Чекаємо хороших новин!
Fingers crossed. Waiting for the good news!
woohoo, прибув сьогодні вранці. З мого досвіду, це здається хорошим сайтом, тому залишу позитивний відгук.
woohoo, arrived this morning. On my experience, this seems a good site so will leave a positive review.
Я вважаю, що це не гарне казино, тому що вони мають дуже несправедливі умови по відношенню до гравців, але якщо вам подобається казино, ви, безсумнівно, можете продовжувати грати там.
I believe it's not a good casino, because they have their terms set very unfairly towards players, but if you like the casino, then you can surely continue playing there.
Будь ласка, скільки часу ви чекали, щоб отримати гроші? Вони не заплатили мені, хоча вони сказали, що це було оброблено 31 травня 2022 року, але все ще нічого, і просто скажіть перевірте свій банк, але я не отримав!!
How long did you wait to get your withdrawal any one please? They haven't paid me even though they say it has been processed may 31st 2022 but still nothing and just say check your bank but I haven't received it!!
Привіт,
шкода, що ти вибрав таке погане казино. 🙁
Я не можу повідомити вам про час очікування, оскільки гравці, які раніше мали таку ж проблему, не надсилали жодних скарг.
Чесно кажучи, здається, що зрештою цим гравцям заплатили.
Зазвичай я раджу вам подати скаргу (можна зробити це тут ), але я не впевнений, чи зможемо ми вам допомогти.
Hello,
it's shame that you picked up such a bad casino. 🙁
I can't advise you about the waiting time because players who previously have the same issue, had not submitted any complaints.
Honestly, it seems that those players were paid eventually.
I'd normally advise you to submit a complaint (feel free to do so here) but I'm not sure whether we would be able to help you.
Наразі вони вкрали в мене понад 2300 фунтів стерлінгів, а частину коштів, що залишилися, я безуспішно намагався зняти. Слід уникати будь-якою ціною
They have stolen over £2300 from me so far, and of the funds remaining I have tried to withdraw without success. Should be avoided at all costs
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.