1 рік тому
Тут ви можете обговорити Bingorella Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Протягом кількох днів ви намагаєтеся говорити лише про те, що ми посилимося, але все ще нічого. Спробуйте зв’язатися. Ваш персонал грубий. У мене є записані дзвінки, щоб підтвердити це
Been trying for days all you keep saying is we will escalate but still nothing try reaching out your staff are rude I have the calls recorded to prove it
Спробуйте зателефонувати ще раз, хлопець був таким грубим, а потім він знову поклав мені трубку. Бідне казино, рекомендую триматися подалі, не бути грубим, але ніхто не розмовляє англійською, коли ви дзвоните, так важко щось вирішити, я розумію, що мої гроші пішли, тому я опублікую це щоб допомогти людям триматися подалі і не стати жертвою шахраїв, як мене
Try calling again the guy was so rude then he hung up on me again poor casino recommend staying away from it not being rude but nobody speaks English when you call so really hard to solve anything I understand my money gone now so I’ll post this to help people stay away not get scammed like I did
Привіт, Джеймс89річард, мені шкода за ваші неприємності, і я чув, що казино так до вас ставиться. Дякуємо, що поділилися своїм досвідом і повідомили іншим. Я бачу, що ви вже подали скаргу , що чудово. Сподіваюся, Христина зможе тобі допомогти.
Мені просто цікаво, якою мовою вони з вами врешті розмовляли? Або ви маєте на увазі, що їхня англійська була такою поганою? Дякую
Hello James89richard, I am sorry for your troubles and to hear that casino treats you this way. Thank you for sharing your experience and to inform others about. I can see you have already submitted the complaint what is great. I hope Kristina can help you.
I am just curious, what language did they talk to you in the end? Or do you mean their English was so bad? Thank you
Там англійська була настільки поганою, що лінія постійно обривалася, і вони кричали на мене в трубку, кажучи, що це було посилено, але посилено вже більше тижня
There English was so bad the line kept breaking up and they were shouting down the phone at me say it been escalated but been escalated for over a week now
Ой, супер! Можна привітати, все добре?🎉Чи можете ви зв’язатися з Крістіною, будь ласка, щоб вона успішно закрила вашу скаргу? Дякую
Ohh, great! Can I congratulate, all is well?🎉Can you contact Kristina please, that she can successfully close your complaint? Thank you
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.