3 р. тому
Тут ви можете обговорити BitStarz Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Чому не існує геоблоку для гравців США? Bitstarz заблокував гравців Великобританії. Що дає? Я відчуваю дискримінацію. Існує незліченна кількість людей, які божевільні, що їм дозволяється вносити депозит, але мають проблеми з виведенням коштів.
Я вже подав свою скаргу. Я просто хочу знати одну річ - ЧОМУ BITSTARZ ДОЛЖНО НАДАЄ СВОЇ ПОСЛУГИ ГРАВЦЯМ З США, ДОПУСТИТИ ДОСТУП ДО ІНШОГО САЙТУ?
Спасибі заздалегідь.
Why isn’t there a geoblock for USA players? Bitstarz blocked UK players. What gives? I feel discriminated against. There’s countless amounts of people mad that they are allowed to deposit, but have issues cashing out.
I already submitted my complaint. I’m just want to know one thing— WHY IS BITSTARZ STILL PROVIDING THEIR SERVICES TO USA PLAYERS BY ALLOWING ACCESS TO THIER WEBSITE?
Thank you in advance.
Крім того, із самої цікавості ви можете попросити їх пояснити, чому вони або використовують, або самі використовували IP -АДРЕС США:
Це з 2018 року, і я бачу, що вони змінюють свою IP -адресу приблизно через рік або близько того. Але прищепіть. Знайдіть це трохи дивним. Насправді це не актуально, але я дуже сумніваюся, що bitstarz все одно поверне щось інше. Тому не можу зашкодити запитати.
Ще раз дякую вам
Also, out of sheer curiosity can you also ask them to clarify why they either use or have used a USA IP ADDRESS themselves:
This is from 2018, and I see they change their up IP address about 1 year or so. But instill.find that to be a bit weird. Not really relevant actually, but I highly doubt bitstarz will refund anything else anyway. So cant hurt to ask.
Thank you again
На жаль, оновили інформацію про сервер
Веб -сайт www. bitstarz24.com Хост IP104.28.26.98Місце розташування Сполучені Штати
🤔
Oops updated their Server Information
WebSite www.bitstarz24.comHost IP104.28.26.98LocationUnited States
🤔
Привіт, я просто розглядаю Вашу скаргу: https://casino.guru/bitstarz-casino-player-s-account-has-been-blocked-1
Звичайно, було б набагато краще, якби казино заблокувало гравців із США та інших країн з обмеженим доступом. Існують навіть казино, які не дозволяють вам отримати доступ до веб -сайту, коли ви намагаєтесь зайти до нього з країни з обмеженим доступом. Інший варіант - переконатися, що вам не вдасться завершити процес реєстрації.
На жаль, те, що ви описали, дуже поширене. Гравці встигають зареєструватися, а казино припускають, що ви ознайомилися з їх Умовами та умовами перед реєстрацією. З іншого боку, я читаю у вашій скарзі, що вам вдалося підтвердити свій обліковий запис, надіславши паспорт США, тому я не впевнений, як ця справа буде вирішена. Це досить складна ситуація.
Hi, I'm just looking at the complaint you submitted: https://casino.guru/bitstarz-casino-player-s-account-has-been-blocked-1
Of course, it would be much better if the casino blocked the players from the USA and other restricted countries. There are even casinos that don't allow you to access the website when you're trying to access it from a restricted country. Another option is to make sure that you won't manage to complete the registration process.
Unfortunately, what you described is very common. The players manage to register and the casinos assume that you read their Terms and Conditions before you register. On the other hand, I'm reading in your complaint that you managed to verify your account by sending the US passport so I'm not really sure how this case is going to be resolved. It's a pretty tricky situation.
Нехтував, останній допис. Вибачте, я бачу, що Yoyve це визнав.
Disgreard last posted. Sorry i see yoyve acknowledged this.
Але, як ви відзначили, це, здається, є основною скаргою /загальною темою щодо США чи інших країн з обмеженим доступом. На перший погляд, наскільки вони великі і "великі", я не можу обговорити, чому вони навіть дозволяють гравцям із забороненими графствами доступу до їхнього сайту. (Якщо, і я просто здогадуюся, bot accussin, gm, якщо у них немає чогось для них, вони їли, отримуючи, дозволяючи доступ), що для мене неймовірно не круто, не нормально. Im surenyou чули цю скаргу mt та питання багато разів. Вибачте, я знаю, що це має старіти
But as you noted, this seems to be the main complaint /common theme amgoust a usa or other restricted countries. Fir beongh as big an "great" as they are, i cant wrapnmh head around why they even let banned counrty players tonaccess their site. (Unless, and im just guessing, bot accussin,g m, unless theres something in it for them they ate gaining by allowing access) which to me is incredibly not cool, not okay. Im surenyou heard this complain mt and issue many times. Sorry i know it must get old tonhear
Мені здається, що якщо вони дозволять вам зареєструватись, зіграти і навіть перевірити документи, у вас завжди буде шанс виграти, коли ви вносите гроші на їх веб -сайт.
Деякі казино стверджують, що вони не можуть виплачувати виграші, тому що вони будуть покарані їх органом ліцензування за прийняття (та надсилання зняття коштів) гравцям із країн з обмеженим доступом. У цьому випадку ми вважаємо, що казино має повернути вам усі депозити.
I feel like if they let you register, play and even verify the documents, you should always have a chance to win when you deposit money on their website.
Some casinos claim that they can't payout the winnings, because they would be punished by their licensing authority for accepting (and sending withdrawals) to players from restricted countries. In that case, we believe that the casino should refund you all deposits.
Це може бути правдою, але я дійсно рекомендую вам запитати у служби підтримки клієнтів казино та зберегти їхню відповідь на випадок, якщо вони в майбутньому будуть стверджувати протилежне 👍
Could be true, but I really recommend you to ask the casino's customer support and save their reply just in case they would claim the opposite in the future 👍
Дякуємо за ваш відгук. Ви були корисні. Багато оцінили! 😀
Thanks for your feedback. You were helpful. Many appreciated! 😀
Вони все одно стверджують протилежне і не мають запису про зазначену відповідь. Як ви оскаржуєте це за допомогою знімка екрана/запису чату?
They will still claim otherwise and have no record of said reply. How do you contest that with a screenshot/record of chat?
Вони можуть заявляти все, що захочуть, але якщо ви можете показати знімок екрана, який доводить, що вони надали вам неправдиву інформацію, вони заявляють все, що хочуть. Якщо ви покажете його казино, представнику CasinoGuru або органу ліцензування, у вас є досить великі шанси виграти справу.
They can claim whatever they want but if you can show a screenshot proving that they gave you false information, then they claim whatever they want. If you show it to the casino, CasinoGuru representative or the licensing authority, then you have a pretty good chance of winning the case.
Ласкаво просимо. Загалом, я рекомендую робити скріншоти будь-якої важливої інформації, яку вам надають представники казино в будь-якому казино, де ви граєте. Це стосується не тільки Bitstarz.
You're welcome. Generally speaking, I recommend to take screenshots of any important information you're given by casino representatives in any casino where you play. It's not just about Bitstarz.
Привіт.
Казино Bitstarz працює під органом ліцензування Кюрасао, ви можете знайти їх валідатор внизу їхнього веб-сайту (див. логотип нижче).
Хоча авторитет не вважається одним з найкращих, ми маємо лише чудовий досвід роботи з цим казино. Як ви можете побачити в нашому огляді казино , ми оцінюємо їх досить добре 🙂.
Hello there.
The Bitstarz Casino operates under the Curaçao licensing authority, you can find their validator on the bottom of their website (see logo below).
Although the authority is not consider as one of the best, we have had only great experiences with this casino. As you can see in our review of the casino, we rate them pretty well 🙂.
Я зареєструвався з ними 2 роки тому, але так і не встиг увійти. Тому що Bang! спливаюче вікно з кричащим бонусом по всьому екрану. Я закриваю вікно і роблю ще один крок до казино. Натиснувши слот або мій рахунок Bang! Прямо мені в обличчя. Я закриваю вікно, роблю ще один крок.... . Вибух.
Просто уяви. Ви заходите в казино, і щоразу, коли ви робите крок, хтось б'є вивіску в обличчя.
I signed up with them 2 years ago but never made it past log in. Because Bang! a pop-up all over my screen screaming bonus. I close the window and take another step into the casino. Clicking on a slot or my account Bang! Right in my face. I close the window take another step.... . Bang.
Just imagine. You walk into a casino and everytime you take a step someone smash a sign into your face.
Ха-ха, це звучить як дуже неприємний досвід. Чесно кажучи, це те, що можуть робити спливаючі вікна на нашому веб-сайті. Я намагаюся, щоб воно не з’являлося надто часто, але у нас є різні спливаючі вікна з різним часом і змістом. Іноді, якщо вам дуже не пощастить, ви можете отримати 2-3 спливаючих вікна протягом кількох хвилин. У будь-якому випадку, якщо ви натиснете «Не відображати в майбутньому», ви більше ніколи не побачите те саме спливаюче вікно 🙂
Haha, that sounds like a very unpleasant experience. Honestly, that's what pop ups can do on our website as well. I try to make sure that it won't pop up too often, but we have different pop ups with different timing and content. Sometimes, if you're very unlucky, you can get 2-3 pop ups during few minutes. Anyway, if you click on "Don't display in the future", you'll never see the same pop up again 🙂
Відео Слоти Казино також. Після реєстрації вони блокують ваш екран із повідомленням «Зробіть перший депозит, щоб отримати доступ до казино». Я запитав підтримку, чи можуть вони видалити його «Ні, чому? Яка різниця. Ви все одно повинні зробити депозит». Тож Я запитав його, чи буде він платити заставу чи орендувати будинок чи квартиру, яку він ніколи не огляне? Звичайно, ні. У будь-якому випадку я попросив його видалити мій обліковий запис назавжди. Кілька моїх оглядів у мережі просто розповідають про мої 2 або 3 хвилини 8 в казино і чому я пішов. Це може бути дизайн, або бонус за реєстрацію виявиться відмінним від того, що вони запропонували мені. Якщо мене щось дратує, я піду. мені байдуже. Подивіться на ринок. Вибір у мене є. Якщо казино не може отримати навіть привітання правильно, я просто спробую наступне
Video Slots Casino as well. After signing up They block your screen with the message 'Make first deposit to get access to the casino' I asked support if they could remove it" No, why? What' a difference does make.you must make a deposit anyway. " So I asked him if he would pay a deposit or rent on a house or flat he never without ever having a look around the place?. Of course not. Anyway I asked him to delete my account for good. A few of my reviews around the net just tell a story of my 2or 3 minutes 8n the casino and whys I left. That might be the design, or the sign up bonus turn out different from what they offered me. If something annoys me I'm off, gone. I don't care. Look at the market. The choice I have. If a casino can't get even the wellcome right, I just try the one next door
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.