ФорумКазиноBitDice Casino - загальне обговорення

BitDice Casino - загальне обговорення (Сторінка 5)

3 р. тому від ANAMARTIN
|
26486 переглядів 109 відповідей |
|
1...4 5 6
Radka
1 рік тому

Ранее я писал что. Нет скриншот , но я ошибался он оказался есть в телефоне

Заблокировали аккаунт после подачи заявки на вывод средств

И на эмеил не отвечает


tolikvecir
1 рік тому

Чи правильно я зрозумів, що ви не встигли вивести виграш і ваш рахунок зараз заблоковано?

Автоматичний переклад.
Daniel
1 рік тому

Именно в точку

Daniel
1 рік тому

Все так и есть

Змінено Radka 1 рік тому
Причина: порожній простір видалено
tolikvecir
1 рік тому

Можливо, ви пропустили інформацію про процес подання скарги, але це добре, я повторю це, тому що я думаю, що ви повинні подати її.

«Дізнайтеся більше про процес тут і дайте мені знати, що ви думаєте про це».

Тобто, якщо ви вважаєте, що вам потрібна наша допомога, надішліть скаргу тут і дочекайтеся подальших інструкцій, а також спробуйте ще раз пояснити всю ситуацію там.



Автоматичний переклад.
hugo23mfp
1 рік тому

Ви коли-небудь контактували! Мене щойно заблокували після того, як я зняв 2000…..Ігнорував мене кілька днів, а тепер закрив мій обліковий запис….

Автоматичний переклад.
tolikvecir
1 рік тому

Точно так само сталося зі мною…. Я зняв 2000 і після кількох днів без зв’язку я подав скаргу, і тепер мене заблоковано та я не можу отримати доступ до свого облікового запису… шокуюче -

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Ви коли-небудь контактували! Мене щойно заблокували після того, як я зняв 2000…..Ігнорував мене кілька днів, а тепер закрив мій обліковий запис….

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я завжди вважаю це дуже дивним, коли гравцям виплачують частину виграшу, а потім їх блокують з якоїсь причини. Ви або зробили щось погане, і вам взагалі не повинні платити, або ви не зробили нічого поганого, і тоді вам повинні заплатити все, що ви виграли. (якщо не було застосовано обмежень на виграш)

Автоматичний переклад.
Daniel
1 рік тому

Я не зробив нічого поганого… вони шахраї

Автоматичний переклад.
alexellenshipley
1 рік тому

Ми зможемо дізнатися більше з вашої скарги, я сподіваюся, ми з’ясуємо, що не так, і, можливо, допоможемо розібратися 🤞

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Вони не відповідають, то що я можу зробити? Вони роблять це з усіма гравцями з грудня… крадуть гроші, а потім дезактивують обліковий запис… Я хочу, щоб їх викрили, щоб більше ніхто не втрачав кошти

Автоматичний переклад.
alexellenshipley
1 рік тому

Привіт, мені дуже шкода, і я розумію ваше розчарування. Ви сказали, що це стосується багатьох гравців з грудня, а також ви згадали, що звикли грати в цьому казино протягом тривалого часу з перевіркою два роки тому. Якщо ви раніше не стикалися з проблемами в минулому, мені цікаво, що вони раптом діяли б несправедливо. Може бути багато причин, чому це відбувається, особливо в цей напружений різдвяний місяць, і зараз казино може зіткнутися з деякими незручностями (до речі , у казино хороша репутація та 18 розкритих випадків, як ви бачите самі). Я погоджуюся, що зараз у вас є причина злитися через те, що ви відрізали те, що зазвичай не повинно відбуватися, але, будь ласка, наразі терпіть. Ми даємо казино два тижні на процес перевірки та виведення коштів. Давайте подивимося, чи Крисітіна запросить казино до вашого спілкування, чи приймуть вони запрошення на вашу скаргу та прояснить ситуацію. Бажаю тобі удачі✨

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
zor75
1 рік тому

Привіт zor75,

Я відчуваю, що вам знадобиться допомога. У вас ще є активний баланс на нашому рахунку казино? Якщо відповідь ствердна, сміливо надсилайте скаргу , і ми спробуємо з’ясувати, що сталося.

Я думаю, ви не отримали жодних пояснень, чи не так?


Автоматичний переклад.
zor75
1 рік тому

Привіт,

Я думаю, я можу частково зрозуміти, що ви впадаєте в думку, що ми повинні якось діяти. На жаль, це неправильно, і ми не можемо. Але щоб підтримати гравців, ми переглядаємо казино та пропонуємо безкоштовні поради та попередження.

file

Ми робимо все можливе, щоб надати чесні відгуки про казино та безкоштовно розглядаємо скарги гравців, але ми не є офіційним органом чи юридичною компанією. Ми не можемо подати до суду на казино, не можемо їх закрити, не можемо повідомити про них – ви, гравці, можете, з іншого боку.

Крім того, ви ще не подали жодної скарги, тому ми не знаємо про будь-які проблеми, які у вас виникли. Що ви очікуєте від нас? Будь ласка, прочитайте про процес подання скарги прямо тут , щоб отримати певні знання, які допоможуть вам зрозуміти, як все працює, або, як альтернатива, зверніться до органу ліцензування. 🙏


Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт, я прийшов, щоб повідомити про свою проблему, сталося наступне: мені порекомендували казино з бездепозитним бонусом у 100 безкоштовних обертань, я говорю про BitDice Casino. Мені вдалося заповнити панель ставок (панель Wagger), щоб мати можливість вивести те, що я виграв, і все було добре, вони перерахували суму 100 безкоштовних обертань на мій гаманець казино, я зробив виведення на свій лимонний гаманець, 10 днів тому, і сьогодні, коли я хочу увійти в казино, СЮРПРИЗ, вони видалили мій обліковий запис. Я чекаю відповіді, чи це не казино SCAMMER, і якщо ні, я залишу вам свій досвід, щоб ви не витрачали час на 100 безкоштовних ударів (я був там 2 дні, щоб заповнити бар бар на 100%). Дякую, що надали мені місце на вашій сторінці, щоб розповісти про свій досвід роботи з цим казино.

Автоматичний переклад.
intimados
1 рік тому

Я припускаю, що ви не вклали трохи часу, щоб заздалегідь перевірити казино, відгуки чи досвід інших гравців, чи не так?

Тепер ви знаєте, що вам потрібно, тому, будь ласка, перевіряйте кожне казино, у якому ви б хотіли грати, тут або на іншому сайті огляду. Не грайте непідготовленими. Перевірте репутацію BitDice прямо тут. 🙁


Я б сказав, що в цьому випадку дуже добре, що казино закрило ваш рахунок, вам слід знайти більш пристойне казино для гри.

Автоматичний переклад.
zor75
1 рік тому

Привіт,

Гадаю, можна сказати, що ми також помітили проблеми:

https://casino.guru/bitdice-casino-review#tab=js-tab-reputation - перевірити репутацію.

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Наконец-то вы это заметили

tolikvecir
1 рік тому

Не соромтеся повідомляти нам про будь-які важливі підказки, які ви можете зустріти - про будь-яке казино.

Будь-яка допомога цінується!

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Я уже писал вам

Что это это худшее казино в мире




1...4 5 6
Перейти на сторінкуіз 6 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого