Привіт,
Я думаю, я можу частково зрозуміти, що ви впадаєте в думку, що ми повинні якось діяти. На жаль, це неправильно, і ми не можемо. Але щоб підтримати гравців, ми переглядаємо казино та пропонуємо безкоштовні поради та попередження.
Ми робимо все можливе, щоб надати чесні відгуки про казино та безкоштовно розглядаємо скарги гравців, але ми не є офіційним органом чи юридичною компанією. Ми не можемо подати до суду на казино, не можемо їх закрити, не можемо повідомити про них – ви, гравці, можете, з іншого боку.
Крім того, ви ще не подали жодної скарги, тому ми не знаємо про будь-які проблеми, які у вас виникли. Що ви очікуєте від нас? Будь ласка, прочитайте про процес подання скарги прямо тут , щоб отримати певні знання, які допоможуть вам зрозуміти, як все працює, або, як альтернатива, зверніться до органу ліцензування. 🙏
Hello,
I think I can partly understand that you fall into the idea that we should act somehow. Sadly, this is wrong, and we can't. But to support players we review casinos and offer free pieces of advice, and warnings.
We do our best to provide honest casino reviews, and we deal with players' complaints for free, but we are not an official authority or lawyer company. We can't sue casinos, we can't close them, we can't report them - you, the players can, on the other hand.
Furthermore, you have not submitted a single complaint yet, so we are not aware of any issue you experienced. What do you expect us to do? Kindly read about the complaint process right here, to gain some knowledge to help you understand how things work, or alternatively, turn to the licensing authority, please. 🙏
Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.