Привіт. Я розумію вашу стурбованість цією проблемою, і мені шкода, що ви через це проходите. Це трапляється не так часто, і це може трохи засмучувати, але добре те, що казино дійсно повідомило вас про свої дії. Дозвольте мені спробувати зробити так, щоб вам тут було трохи краще, якщо можна. Якщо ви перевірите індекс безпеки казино, а також почитаєте відгуки користувачів, я б сказав, що це виглядає дуже багатообіцяюче. Просто натисніть/торкніться цього посилання , щоб зробити це, якщо хочете 😉.
Я також бачу, що ви подали скаргу, а Петронела пояснила, як зазвичай працюють казино. Можливо, у вас є якісь новини з казино? Будь ласка, публікуйте будь-які оновлення тут, а також тримайте нашу групу скарг у курсі. Ви можете зробити це легко тут .
Будемо чекати, поки ви розкажете нам, як це відбувається 🤞.
Hello there. I can understand your concern with this issue and I'm sorry you are going through this. It is not that often this happens, and it could be a bit frustrating, but the good thing is that casino has actually informed you about its actions. Let me try to make you feel a bit better here, if I may. If you check the safety index of the casino, and also read some user reviews, I would say it looks really promising. Just click/tap on this link to do so if you like to 😉.
I can also see that you've opened a complaint and Petronela has explained how the casinos usually work. Do you maybe have any news from the casino? Please post any update here and keep our complaint team updated as well. You can do so easily here.
Will be waiting for you to tell us how it goes 🤞.
Автоматичний переклад.