ФорумКазиноBingo Bonga Casino - загальне обговорення

Bingo Bonga Casino - загальне обговорення

1 рік тому від Hamza19
|
5764 переглядів 26 відповідей |
|
1 2
Додати публікацію
1 рік тому
Тут ви можете обговорити Bingo Bonga Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
1 рік тому

Я багато років граю в онлайн-казино, завжди дурниця з перевіркою чи виплатами, і друг розповів мені про bingobango, тож вирішив спробувати, і так, я справді виграв велику суму, і я подумав, що знову дурниця з усім, але без перевірки протягом день і виплати, як у полісі, було описано. І служба обслуговування клієнтів дуже швидко надає вам допомогу, я дійсно ставлю цьому казино велику десятку.

Автоматичний переклад.
Hamza19
1 рік тому

Привіт Hamza19, вітаю 🎉 і я радий, що тобі було весело в цьому казино. Чи можете ви поділитися з нами гарними виграшами?🙂 Незважаючи на те, що ви гарно описали це тут, ефективніше буде створити відгук користувача тут, де йому місце. Ви могли б це зробити, будь ласка? Це буде набагато вигідніше для інших гравців. Дякую

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Казино BingoBonga, будь ласка, не грайте там. Поки ви програєте, все гаразд, але остерігайтеся виграшу та запиту на виплату. Я подав усі документи, а потім не вдалося зробити селфі, іноді не було видно руки, не можна було прочитати посвідчення особи тощо, все фігня, просто щоб не платити. За ці роки я побував у багатьох казино, але це найгірше з усіх з точки зору виплат...

Автоматичний переклад.
huebbie69
1 рік тому

Привіт huebbie69, так, перевірка вашого облікового запису іноді може зайняти багато часу, але ми рекомендуємо вам якомога більше співпрацювати з казино. Відправка документів відповідно до вимог казино дійсно необхідна, і немає причин відразу думати, що казино не хоче виплачувати ваш виграш, хоча з самого початку це може здатися протилежним.

Будь ласка, скільки днів минуло з моменту початку процесу підтвердження? У вас є якісь конкретні проблеми з наданням документів або фотографії? Для вашої інформації, ми надаємо казино 14 повних днів для завершення верифікації та для зняття коштів загалом. На жаль, не всі перевірки проходять так гладко, як ми хочемо, але я сподіваюся, що зрештою у вас це вийде. Будь ласка, тримайте нас в курсі. Дякую

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1 рік тому


Привіт усім,


Сумніваюся, що отримаю свої гроші.

Депозит пройшов без проблем, виплати просто скасовані.

Я сиджу перед тією ж проблемою, що й huebbi69.

З 24.11.22 я не можу дістатися далі.


Спочатку він проходить через хорошу функцію від hooqu, де перевіряються всі відповідні дані (розпізнавання відео, ідентифікаційна картка та підтвердження адреси).

потім ми продовжуємо з виданнями

Бінго Бонга

-Зображення з посвідченням особи та написом «Hello Bingo Bonga Casino with date».


-ID

- Підтвердження адреси

- На квитанції має бути виписка з точного часу та імені.


Для мене це все переслідування, але оскільки я виграв 2000 євро, а не 200 євро, я не можу просто відпустити це.

Я багато граю і мені подобається грати, якщо платіжні операції просто відбуваються, я б грав з ними знову.

з повагою




Автоматичний переклад.
1 рік тому

@Magda: Це було чисте переслідування. Під час перевірки вам буде запропоновано надіслати свої дані через службу Hooyu. Я це зробив і отримав підтвердження своєї автентичності звідти. Але цього було недостатньо для казино (навіщо взагалі використовувати Hooyu???). Я завантажив понад 10 селфі з посвідченням особи та запискою, і ЖОДНЕ не відповідало вимогам казино. Я зробив знімок на відстані 20 см від камери, ні, він був надто розмитим!!!!. Це мафіозні структури з єдиною метою невиплати прибутку. Також звернувся до менеджера без відповіді!!! Для мене це було 400 євро. Тоді я програв гроші, і сьогодні закрив свій рахунок. Я ніколи такого не переживав, це найгірше.


@Brown: Я співчуваю тобі і знаю, через що ти проходиш. Проте з 2K також варто вжити судових заходів проти цього казино. Робіть скріншоти всього!!!! Я бажаю тобі більше успіху, ніж я...

Автоматичний переклад.
Brown
1 рік тому

Цікаво те, що ви обидва тут описали. Я бачу дуже негативні коментарі переважно від німецьких гравців у нашому розділі відгуків користувачів. Казино навіть відреагувало на найстарішу, але потім, здається, здалося.

Сподіваюся, ви отримаєте свій виграш, просто маю відчуття, що це може зайняти більше часу, ніж зазвичай.

Автоматичний переклад.
Brown
1 рік тому

Привіт Браун,


Чи можу я знати, який документ вам було найважче надати? Я також помітив, що німецькі гравці загалом набагато більше засмучені KYC навіть в інших казино. Наскільки я можу судити, найбільшою проблемою є підтвердження депозиту/транзакції. Деякі гравці повинні особисто йти в банк, щоб отримати його.


Тож тепер мені цікаво, що здається найгіршим для вас.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Лише останні два дні були проблеми через виплату, яку щоразу скасовували, хоча все було перевірено. Це казино тільки для ваших грошей!!

Автоматичний переклад.
skalinger510
1 рік тому

Привіт,

Я б сказав, що важливо згадати, чому ваші зняття продовжують відмовлятися. Ви знаєте причину, будь ласка? Ви запитували в казино, що не так?

Чи можете ви вибрати інший спосіб оплати? Це може вирішити проблему. 🤔

Поділіться будь-якою отриманою відповіддю.



Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Просили кожен раз підтвердити депозит (документ), з датою, часом, з якого банку і так далі. Надіслав їм скріншоти депозиту, і вони нічим не були задоволені!

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Це факт, я більше там грати не буду. Я програв виграш із чистої люті. Вони повинні забронювати виплати так само швидко, як вони збирають депозити!!

Автоматичний переклад.
skalinger510
1 рік тому

Прикро це чути. 🙁

Просто депозити не перевіряються казино, гравець просто охоче вкладає гроші. Однак виведення грошей – це зовсім інша історія, казино має бути на 100% впевнене, що виграш дістанеться тій людині.


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт усім,


Я граю на bingobonga.com з листопада 2022 року


Спочатку також були проблеми з перевіркою.

Але за допомогою VIP-менеджера все вийшло.


І я зміг виплатити 12 разів успішно.


Потім я зробив помилку і видалив завантажені документи у своєму профілі.

Тепер настав час повторної перевірки. 🫣


Давайте подивимося, як це працює.

Тоді я дам вам відгук.


Після того, як ви пройшли перевірку, виплати працюють неймовірно добре.

Зазвичай мені виплачували протягом дня через Skrill.





Автоматичний переклад.
TinoTTT
1 рік тому

Привіт,

Дякую за цей відгук, завжди приємно бачити, що гравці почуваються щасливими. 🙂 Сподіваємось, повторна перевірка пройде гладко та швидко! 🤞

Завийте, коли закінчите 🙂.


Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Я маю надати підтвердження платежу, тоді він знову запрацює. 😎


Я дам відгук про те, як це працює.

Автоматичний переклад.
TinoTTT
1 рік тому

Звучить цілком розумно для мене 😉. Буду чекати ще новини!

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Це спрацювало 😃


Моє підтвердження було прийнято, і сьогодні я знову міг сподіватися на гідну виплату.


Треба сказати, що я граю в онлайн-казино вже 20 років.


Але рідко можна знайти казино з такою якістю обслуговування, яке пропонує Bingobonga.


Не можу зрозуміти негативні відгуки.

Хлопці, наберіться терпіння та висловіть свої занепокоєння, і все буде добре. ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Автоматичний переклад.
TinoTTT
1 рік тому

Чудово!

Отже, скільки часу це зайняло? 🙂

Я погоджуюся, що терпіння – це найкращий підхід, співпраця також економить час. Якби тільки це не так рідко бачили. 😀

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого