1 рік тому
Тут ви можете обговорити BitBet24 Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Наскільки я бачу, це свіже казино без робочого чату. Ну не найкраще поєднання.
Ви отримували пояснення раніше? Будь ласка, ваш обліковий запис повністю підтверджено?
As I can see, this is a fresh casino without working live chat. Well, not the best combination.
Have you received any explanations earlier? Has your account been fully verified, please?
Як ви це перевірили, у мене величезна проблема десятки селфі з ідентифікатором і відкритим чатом І знову відмова
How did you verify it, I have a huge problem dozens of selfies with an ID and open chat And again rejection
Как го верифицирахте аз имам огромен проблем десетки селфита с лична карта и отворен чат И пак отказ
Я надіслала всі необхідні документи і прийняли з першого разу. З зарплатою гірше.
I sent all the necessary documents and they accepted the first time. Worse with pay.
Як ти зробив селфі з ідентифікатором і відкритим чатом Чи не міг би ти допомогти мені десятки фотографій, і вони не перевіряють мене
How did you take the selfie with ID and open chat Could you help me dozens of photos And they don't verify me
Как направихте селфито с лична карта и отворен чат Бихте ли ми помогнали десетки снимки И не ме верифицират
Привіт, я вже 9 днів чекаю виписки. Усі перевірки облікового запису в порядку. Перша виписка була через три дні, а друга через 9 днів.
Hi, I have been waiting for my discharge for 9 days now. All account verifications are ok. The first discharge came in three days, but the second one took 9 days.
Hei, olen odottanut kotiutustani nyt 9 päivää. Kaikki tilin vahvistukset ovat ok. Ensimmäinen kotiutus tuli kolmessa päivässä mutta tässä toisessa mennyt nyt tosiaan 9 päivää.
Привіт.
Я б сказав, що важливо залишатися на зв’язку з казино. Це може бути лише затримка. Наприклад, ви впевнені, що відповідаєте ліміту зняття коштів? 🤔
Hi.
I'd say it's important to stay in touch with the casino. It can only be just a delay. Are you sure you meet the withdrawal limits, for instance? 🤔
Дякую тобі.
Що ж, я бачу, що незабаром скаргу буде перевірено або оновлено, і, сподіваюся, ця послуга допоможе вам отримати ваші виграші з казино.
Чи правильно я припускаю, що служба підтримки чи хтось із казино не надала вам жодного терміну?
Thank you.
Well, I see the complaint is to be checked or updated soon, and hopefully, this service will help you get your winnings out of the casino.
Am I assuming correctly no deadline was given to you by the support or whoever from the casino, please?
дякую за відповідь Кінцевий термін не вказано. Просто сказали, що це займе кілька днів / репатріація оформляється.
Thanks for the answer. No deadline has been stated. They just said that it will take a few days / the repatriation is being processed.
Kiitos vastauksesta. Ei ole määräaikaa sanottu. Sanottu vain että menee muutama päivä / kotiutus on käsiteltävänä.
Привіт.
Я прочитав вашу останню скаргу. Той факт, що казино перестало вам відповідати, мене турбує. 🤔
Hello.
I read your latest complaint update. The fact casino stopped responding to you concerns me. 🤔
Зараз я надсилаю повідомлення в казино майже щодня. Останній раз відповідали звідти 28.04. Що репатріація обробляється і може тривати ще кілька днів. Відтоді відповіді не було, і я не отримав відкликання.
I have now sent messages to the casino almost every day. Last answered from there on 28.4. That the repatriation is being processed and it may take a few more days. Since then, there has been no reply and I have not received my withdrawal.
Olen laittanut casinolle nyt viestejä lähes joka päivä. Viimeksi sieltä vastattu 28.4. Että kotiutus on käsiteltävänä ja siinä voi mennä muutama päivä vielä. Sen jälkeen sieltä ei ole vastattu enkä ole nostoani saanut.
Я б сказав, що всі казино повинні більше піклуватися про гравців у подібних ситуаціях. З моєї точки зору, найкраще запобігти таким позбавленням. Сподіваюся, платіж просто затримали.
I'd say all casinos in general should care more about players in similar situations. From my point of view, it is best to prevent such deprivation. Hopefully, the payment is just delayed.
Привіт
Я зробив депозит 100 євро
На моєму основному рахунку 0 євро
і на бонусний рахунок 178 ЄВРО
Чому я не можу зробити ставку зі свого бонусного рахунку?
торгувати бонусом 7 днів, у мене майже час, а служба підтримки не відповідає на повідомлення
Hello
I made a deposit of 100EURO
I have 0 EUR on my main account
and on the bonus account 178 EURO
Why can't I place a bet from my bonus account?
to trade the bonus is 7 days, it's almost time for me and the support does not reply to messages
Можливо, бонус, який ви отримали, обмежує ваші ігрові можливості. Як правило, багато ігор обмежені, якщо у вас є активний бонус. Перегляньте умови бонусу, щоб дізнатися більше.
Я повинен сказати, що казино має відповісти на ваш запит і надати вказівки. Я лише висловлюю свої припущення, коли казино має бути більш конкретним, якщо його запитають!
Maybe the bonus you got limits your gaming options. It's quite usual many games are restricted once you have an active bonus. Check the bonus terms to find out more.
I must say the casino should respond to your inquiry and provide guidance. I'm only presenting my guess when the casino should be more specific once asked!
Я досі не отримав відкликання. Минуло майже три тижні. І казино не відповідає на мої електронні листи.
I still haven't received my withdrawal. Almost three weeks passed. And the casino doesn't respond to my emails.
En ole vieläkään saanut nostoani. Melkein kolme viikkoa mennyt. Eikä casino vastaa sähköposteihini.
Це зовсім не добре виглядає! Але ви зробили перший крок, скарга активна, і, згідно з таймером, вона буде розвиватися далі менш ніж за 3 дні. Я б сказав, що у казино попросять пояснити, тому будемо сподіватися, що це спрацює. 🤞🤞🤞
That doesn't look good at all! But you made the first step, the complaint is active, and according to the timer, it's going to develop further in less than 3 days. I would say the casino will be asked for an explanation, so let's hope it will work. 🤞🤞🤞
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.