ФорумКазиноBitsler Casino - загальне обговорення

Bitsler Casino - загальне обговорення (Сторінка 3)

2 р. тому від Oakport
|
7175 переглядів 59 відповідей |
|
12 3
Додати публікацію
neeru8432
1 рік тому

Привіт знову. Томаша тут немає, і він ніколи не буде доступний на форумі, наскільки я можу сказати.

Я більш ніж переконаний. Я вже казав вам розглянути вашу скаргу за відповідним посиланням:

https://casino.guru/bitsler-casino-player-suspects-the-account-has-been

У цей момент Томеас справді чекає на вас. Тому я пропоную скористатися цим посиланням зараз і відповісти Томасу якомога швидше.

Дякуємо🙏



Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Добрый день! Я хотел бы узнать как долго производится вывод средств? Сначала мне сказали что вывод происходит моментально, теперь мне пишут такое. Не говорят никаких сроков. Верификацию я полностью прошел. Сумму депозита отыграл по всем правилам filefile

Змінено автором 10 міс. тому
dkproverka01
10 міс. тому

Привіт. Я розумію вашу стурбованість цією проблемою, і мені шкода, що ви через це проходите. Це трапляється не так часто, і це може трохи засмучувати, але добре те, що казино дійсно повідомило вас про свої дії. Дозвольте мені спробувати зробити так, щоб вам тут було трохи краще, якщо можна. Якщо ви перевірите індекс безпеки казино, а також почитаєте відгуки користувачів, я б сказав, що це виглядає дуже багатообіцяюче. Просто натисніть/торкніться цього посилання , щоб зробити це, якщо хочете 😉.

Я також бачу, що ви подали скаргу, а Петронела пояснила, як зазвичай працюють казино. Можливо, у вас є якісь новини з казино? Будь ласка, публікуйте будь-які оновлення тут, а також тримайте нашу групу скарг у курсі. Ви можете зробити це легко тут .

Будемо чекати, поки ви розкажете нам, як це відбувається 🤞.

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Я хочу чтобы вы знали что сроки которые были вами озвучены подходят к концу и никаких изменений или новой информации от сотрудников поддержки я не получаю. Я не знаю как можно иметь такой уровень оценки с таким качеством обслуживания. Для эффективности решения моего вопроса я также написал жалобу на askgamblers уже более детально предоставив скриншоты и данные для обработки. Поэтому я хочу чтобы вы знали я намерен в первую очередь добиться справедливости. И получить сумму в размере 685 usdt которая все так же на данный момент в режиме "в ожидании" уже более 10 дней

dkproverka01
10 міс. тому

Ну, я впевнений, що для дедлайнів ви повинні шукати персонал казино. Ви помітили, що ми тут не працівники казино? Відверто кажучи, ми покладаємося на те саме джерело інформації.

Для індексу безпеки - швидкість виведення не враховується, оскільки вона відрізняється на основі багатьох деталей, тому її не можна правильно виміряти. Індекс безпеки показує, наскільки ймовірно, що з вами поводитимуться справедливо. Оскільки ваша скарга все ще відкрита, це питання поки не розглядається.

Крім того, ми надаємо казино 14 повних днів для проведення перевірки KYC і здійснення відповідних платежів. Додаткові перевірки безпеки виключаються. Наберіться терпіння, будь ласка. Ми не «Запитайте гравців».

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Я зареєстрував обліковий запис у BITSLER У СЕРПНІ 2024 РОКУ та вніс депозит у розмірі 100 доларів США! Після кількох виграшних ставок мій баланс становить 214 доларів США! Я також подав запит на зняття коштів у серпні, вони запитали перевірку — я завантажив ідентифікатор — його прийняли, але вони не приймають мій підтвердження адреси. я завантажив банківську виписку з 2 різних банків і рахунок за комунальні послуги до серпня на моє ім’я, але Бітслер вигадує відмовки, щоб не підтверджувати це! Усі криптобукмекери, де я грав у ці документи, приймаються. Це duckdice, bcgame, megadice, luckyblock,wsmcasino та інше! Ніде у мене не було проблем із верифікацією, і просто Bitsler не приймає жодних документів! Будь ласка, вплинуйте на цього букмекера з поганою репутацією

file

Автоматичний переклад.
forzaroma82
1 місяць тому

привіт

Мабуть, з цим важко впоратися. Мені справді цікаво дізнатися, чому казино постійно відхиляє підтвердження адреси. Як вони пояснюють вам своє рішення? було б корисно дізнатися стільки.

Допоможіть мені зрозуміти суть відмови; Я вважаю, що це принесе користь і іншим.

Автоматичний переклад.
Radka
1 місяць тому

Спочатку це був рахунок за комунальні послуги на ім'я моєї матері (прізвище таке ж), а тепер рахунок за комунальні послуги на моє ім'я. Bitsler продовжує відхиляти будь-які документи, вони відповіли, що вони не перевіряють документи, їх перевіряє верифікатор Veriff, але, як я писав раніше, усі криптоказино прийняли мої документи надто швидко, де перевіряла Veriff.

Автоматичний переклад.
Radka
1 місяць тому

І на моє запитання, що саме не так з моїми документами, вони отримали 1 відповідь - "надіслати інший документ"

Автоматичний переклад.
forzaroma82
1 місяць тому

Ви повинні переконатися, що всі документи належного формату та належної якості.

Ви випадково це перевіряли?🤔

В іншому випадку я справді не розумію причини відмови від них.

Проте, якщо ви бажаєте, ви можете спробувати подати скаргу тут, і наша команда, безсумнівно, глибше вивчить цю ситуацію.

Скористайтеся цим посиланням , щоб зробити це, якщо вирішите.

І інформуйте нас про ситуацію, будь ласка.

Автоматичний переклад.
Romi
1 місяць тому

Так, звичайно, мої документи хорошої якості та на моє ім’я, а в іншому випадку всі інші криптоказино, такі як bcgame, luckyblock, wsm casino, megadice, wincity та інші, не приймуть мої документи

Автоматичний переклад.
Romi
1 місяць тому

і я можу надіслати вам ці документи, якщо потрібно показати, що з ними все гаразд

Автоматичний переклад.
Romi
1 місяць тому

і я був би радий написати скаргу за цим посиланням, але в списку немає Bitsler

Автоматичний переклад.
forzaroma82
1 місяць тому

Я розумію вашу точку зору. Якщо ви подали ті самі документи в інші казино, і вони їх прийняли, Bitsler також повинен це зробити. правильно?

Наразі я дійсно не можу припустити причину, з якої вони це роблять, і немає необхідності надсилати нам будь-які документи тут, на форумі. Я дійсно запропонував би зараз подати скаргу.

Немає проблеми з тим, що ви не змогли знайти це казино в списку, навіть якщо воно там повинно бути. Просто виберіть будь-яке казино та просто напишіть назву казино в тексті вашої скарги, щоб нашій команді було відомо, на яке саме ви подаєте скаргу.

Будь ласка, повідомте нам, як це відбувається, і якщо вам потрібна інша допомога, не соромтеся запитувати.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Звичайно, всі казино прийняли мої документи без винятку, тому що документи на моє ім’я та з гарною якістю. Вони були прийняті надто швидко протягом 24 годин, і bitsler просто не приймає їх. На моє запитання, що саме не так з моїми документами, вони відповіли, щоб надіслати інший документ. я думаю, що вони не знають, що їм потрібно.

Гаразд, я напишу скаргу сьогодні і напишу назву казино в описі.

Автоматичний переклад.
forzaroma82
1 місяць тому

Чи можу я просто попросити вас переконатися, що я добре розумію це питання? У вас запитують якісь додаткові документи чи ті самі документи знову?🤔

Це дещо інше, якщо ви не приймаєте документи, які ви вже надіслали в казино, і просите у вас додаткові, знаєте.🤷‍♀️

Будь ласка, проясніть ситуацію, щоб ми могли її краще зрозуміти. Чекатимемо на вашу відповідь.

Автоматичний переклад.
Romi
1 місяць тому

спочатку це був рахунок за комунальні послуги на ім'я моєї матері (прізвище таке), але тепер усі рахунки за комунальні послуги на моє ім'я! я відправив рахунки за комунальні послуги до липня та до серпня в кінці вересня, вони відхилили його протягом кількох хвилин після того, як я завантажив документ, і вони знову пишуть, щоб надіслати один із наступних документів:

Виписки з банківського рахунку (має містити ваше ім’я, адресу та банківську інформацію)

Витяги з брокера (має містити інформацію про брокера та логотип компанії, а також ваше повне ім’я та адресу)

Виписки з кредитної картки з авторитетних установ

Рахунки за комунальні послуги (такі як електрика, газ, вода, Інтернет, стаціонарний телефон, утилізація відходів тощо)

Іпотечні виписки

Декларації з податку на майно

я надіслав виписку з 2 різних банків і рахунок за комунальні послуги за 2 місяці на моє ім’я, і вони знову пишуть, щоб надіслати такі документи

Автоматичний переклад.
forzaroma82
1 місяць тому

Я розумію, що вам це, мабуть, дуже неприємно.

Отже, ви думали про те, щоб подати скаргу? Я впевнений, що наша команда докладе всіх зусиль, щоб допомогти вам у всьому цьому.

Повідомте нам, як ви вирішили.

Автоматичний переклад.
Romi
1 місяць тому

lloonпривіт, дякую. Я написав це протягом 48 годин. Потрібно завантажити знімки екрана мого облікового запису?

Автоматичний переклад.
forzaroma82
1 місяць тому

Просто перейдіть за цим посиланням , і ви отримаєте сповіщення про все, що вам потрібно зробити під час процесу.

Крім того, прочитайте цю статтю , щоб дізнатися більше про наш центр вирішення проблем і про те, як розглядаються скарги. Це напевно допоможе вам краще все зрозуміти.

Якщо у вас виникли запитання, будь ласка, зв’яжіться з нами в будь-який час.

Автоматичний переклад.
12 3

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого