ГоловнаФорумКазиноBitsler Casino - загальне обговорення

Bitsler Casino - загальне обговорення (Сторінка 4)

2 р. тому від Oakport
|
11 539 переглядів 91 відповідей |
|
1...3 4 5
1 місяць тому

Цей сайт зробив зі мною те ж саме, що й з іншими, мої гроші були зняті без мого відома та ще не надіслані. У мене забрали гроші під приводом того, що я не активований на сайті, знаючи, що я активував свій акаунт і надіслав їм усі документи, і вони сказали мені надіслати необхідні документи, і я все зробив. На мої гроші наклали арешт, понад 1 200 000 DGB і 2 800 $ + 500 $ бонусів. Це тому, що я отримав прибуток на сайті. Вони не хочуть мої гроші відправляти і зволікають. Він у мене з 19 березня 2024 року, і до цього часу вони не надсилали мені гроші та затримують мої гроші та повертають їх до

filefilefilefilefile

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Ось деякі інші фотографії для довідки.

filefilefilefilefile

Автоматичний переклад.
johnwheek211
1 місяць тому

Перш за все, дозвольте мені сказати вам, що мені шкода, що вам довелося зіткнутися з цією справді довготривалою проблемою з цим казино.

Однак я повинен сказати, що я не зовсім це розумію.

Ви подали запит на зняття коштів, а казино з якоїсь причини не хоче платити? Чи можете ви сказати нам, у чому причина?

У нас тут працюють спеціалісти зі скарг, і я впевнений, що ми можемо спробувати втрутитися у вашу справу, якщо ви бажаєте. Вам просто потрібно подати скаргу тут і детально пояснити проблему.

Крім того, майте на увазі, що це абсолютно безкоштовно, тому не варто хвилюватися.

Якщо вам потрібна допомога, дайте нам знати.

Автоматичний переклад.
Romi
1 місяць тому

Ви це кажете, і коли я подаю рецензію, ви її відхиляєте, хоча я надаю вам усі докази. Як я можу подати вам цю скаргу, оскільки ви сказали мені в огляді, і я маю всі докази, знімки екрана та повні депозити. Ви упереджені до казино чи що? Я дуже засмучений, і я дуже довіряв вам. Як ви хочете, щоб я подав скаргу, якщо ви відхилили перевірку, і ви самі її відхилили? чи не так? З усією повагою до вас. Дякую, чекаю вашої відповіді

Змінено автором 1 місяць тому
Автоматичний переклад.
1 місяць тому

https://casinoguru-en.com/bitsler-casino-player-s-funds-confiscated-and-payout



Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Ви це кажете, і коли я подаю рецензію, ви її відхиляєте, хоча я надаю вам усі докази. Як я можу подати вам цю скаргу, оскільки ви сказали мені в огляді, і я маю всі докази, знімки екрана та повні депозити. Ви упереджені до казино чи що? Я дуже засмучений, і я дуже довіряв вам. Як ви хочете, щоб я подав скаргу, якщо ви відхилили перевірку, і ви самі її відхилили? чи не так? З усією повагою до вас. Дякую, чекаю вашої відповіді

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Вибачте, моя помилка полягає в тому, що я погано перевірив той факт, що ви вже намагалися подати скаргу нашій команді, але, на жаль, її було відхилено.

Як я бачу, ваш відгук користувача було відхилено через скаргу, а також через те, що ви вже надіслали такий самий відгук користувача з іншого облікового запису. Я прямо тут?

Будь ласка, майте на увазі, що гравець може надіслати лише один відгук користувача для того самого казино, і навіть коли ви відкриваєте інший обліковий запис на нашому веб-сайті, наша система виявить це.

Отже, після всього цього я бачу вище, що представник казино також зазначив, що ви вже порушили справу з нашою групою скарг тут, яка, на жаль, була відхилена через вашу відсутність відповіді.

це правильно?

Якщо ви вважаєте, що у вас є всі докази, як ви сказали, спробуйте знову відкрити справу, щоб наша команда могла краще її розглянути.

Або, можливо, представник казино зможе пояснити все тут.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

https://casinoguru-en.com/bitsler-casino-player-s-funds-confiscated-and-payout



Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Привіт. Щиро дякую за розміщення посилання тут.

Насправді це була моя помилка, що я не перевірив так добре, щоб дізнатися, що цей гравець уже подав скаргу.

Чи можу я запитати вас, будь ласка, чи можете ви сказати нам щось про цю справу, якщо це можливо?

Заздалегідь дякую.

Автоматичний переклад.
Romi
1 місяць тому

Цей сайт попросив мене не відповідати на ваші повідомлення та вирішить проблему в попередній скарзі.


Я надіслав вам і сказав це в своїх попередніх повідомленнях електронною поштою.


Але після того, як моя скарга припинилася тут, і після того, як я перестав вам відповідати, і після всього цього, він відмовився надіслати мої права.


І він почав зволікати і звинуватив мене в підтримці вбивць лише тому, що я мусульманин зі Сходу, і на скріншотах це сказано, і кожен день, який він каже: завтра, завтра, наступного тижня, наступного місяця, кожен день для деяких із них призначений.


І в мене для цього є всі аргументи і достатні докази, але він бреше і не говорить правду, як завжди.


І я надішлю вам знімок екрана, на якому він каже, що я не повинен відповідати вам як сайту Гуру в попередній скарзі.


І цей скріншот підтверджує те, що я кажу після того, як він відповів вам на попередню скаргу, він надіслав мені це повідомлення, і я позначив вас червоним за те, що він говорив.


І це те, що ви сказали вам раніше. Ви завжди на боці казино, і я відчуваю розчарування через це

Перегляньте це повідомлення, і ви дуже добре знатимете повідомлення, надіслане від нього в той самий час, коли я скаржився

На вашому сайті добре перегляньте дати, і ви все дізнаєтеся, і це останні чотири повідомлення, які він надіслав після моєї скарги на вашому сайті тут, подивіться на них добре

І я подав скаргу на основі вашого запиту тут

А тепер ти йому дякуй за те, що ти йому говориш, скаржився, бо він злодій чи грабіжник.

Я дуже розчарований тим, що ви говорите і робите, я надіслав вам усе з доказами

Він заперечує це, тому що він опонент, а ви нейтральний суддя, добре проаналізуйте ці повідомлення

Ви знаєте, що сайт bitsler є професійним злодієм у цьому, і я не один такий, таких десятки

І їхні імена у мене, я покажу скріншот усіх

З усією повагою до вас

filefilefilefilefile



Автоматичний переклад.
johnwheek211
1 місяць тому

Привіт!

Я вважаю, що вам слід спробувати повторно відкрити справу, надавши всі деталі та не залишивши непоясненої інформації.

Щоб ви знали, це публічний форум, але скарги гравців розглядаються в інших місцях приватно, тож вам не потрібно турбуватися.

Навіть незважаючи на те, що я не розумію суті, і мені досить важко зрозуміти повідомлення, повторне відкриття – це завжди добре. Ви отримаєте принаймні оновлену відповідь.

Чи можете ви знайти кнопку повторного відкриття? Для цього вам знадобиться ваш оригінальний обліковий запис.

Автоматичний переклад.
Romi
1 місяць тому

Решта скріншотів дивляться на дати. Представник сайту говорить неправду.


Запитайте про IP, який зняв гроші. Це близькосхідна IP чи що?


У нього слід запитати, чому тамтешніх гравців обдурили на цьому сайті.

filefilefilefilefile

Автоматичний переклад.
Romi
1 місяць тому

Решта скріншотів показують дати, коли представник сайту не говорить правду


Запитайте про IP, який зняв гроші, це близькосхідний IP чи що?

У нього слід запитати, чому тамтешніх гравців обдурили на цьому сайті

І більше скріншотів слід досліджувати справедливо

filefilefilefilefile

Автоматичний переклад.
Romi
1 місяць тому

Решта скріншотів показують дати, коли представник сайту не говорить правду


Запитайте про IP, який зняв гроші, це близькосхідний IP чи що?

У нього слід запитати, чому тамтешніх гравців обдурили на цьому сайті


І більше скріншотів слід досліджувати справедливо та на першому скріншоті

Він каже мені і сердиться, що я поскаржилася на ваш сайт, і він сказав, що я звинувачую лише себе, як ви бачите

filefilefilefilefile

Автоматичний переклад.
Romi
1 місяць тому

Я хочу більше Є 550 скріншотів з листопада 2023 року


На решті скріншотів дивіться дати Представник сайту неправду каже


Запитайте про IP-адресу, яка зняла гроші. Це близькосхідна IP-адреса чи що?

У нього слід запитати, чому тамтешніх гравців обдурили на цьому сайті


І більше скріншотів Розслідування має бути проведено справедливо І на першому скріншоті


Він каже мені і сердиться, що я поскаржилася на ваш сайт і сказала, що я звинувачую лише себе, як ви бачите


Подивіться на скріншоти та депозити Все це було захоплено сайтом і вкрадено


І гроші конфіскували, і рахунок закрили. Все це зі скріншотів після моєї скарги І тому, що я скаржився тут

filefilefilefilefile

Автоматичний переклад.
Radka
1 місяць тому

Я багато разів намагався це зробити, але відповідь була, доки справу не закрили, і справа на цьому не закінчилася

Тому що я не відповів на попередні коментарі, знаючи, що я зв’язався з вами електронною поштою та розповів вам, що сайт зробив у спілкуванні зі мною, і ви привітали це в офіційному електронному листі зі мною

Але, на жаль, сайт не дотримався жодного слова з того, що він сказав, погодився зі мною в цьому та знову зволікав зі мною

У всіх своїх призначеннях і угодах

Багато разів зламав мій обліковий запис електронної пошти на електронному сайті та видалив усі повідомлення, але я знав, що він щось зробить і що він не заслуговує довіри, і у мене була копія кожного повідомлення між нами

А оскільки він несправедливий і не знає прав, то все те зробив з усіма крадіжками

Так, як я кажу тобі кожного листа, він зробив усе, що я тобі сказав, і якщо ти хочеш відкрити скаргу ще раз

Будь ласка, прийміть мою скаргу тут, і я маю всі докази для цього, і я надішлю свою скаргу тут через цю електронну адресу та обліковий запис зараз

Тому що як сайт, який визнає, що я є власником двох проблем, і додає саме посилання, яке говорить про це, якщо ви дозволите мені це зробити

Я зроблю це та подам свою скаргу тут, і я знаю, що ви дбаєте як сайт правди та довіри, і ви доведете, що ви не віддасте перевагу одному над іншим, якщо приймете скаргу тут, і, як ви бачите на скріншотах, він сказав мені не надсилати нічого на ваш сайт, щоб він міг надіслати мої гроші, і якщо я надішлю вам щось, він не надішле мої гроші, і він погрожував мені, що якщо я надішлю вам щось у скарзі або вам відповісти, він не надішле мої гроші, і він надішле мені гроші заперечуйте, що він це відправив, і я не зможу йому нічого довести з усією нахабністю він сказав, що як вам зрозуміло, а це інші скріншоти, подивіться на них

З моїми найкращими побажаннями

filefilefilefilefile


Автоматичний переклад.
johnwheek211
1 місяць тому

Чесно кажучи, я не впевнений, чи варто подавати ту саму скаргу під іншим обліковим записом. Але ви можете спробувати.

Я також хотів би зазначити, що якщо ви стали жертвою шахрая, який видавав себе за співробітника казино, я можу, виходячи з власного досвіду, сказати, що казино не несе за це відповідальності. Гравці повинні дотримуватися кібербезпеки, а звичайні люди повинні бути пильними. На жаль, ми живемо в епоху кіберзлочинності.


Ніколи нікому не надавайте доступ до свого облікового запису.


Буквально вчора я вирішив проблему з фальшивими електронними листами Casino Guru, які розповсюджували нашу власну поштову скриньку.


Змінено автором 1 місяць тому
Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Це просто спроба гравця заплямувати нашу репутацію шляхом шантажу та здирництва. Справу закрито, і було доведено, що це робота або самого гравця, або шахрая. Жоден із спірних електронних листів не закінчується на @bitsler.com.

Крім того, заявлена ​​сума тепер змінена, і особа тепер використовує нове ім’я, що робить цілком очевидним, що її наміри є зловмисними.

Автоматичний переклад.
Bitsler Casino
1 місяць тому

Ви шахрай і не говорите правди, і ви це дуже добре знаєте

І ви були це не ви, чому зі мною зв’язалися через цей електронний лист, коли я поскаржився тут, на веб-сайті Гуру, і в той самий день? Якщо це шахрайство, як ви говорите та стверджуєте, чому він зв’язався зі мною в той самий день і в той самий день, коли я подав скаргу проти вас на веб-сайті тут? Він боявся за репутацію вашого веб-сайту чи що, чувак...

Ви не говорите правду, і той, хто читає ці повідомлення та згадані вище скріншоти, добре знатиме, що це були ті, хто обманював, і ваші наміри були недобрими з самого початку

Ви шахрай, і ви говорите, що я вас шантажую, ні, я просто хочу свої гроші, і я вважаю, що я долучив скріншоти, які підтверджують правдивість моїх слів про те, що я вклав тут гроші, а ви їх заволоділи, але ваші слова надіслані нікому без матеріальних доказів

І якщо ви не ті, хто зробили це, як ви кажете, чому ви закрили мій обліковий запис на сайті bitsler.com після того, як мої гроші були арештовані

І якщо це був хакер, як ви кажете, і ви не говорите правду, як він надсилав на депозит посилання з сайту, як він отримував їх із вашого сайту, якщо він не був одним із інженерів цього сайту та з технічного відділу

Щоб отримати доступ до депозитних операцій для кожного гравця та знати, як і коли вносити гроші тут

Усі ці скріншоти зі мною, ви не правду говорите, ви заволоділи моїми грошима, тому що я заробляв на сайті, і вам неодноразово відмовляли у виведенні коштів під приводом перевірки, а звичайне слово знаходиться в стадії виконання

Я тут звертаюся до сайту Guru, оскільки це платформа, я вважаю, що ви значною мірою справедливі

Щоб відкрити мою скаргу та дослідити її або прийняти мою скаргу тут, через цей обліковий запис

І, будь ласка, запитайте IP-сайт bitsler.com, через який були зняті мої гроші

Це вони зробили це, і я хочу, щоб усі тут знали всіх, хто має обліковий запис на сайті bitsler.com

Ви не контролюєте свій рахунок або свої гроші, і вони можуть конфіскувати ваші гроші в будь-який момент

І все перед тобою виправдовують. Ось про що говорять, і це велика небезпека. З повагою до сайту Guru.

Автоматичний переклад.
Radka
1 місяць тому

Привіт ще раз, я не настільки наївний, щоб надати комусь доступ до свого облікового запису, і я його не знаю. Я професіонал і у мене є пароль. Ніхто б цього не зробив, крім самого сайту. Хто в усьому всесвіті дає комусь рахунок в Інтернеті, на якому є гроші? Але я запевняю вас, що це зробив цей сайт bitsler.com. Більшість скарг гравців на те, що сайт конфіскував гроші та закрив акаунти. На всіх платформах скарг вони однакові щодо цього сайту bitsler.com. З моїми найкращими побажаннями

Автоматичний переклад.
johnwheek211
1 місяць тому

Ну, бережи себе. Думаю, я пояснив ваші варіанти. Вибір за вами.

Однак я помітив цю частину в електронному листі зі знімком екрана:

«Мій любий друже, ти маєш повноваження входити в мій обліковий запис протягом наступних 24 годин, як хочеш...» Ну, я не знаю, що додати.


Автоматичний переклад.
Radka
1 місяць тому

привіт знову

Про які варіанти ви говорили зі мною, будь ласка, чи можете ви сказати мені ще раз

І якщо ви помітили цю частину на знімку екрана в електронному листі, як ви сказали

Ви також помітите, що я не надіслав йому пароль чи ім’я користувача тут, я кажу, що він є адміністратором сайту, інакше він не знав

Як він увійшов в мій акаунт, якщо це не сам сайт bitsler.com або хтось з адміністрації

Це повідомлення засуджує сайт, якщо ви приймете його до уваги, оскільки я не надіслав йому пароль чи ім'я користувача

Я сподіваюся, що ця ідея дійшла до вас і ви знову приймете мою скаргу тут через цей обліковий запис

Оскільки сайт bitsler.com зламав мою стару електронну пошту, подивіться також на ці скріншоти

З усією повагою до вас і велике спасибі

filefilefilefilefile

Автоматичний переклад.
1...3 4 5

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого