ФорумКазиноBitStarz Casino - загальне обговорення

BitStarz Casino - загальне обговорення (Сторінка 7)

2 р. тому від dearmonikam
|
21462 переглядів 136 відповідей |
|
1...6 7
Додати публікацію
Jaro
3 міс. тому

Привіт Яро


Так, це так, як ви описуєте. Я подав скаргу і сподіваюся, що казино розгляне наш чат.


Мене це також дуже дивує. Я вибрав казино через їх високий індекс безпеки.


Дякую


Автоматичний переклад.
dannierefsgaard
3 міс. тому

Дякуємо за вашу відповідь.

Тим не менш, ви чи спілкувалися ви з казино, як зняти свої гроші, якщо у вас закритий рахунок? Казино порадило вам, що вам робити? Вони сказали вам, чому вони зняли ваші гроші з вашого рахунку?

Дай мені знати.

Автоматичний переклад.
Jaro
3 міс. тому

Я написав, що хочу мої гроші 350 євро, які я виграв. Там відповіли, що через технічну помилку гроші, на жаль, були втрачені. Тоді я відповів у чаті: як ви знімаєте свої гроші. Я хотів би отримати їх виплату та закрити свій рахунок, тому що я вважаю безвідповідальним, що виникають технічні проблеми, і ви не отримуєте свої виграші. Потім вони відповіли в чаті: їм було шкода це чути, і чи хочу я отримати безкоштовні обертання. Мені не вдалося відповісти, а потім обліковий запис було щойно закрито, і я не отримував пошти чи інших повідомлень з тих пір 🙁


Автоматичний переклад.
dannierefsgaard
3 міс. тому

Так, шкода, що з тих пір ви не спілкувалися з казино. Можливо, зрештою ви б дійшли розумної згоди.

Але якщо гроші просто втрачені, я не дуже розумію. Мабуть, я хотів би дізнатися більше про технічну помилку, яка сталася. Ви також намагалися запитати, чи це на стороні постачальника гри?

Звичайно, Томас продовжить розглядати вашу скаргу і, сподіваюся, зможе допомогти вам без проблем. Мені буде цікаво подивитися, чим це все закінчиться.

Сподіваюся, це буде справедливо. 🙂

Автоматичний переклад.
dannierefsgaard
3 міс. тому

Яка це була гра? Як ті гроші можуть бути втрачені через «технічну помилку»? Особливо в грі провайдера?? Коли гру переривається, гроші повертаються на ваш баланс, якщо гроші були втрачені через те, що їх було знижено з вашого балансу, щоб зробити ставку на будь-яку гру, і якщо гра з якоїсь причини показала виграш, якого ніколи не було, тоді сума ставки має повернутися на ваш баланс.

Не вистачає багатьох деталей, і було б дуже корисно, якби ви надали більше деталей, як-от гру, у яку ви грали, суму ставки та чи повернула ця ставка виграш

Автоматичний переклад.
SunsetGaze
3 міс. тому

Привіт. Це було колесо (фанкі час), яке я виграв у бонусній грі Disco.

Гру не переривали, я виграв 5 євро на 69, тобто 350 євро. Гроші просто не надійшли на мій рахунок у казино. Я перевірив список відтворення, де я можу побачити всі свої ставки, і тут також було написано плюс 350 євро, тому я написав у чаті, чому я їх не отримав? і тут вона відповідає, що це через помилку, можливо тому, що я грав у кілька ігор одночасно. Однак, коли я граю, у мене завжди відкриті 2 або 3 столи, і це ніколи не було проблемою. Я тоді запитав, чи гроші пропали? і там вона відповіла: так, на жаль. Тоді я написав, що не довіряю їхній системі казино і тому, як виплатити поточну суму, тому що хочу закрити свій рахунок. Потім вона відповіла, що їй шкода це чути, і якщо я не хочу безкоштовних обертань? Я не встиг відповісти до закриття облікового запису! І тепер я не можу виплатити те, що я мав на рахунку... Я точно не думаю, що казино відповідає цим відгукам, які вони мають. Я б порадив усім не грати в місцях, де ви ризикуєте не отримати виграш (це могло бути 100 000 євро або більше), і тоді вони можуть просто заявити, що сталася помилка, можливо, тому, що ви зіграли 2 ігри 🙁

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Мені це здається трохи дивним: за останні пару днів я погано грав у Bitstarz, граючи в їхній блекджек, і програв 13 тисяч у лотах на 1 або 2 тисячі. Тоді я ще раз сказав, що до нуля, і мені вдалося виграти 16 тисяч з мого останнього депозиту в 1 тисячу. Тепер їм потрібно перевірити у постачальника ігор? Це оригінальний блекджек Starz, і максимальна виплата за раунд становитиме 3x для блекджека або 2x для звичайного раунду. Спред ставок був від 100 до 1000 доларів. Усі готівкові депозити без бонусів. Це здається мені трохи дивним.

Автоматичний переклад.
scottM
3 тиж. тому

Ви пробували запитувати про це службу підтримки? Я вважаю, що ви отримаєте деякі відповіді, щойно вони отримають всю інформацію від постачальника гри. На жаль, поки що потрібно просто чекати, а робити особливо нічого. Сподіваюся, вони зможуть зв’язатися з вами за короткий час. Будь ласка, повідомляйте нам про будь-які зміни щодо цього.

Автоматичний переклад.
JakeLazare
3 тиж. тому

Я помітив, що ви звернулися до десяти гравців із цією дружньою рекомендацією. Вибачте за мої манери, але не могли б ви підтвердити це знімком екрана, на якому показано ваші успішні зняття коштів?

Ви знаєте, азартні ігри — це дуже конкурентна індустрія, і хоча у мене немає причин вам не вірити, я вважаю за краще бути прямолінійним. Гравці зазвичай так не поводяться, тому ми вдячні за вашу співпрацю.

Останній раз, коли я бачив такий високий рівень досить схожої взаємодії, скріншотів не було надано.

Я ціную ваше розуміння та дотримання прозорості. 🙏

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Там друг публікує казино в кількох темах інших дискусій з тією ж фразою, без будь-яких доказів, я цьому не вірю,

Автоматичний переклад.
Romi
3 тиж. тому

Так, вони схвалили моє відкликання, тому все добре. Мені просто здалося дивним, що їм доводиться докладати таких зусиль, щоб отримати чистий прибуток у 2 тис.

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Там друг публікує казино в кількох темах інших дискусій з тією ж фразою, без будь-яких доказів, я цьому не вірю,

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Скажіть, будь ласка, конкретніше, на що саме ви вказуєте? Я тут справді не розумію.

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Так, вони схвалили моє відкликання, тому все добре. Мені просто здалося дивним, що їм доводиться докладати таких зусиль, щоб отримати чистий прибуток у 2 тис.

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Це справді чудово. Ну, я не дуже впевнений, чи справа в сумі, чи їм просто потрібно було перевірити речі у вашому випадку. Повідомте нам, будь ласка, коли ви отримаєте гроші. Який спосіб оплати ви використовуєте?

Автоматичний переклад.
Romi
3 тиж. тому

Сьогодні я отримав друге 8 тис. коштів у свій банк, насправді досить швидко для банківського зняття коштів.

Автоматичний переклад.
scottM
3 тиж. тому

Сьогодні ви один з багатьох, хто вже отримав гроші в якомусь казино. Я, чесно кажучи, радий бачити таких гравців якомога більше.

Чи дасте ви в цьому випадку казино шанс і чи продовжите грати тут? 🙂

Автоматичний переклад.
Jaro
3 тиж. тому

так, це не затягнулося, я трохи хвилювався, оскільки бачив інші випадки, коли казино «перевірялося з постачальником», що затягувалося місяцями, або взагалі не отримувало виплати. Bitstarz дуже швидко здійснив перевірку та подальшу оплату, тому я продовжу грати тут.

Автоматичний переклад.
scottM
2 тиж. тому

Дякую за ваше пояснення. Іноді перевірки, безумовно, можуть бути розширені залежно від кількох факторів, тому важливо брати це до уваги, розглядаючи такі випадки.

Однак, якщо у вас не було серйозних проблем, я розумію ваше рішення.

Нехай тобі тут буде добре. ☘️🤞🤗

Автоматичний переклад.
1...6 7
Перейти на сторінкуіз 7 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого