ФорумКазиноBizzo Casino - загальне обговорення

Bizzo Casino - загальне обговорення (Сторінка 9)

3 р. тому від mcclane2020
|
42841 переглядів 193 відповідей |
|
1...8 9 10
Додати публікацію
fbautech
3 міс. тому

Отже, врешті-решт це має чудовий результат. Я рада за тебе. Скільки часу це зайняло в кінці і який спосіб оплати ви використали?

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Хтось знає, хто керує бізнесом? На веб-сайті вказано Techsolutions nv, але вони мають веб-сайт із адресою електронної пошти, якої не існує. Хтось має досвід?

Ви тут, у Guru, також говорите Kahnawake, але я не думаю, що це правильно.

Автоматичний переклад.
LaJenny7
3 міс. тому

Що ж, власником є TechSolutions Group NV, як ви можете бачити на їх веб-сайті, тому ми також згадали про це в нашому огляді.

Kahnawake — це ліцензія, яку отримало казино, і це не те саме. Я також бачу ліцензію Кюрасао, яку вони також мають згідно з нашим веб-сайтом.

То чому ти питаєш, ти тут біда? 🤔

Автоматичний переклад.
Jaro
3 міс. тому

Ні, але у мене були деякі труднощі. 🥴 Мені просто цікаво. Bizzo більше не має логотипу, який можна використовувати для підтвердження ліцензії.


Автоматичний переклад.
LaJenny7
3 міс. тому

Чи вдалося вам вирішити ці труднощі?

Наша команда обробки даних перевірила ліцензії, і згідно з нашою інформацією вони дійсні.

Автоматичний переклад.
Romi
3 міс. тому

Хороший день. Щиро вдячні за підтримку та подальші дії. Ситуація була вирішена, і я зміг забрати гроші.

вітаю!!!

Автоматичний переклад.
fbautech
3 міс. тому

Вам також доброго дня!

Приємно чути, що зрештою все пройшло добре! Можливо, ви могли б нагадати мені: скільки часу знадобилося, щоб ви отримали гроші з дня, коли ви подали запит на зняття? Щоб підсумувати. Дякую!


Змінено автором 3 міс. тому
Автоматичний переклад.
Romi
2 міс. тому

Чи означає це, що споріднені казино з однаковим керівництвом також є сестринськими казино Bizzo?

наприклад, отримати доступ до самовиключень разом?

Автоматичний переклад.
LaJenny7
2 міс. тому

Ну, це повинно працювати, як ви сказали, але, на жаль, багато разів ми були свідками деяких труднощів. Ось чому завжди краще перевірити це за підтримки казино, щоб просто переконатися, як йдуть справи. Крім того, щоразу, коли ви ведете таку розмову в чаті, зберігайте їх скріншоти та всі електронні листи, що стосуються цього. Це на випадок, якщо вам знадобиться продемонструвати деякі переваги в майбутньому.

Можливо, у вас був подібний досвід роботи з дочірніми казино?

Автоматичний переклад.
Romi
2 міс. тому

Привіт Ромі,

так, я відкрив скаргу. Мене виключили з кількох. А також з одного, який указано тут у Guru: Avalon78. Я не знаю, які вони між собою стосунки. А іншим це буде важко довести, тому що я не отримую жодної інформації. Складний випадок! 🥲

Автоматичний переклад.
LaJenny7
2 міс. тому

Привіт. Я сподіваюся, що зараз наша команда зможе допомогти вам у розгляді вашої скарги . Це досить складно, як ви сказали, але я впевнений, що вони зроблять усе можливе, щоб вирішити це найкращим чином.

За нашою інформацією, я вважаю, що ці два казино мають однакове керівництво.

Тримаю за вас кулаки.🤞

Автоматичний переклад.
Romi
2 міс. тому

Привіт Ромі,

Точно. Вони також пов'язують один одного як партнери, оскільки є членами playamo. А коли кажуть, що вони один про одного нічого не знають і не мають доступу, то я вже нічому не вірю. Я надіслав це та доказ виключення Томасу. Сподіваюся, це закінчиться справедливо!

Автоматичний переклад.
LaJenny7
2 міс. тому

Я прочитав це у вашій скарзі, і Томас напевно продовжить розслідування. Тільки, будь ласка, дайте йому трохи часу, щоб зробити це, оскільки зараз ми працюємо над багатьма скаргами. Він обов’язково зв’яжеться з вами в установлений термін, оскільки ви бачите, як «цокає» таймер вашої скарги.🙂

Автоматичний переклад.
Romi
2 міс. тому

Знаєш, Ромі, я просто не розумію. Скаргу слід відхилити, оскільки немає гарантії, що ви будете виключені з усіх. Тоді я взагалі не розумію сенсу того самого управління, коли я можу відразу зареєструватися в наступному, хоча там працює те саме управління. Для мене це незрозуміло і абсолютно безвідповідально. Мене виключили з усіх 13 партнерських казино, хоча я там не був зареєстрований. Не на всіх я був зареєстрований. Я взагалі не знаю деяких із них, але мене виключають і забороняють. Тоді я дійсно запитую себе, чому, якщо вони не працюють разом?

Змінено автором 2 міс. тому
Автоматичний переклад.
LaJenny7
2 міс. тому

Я розумію вашу стурбованість, і ви можете бути прямо тут. Будь ласка, не соромтеся написати це також Томасу та висловити свою стурбованість у ланцюжку скарг. Сподіваюся, він зможе дізнатися щось більше про всю цю ситуацію.

Я дуже сподіваюся, що все це закінчиться позитивно, і тримаю за вас кулаки.🤞

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

bizzo — одне з моїх улюблених казино, воно має можливість швидкого виведення грошей і багато варіантів депозиту.

Крім того, вони мають послугу VIP-менеджера. Загалом, це казино досить надійне і однозначно входить до моїх топ-3

Автоматичний переклад.
cclean
2 міс. тому

Привіт, коли ви говорите, що в казино є швидке зняття грошей, як швидко зазвичай з’являються гроші на вашому рахунку? Який спосіб оплати ви використовуєте? Один і той самий для депозиту та зняття? 😉

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Просто шахрайство, дуже сумно, що майже кожне казино обдирає всіх, це вже не має нічого спільного з азартними іграми.

Автоматичний переклад.
ottrickpat062
1 місяць тому

Можливо, ви б хотіли описати ситуацію в цьому казино? Можливо, ми могли б навіть якось допомогти.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

добрий вечір

Мене звати Селіна.

Я зробив депозит і грав у гру, але коли я зробив виведення, отримав відмову.

Коли я звернувся в службу підтримки, вони запитали у мене багато документів, виписок про оплату і так далі, і після відправки всього, виправляючи лише дату мого народження, що я пропустив число при наборі, служба підтримки сайту каже мені ( пані Селіна, все добре тепер просто зробіть виведення), я це зробив, я надіслав це на pix на своє ім’я та CPF, і що вони роблять? Вони забирають мій доступ до AR, блокують і затримують загальну суму.

Подивіться, мені набридло, що сайт робить це за 320 реалів.

Треба об’єднатися, щоб зупинити це, тому що я бачу багато скарг!


Можу лише зробити висновок, що це негарно. Це крадіжка!

Автоматичний переклад.
1...8 9 10
Перейти на сторінкуіз 10 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого