ФорумКазиноBitStarz Casino - загальне обговорення

BitStarz Casino - загальне обговорення (Сторінка 3)

3 р. тому від dearmonikam
|
35047 переглядів 147 відповідей |
|
12 3 4...8
3 р. тому

file

Автоматичний переклад.
3 р. тому

Я бачу, що казино luckystar дає бездепозитний бонус, але коли я реєструюся через Guru, я не отримую бонус без депозиту ... ви знаєте, про що йдеться?

Автоматичний переклад.
3 р. тому

На це є кілька причин. Іноді ця інформація хибна, тому що казино змінило правила отримання бонусу. Це може відрізнятися залежно від країни чи місця розташування.

Автоматичний переклад.
3 р. тому

Що стосується казино bitstarz, то у мене є багато знайомих, які грають як я в криптовалюти, спочатку вони випускали платежі без документації гравця, який грає в криптовалюти ... але зараз, коли ми питаємо їх у чаті, вони зазвичай кажуть, що не мають мені не потрібна документація ... на запитання, що може бути причиною, вони ніколи не дадуть мені відповіді.

Автоматичний переклад.
3 р. тому

Тому що це сама природа того, як працює криптовалюта. Такі валюти, як біткойн, створюються через ринок. Немає Notebank або країни, яка володіє ним. Казино бачить лише суму, яку ви вносите. Вони все одно не можуть відступити. Те саме, що ви купили, у вас є лише номер гаманця, ви не знаєте, від кого ви його отримали. І є Skrill або хтось між транзакцією. Тому ваша адреса їм не потрібна

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт, хлопці, перевірте це казино: https://bs2.direct/be4a47ebc

Ви отримуєте 180 безкоштовних обертів

Змінено Radka 2 р. тому
Причина: Заборонене посилання
Автоматичний переклад.
iosifovici2004
2 р. тому

Привіт і дякуємо, що звернули увагу на бонусний розділ 🙂.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Це жахливе казино. Там співробітники служби підтримки дуже грубі, вони хочуть назвати вас брехуном, а потім погрожують забанити вас у чаті, якщо ви скажете щось, що їм не подобається. Дуже грубо, і вони, здається, не вшановують своє підвищення, як вони повинні. Як ви повідомляєте про людей, які працюють з клієнтами, тому що за ними, здається, ніхто не наглядає

Автоматичний переклад.
Rlt623
2 р. тому

Привіт, який твій статус щодо казино? Ви випадково маєте гроші в казино і не можете їх дістати?

Автоматичний переклад.
johnpete1003
2 р. тому

Ні, у мене в них немає грошей, які я не можу дістати. Ось що я відчуваю щодо їхніх представників служби підтримки клієнтів. Кожного разу, коли ви намагаєтесь поговорити з ними, незалежно від того, що це стосується, вони надзвичайно грубі та навіть не слухають вас..вони просто одразу кажуть, що ви неправі чи брехуни.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Ні, у мене в них немає грошей, які я не можу дістати. Ось що я відчуваю щодо їхніх представників служби підтримки клієнтів. Кожного разу, коли ви намагаєтесь поговорити з ними, незалежно від того, що це стосується, вони надзвичайно грубі та навіть не слухають вас..вони просто одразу кажуть, що ви неправі чи брехуни.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт,

не могли б ви поділитися скріншотами, будь ласка? Це казино має бути добре, тому я хотів би побачити, чим вас образили оператори чату.

Ми маємо намір зосередитися на підтримці казино, тож це нам допоможе.

Дякую.

Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

Я не робив скріншотів з останніх кількох розмов. Чи є спосіб отримати від них копію цих чатів?

Автоматичний переклад.
Rlt623
2 р. тому

Привіт,

деякі казино можуть надати стенограми, але деякі ні.

Ви повинні запитати в казино.

Автоматичний переклад.
johnpete1003
2 р. тому

так, я зробив, вони скасували виграш-- повернули лише останній (невеликий депозит), а не тисячі $$, і це все

ЖАХЛИВО. У мене є стільки доказів проти них - як вони порушили свої власні умови. Для початку я завантажив мій ПАСПОРТ США-- І мій обліковий запис СХВАЛЕНО. Потім вони дозволять вам зняти невелику суму, але якщо ви виграєте щось хороше, вони нададуть усі можливі причини, щоб не платити, включно з тим, що я грав із країни, де було порушено правила. АБО--- дублікат облікового запису. Вони зроблять усе, що завгодно... Я також дізнався, що, здається, вони розташовані в іншому місці, або принаймні один із їхніх серверів виглядає так, ніби це може бути наш Каліфорнійський, США. Це було б абсолютно ні... але, чесно кажучи, вони проведуть вас через віджим і виснажать, але ви знаєте що. дякую, що нагадав мені. Я збираюся продовжувати переслідувати шахраїв. (ПРИМІТКА: я знаю, що це чудово працює для багатьох осіб у країні без обмежень, але сам факт того, що вони не ставлять геоблокування, є поганим бізнесом і темним, як лайно. Це буквально кілька рядків коду.

Автоматичний переклад.
dearmonikam
2 р. тому

Дозвольте зазначити, що ми відхилили вашу скаргу . мені шкода:

«Акаунт гравця зі США було заблоковано через те, що він був із країни з обмеженнями. Гравець також мав кілька облікових записів. Ми відхилили скаргу, оскільки казино ніколи не конфісковувало виграші гравця через те, що він був із країни з обмеженнями, а тому, що вона використовувала кілька облікових записів».

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт!

Чи можете ви вказати, чи дозволяють вони використовувати VPN, чи я можу грати, коли я буду у відпустці/на роботі не в Канаді?

Автоматичний переклад.
nathanthomp96
2 р. тому

Привіт,

Це може бути досить складно, тому я пропоную вам запитати в казино, зрештою це вирішують вони.

Я б врятував розмову на вашому місці. Про всяк випадок.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

У мене також проблеми з цим казино. Мені здається, що там вітаються лише гравці, які програють усі свої гроші. Як тільки ви хочете отримати більшу суму, потрібні речі, які ви не можете подати. У моєму прикладі я вніс більшу суму за допомогою cashtocode. Також виграв кілька тисяч євро. Тоді я повинен спочатку завантажити ваучер із cashtocode. Я теж це зробив. Потім надійшов наступний запит. Будь ласка, повністю опустіть штани. Тарифи та банківські виписки. Я не можу зрозуміти, що це має робити. Я вніс готівку cashtocode. У банківських виписках цього не видно. Якщо казино не погоджується з цим способом оплати, будь ласка, також не пропонуйте його. Якщо я не завантажу товари, оплата не буде здійснена. Підтримка постійно зникає. Звичайно поганий зв'язок.

Змінено автором 2 р. тому
Автоматичний переклад.
Zaheka
2 р. тому

Привіт,

Особливо хороші казино дуже стурбовані належним KYC. Я можу уявити, що це не дуже популярно серед гравців, але казино просто має бути впевненим, що це ви зробили депозит, зіграли та виграли.

Якщо ви вважаєте, що з вами погано поводилися, будь ласка, надішліть скаргу.

Дякую.

Автоматичний переклад.
alexdossantos2220
2 р. тому

Привіт,

вам слід проконсультуватися з казино та зберегти відповідь. 🤔

(обіймаю danilolopes5959 😉)

Змінено автором 2 р. тому
Автоматичний переклад.
1 рік тому

Надобраніч!

пороки вказують bitstarz.com ?

Я отримав бонус на цій платформі, і тепер у мене є значна сума для зняття, але мені дали 12 годин, щоб завершити перевірку облікового запису, щоб скасувати зняття, і минуло більше 24 годин, поки вони не завершив верифікацію облікового запису.

Вони відмовили у вилученні, сказавши, що я не надіслав документи, які вони просили, але чат-оператор підтвердив, що документи оброблені та отримані.

Отже, я злякався.



Змінено Radka 1 рік тому
Причина: Заборонене посилання
Автоматичний переклад.
geissymonteiro
1 рік тому

Привіт,

просто щоб переконатися, що я правильно розумію:

Ви отримали підтвердження, що ви пройшли перевірку облікового запису, але ваші зняття коштів скасовуються через непроведену перевірку, чи не так?

Тоді ви повинні запитати в казино, які саме документи, здається, відсутні.

Ви можете це зробити, будь ласка?

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
12 3 4...8
Перейти на сторінкуіз 8 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого