ФорумКазиноBizzo Casino - загальне обговорення

Bizzo Casino - загальне обговорення (Сторінка 10)

3 р. тому від mcclane2020
|
47371 переглядів 197 відповідей |
|
1...9 10
celinacoutinho140343
2 міс. тому

Привіт, ти пройшов перевірку, так? Коли казино повідомило вам, що ви можете зняти гроші, мені здається трохи дивним, що вони конфіскували ваш виграш. Ви змінили свою дату народження після перевірки чи повідомили про це казино?

Крім того, чи думали ви про те, щоб подати скаргу, якщо вважаєте, що казино несправедливо забрало ваш виграш?

Автоматичний переклад.
celinacoutinho140343
2 міс. тому

Шановний, доброго ранку, як справи? Вам було б зручно підказати, до якого компетентного органу подавати претензії, адже вони господарі у розпорядженні нашої документації та грошей. У моєму випадку я роблю депозити через Astropay, але вони не дозволяють зняття коштів таким же чином.

Співробітники CASINO GURU FORUM, як я можу подати офіційну та юридичну скаргу та вимогу до цих установ?

ВИ МОЖЕТЕ НАДАТИ НАМ ЦЮ ІНФОРМАЦІЮ????? Вони не мають законного права діяти таким шахрайським способом. Абсолютно суперечливим і злочинним є надання вам можливості зробити депозит через такий засіб, як ASTROPAY, і вимагати, щоб ви здійснили зняття таким же способом, коли вони самі не використовують цей засіб для цієї операції. ЦЕ ЗОВСІМ БЕЗСОНДНО ЗЛОЧИННЕ ДІЯННЯ, ЩО ВОНИ ВЧИНЯЮТЬ, вони так само роблять з бонусами і т.д.

ПОВТОРЮЮ СПІВЧІВНО: ДЕ ПРАВОВА СКАРГА ДО ЦИХ ЗМІ З ВИМОГОЮ ВИНАГОРОДИ ТА КОМПЕНСАЦІЇ ЗБИТКІВ.

дякую!!!

PS: Не відповідайте іронічною та зневажливою відповіддю, що ставки є добровільними тощо (це ніби хтось каже вам, що ви віддали гроші в наші руки, а тепер ідіть до біса), оскільки це виправдання не є серйозною відповіддю, коли вони беруть на себе контроль наші гроші.

Змінено автором 2 міс. тому
Автоматичний переклад.
fbautech
2 міс. тому

О, я думав, ви давно подали скаргу.

Отже, якщо нічого не змінилося, і у вас усе ще виникають проблеми, я рекомендую зробити цетут, за цим посиланням . Ми спробуємо вам допомогти.

Якщо у вас є щось, що ви хотіли б дізнатися заздалегідь про наш процес, ви можете зробити це тут і прочитати цей посібник .

Але чому ти такий злий? Ви написали місяць чи два тому, і ваша справа була вирішена відповідно до того, що ви написали, і ви отримали свої гроші.

У вас зараз інша конкретна проблема?

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

доброго ранку

Просто щоб дати вам ідею.

Я вклав суму в 30 реалів і виграв близько 330. Я двічі просив зняти кошти, але мені було відмовлено, я зв’язався зі службою підтримки, яка сказала мені, що щось не так із реєстрацією, я надіслав усе, що вони просили, водійські права, обліковий запис на моє ім'я з терміном погашення менше 30 днів та виплатою депозиту.

Потім казино повідомило мені, що з реєстрацією та іншими документами зараз усе гаразд і що я повинен знову зробити виведення коштів. Я пішов і зробив це, а наступного дня, коли я пішов перевірити процес виведення коштів, мій рахунок був порожній і грошей не було.

Коли я звернувся на сайт, вони сказали мені, що з моєю реєстрацією щось не так, що вона не прийнята їхніми умовами, і що вони затримають мої гроші та не повернуться.

Я зберіг це повідомлення в своїй електронній пошті.

Смішне ставлення злодія!

Автоматичний переклад.
celinacoutinho140343
2 міс. тому

Отже, ви не пройшли процедуру перевірки того, що описуєте. Якщо ви вважаєте, що не зробили нічого поганого і казино помилково забрало ваш виграш,ви можете подати скаргу за цим посиланням .

Якщо ви не знаєте, чому ваш рахунок було закрито, а гроші конфісковано, наша команда спробує це розібратися та допомогти вам, якщо це можливо.

Ви в ?

Автоматичний переклад.
Jaro
2 міс. тому

Не поводьтеся як генії, даючи саркастичні відповіді. Якщо ви були більш професійними, дайте мені ЮРИДИЧНЕ посилання, де я можу подати скаргу разом із судовим позовом, тому що те, що ви робите, називається «Відшкодування шкоди та травм, завданих особі». Я справді подав юридичну скаргу тут, в Аргентині, і отримав відповідь, що вони не можуть зв’язатися з вами, тому що у вас тут немає офісів, ви є міжнародною організацією тощо, тощо. Тому ви почуваєтеся недоторканним, у стилі мафії. Відсутність поваги до тих із нас, хто годує вас і платить за ваші розкоші.

Змінено автором 2 міс. тому
Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Не поводьтеся як генії, відповідаючи саркастично. Я подав скаргу про «заподіяння шкоди особі» разом із позовом, і відповідь була така, що ви міжнародна організація, яка не має офісів у жодній країні, тому ви вільні від судових позовів, тобто недоторкана мафія . ВИ МОЖЕТЕ ЦЕ СКАЗАТИ ЛЮДЯМ, які так працюють, щоб не постраждати від закону.

Через деякий час я збираюся зробити ставку, і відповідаючи на ваш сарказм, їм краще не фальсифікувати жодної гри, щоб я програв, я збираюся зняти гроші, і ви побачите, як чарівно ви не дозволите цього, і що, за вашими словами, все вирішено, і зняття коштів має здійснюватися без будь-яких проблем і абсолютно нормально, тому тут я залишу кожен знімок екрана, щоб розкрити їх. Це тому, що вони не дотримуються точки поповнення, яка, як вони стверджують, становить у середньому 96%.

Мені буде приємно дивитися на сарказм. Тому що я вже маю попередні скріншоти носіїв, які дозволяють депозит, але недоступні для зняття. Я впевнений, що вони негайно їх виправлять.

вітаю...


Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Дорогі друзі, доброго дня.

Ці казино так багато говорять про безпеку і т.д. і т.п., що вони вже поза межами НЕДОКОРКАНОЇ МАФІЇ.

Я зробив значний депозит у казино BIZZO 48 годин тому, і гроші зникли. Я перевірив у своєму БАНКУ, і гроші були доставлені їм, все підтверджено.

Я подав претензії, але у мене немає відповіді, насправді єдина відповідь, яку я маю, це те, що вони просять мене терпіти, оскільки вони працюють над справою.

Виявляється, вони вимагали від мене всілякі документи щодо депозиту, очевидно, я їм їх дав, співпрацював, наскільки це було можливо. Минуло 48 годин, а я не маю відповіді, тому я попросив, щоб вони показали мені документи процесу повернення моїх грошей. ЗГАДАЙТЕ, ЯКУ ЩАСЛИВУ ВІДПОВІДЬ Я ОТРИМАВ? ХАХАХАХА смішно, яка вони мафія, ВОНИ МЕНІ НЕ ВІДПОВІДАЮТЬ І НЕ МОЖУТЬ ПОКАЗАТИ ЖОДНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, я маю на увазі, що ця МАФІЯ може вимагати всі документи, які вони хочуть під приводом безпеки, що ми маємо робити? Що відбувається з нашою безпекою? Вони мають свої ПОЛОЖЕННЯ ТА УМОВИ, але вони не поважають наші ПРАВА СПОЖИВАЧІВ АБО НАШІ ГРОМАДЯНСЬКІ ПРАВА.

як ти думаєш

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Рівень нахабства та неповаги від BIZZO не має меж. Я вимагаю депозит, який зробив, і вони змусили мої гроші зникнути, і подивіться, що вони мені відповіли: (вони відповіли так, ніби моя вимога стосувалася зняття коштів, і найгірше те, що я виявив, що відповідь записана в їхній системі, тобто вони їм байдуже до справи, і вони надсилають автоматичні відповіді, ніби висміюють претензії)

«Шановний гравець,


Будь ласка, зверніть увагу, що ми ніколи не маємо наміру ускладнювати процес виведення коштів для наших користувачів, однак наш фінансовий відділ повинен дотримуватися суворих правил боротьби з шахрайством, щоб запобігти будь-якому порушенню нашої Ліцензії, щоб наше казино було безпечним для всіх.


Ми щиро вдячні за ваше терпіння.


Це швидке оновлення, щоб повідомити вам, що ми все ще працюємо над цим і надамо оновлення, щойно воно з’явиться.


Повідомте нас, якщо вам тим часом знадобиться ще щось.


З повагою,

Команда підтримки казино"

Автоматичний переклад.
Jaro
2 міс. тому

доброго дня

Вибачте за затримку, я був не на роботі кілька днів.

Так, я хотів би отримати можливість повернути свою вартість. Вони надзвичайно смішні зі своїм ставленням.

Вони заслуговують на позов.

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Дорогі друзі, доброго дня.

Ці казино так багато говорять про безпеку і т.д. і т.п., що вони вже поза межами НЕДОКОРКАНОЇ МАФІЇ.

Я зробив значний депозит у казино BIZZO 48 годин тому, і гроші зникли. Я перевірив у своєму БАНКУ, і гроші були доставлені їм, все підтверджено.

Я подав претензії, але у мене немає відповіді, насправді єдина відповідь, яку я маю, це те, що вони просять мене терпіти, оскільки вони працюють над справою.

Виявляється, вони вимагали від мене всілякі документи щодо депозиту, очевидно, я їм їх дав, співпрацював, наскільки це було можливо. Минуло 48 годин, а я не маю відповіді, тому я попросив, щоб вони показали мені документи процесу повернення моїх грошей. ЗГАДАЙТЕ, ЯКУ ЩАСЛИВУ ВІДПОВІДЬ Я ОТРИМАВ? ХАХАХАХА смішно, яка вони мафія, ВОНИ МЕНІ НЕ ВІДПОВІДАЮТЬ І НЕ МОЖУТЬ ПОКАЗАТИ ЖОДНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, я маю на увазі, що ця МАФІЯ може вимагати всі документи, які вони хочуть під приводом безпеки, що ми маємо робити? Що відбувається з нашою безпекою? Вони мають свої ПОЛОЖЕННЯ ТА УМОВИ, але вони не поважають наші ПРАВА СПОЖИВАЧІВ АБО НАШІ ГРОМАДЯНСЬКІ ПРАВА.

як ти думаєш

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Привіт, ситуація з депозитом, який не надійшов на рахунок гравця, іноді буває складною. Я бачу, що ви вже перевірили свій банк і в поточній ситуації вам, ймовірно, доведеться чекати оновлення від казино. Я знаю, що це може статися, але тільки провайдер точно знає, що за цим стоїть.

Якщо ви не можете отримати свої депозитні гроші, будь ласка, надішліть скаргу, і ми спробуємо вам допомогти, незважаючи на те, що в таких випадках ми обмежені.

З іншого боку, якщо депозит надійде, повідомте нас. Сподіваємось, це не займе багато часу, і це буде вирішено якнайшвидше.

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

доброго дня

Вибачте за затримку, я був не на роботі кілька днів.

Так, я хотів би отримати можливість повернути свою вартість. Вони надзвичайно смішні зі своїм ставленням.

Вони заслуговують на позов.

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Тоді я бачу, що вам вдалося створити скаргу, тому Крістіна чекатиме ваших відповідей на свої запитання. Чи можна було б їй відповісти?

Удачі в наступному продовженні.

Автоматичний переклад.
Jaro
2 міс. тому

Доброго ранку Яро.

Я прошу вас, якщо ви знаєте, куди подати юридичну претензію, яка справді вплине на ці казино, надайте її мені від імені всіх постраждалих.

Минуло 96 годин з моменту внесення депозиту без вирішення чи конкретної відповіді з цього приводу. Насправді всі відповіді, які я отримував, як онлайн у чаті, так і електронною поштою зі служби підтримки, стосувалися зняття коштів, тобто вони автоматизовані до одного типу помилки, що також показує, що проблема зі зняттям коштів спричинена навмисно, але це інше питання. На своїй сторінці при оформленні депозиту вони вказують наступне: «З 9 до 17 години депозити приймаються/відмовляються протягом 10 хвилин після завершення транзакції у вашому банку.

Після закінчення цього часу час прийняття може зайняти до 24 годин».

МИ БУЛИ В ЦЬОМУ ЧАСІ 96 ГОДИН. Вони заслуговують на великий судовий процес із вимогою великої грошової компенсації збитків та збитків, завданих людині. Вони не завжди можуть перемагати. Замість казино їх слід називати MAFIA, вони не можуть робити те, що хочуть, і скасовувати те, що хочуть, і завжди залишаються безкарними.

Автоматичний переклад.
fbautech
2 міс. тому

Що стосується судового процесу, то, на жаль, я не можу його рекомендувати. Якби я знав, я б неодмінно надав його вам. Я мав на увазі скаргу на нашому сайті.

Я міг би хоча б спробувати трохи розрядити ситуацію. Я знаю, що колись у мене була подібна проблема, коли я зробив депозит, і мені сказали, що іноді це може тривати до 5 днів залежно від мого банку. Хоча гроші пішли з мого рахунку, у мене їх не було на моєму ігровому рахунку. Однак приблизно через 3 дні він у мене був. Тож це був мій випадок в іншому казино, у будь-якому випадку у вас може бути інша ситуація, і я не знаю, що може бути за цим. Прикро, що трапляються такі ситуації. 😕

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Я намагався отримати депозит у розмірі 300 євро на мій спосіб оплати (банківська картка), після того, як у мене запитали тисячу документів для підтвердження та прийняли їх усі, я зробив запит на депозит у розмірі 300 євро, і вони відповіли, що мій платіжний постачальник має було відхилено. Я звертаюся до них, і вони кажуть мені змінити спосіб оплати і так далі. ЦЕ шахрайство

Автоматичний переклад.
mcaballero_83
1 місяць тому

Привіт, чи можу я дізнатися, скільки часу триває вся ця ваша ситуація? Я бачу, що в цьому випадку неправильний спосіб оплати, і казино рекомендує вам використовувати інший. Чи ви зробили це, і ви намагаєтеся зняти з іншого, чи ви запитали, який з них буде найкращим для використання? Я, напевно, почав би з цього і спробував би набратися терпіння та співпрацювати з казино, щоб якомога швидше вирішити проблему.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

У мене на рахунку 5000 чеських крон, і я навіть не можу їх зняти ні за що 😡😡😡 Я спочатку зробив депозит через paysafecard, а коли хотів зняти гроші, paysafecard ніде не було! Тож я спробував інші облікові записи, але нічого 😡😡😡😡 У мене там 5000 чеських крон, і жодного зняття, чудово, правда? 👌👌👌😡 file

Автоматичний переклад.
patrik1996
1 місяць тому

Привіт, я бачу, що виникли деякі труднощі з вибором. Ви зверталися в службу підтримки, що робити в такій ситуації, коли ви не знайшли той самий спосіб оплати для виведення та депозиту? Вони повинні дати вам найкращу пораду та порадити, що вам робити в цій ситуації.

Спробуйте, будь ласка, і скажіть мені, що вони вам сказали? 🙂

Автоматичний переклад.
Опубліковано DIGAO видалено
1...9 10
Перейти на сторінкуіз 10 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого