ГоловнаФорумКазиноBlack Lion Casino - загальне обговорення

Black Lion Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

 від Miidelgado
|
5 878 переглядів 33 відповідей |
|
1 2

Сьогодні я зв’язався з VersusOdds BV, сподіваючись отримати відповідь електронною поштою.


Я повідомлю вам, як це відбувається, враховуючи той факт, що вони зв’язалися зі мною з моєю останньою скаргою тут на гуру казино щодо іншого з їхніх казино «FreeSpino» Casino, яке було закрито, я думаю, 2 тижні тому..


Отже, пальці схрещені

Автоматичний переклад.
fayedmarksson

Я грав у багатьох казино Versus Odds і ніколи не мав проблем зі зняттям коштів, чи підтверджено ваш рахунок? Мене дивує відсутність зв’язку, усі їхні сайти (принаймні ті, які я знаю) мають живий чат і підтримку поштою, відповідь на яку зазвичай займає день, перевірка займає близько тижня, а зняття криптовалюти займає в середньому менше ніж 12 годин, це було те саме для мене на багатьох їхніх сайтах.

Було б добре знати, чи підтверджено ваш рахунок і чи грали ви з бонусом або чистими грошима

Автоматичний переклад.

Мій обліковий запис повністю підтверджено за допомогою підтвердження електронною поштою... Ось як я знаю.


Коли я почав грати, я використав бонус і зробив депозит у розмірі 10 доларів США, кілька разів зробив ставку, поки не був готовий до зняття коштів, і тепер, ймовірно, для обробки мого зняття знадобиться понад 12 днів, але мені просто пощастило на VersusOdds коли справа доходить до вилучення мого виграшу.


Завжди доводилося чекати понад 10-кратний період очікування, якщо не місяці.

Змінено
Автоматичний переклад.
fayedmarksson

Можливо, бонус спричиняє затримку, я припускаю, оскільки це бонус, він вимагає додаткової перевірки, але оскільки ви вже достатньо чекали, вам слід подати скаргу, і, можливо, вони нарешті зв’яжуться:https://casino.guru/complaints/all

Ваш обліковий запис підтверджено, не повинно виникнути ніяких незручностей, якщо ви не грали в обмежену гру або перевищили максимальну ставку

Автоматичний переклад.

Оновлення!!


Отже, мій запит на зняття коштів було успішно скасовано через зловживання бонусом???


Хлопці, я користуюся телефоном LG Stylus 3 Android.

Немає іншого пристрою на моє ім’я

але...

Очевидно, у мене є інший обліковий запис у цьому казино, але я не знаю про це.


Тож я подав запит на ще одне зняття, але цього разу мій баланс зменшився на цілих 12 євро... Не знаю чому, але я припускаю, що бонусні гроші не можна було перевести в готівку.


Побажайте мені удачі цього разу.

Будь-які поради чи важливі нагадування будуть дуже вдячні.



Автоматичний переклад.
fayedmarksson

Якщо ви втратили лише 12 фунтів стерлінгів через наявність кількох облікових записів, що зазвичай означає закриття рахунку та конфіскацію виграшів, і ваше зняття коштів успішно оброблено, ви маєте результат. Якщо ви бажаєте й надалі грати в Black lion, вам слід попросити видалити інший обліковий запис і просто продовжувати грати з одним обліковим записом.

Автоматичний переклад.

Я спробую зв’язатися з ними, але тут я амбітний..


Я вирішу, щоб вони закрили інший рахунок.


У мене був подібний інцидент із казино cryptoloko, і мені довелося попросити їх закрити дублікат облікового запису.


З тих пір, як мої телефони вкрали минулого року, я отримував ці штрафи від казино, хоча я не маю доступу до облікових записів і навіть не маю користувача та автора облікових записів... Але його зареєстровано з моїми даними, тому схоже, що я і нічого, що я скажу, не має значення.


Я відновив свої облікові записи, але використовую лише одну адресу електронної пошти для нових реєстрацій.


Я ще не знайшов іншого дубліката облікового запису. Господи допоможи мені

Автоматичний переклад.
fayedmarksson

Чорний лев запише його, просто видаліть інший і скажіть, що ви просто хочете зареєструвати його на електронну адресу, з якої ви надсилаєте повідомлення. Удачі в отриманні грошей!!

Автоматичний переклад.

Я спробую зв’язатися з ними, але тут я амбітний..


Я вирішу, щоб вони закрили інший рахунок.


У мене був подібний інцидент із казино cryptoloko, і мені довелося попросити їх закрити дублікат облікового запису.


З тих пір, як мої телефони вкрали минулого року, я отримував ці штрафи від казино, хоча я не маю доступу до облікових записів і навіть не маю користувача та автора облікових записів... Але його зареєстровано з моїми даними, тому схоже, що я і нічого, що я скажу, не має значення.


Я відновив свої облікові записи, але використовую лише одну адресу електронної пошти для нових реєстрацій.


Я ще не знайшов іншого дубліката облікового запису. Господи допоможи мені

Автоматичний переклад.

Привіт, я бачив, що у вас виникли проблеми з отриманням відповіді від казино. Це все ще так? Я також бачу, що вас звинуватили в дублюванні облікових записів, і тому ви сказали, що ваш баланс зменшився на 12 доларів. Казино також повідомило вам, як вам діяти, і що один обліковий запис буде закрито, і ви можете грати з іншого облікового запису та просити зняття? Або це якось інакше?

Звичайно, якщо у вас виникнуть проблеми, ви можете подати скаргу тут, і ми побачимо, чи зможемо вам допомогти.

Повідомте нас, якщо у вас знову будуть якісь оновлення.

Автоматичний переклад.
Jaro

Привіт. Так, це все ще так. Мій баланс зменшився на 12 євро, і казино не дало мені вказівок і не повідомило, як діяти далі. Мене сповіщають лише про те, що моє зняття було скасовано через зловживання бонусом.


Я дізнався про це з дублюючого облікового запису, оскільки я отримував рекламні електронні листи з чорним левом на мою робочу електронну адресу, оскільки мої телефони вкрали.

Автоматичний переклад.

Оновлення!!


Казино Black Lion виплатило мій виграш у розмірі 59 євро


Інші 12 євро зникли безвісти. Його немає в історії мого рахунку, але принаймні я отримав свій виграш. Дякую, хлопці, за обговорення та корисні поради. Я ціную вас усіх і дуже дякую VersusOdds BV і Black Lion Casino за остаточну обробку мого платежу та успішне зняття!!

Автоматичний переклад.
fayedmarksson

Я дуже радий, що ти нарешті отримав свої гроші. Тим не менш, будьте обережні в майбутньому, щоб не мати двох акаунтів у казино, і якщо ви коли-небудь грали в один і зуміли відкрити інший, я негайно повідомлю службу підтримки, щоб вони могли порадити вам, що робити.

У будь-якому випадку ви отримали свої гроші, і все було вирішено.

Ви продовжите грати в цьому казино? 🙂

Автоматичний переклад.
Jaro

Так. У майбутньому я б інвестував свій час у це казино. Це хороший вибір для казино без ставок. Рекомендую. Хоча я вважаю, що я теж був трохи зайвим... Я вважаю, що це хороший вибір

Автоматичний переклад.
fayedmarksson

Другий шанс час від часу не розчаровує, тому я сподіваюся, що так буде і в цьому випадку, і ви отримаєте лише більше позитивних новин, якщо відвідаєте нас знову, щоб розповісти про свої справи в казино. Нехай кожна наступна сесія буде вдалою. 😀

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-reviews
Новини Казино Гуру — Залишайте відгуки й діліться досвідом гри в казино
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого