Я бачу, що казино luckystar дає бездепозитний бонус, але коли я реєструюся через Guru, я не отримую бонус без депозиту ... ви знаєте, про що йдеться?
I see that luckystar casino gives no deposit bonus but when I register through Guru I don't get bonus without deposit ... do you know what it is about?
Vidim da luckystar casino daje no deposit bonus ali kada se registrujem preko Guru ne dobijam bonus bez deposita...da li znate o čemu je reč?
На це є кілька причин. Іноді ця інформація хибна, тому що казино змінило правила отримання бонусу. Це може відрізнятися залежно від країни чи місця розташування.
There are several reasons for this. Sometimes this info is wrong because the casino changed the rules for the bonus. This can be different depending on the country or location.
Das hat verschiedene Gründe. Manchmal ist diese Info falsch weil das Casino die Regeln für den Bonus geändert hat. Das kann von land oder Standort innmer anderes sein.
Що стосується казино bitstarz, то у мене є багато знайомих, які грають як я в криптовалюти, спочатку вони випускали платежі без документації гравця, який грає в криптовалюти ... але зараз, коли ми питаємо їх у чаті, вони зазвичай кажуть, що не мають мені не потрібна документація ... на запитання, що може бути причиною, вони ніколи не дадуть мені відповіді.
As for bitstarz casinos, I have a lot of acquaintances who play like me in cryptocurrencies, in the beginning they released payments without documentation of the player who plays in cryptocurrencies ... but now when we ask them on the chat they generally say they don't need documentation ... when asked what could be the reason, they will never give me an answer.
Тому що це сама природа того, як працює криптовалюта. Такі валюти, як біткойн, створюються через ринок. Немає Notebank або країни, яка володіє ним. Казино бачить лише суму, яку ви вносите. Вони все одно не можуть відступити. Те саме, що ви купили, у вас є лише номер гаманця, ви не знаєте, від кого ви його отримали. І є Skrill або хтось між транзакцією. Тому ваша адреса їм не потрібна
Because it's the very nature of how crypto works. Currency like bitcoin are created through the market . There is no Notebank or country that owns it The casino only sees the amount you deposit. They can't backtrack it anyway. The same as you buyed it all you have is that wallet number, you don't know who you got it from. And there is Skrill or someone between transaction. That's why they don't need your address
Привіт, хлопці, перевірте це казино: https://bs2.direct/be4a47ebc
Ви отримуєте 180 безкоштовних обертів
Hey guys,check this casino:https://bs2.direct/be4a47ebc
U get 180 free spins
Привіт і дякуємо, що звернули увагу на бонусний розділ 🙂.
Hello and thank you for noticing the bonus section 🙂.
Це жахливе казино. Там співробітники служби підтримки дуже грубі, вони хочуть назвати вас брехуном, а потім погрожують забанити вас у чаті, якщо ви скажете щось, що їм не подобається. Дуже грубо, і вони, здається, не вшановують своє підвищення, як вони повинні. Як ви повідомляєте про людей, які працюють з клієнтами, тому що за ними, здається, ніхто не наглядає
This is a horrible casino. There customer support people are extremely rude they want to call you a liar and then threaten to ban you from chat if you say something they don't like. Very rude and they don't seem to honor their promotions like they are supposed. How do you report there customer service people cause they seem to have nobody overseeing them
Привіт, який твій статус щодо казино? Ви випадково маєте гроші в казино і не можете їх дістати?
Hi, what is your status regarding the casino? Do you happen to have some money in the casino and weren't able to get them out?
Ні, у мене в них немає грошей, які я не можу дістати. Ось що я відчуваю щодо їхніх представників служби підтримки клієнтів. Кожного разу, коли ви намагаєтесь поговорити з ними, незалежно від того, що це стосується, вони надзвичайно грубі та навіть не слухають вас..вони просто одразу кажуть, що ви неправі чи брехуни.
No I do not have any money in them that I can't get out. This is what I feel about their customer service reps. Anytime you try to speak with them no matter what its regarding they are extremely rude and don't even listen to you..they just immediately say your wrong or a liar.
Ні, у мене в них немає грошей, які я не можу дістати. Ось що я відчуваю щодо їхніх представників служби підтримки клієнтів. Кожного разу, коли ви намагаєтесь поговорити з ними, незалежно від того, що це стосується, вони надзвичайно грубі та навіть не слухають вас..вони просто одразу кажуть, що ви неправі чи брехуни.
No I do not have any money in them that I can't get out. This is what I feel about their customer service reps. Anytime you try to speak with them no matter what its regarding they are extremely rude and don't even listen to you..they just immediately say your wrong or a liar.
Привіт,
не могли б ви поділитися скріншотами, будь ласка? Це казино має бути добре, тому я хотів би побачити, чим вас образили оператори чату.
Ми маємо намір зосередитися на підтримці казино, тож це нам допоможе.
Дякую.
Hello,
could you share some screenshots, please? This casino should be alright, so I would like to see how the chat operators have offended you.
We intend to focus on the casino's support qualities, so this will help us.
Thank you.
Я не робив скріншотів з останніх кількох розмов. Чи є спосіб отримати від них копію цих чатів?
I didn't take any screenshots from the last several conversations. Is there a way to get a copy of those chats from them.
Привіт,
деякі казино можуть надати стенограми, але деякі ні.
Ви повинні запитати в казино.
Hello,
some casinos can provide transcripts, but some can't.
You should ask the casino.
так, я зробив, вони скасували виграш-- повернули лише останній (невеликий депозит), а не тисячі $$, і це все
ЖАХЛИВО. У мене є стільки доказів проти них - як вони порушили свої власні умови. Для початку я завантажив мій ПАСПОРТ США-- І мій обліковий запис СХВАЛЕНО. Потім вони дозволять вам зняти невелику суму, але якщо ви виграєте щось хороше, вони нададуть усі можливі причини, щоб не платити, включно з тим, що я грав із країни, де було порушено правила. АБО--- дублікат облікового запису. Вони зроблять усе, що завгодно... Я також дізнався, що, здається, вони розташовані в іншому місці, або принаймні один із їхніх серверів виглядає так, ніби це може бути наш Каліфорнійський, США. Це було б абсолютно ні... але, чесно кажучи, вони проведуть вас через віджим і виснажать, але ви знаєте що. дякую, що нагадав мені. Я збираюся продовжувати переслідувати шахраїв. (ПРИМІТКА: я знаю, що це чудово працює для багатьох осіб у країні без обмежень, але сам факт того, що вони не ставлять геоблокування, є поганим бізнесом і темним, як лайно. Це буквально кілька рядків коду.
yes, I did, they cancelled winnings-- returned only the last (small deposit) not the thousands of$$, and that's that
TERRIBLE. I have so much proof saved against them-- how they violated their own terms. For starters, I uploaded my USA PASSPORT-- AND my account was APPROVED. Then, they'll let you withdrawal small amount, but if you win anything good, they'll throw every reason they can to not pay, including I played from a aviolated country. OR--- duplicate account. They'll make whatever they want... I also found out that it appears they're located elsewhere, or at least one of their servers looks like it may be us California, US. Which would be a total no no--.. but frankly, they'll put you through the wringer and wear you down, but you know what,. thanks for reminding me. I'm going to continue to pursue crooks. (NOTE: I know it works out great for alot of ppl in non restricted country, but the sole fact that they don't put a geo-block, is bad business, and shady as shit. It's literally a few lines of code.
Дозвольте зазначити, що ми відхилили вашу скаргу . мені шкода:
«Акаунт гравця зі США було заблоковано через те, що він був із країни з обмеженнями. Гравець також мав кілька облікових записів. Ми відхилили скаргу, оскільки казино ніколи не конфісковувало виграші гравця через те, що він був із країни з обмеженнями, а тому, що вона використовувала кілька облікових записів».
Allow me to mention that we rejected your complaint. I'm sorry:
"The player from US had the account blocked due to being from a restricted country. The player has also had multiple accounts. We rejected the complaint because the casino has never confiscated the player's winnings because of being from a restricted country, but because she used multiple accounts."
Привіт,
Це може бути досить складно, тому я пропоную вам запитати в казино, зрештою це вирішують вони.
Я б врятував розмову на вашому місці. Про всяк випадок.
Hello,
This could be quite tricky, so I'd suggest you ask the casino, it's up to them in the end.
I'd save the conversation if I were you. Just in case.
У мене також проблеми з цим казино. Мені здається, що там вітаються лише гравці, які програють усі свої гроші. Як тільки ви хочете отримати більшу суму, потрібні речі, які ви не можете подати. У моєму прикладі я вніс більшу суму за допомогою cashtocode. Також виграв кілька тисяч євро. Тоді я повинен спочатку завантажити ваучер із cashtocode. Я теж це зробив. Потім надійшов наступний запит. Будь ласка, повністю опустіть штани. Тарифи та банківські виписки. Я не можу зрозуміти, що це має робити. Я вніс готівку cashtocode. У банківських виписках цього не видно. Якщо казино не погоджується з цим способом оплати, будь ласка, також не пропонуйте його. Якщо я не завантажу товари, оплата не буде здійснена. Підтримка постійно зникає. Звичайно поганий зв'язок.
I am also having problems with this casino. It seems to me that only players who lose all their money are welcome there. As soon as you want to have a larger sum paid out, things are required that you cannot submit. In my example, I deposited a larger sum with cashtocode. Also won a few thousand euros. Then I should first upload the voucher from cashtocode. I did it too. Then came the next request. Please let your pants down completely. Time slips plus bank statements. I can't understand what that's supposed to do. I deposited the cashtocode cash. It is not visible on the bank statements. If the casino doesn't agree with this payment method, then please don't offer it either. If I don't upload the items, no payment will be made. Support keeps dropping out. Bad connection of course.
Habe auch gerade Probleme mit diesem Casino. Es kommt mir so vor das da nur Spieler willkommen sind, die auch ihr komplettes Geld verlieren. Sobald man eine größere Summe auszahlen lassen möchte werden Sachen gefordert die man nicht einreichen kann. In meinem Beispiel habe ich eine größere Summe mit cashtocode eingezahlt. Auch ein paar tausend Euro gewonnen. Dann sollte ich erst den Voucher von cashtocode hochladen. Habe ich auch gemacht. Dann kam die nächste Forderung. Einmal bitte die Hosen komplett runter lassen. Lohnscheine plus Kontoauszüge. Ich kann nicht nachvollziehen was das soll. Ich habe den cashtocode Bar eingezahlt. Es ist auf den Kontoauszügen nicht ersichtlich. Wenn das Casino mit dieser Zahlweise nicht einverstanden ist, dann sollen Sie es doch auch bitte nicht anbieten. Wenn ich die Sachen nicht hochlade wird nicht ausgezahlt. Support bricht ständig ab. Natürlich durch schlechte Verbindung.
Привіт,
Особливо хороші казино дуже стурбовані належним KYC. Я можу уявити, що це не дуже популярно серед гравців, але казино просто має бути впевненим, що це ви зробили депозит, зіграли та виграли.
Якщо ви вважаєте, що з вами погано поводилися, будь ласка, надішліть скаргу.
Дякую.
Hello,
Especially good casinos are very concerned about the proper KYC. I can imagine that it is not very popular among players, but the casino just must be sure that it was you who deposited, played, and won.
If you feel you have been mistreated though, submit a complaint, please.
Thank you.
Привіт,
вам слід проконсультуватися з казино та зберегти відповідь. 🤔
(обіймаю danilolopes5959 😉)
Hello,
you should consult with the casino and save the reply. 🤔
(hug to danilolopes5959 😉)
Надобраніч!
пороки вказують bitstarz.com ?
Я отримав бонус на цій платформі, і тепер у мене є значна сума для зняття, але мені дали 12 годин, щоб завершити перевірку облікового запису, щоб скасувати зняття, і минуло більше 24 годин, поки вони не завершив верифікацію облікового запису.
Вони відмовили у вилученні, сказавши, що я не надіслав документи, які вони просили, але чат-оператор підтвердив, що документи оброблені та отримані.
Отже, я злякався.
Goodnight!
vices indicate bitstarz.com ?
I got a bonus on this platform, and now I have a significant amount for the withdrawal, but I was given a period of 12 hours to complete the account verification to release the withdrawal, and it has been more than 24 hours that they have not finalized the account verification.
They refused the withdrawal saying that I had not sent the documents they asked for, but the chat attendant confirmed that the documents were processed and received.
So, I was scared.
Boa noite!
vices indicam o bitstarz.com?
Ganhei um bonus nessa plataforma, e agora estou com um valor expressivo p/ saque, porém me deram um prazo de 12h para finalizar a verificação da conta para liberar o saque, e ja tem mais de 24h que não finalizam a verificação de conta.
Recusaram o saque dizendo que eu não havia enviado os documentos que pediram, mas a atendente do chat confirmou que os documentos foram processados e recebidos.
entao, fiquei com receio.
Привіт,
просто щоб переконатися, що я правильно розумію:
Ви отримали підтвердження, що ви пройшли перевірку облікового запису, але ваші зняття коштів скасовуються через непроведену перевірку, чи не так?
Тоді ви повинні запитати в казино, які саме документи, здається, відсутні.
Ви можете це зробити, будь ласка?
Hello,
just to make sure I get it correctly:
You've received a confirmation that you passed the account verification, but your withdrawals get canceled because of the unfished verification, right?
Then you should ask the casino which particular documents seem to be missing.
Can you do that please?
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.