2 міс. тому
Тут ви можете обговорити Bitonbet Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Привіт,
Я вніс 150 євро на Biton.Bet через Skrill, і тепер єдиними доступними способами виведення є PerfectMoney і 37 криптовалют.
Я виграв 1200 євро після розгортання бонусу, і коли я намагаюся зняти цю суму, вони називають це так, ніби мені потрібно зняти за допомогою того самого методу, який використовувався для депозиту (Skrill), навіть якщо він недоступний.
Після кількох обговорень у чаті один із спеціалістів сказав мені внести мінімальну суму готівкою за допомогою PerfectMoney і повернути цю суму 1 раз. Я вніс 5 євро і поставив 5 євро.
Тепер, намагаючись зняти 1200 євро, вони посилалися на те, що я можу зняти за допомогою PerfectMoney лише ту саму суму, яку я вніс цим методом (5 євро).
Підсумовуючи, вони в основному пропонують 50 методів депозиту, але мають лише 38 методів виведення (37 є криптовалютами), і вони не дозволяють вам знімати гроші, якщо ви внесли депозит за допомогою одного методу, який недоступний для виведення.
Як я можу це вирішити? Я намагався зв’язатися з чатом кілька разів, я намагався обговорити електронною поштою, їхній відгук такий: «зачекайте, доки стане доступним ваш спосіб вилучення».
З повагою,
Copysome
Hello,
I deposited 150€ on Biton.Bet through Skrill, and now the only available withdrawal methods are PerfectMoney and 37 Cryptocurrencies.
I won 1200€ after rolling out the bonus and, once I try to withdraw this amount, they refer to it as if I need to withdraw using same method as the one used for deposit (Skrill), even if it's not available.
After few discussions on Live Chat, one assistance told me to deposit a minimum amount of cash using PerfectMoney and roll that amount 1 time. I deposited 5€ and bet 5€.
Now, when trying to withdraw the 1200€, they referred to as if I can only withdraw using PerfectMoney the same amount which I deposited with this method (5€).
To conclude, they basically offer 50 deposit methods, but only have 38 withdraw methods (37 are cryptos), and they do not allow you to withdraw money if you deposited through one method which is not available on withdraw.
How can I resolve this? I tried reaching out the chat multiple times, I tried discussing via email, their feedback is "wait until your withdraw method is available".
Kind regards,
Copysome
Що ж, зазвичай той самий спосіб оплати використовується для депозитів і зняття коштів в онлайн-казино, але у вашому випадку, якщо він недоступний, вони дійсно повинні запропонувати інший альтернативний варіант.
Чи можу я запитати, чи є щось написано в умовах щодо максимального виведення коштів під час використання PerfectMoney? Я не розумію, чому ви не можете зняти більше грошей, знаєте.🤷♀️
Наша команда вже працює над вашою скаргою , і потрібна додаткова інформація, тому будь ласка, оновіть її, коли це можливо. Сподіваюся, незабаром ми зможемо побачити певний рух.
Well, usually the same payment method is used for deposits and withdrawals in online casinos, but in your case, if it is not available, they really should offer some other alternative.
May I ask if there is anything written in the terms regarding the maximum withdrawal when using PerfectMoney? I do not get why you shouldn't be able to withdraw more money, you know.🤷♀️
Our team is already working on your complaint, and some additional information is needed, so please update it whenever possible. Hopefully we'll be able to see some movement soon.
Привіт Ромі,
В умовах і положеннях вони стверджують, що метод депозиту та зняття коштів має бути однаковим, пропорційно. Проблема полягає в тому, що вони пропонують 50 методів депозиту та 38 методів виведення коштів (з яких 37 крипто), то якщо ви вносите депозит за допомогою банківського переказу, кредитної картки, skrill, Multibanco тощо, ви не можете зняти гроші, оскільки вони недоступні .
З повагою
Hello Romi,
In terms and conditions, they state that the deposit and withdrawal method used should be the same, in proportion. The problem here is they offer 50 deposit methods and 38 withdrawal methods (out of which 37 cryptos), then if you deposit using bank transfer, credit card, skrill, Multibanco etc, you can't withdrawal any money, as these are not available.
Regards
Я розумію, дякую.
Завжди доцільно прочитати умови перед тим, як робити депозит в будь-якому онлайн-казино, щоб ви могли запобігти таким проблемам.
Я сподіваюся, що незабаром буде знайдено рішення, і ви зможете отримати свої гроші.
Будь ласка, тримайте нас в курсі будь-яких подій.
I do understand it, thank you.
It is always wise to read the terms before depositing at any online casino, so you can prevent any issues like this, though.
I hope that there will be a solution found soon and you'll be able to get to your money.
Please keep us informed about any developments.
Перед тим, як кошти можна буде зняти з рахунку, вимога щодо ставок має бути виконана повністю. Після відіграшу бонусні кошти, що залишилися, перераховуються на головний рахунок клієнта в момент розрахунку бонусу, але не більше початкової суми бонусу. Якщо після використання бонусу баланс бонусного рахунку менше мінімальної суми ставки, бонус вважається втраченим.
Це погано написано чи це означає, що якщо ви робите 100% бонус до 500 канадських доларів, ви можете отримати максимум 500 доларів, оскільки це початковий бонус? Це призведе до того, що бонус матиме обмеження виграшу бонусу x1, тоді як гуру заявляє, що він необмежений
Альтернативою може бути те, що він написаний погано, і передбачуване значення полягає в тому, що в момент конвертації бонусу конвертована сума не може перевищувати суму бонусу на той момент (поточну, а не початкову, яка є початковим балансом).
Є понад 10 сайтів казино, які використовують однакове готове UX-рішення, і в результаті всі мають однакові терміни, включаючи цей, тому мені довелося їх уникати, оскільки вони, здається, обмежені в 1 раз, але на гуру сказано інакше, тому я хотів ще раз перевірити.
The wagering requirement must be completed in full before funds can be withdrawn from the account. Once wagered, the remaining bonus funds are transferred to the customer's Main Account, at the moment of bonus settlement, but not exceeding the initial bonus amount. If, after the bonus has been redeemed, the bonus account balance is less than the minimum stake amount, the bonus is deemed to be lost.
Is this poorly written or does it mean that If you do a 100% up to C$500 bonus, you can only get $500 bonus max as thats the initial bonus? This wouild render the bonus to have a x1 bonus win cap while guru states its unlimited
The alternative would be that it is poorly written and the intended meaning is that at the point of bonus conversion, the amount converted cannot exceed the amount of bonus at the time (current rather than initial which is the beginning balance).
There are 10+ casino sites that use the exact same turnkey UX solution and as a result all have the same terms including this one so I've had to avoid them as they seem to be 1x caps but on guru it says otherwise so i wanted to double check.
Дякую, що згадали про це. Я зв’яжуся з нашою командою обробки даних, щоб вони могли перевірити інформацію про бонус і налаштувати його відповідно.
По можливості буду інформувати.
Thank you for bringing that up. I will contact our data team so they can check out the information on the bonus and set it up accordingly.
I will inform you whenever possible.
дякую, багато цих сайтів мають дуже хороші відгуки, і я не можу уявити, що це станеться, якщо бонуси обмежуються одноразовим викупом, тому інформація, яку ви маєте, ймовірно, правильна, це просто дуже погано написаний термін, можливо, мені також варто спробувати живий чат але іноді це марно, оскільки вони просто читають енциклопедію сайту і нічого не знають
thank you a bunch of these sites have very good reviews and i cant imagine thats happening if bonuses are being limited to 1x redemption so the information you guys have is probably right its just a very poorly written term, i should probably try live chat as well but sometimes thats useless as they are just reading from a site encyclopedia and dont actually know anything
Так, іноді казино змінюють умови бонусу, і це дійсно важко встигати. Ось чому ми дуже цінуємо кожного гравця, як ти, який надає таку інформацію.👌
Я вже передав це нашій групі даних, щоб перевірити це.😉
Yeah, sometimes casinos change terms of the bonus and it is really difficult to keep up. That is why we really appreciate every player like you coming forward with information like this.👌
I already passed it on to our data team to check that out.😉
afaik, терміни завжди були такими, це просто тлумачення, з яким я борюся, оскільки ВИДАЄТЬСЯ, що це не обмеження 1x, але термін точно так читається.
afaik the terms have always been like this its just the interpretation im struggling with since it SEEMS like it isn't 1x cap but the term definitely read that way.
привіт
Я щойно прочитав ваш попередній пост, включаючи термін, і не міг перестати сміятися...
Це нагадало мені кілька випадків, коли ми стикалися з настільки погано написаними умовами бонусів, що навіть представник казино не міг пояснити, як вони збиралися їх використовувати. Я пам’ятаю дні, коли це було досить типово для скарг конкретних гравців.
Повернемося до цього правила:
"Вимоги щодо ставок повинні бути виконані повністю, перш ніж кошти можна буде зняти з рахунку. Після здійснення ставок залишок бонусних коштів перераховується на Головний рахунок клієнта в момент розрахунку бонусу, але не перевищує початкову суму бонусу. Якщо, після того, як бонус було використано, баланс бонусного рахунку менше мінімальної суми ставки, бонус вважається втраченим».
Я б сказав, що це погано написано + погано перекладено (ймовірно, автоматично перекладено)
Якби мені довелося вгадати значення, я б сказав, що це означає, що сума бонусу, нижча за мінімальну ставку, буде конфіскована, щоб запобігти тому, щоб бонус залишався технічно активним після зняття коштів. Я б очікував, що це не має нічого спільного з шапками, незважаючи на попереднє речення...
Але, чесно кажучи, я з радістю дочекаюся, поки команда даних також висловить свою думку. 😀
Hi.
I just read your previous post, including the term, and I could not stop laughing...
It reminded me of several occasions we encountered such poorly written bonus terms that even a casino representative could not explain how they intended to use them. I remember days this was quite typical for specific players' complaints.
Back to this rule:
"The wagering requirement must be completed in full before funds can be withdrawn from the account. Once wagered, the remaining bonus funds are transferred to the customer's Main Account, at the moment of bonus settlement, but not exceeding the initial bonus amount. If, after the bonus has been redeemed, the bonus account balance is less than the minimum stake amount, the bonus is deemed to be lost."
I'd say this is poorly written + poorly translated (probably auto-translated)
If I had to guess the meaning, I'd say it means a bonus amount lower than a minimum bet would be confiscated to prevent the bonus from remaining technically active after the withdrawal has been made. I would expect it has nothing to do with caps, despite the previous sentence...
But, honestly, I will gladly wait for the Data Team to give us their opinion too. 😀
Раді надати трохи розваг!
Так, останній розділ кристально чистий, але перший - безлад. Я також думав, що це потенційно перекладено, враховуючи відсутність сенсу.
Перевіривши скарги на кілька казино, я помітив, що цей термін фактично дотримується. Можливо, не в усіх казино, які я бачив із цим терміном, але точно принаймні в megapari та 22bet.
https://casino.guru/megapari-casino-player-s-winnings-have-been-confiscated
https://casino.guru/22bet-casino-player-s-withdrawal-is-capped-with-no
цікаво, що бонусна сторінка все ще показує необмежений, тоді як у випадку megapari справа вирішується на користь казино через присутність і правильне застосування терміну 1x
Glad to provide some entertainment!
Aye the latter section is crystal clear but the former is a mess. I also thought it was potentially translated given the lack of sense it made.
Upon checking complaints for a few of the casinos I have noticed this term actually being enforced, might not be at all casinos that i have seen with this term but definitely megapari and 22bet atleast.
https://casino.guru/megapari-casino-player-s-winnings-have-been-confiscated
https://casino.guru/22bet-casino-player-s-withdrawal-is-capped-with-no
interestingly the bonus page still shows unlimited whilst in the megapari case the case is ruled in the favour of the casino due to the 1x term being present and correctly applied
Мені дуже подобається ваша пристрасть тут, якщо я можу це так назвати.👌🙂
Наша команда обробки даних перевірила умови бонусу та змінила їх відповідно до цієї інформації. Тепер це має бути правильно викладено на нашому сайті. Перевірте , будь ласка.
Дуже дякую за ваш внесок, і я з нетерпінням чекаю наступного разу.😉
I really like your passion here, if I can call it that.👌🙂
Our data team has checked the terms of the bonus and changed it according to this information. Now it should be correctly stated on our website. Check it out, please.
Thank you very much for your contribution, and I will look forward to the next time.😉
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.