ФорумКазиноBlack Lion Casino - загальне обговорення

Black Lion Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

1 рік тому від Miidelgado
|
2479 переглядів 33 відповідей |
|
1 2
Додати публікацію
2 міс. тому

Сьогодні я зв’язався з VersusOdds BV, сподіваючись отримати відповідь електронною поштою.


Я повідомлю вам, як це відбувається, враховуючи той факт, що вони зв’язалися зі мною з моєю останньою скаргою тут на гуру казино щодо іншого з їхніх казино «FreeSpino» Casino, яке було закрито, я думаю, 2 тижні тому..


Отже, пальці схрещені

Автоматичний переклад.
fayedmarksson
2 міс. тому

Я грав у багатьох казино Versus Odds і ніколи не мав проблем зі зняттям коштів, чи підтверджено ваш рахунок? Мене дивує відсутність зв’язку, усі їхні сайти (принаймні ті, які я знаю) мають живий чат і підтримку поштою, відповідь на яку зазвичай займає день, перевірка займає близько тижня, а зняття криптовалюти займає в середньому менше ніж 12 годин, це було те саме для мене на багатьох їхніх сайтах.

Було б добре знати, чи підтверджено ваш рахунок і чи грали ви з бонусом або чистими грошима

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Мій обліковий запис повністю підтверджено за допомогою підтвердження електронною поштою... Ось як я знаю.


Коли я почав грати, я використав бонус і зробив депозит у розмірі 10 доларів США, кілька разів зробив ставку, поки не був готовий до зняття коштів, і тепер, ймовірно, для обробки мого зняття знадобиться понад 12 днів, але мені просто пощастило на VersusOdds коли справа доходить до вилучення мого виграшу.


Завжди доводилося чекати понад 10-кратний період очікування, якщо не місяці.

Змінено автором 2 міс. тому
Автоматичний переклад.
fayedmarksson
2 міс. тому

Можливо, бонус спричиняє затримку, я припускаю, оскільки це бонус, він вимагає додаткової перевірки, але оскільки ви вже достатньо чекали, вам слід подати скаргу, і, можливо, вони нарешті зв’яжуться:https://casino.guru/complaints/all

Ваш обліковий запис підтверджено, не повинно виникнути ніяких незручностей, якщо ви не грали в обмежену гру або перевищили максимальну ставку

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Оновлення!!


Отже, мій запит на зняття коштів було успішно скасовано через зловживання бонусом???


Хлопці, я користуюся телефоном LG Stylus 3 Android.

Немає іншого пристрою на моє ім’я

але...

Очевидно, у мене є інший обліковий запис у цьому казино, але я не знаю про це.


Тож я подав запит на ще одне зняття, але цього разу мій баланс зменшився на цілих 12 євро... Не знаю чому, але я припускаю, що бонусні гроші не можна було перевести в готівку.


Побажайте мені удачі цього разу.

Будь-які поради чи важливі нагадування будуть дуже вдячні.



Автоматичний переклад.
fayedmarksson
2 міс. тому

Якщо ви втратили лише 12 фунтів стерлінгів через наявність кількох облікових записів, що зазвичай означає закриття рахунку та конфіскацію виграшів, і ваше зняття коштів успішно оброблено, ви маєте результат. Якщо ви бажаєте й надалі грати в Black lion, вам слід попросити видалити інший обліковий запис і просто продовжувати грати з одним обліковим записом.

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Я спробую зв’язатися з ними, але тут я амбітний..


Я вирішу, щоб вони закрили інший рахунок.


У мене був подібний інцидент із казино cryptoloko, і мені довелося попросити їх закрити дублікат облікового запису.


З тих пір, як мої телефони вкрали минулого року, я отримував ці штрафи від казино, хоча я не маю доступу до облікових записів і навіть не маю користувача та автора облікових записів... Але його зареєстровано з моїми даними, тому схоже, що я і нічого, що я скажу, не має значення.


Я відновив свої облікові записи, але використовую лише одну адресу електронної пошти для нових реєстрацій.


Я ще не знайшов іншого дубліката облікового запису. Господи допоможи мені

Автоматичний переклад.
fayedmarksson
2 міс. тому

Чорний лев запише його, просто видаліть інший і скажіть, що ви просто хочете зареєструвати його на електронну адресу, з якої ви надсилаєте повідомлення. Удачі в отриманні грошей!!

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Я спробую зв’язатися з ними, але тут я амбітний..


Я вирішу, щоб вони закрили інший рахунок.


У мене був подібний інцидент із казино cryptoloko, і мені довелося попросити їх закрити дублікат облікового запису.


З тих пір, як мої телефони вкрали минулого року, я отримував ці штрафи від казино, хоча я не маю доступу до облікових записів і навіть не маю користувача та автора облікових записів... Але його зареєстровано з моїми даними, тому схоже, що я і нічого, що я скажу, не має значення.


Я відновив свої облікові записи, але використовую лише одну адресу електронної пошти для нових реєстрацій.


Я ще не знайшов іншого дубліката облікового запису. Господи допоможи мені

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Привіт, я бачив, що у вас виникли проблеми з отриманням відповіді від казино. Це все ще так? Я також бачу, що вас звинуватили в дублюванні облікових записів, і тому ви сказали, що ваш баланс зменшився на 12 доларів. Казино також повідомило вам, як вам діяти, і що один обліковий запис буде закрито, і ви можете грати з іншого облікового запису та просити зняття? Або це якось інакше?

Звичайно, якщо у вас виникнуть проблеми, ви можете подати скаргу тут, і ми побачимо, чи зможемо вам допомогти.

Повідомте нас, якщо у вас знову будуть якісь оновлення.

Автоматичний переклад.
Jaro
2 міс. тому

Привіт. Так, це все ще так. Мій баланс зменшився на 12 євро, і казино не дало мені вказівок і не повідомило, як діяти далі. Мене сповіщають лише про те, що моє зняття було скасовано через зловживання бонусом.


Я дізнався про це з дублюючого облікового запису, оскільки я отримував рекламні електронні листи з чорним левом на мою робочу електронну адресу, оскільки мої телефони вкрали.

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Оновлення!!


Казино Black Lion виплатило мій виграш у розмірі 59 євро


Інші 12 євро зникли безвісти. Його немає в історії мого рахунку, але принаймні я отримав свій виграш. Дякую, хлопці, за обговорення та корисні поради. Я ціную вас усіх і дуже дякую VersusOdds BV і Black Lion Casino за остаточну обробку мого платежу та успішне зняття!!

Автоматичний переклад.
fayedmarksson
2 міс. тому

Я дуже радий, що ти нарешті отримав свої гроші. Тим не менш, будьте обережні в майбутньому, щоб не мати двох акаунтів у казино, і якщо ви коли-небудь грали в один і зуміли відкрити інший, я негайно повідомлю службу підтримки, щоб вони могли порадити вам, що робити.

У будь-якому випадку ви отримали свої гроші, і все було вирішено.

Ви продовжите грати в цьому казино? 🙂

Автоматичний переклад.
Jaro
1 місяць тому

Так. У майбутньому я б інвестував свій час у це казино. Це хороший вибір для казино без ставок. Рекомендую. Хоча я вважаю, що я теж був трохи зайвим... Я вважаю, що це хороший вибір

Автоматичний переклад.
fayedmarksson
1 місяць тому

Другий шанс час від часу не розчаровує, тому я сподіваюся, що так буде і в цьому випадку, і ви отримаєте лише більше позитивних новин, якщо відвідаєте нас знову, щоб розповісти про свої справи в казино. Нехай кожна наступна сесія буде вдалою. 😀

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого