ФорумКазиноBitStarz Casino - загальне обговорення

BitStarz Casino - загальне обговорення (Сторінка 6)

3 р. тому від dearmonikam
|
35159 переглядів 147 відповідей |
|
1...5 6 78
11 міс. тому

Привіт, bitstarz відмовляється реєструватися для мене та просто видаляє мій обліковий запис. Хтось може сказати мені, що це означає?

Я ніколи не робив нічого протизаконного. На запитання, чому, єдиною відповіддю є цитата з їхніх поширених запитань.

Я вніс близько 7 BCH і втратив його, без запиту на зняття коштів надійшов запит на перевірку, а потім після надсилання документів нічого не було протягом 3 днів, а потім рахунок просто закрили.

Що це за процедури?

«Як зазначалося в нашому попередньому електронному листі, згідно з нашими умовами, казино залишає за собою право проводити додаткові процедури перевірки та вживати будь-яких заходів, які керівництво вважатиме за потрібне.

На жаль, рішення є остаточним і зміні не підлягає».


У вас є уявлення про що це?

Автоматичний переклад.
jadzia99
11 міс. тому

Привіт! З того, що я бачу, казино точно може отримати відповідь, тому що таким чином ми насправді не знаємо, чому ваш рахунок було закрито. Мені цікаво, чи не виникла проблема з вашими документами, оскільки ця проблема з’явилася під час перевірки.

Однак я рекомендую вам подати скаргу, і наша команда спробує дізнатися більше.Ви можете знайти посилання для подання скарги тут .

Ви в?

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Казино не платить рано вранці, чат підтримки майже завжди офлайн

Автоматичний переклад.
poivon
11 міс. тому

Привіт! Сподіваюся, судячи з того, що ви сказали, у вас немає проблем із виведенням коштів, і ви просто описуєте свій досвід у цьому казино. Я думаю, якщо це не займає багато часу, це нормально, якщо казино не виплачує вранці, тому що я не бачу проблеми. Що стосується підтримки, чи намагалися ви прояснити ситуацію чи поставили запитання, коли згадали, що вони майже завжди офлайн? Що ви хотіли вирішити, якщо я можу знати?

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Раеьше играл, как осталась крипта, перестал , а так казино нормальное.

sarokin116
11 міс. тому

Хм, чи випадково ви стикалися з проблемами, пов’язаними з крипто? Мабуть, перекладач висміює нас 🙂. Це може прозвучати якось безглуздо, але я не можу зрозуміти суті.

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Bitstarz приховує мінімальну суму для виведення, лише після депозиту та запиту на зняття ви можете побачити образливий мінімум для зняття для бразильських гравців. Це найкраще казино?


Коли я побачив мінімальну суму, необхідну для продовження зняття, після внесення депозиту, це було 300 бразильських реалів, майже 70 доларів. Я почав сміятися!!!


Справді, я не бачив нічого, що виправдовувало б використання Bitstarz. Аккаунт закритий точно!!!

Автоматичний переклад.
Rafaeliton
11 міс. тому

Якщо я правильно пам’ятаю, депозити повинні бути зроблені 3 рази, перш ніж можна буде зняти гроші, скільки разів ви ставили свій депозит?

Змінено автором 11 міс. тому
Автоматичний переклад.
SunsetGaze
11 міс. тому

Я говорю про зняття, а не пролонгування депозитів. Наприклад: якщо ви вносите 50 бразильських реалів, або 100 бразильських реалів, або 1000 бразильських реалів, ви повинні досягти щонайменше 300 бразильських реалів, щоб надіслати запит на зняття. Вони приховують це, якщо у вас немає реальних грошей на балансі, з'являється лише повідомлення про недостатню кількість коштів для виведення.

Автоматичний переклад.
SunsetGaze
11 міс. тому

Хтось може це перевірити, можливо, я помиляюся, але моя сесія з грошима завершилася.

Автоматичний переклад.
Rafaeliton
11 міс. тому

Вибачте, я неправильно зрозумів вашу скаргу, тепер я її розумію. Ви говорите про мінімальну дозволену суму для зняття, ну, більшість казино мають мінімальну суму для зняття та максимальну суму для зняття, які зазвичай видно на вкладці зняття, незалежно від того, є баланс на рахунку чи ні. Я припускаю, що тут мінімальна сума для зняття залежить від методу платежу та валюти, на жаль, тут не так багато робити, зазвичай в Умовах і положеннях ви знайдете положення про депозити та зняття, у яких зазначено, який мінімальний депозит, а також мінімальна та максимальна дозволена сума для зняття наступного разу обов’язково перевірте це або зверніться до служби підтримки. На даний момент у цьому випадку я справді не бачу, як вирішити цю проблему, окрім того, щоб робити більше ставок і ризикувати втратою балансу чи отримати шанс досягти мінімальної суми, або, можливо, звернутися до служби підтримки, якщо можливе зняття коштів нижче мінімуму

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Хтось може це перевірити, можливо, я помиляюся, але моя сесія з грошима завершилася.

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Привіт!

Незважаючи на те, що я читав ваш допис не один раз, я чесно мушу визнати, що в моїх книгах мало що можна перевірити.

Відповідно до добре написаного підсумку, який ви отримали від SunsetGaze, я лише хочу додати, що наступного разу я звернуся до чату казино або служби підтримки раніше, ніж пізніше. Я намагаюся сказати, що всі ми маємо свої вподобання, і зазвичай цілком розумно заздалегідь з’ясувати можливі проблеми.

Просто щоб уникнути гірких почуттів.

Автоматичний переклад.
Rafaeliton
10 міс. тому

Мінімальна сума для зняття - це дійсно жарт, я з вами згоден

Автоматичний переклад.
poivon
10 міс. тому

Привіт, ви також стикалися з цією незручністю для вас? Я вважаю, що якщо щось подібне колись траплялося раніше, добре заздалегідь запитати про це в чаті. Принаймні ви будете впевнені, як це, і ви зможете дізнатися, чи варто вам робити депозит і грати в такому казино. 🤔

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Вітаю, я використовую казино, коли маю фінансову спроможність внести депозит вище 300 доларів, тому його легко зняти.


Я завжди знав цю інформацію, коли користувався казино, але все одно не згоден, тому моя критика. Тому я використовую його, коли можу внести великі суми.


Це просто критика, а не скарга на те, що я не знаю, тощо. Оскільки мінімальна сума депозиту становить 100, а мінімальна сума для зняття – 300, тому я вважаю, що це несправедливо.


Автоматичний переклад.
Jaro
10 міс. тому

Мене хвилює проблема зняття грошей, тому що я визнаю, що коли у мене багато грошей у моєму банкроллі, я хочу продовжувати грати та збільшувати свої ставки, але сьогодні, маючи більше досвіду, я можу втриматися, але Проблема в тому, що на веб-сайті вони вказують, що середній час виведення становить 6-7 хвилин, тому я не розумію, чому всі зняття не обробляються вранці. О, якщо це не вартість замовлення, яка в моєму випадку становила 5 000,00 $:.: тому що низькі ціни в інший час оброблялися швидко.

Автоматичний переклад.
poivon
10 міс. тому

Привіт!

Загалом, кожен ліміт: депозит, зняття, ставка, наприклад, є важливими аспектами, які можуть сильно вплинути на ваш досвід; отже, чудово, що ви про них знаєте.

Важливо зауважити, що залежно від історії ваших депозитів у казино або способу оплати ліміти депозитів і зняття можуть змінюватися. Якщо ви відчуваєте, що ліміт на зняття коштів створює для вас тиск, особливо коли ваш поточний баланс високий, спробуйте обговорити це, підтримуючи пошук казино з відповідними лімітами.

Не хвилюйтеся; Я знаю, ти сказав, що не скаржишся. Я хочу висловити, що краще намагатися вирішити такі незручності раніше, ніж пізніше. Пам’ятайте про відповідальне ставлення до азартних ігор.

Отже, ви пробували запитати в казино?



Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Привіт. Мене ошукало BitStarz Casino. Вони не виплатили приз у розмірі 375 євро, виграний на Funky Time.

Вони бачили, що я їх виграв, але сказали, що, на жаль, вони були втрачені через технічні проблеми.


Змінено автором 10 міс. тому
Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Згодом вони закрили мій рахунок із майже 300 євро, тому що я хотів закрити свій рахунок, а вони залишили гроші. ОБЕРЕЖНО BitStars Casino

Автоматичний переклад.
dannierefsgaard
10 міс. тому

привіт Хмм, єдине, що казино сказало про те, що вони не дали вам виграш у 375 євро, це те, що у них були технічні проблеми, так?

Що стосується вашого закритого рахунку, ви попросили казино закрити його. Але щодо ваших грошей, ви повідомили, як ви можете їх зняти?

У будь-якому випадку, я бачив, що ви одразу подали скаргу , тому мені цікаво подивитися, як усе обернеться. Казино має досить високий індекс безпеки та намагається розглядати скарги, тож я сподіваюся, що воно дійде до вас.

Я вірю, що все вирішиться справедливо.

Автоматичний переклад.
1...5 6 78
Перейти на сторінкуіз 8 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого