ФорумКазиноBitStarz Casino - загальне обговорення

BitStarz Casino - загальне обговорення (Сторінка 6)

2 р. тому від dearmonikam
|
22779 переглядів 136 відповідей |
|
1...5 6 7
Додати публікацію
5 міс. тому

Привіт, bitstarz відмовляється реєструватися для мене та просто видаляє мій обліковий запис. Хтось може сказати мені, що це означає?

Я ніколи не робив нічого протизаконного. На запитання, чому, єдиною відповіддю є цитата з їхніх поширених запитань.

Я вніс близько 7 BCH і втратив його, без запиту на зняття коштів надійшов запит на перевірку, а потім після надсилання документів нічого не було протягом 3 днів, а потім рахунок просто закрили.

Що це за процедури?

«Як зазначалося в нашому попередньому електронному листі, згідно з нашими умовами, казино залишає за собою право проводити додаткові процедури перевірки та вживати будь-яких заходів, які керівництво вважатиме за потрібне.

На жаль, рішення є остаточним і зміні не підлягає».


У вас є уявлення про що це?

Автоматичний переклад.
jadzia99
5 міс. тому

Привіт! З того, що я бачу, казино точно може отримати відповідь, тому що таким чином ми насправді не знаємо, чому ваш рахунок було закрито. Мені цікаво, чи не виникла проблема з вашими документами, оскільки ця проблема з’явилася під час перевірки.

Однак я рекомендую вам подати скаргу, і наша команда спробує дізнатися більше.Ви можете знайти посилання для подання скарги тут .

Ви в?

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Казино не платить рано вранці, чат підтримки майже завжди офлайн

Автоматичний переклад.
poivon
5 міс. тому

Привіт! Сподіваюся, судячи з того, що ви сказали, у вас немає проблем із виведенням коштів, і ви просто описуєте свій досвід у цьому казино. Я думаю, якщо це не займає багато часу, це нормально, якщо казино не виплачує вранці, тому що я не бачу проблеми. Що стосується підтримки, чи намагалися ви прояснити ситуацію чи поставили запитання, коли згадали, що вони майже завжди офлайн? Що ви хотіли вирішити, якщо я можу знати?

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Раеьше играл, как осталась крипта, перестал , а так казино нормальное.

sarokin116
5 міс. тому

Хм, чи випадково ви стикалися з проблемами, пов’язаними з крипто? Мабуть, перекладач висміює нас 🙂. Це може прозвучати якось безглуздо, але я не можу зрозуміти суті.

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Bitstarz приховує мінімальну суму для виведення, лише після депозиту та запиту на зняття ви можете побачити образливий мінімум для зняття для бразильських гравців. Це найкраще казино?


Коли я побачив мінімальну суму, необхідну для продовження зняття, після внесення депозиту, це було 300 бразильських реалів, майже 70 доларів. Я почав сміятися!!!


Справді, я не бачив нічого, що виправдовувало б використання Bitstarz. Аккаунт закритий точно!!!

Автоматичний переклад.
Rafaeliton
5 міс. тому

Якщо я правильно пам’ятаю, депозити повинні бути зроблені 3 рази, перш ніж можна буде зняти гроші, скільки разів ви ставили свій депозит?

Змінено автором 5 міс. тому
Автоматичний переклад.
SunsetGaze
5 міс. тому

Я говорю про зняття, а не пролонгування депозитів. Наприклад: якщо ви вносите 50 бразильських реалів, або 100 бразильських реалів, або 1000 бразильських реалів, ви повинні досягти щонайменше 300 бразильських реалів, щоб надіслати запит на зняття. Вони приховують це, якщо у вас немає реальних грошей на балансі, з'являється лише повідомлення про недостатню кількість коштів для виведення.

Автоматичний переклад.
SunsetGaze
5 міс. тому

Хтось може це перевірити, можливо, я помиляюся, але моя сесія з грошима завершилася.

Автоматичний переклад.
Rafaeliton
5 міс. тому

Вибачте, я неправильно зрозумів вашу скаргу, тепер я її розумію. Ви говорите про мінімальну дозволену суму для зняття, ну, більшість казино мають мінімальну суму для зняття та максимальну суму для зняття, які зазвичай видно на вкладці зняття, незалежно від того, є баланс на рахунку чи ні. Я припускаю, що тут мінімальна сума для зняття залежить від методу платежу та валюти, на жаль, тут не так багато робити, зазвичай в Умовах і положеннях ви знайдете положення про депозити та зняття, у яких зазначено, який мінімальний депозит, а також мінімальна та максимальна дозволена сума для зняття наступного разу обов’язково перевірте це або зверніться до служби підтримки. На даний момент у цьому випадку я справді не бачу, як вирішити цю проблему, окрім того, щоб робити більше ставок і ризикувати втратою балансу чи отримати шанс досягти мінімальної суми, або, можливо, звернутися до служби підтримки, якщо можливе зняття коштів нижче мінімуму

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Хтось може це перевірити, можливо, я помиляюся, але моя сесія з грошима завершилася.

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Привіт!

Незважаючи на те, що я читав ваш допис не один раз, я чесно мушу визнати, що в моїх книгах мало що можна перевірити.

Відповідно до добре написаного підсумку, який ви отримали від SunsetGaze, я лише хочу додати, що наступного разу я звернуся до чату казино або служби підтримки раніше, ніж пізніше. Я намагаюся сказати, що всі ми маємо свої вподобання, і зазвичай цілком розумно заздалегідь з’ясувати можливі проблеми.

Просто щоб уникнути гірких почуттів.

Автоматичний переклад.
Rafaeliton
4 міс. тому

Мінімальна сума для зняття - це дійсно жарт, я з вами згоден

Автоматичний переклад.
poivon
4 міс. тому

Привіт, ви також стикалися з цією незручністю для вас? Я вважаю, що якщо щось подібне колись траплялося раніше, добре заздалегідь запитати про це в чаті. Принаймні ви будете впевнені, як це, і ви зможете дізнатися, чи варто вам робити депозит і грати в такому казино. 🤔

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Вітаю, я використовую казино, коли маю фінансову спроможність внести депозит вище 300 доларів, тому його легко зняти.


Я завжди знав цю інформацію, коли користувався казино, але все одно не згоден, тому моя критика. Тому я використовую його, коли можу внести великі суми.


Це просто критика, а не скарга на те, що я не знаю, тощо. Оскільки мінімальна сума депозиту становить 100, а мінімальна сума для зняття – 300, тому я вважаю, що це несправедливо.


Автоматичний переклад.
Jaro
4 міс. тому

Мене хвилює проблема зняття грошей, тому що я визнаю, що коли у мене багато грошей у моєму банкроллі, я хочу продовжувати грати та збільшувати свої ставки, але сьогодні, маючи більше досвіду, я можу втриматися, але Проблема в тому, що на веб-сайті вони вказують, що середній час виведення становить 6-7 хвилин, тому я не розумію, чому всі зняття не обробляються вранці. О, якщо це не вартість замовлення, яка в моєму випадку становила 5 000,00 $:.: тому що низькі ціни в інший час оброблялися швидко.

Автоматичний переклад.
poivon
4 міс. тому

Привіт!

Загалом, кожен ліміт: депозит, зняття, ставка, наприклад, є важливими аспектами, які можуть сильно вплинути на ваш досвід; отже, чудово, що ви про них знаєте.

Важливо зауважити, що залежно від історії ваших депозитів у казино або способу оплати ліміти депозитів і зняття можуть змінюватися. Якщо ви відчуваєте, що ліміт на зняття коштів створює для вас тиск, особливо коли ваш поточний баланс високий, спробуйте обговорити це, підтримуючи пошук казино з відповідними лімітами.

Не хвилюйтеся; Я знаю, ти сказав, що не скаржишся. Я хочу висловити, що краще намагатися вирішити такі незручності раніше, ніж пізніше. Пам’ятайте про відповідальне ставлення до азартних ігор.

Отже, ви пробували запитати в казино?



Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Привіт. Мене ошукало BitStarz Casino. Вони не виплатили приз у розмірі 375 євро, виграний на Funky Time.

Вони бачили, що я їх виграв, але сказали, що, на жаль, вони були втрачені через технічні проблеми.


Змінено автором 3 міс. тому
Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Згодом вони закрили мій рахунок із майже 300 євро, тому що я хотів закрити свій рахунок, а вони залишили гроші. ОБЕРЕЖНО BitStars Casino

Автоматичний переклад.
dannierefsgaard
3 міс. тому

привіт Хмм, єдине, що казино сказало про те, що вони не дали вам виграш у 375 євро, це те, що у них були технічні проблеми, так?

Що стосується вашого закритого рахунку, ви попросили казино закрити його. Але щодо ваших грошей, ви повідомили, як ви можете їх зняти?

У будь-якому випадку, я бачив, що ви одразу подали скаргу , тому мені цікаво подивитися, як усе обернеться. Казино має досить високий індекс безпеки та намагається розглядати скарги, тож я сподіваюся, що воно дійде до вас.

Я вірю, що все вирішиться справедливо.

Автоматичний переклад.
1...5 6 7
Перейти на сторінкуіз 7 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
CandyBlitzBombs_flash_alt
Безкоштовний слот-турнір з призовим фондом 1000 € уже розпочався!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого