1 рік тому
Тут ви можете обговорити Binobi Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
не вкладайте свої дорогоцінні гроші на цей лайновий сайт! Я поклав кошти і не можу грати, немає підтримки ні в чаті, ні по електронній пошті! тримайтеся подалі від цього сайту
do not deposit your precious money on this shit site! I put funds and I can't play, there's no support either in chat or via email! stay away from this site
não depositem seu precioso dinheiro nesse site bosta! coloquei fundos e não consigo jogar, não tem suporte nem no chat e nem via email! passem longe desse site
Привіт, у чому, здається, проблема з цим казино? Гроші не надійшли на ваш рахунок гравця або у вас виникли інші проблеми?
Hi, what seems to be the problem with this casino ? The money has not been credited to your player account or you have some other issue ?
Я вносив в крипто, але ігри працюють тільки в демо режимі, в реальному режимі гра просто не запускається! Я активував акцію 300 FS і програв через час! тому через помилку сайту я втратив свої гроші та безкоштовні обертання!
I deposited in crypto, but the games only run in demo mode, in real mode, the game simply does not run! I activated the 300 FS promotion and ended up losing because of the passing of time! so by site error lost my money and lost my free spins!
depositei em crypto, porém só roda os jogos no modo demonstração, no modo real, simplesmente o jogo não roda! ativei promoção de 300 FS e acabei perdendo por passar do tempo! então pelo erro do site perdir meu dinheiro e perdi minhas rodadas grátis!
Чи є шанс, що ці ігри були обмежені для вас, тому що ви взяли бонус? На жаль, це нормально, що бонус не дозволяє гравцям грати в багато ігор, доступних без бонусу. Незалежно від того, що в такій ситуації за вас повинні взяти службу підтримки або оператор чату!
Не можу сказати, що у мене це вийшло:
Ну, чесно кажучи, не знаю, що з цим робити. Ви можете подати іншу скаргу, ви готові?
Any chance those games were restricted to you because you took the bonus? Sadly, it is normal that a bonus prevents players from playing many games available without a bonus. No matter what in such a situation, customer support or a chat operator should take of you!
I can't say it worked out for me:
Well, not sure what to do with that, to be honest. You may try another complaint, are you in?
на цьому сайті нічого робити, просто йди геть, через 7 днів електронною поштою вони надіслали мені відповідь, просячи грати в домашні ігри, а у них є лише DICE, тобто 300 FS, які вони пропонують, марні, оскільки гра солодке бонанза або будь-яка інша гра не працює!
there is nothing to do on this site, just go away, after 7 days by email they sent me a response, asking to play in house games, and they only have DICE, that is, the 300 FS they offer is useless since the game is sweet bonanza or any other game does not work!
não têm oque fazer nesse site, só passar longe, depois de 7 dias pelo email me enviaram uma resposta, pedindo para jogar em jogos da casa, sendo que só têm DICE, ou seja os 300 FS que oferecem é inutil já que o jogo sweet bonanza ou qualquer outro jogo não funciona!
Ну, це неприємно. Отримання електронного листа через 7 днів, ймовірно, переконає гравця піти в інше казино раніше.
Крім того, у цьому випадку, мабуть, найкраще не брати бонуси та завжди уважно читати Умови використання або дивитися, які ігри виключені.
Якщо ви вирішите подати скаргу, повідомте нам.
Well, that's unpleasant. Getting an email after 7 days will probably convince the player to go to another casino sooner.
Also, in this case, it's probably best not to take the bonuses and always read the Terms and Conditions properly, or see which games are excluded.
If you decide to open a complaint, let us know.
Сам бонус був для гри Sweet Bonanza, і вона не відкривалася! просто піти і все
The bonus itself was for the Sweet Bonanza game and it wasn't opening! just walk away and that's it
o próprio bonus era pro jogo sweet bonanza e não estava abrindo! só passar longe mesmo e pronto
привіт!
Пропозиції електронною поштою можуть бути досить складними, однак після надсилання пропозицій усі пов’язані ігри мають працювати, незважаючи ні на що. 🤔
Незважаючи на це, цікаво, чи можете ви про них сказати щось позитивне 😀
Hey!
Email offers might be quite tricky, still, once the offers are sent all associated games must be working no matter what. 🤔
Despite that, is there anything positive you could say about them, I wonder 😀
Не можна сказати щось позитивне, якщо перший досвід був жахливим! ігри не працюють, просто хочу внести депозит на цьому сайті, лол!
It is not possible to say something positive if the first experience was horrible! the games don't work, just dying to deposit on this site lol!
não é possível dizer algo positivo se a primeira experiência foi horrível! os jogos não funcionam, só louco para depositar nesse site rs!
Вважаючи Binobi нещодавно створеним казино, чи можете ви щось сказати про його підтримку чи якості оператора чату? 🙂
Я просто шукаю інформацію всюди, де можу...
Finding the Binobi to be a freshly established casino, is there anything you could say about its support or chat operator qualities, at least? 🙂
I'm just seeking information anywhere I can...
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.