2 р. тому
Тут ви можете обговорити Bingo Bonga Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Я багато років граю в онлайн-казино, завжди дурниця з перевіркою чи виплатами, і друг розповів мені про bingobango, тож вирішив спробувати, і так, я справді виграв велику суму, і я подумав, що знову дурниця з усім, але без перевірки протягом день і виплати, як у полісі, було описано. І служба обслуговування клієнтів дуже швидко надає вам допомогу, я дійсно ставлю цьому казино велику десятку.
I've been playing online casino for years always bullshit with verification or payouts and a friend told me about bingobango so thought I'd try it and yes I really won a large amount and I thought okay again bullshit with everything but no verification within a day and payouts like in the policy has been described. And the customer service you are helped really quickly, I really give this casino a big 10.
Привіт Hamza19, вітаю 🎉 і я радий, що тобі було весело в цьому казино. Чи можете ви поділитися з нами гарними виграшами?🙂 Незважаючи на те, що ви гарно описали це тут, ефективніше буде створити відгук користувача тут, де йому місце. Ви могли б це зробити, будь ласка? Це буде набагато вигідніше для інших гравців. Дякую
Hello Hamza19, congratulations 🎉 and I am happy you had fun in this casino. Can you share some nice winnings with us?🙂 Even though you described it nicely here, it will be more effective to create the user review here where it belongs. Could you do that please? It will be much more beneficial for other players. Thank you
Казино BingoBonga, будь ласка, не грайте там. Поки ви програєте, все гаразд, але остерігайтеся виграшу та запиту на виплату. Я подав усі документи, а потім не вдалося зробити селфі, іноді не було видно руки, не можна було прочитати посвідчення особи тощо, все фігня, просто щоб не платити. За ці роки я побував у багатьох казино, але це найгірше з усіх з точки зору виплат...
BingoBonga Casino please do not play there. As long as you're losing, everything's ok, but beware of winning and requesting a payout. I submitted all the documents and it then failed with a selfie, sometimes the hand couldn't be seen, then the ID couldn't be read, etc., all bullshit, just to avoid having to pay out. I have experienced many casinos over the years, but this is the worst of all in terms of payouts...
BingoBonga-Casino, bitte spielt dort nicht. So lange ihr verliert, alles oki, aber wehe man gewinnt und beantragt eine Auszahlung. Ich habe alle Unterlagen eingereicht und an einem Selfie ist es dann gescheitert, mal war die Hand nicht zu sehen, dann die ID nicht zu lesen usw., alles Bullshit, nur um nicht auszahlen zu müssen. Ich habe in all den Jahren viele Casinos erlebt, aber das ist im Punkt Auszahlung das aller aller schlechteste...
Привіт huebbie69, так, перевірка вашого облікового запису іноді може зайняти багато часу, але ми рекомендуємо вам якомога більше співпрацювати з казино. Відправка документів відповідно до вимог казино дійсно необхідна, і немає причин відразу думати, що казино не хоче виплачувати ваш виграш, хоча з самого початку це може здатися протилежним.
Будь ласка, скільки днів минуло з моменту початку процесу підтвердження? У вас є якісь конкретні проблеми з наданням документів або фотографії? Для вашої інформації, ми надаємо казино 14 повних днів для завершення верифікації та для зняття коштів загалом. На жаль, не всі перевірки проходять так гладко, як ми хочемо, але я сподіваюся, що зрештою у вас це вийде. Будь ласка, тримайте нас в курсі. Дякую
Hello huebbie69, yes, verification of your account can sometimes take a long time, but we recommend that you cooperate with casino as much as possible. Sending documents according to the casino's requirements is really necessary and there is no reason to immediately think that the casino doesn't want to pay out your winnings, although it may seem opposite from the beginning.
How many days has it take since you started with the verification process, please? Do you have any specific problem with providing your documentation or a photo? For your information, we allow casinos 14 full days to complete the verification and for the withdrawal in general. Unfortunately, not all verifications are smooth as we wish to be, but I hope you will succeed in the end. Please keep us informed. Thank you
Привіт усім,
Сумніваюся, що отримаю свої гроші.
Депозит пройшов без проблем, виплати просто скасовані.
Я сиджу перед тією ж проблемою, що й huebbi69.
З 24.11.22 я не можу дістатися далі.
Спочатку він проходить через хорошу функцію від hooqu, де перевіряються всі відповідні дані (розпізнавання відео, ідентифікаційна картка та підтвердження адреси).
потім ми продовжуємо з виданнями
Бінго Бонга
-Зображення з посвідченням особи та написом «Hello Bingo Bonga Casino with date».
-ID
- Підтвердження адреси
- На квитанції має бути виписка з точного часу та імені.
Для мене це все переслідування, але оскільки я виграв 2000 євро, а не 200 євро, я не можу просто відпустити це.
Я багато граю і мені подобається грати, якщо платіжні операції просто відбуваються, я б грав з ними знову.
з повагою
Hello, everyone,
I doubt I will receive my money.
Deposit went smoothly, payouts are simply canceled.
I'm sitting in front of the same problem as huebbi69.
Since 11/24/22 I can't get any further.
It first runs through a good function from hooqu, where all relevant data is checked (video recognition, ID card and confirmation of the address).
then we continue with the editions of
Bingo Bonga
-Picture with ID card and a label "Hello Bingo Bonga Casino with date".
-ID
- Address proof
-Account statement with the exact time and name must be on the receipt.
For me it's all harassment, but since I won €2000 and not €200 I can't just let it go.
I play a lot and I like to play, if the payment transactions just take place, I would play with them again.
regards
Hallo zusammen,
ich bezweifle, dass ich mein Geld erhalten werde.
Einzahlung lief reibungslos, Auszahlung werden einfach storniert.
Ich sitze vor dem selben Problem wie huebbi69.
Seit dem 24.11.22 komme ich nicht weiter.
Es läuft zuerst über eine gute Funktion von hooqu, dort werden alle relevanten Daten überprüft (Videoerkennung, Personalausweis und eine Bestätigung der Adresse).
danach geht es weiter mit den Auflagen von
Bingo Bonga
-Bild mit Personalausweis und einem zetteln „hallo Bingo Bonga Casino mit Datum".
-Ausweis
-Adresse Nachweis
-Kontoauszug mit der genauen Zeit und Name muss auf dem Beleg stehen.
Für mich ist das alles Schikane, da ich aber 2000€ gewonnen habe und nicht 200€ kann ich das nicht einfach gut sein lassen.
Ich spiele viel und gerne, wenn der Zahlungsverkehr einfach stattfindet, würde ich ja wieder bei denen spielen.
grüsse
@Magda: Це було чисте переслідування. Під час перевірки вам буде запропоновано надіслати свої дані через службу Hooyu. Я це зробив і отримав підтвердження своєї автентичності звідти. Але цього було недостатньо для казино (навіщо взагалі використовувати Hooyu???). Я завантажив понад 10 селфі з посвідченням особи та запискою, і ЖОДНЕ не відповідало вимогам казино. Я зробив знімок на відстані 20 см від камери, ні, він був надто розмитим!!!!. Це мафіозні структури з єдиною метою невиплати прибутку. Також звернувся до менеджера без відповіді!!! Для мене це було 400 євро. Тоді я програв гроші, і сьогодні закрив свій рахунок. Я ніколи такого не переживав, це найгірше.
@Brown: Я співчуваю тобі і знаю, через що ти проходиш. Проте з 2K також варто вжити судових заходів проти цього казино. Робіть скріншоти всього!!!! Я бажаю тобі більше успіху, ніж я...
@Magda: It was pure harassment. In the verification, you will be asked to submit your data via the Hooyu service. I did that and got confirmation of my authenticity from there. But that wasn't enough for the casino (why use Hooyu at all???). I uploaded more than 10 selfies with ID and the note and NONE met the casino's requirements. I took a picture 20cm away from the cam, no, it was too blurry!!!!. These are mafia structures with the sole aim of not paying out the profit. Also contacted the manager with no response!!! For me it was 400 euros. I then gambled away the money and had my account closed today. I've never experienced it like this, it's the worst.
@Brown: I feel for you and know what you're going through. With 2K, however, it is also worth taking legal action against this casino. Take screenshots of everything!!!! I wish you more success than I had...
@Magda: Es war die reinste Schikane. In der Verifikation wird man angehalten, seine Daten über den Service der Fa. Hooyu einzureichen. Das habe ich getan und habe von dort die Bestätigung für meine Echtheit bekommen. Das reichte aber dem Casino nicht (warum dann überhaupt Hooyu nutzen???).Ich habe mehr als 10 Selfies mit ID und dem Zettel hochgeladen und KEINES entsprach den Anforderungen des Casinos. Ich habe 20cm von der Cam entfernt eine Aufnahme gemacht, nein war zu unscharf!!!!. Das sind mafiöse Strukturen mit dem einzigen Ziel, den Gewinn nicht auszuzahlen. Habe auch den Manager kontaktiert, ohne Antwort!!! Bei mir waren es 400 Euro. Ich habe die Kohle dann verzockt und mein Konto heute schließen lassen. Habe das niemals so erlebt, das ist das allerletzte.
@Brown: Ich fühle mit dir und weiß, was du durchmachst. Bei 2K lohnt es sich allerdings auch gerichtlich gegen dieses Casino vorzugehen. Mache Screenshots von allem!!!! Ich wünsche dir mehr Erfolg als ich ihn hatte...
Цікаво те, що ви обидва тут описали. Я бачу дуже негативні коментарі переважно від німецьких гравців у нашому розділі відгуків користувачів. Казино навіть відреагувало на найстарішу, але потім, здається, здалося.
Сподіваюся, ви отримаєте свій виграш, просто маю відчуття, що це може зайняти більше часу, ніж зазвичай.
It's interesting what you both described here. I see very negative comments mostly from German players in our user reviews section. The casino even reacted to the oldest one, but then it seems they gave up.
I hope you'll get your winnings, I just have a feeling that it may take a longer time than usual.
Привіт Браун,
Чи можу я знати, який документ вам було найважче надати? Я також помітив, що німецькі гравці загалом набагато більше засмучені KYC навіть в інших казино. Наскільки я можу судити, найбільшою проблемою є підтвердження депозиту/транзакції. Деякі гравці повинні особисто йти в банк, щоб отримати його.
Тож тепер мені цікаво, що здається найгіршим для вас.
Hello Brown,
may I know what document you found the hardest to provide? I also noticed that German players are in general much more upset by the KYC even in other casinos. As far as I can tell the biggest problem seems to be the proof of deposit/transaction. Some players have to go to the bank personally to get it.
So now I'm wondering what seems to be the worst for you.
Лише останні два дні були проблеми через виплату, яку щоразу скасовували, хоча все було перевірено. Це казино тільки для ваших грошей!!
Only had problems for the last two days because of the payout, which was canceled every time, even though everything was verified. This casino is only out for your money!!
Hatte die letzten zwei Tage auch nur Probleme wegen der Auszahlung,die würde jedes Mal storniert,obwohl alles verifiziert war.Dieses Casino ist nur auf euer Geld aus!!
Привіт,
Я б сказав, що важливо згадати, чому ваші зняття продовжують відмовлятися. Ви знаєте причину, будь ласка? Ви запитували в казино, що не так?
Чи можете ви вибрати інший спосіб оплати? Це може вирішити проблему. 🤔
Поділіться будь-якою отриманою відповіддю.
Hello,
I'd say that it is important to mention why your withdrawals keep rejecting. Do you know the reason, please? Did you ask the casino what's wrong?
Can you opt for a different payment option? It may solve the issue. 🤔
Kindly share any reply you got.
Просили кожен раз підтвердити депозит (документ), з датою, часом, з якого банку і так далі. Надіслав їм скріншоти депозиту, і вони нічим не були задоволені!
Was asked every time to prove the deposit (document), with date time from which bank and so on. Had sent them screenshots of the deposit and they were not happy with anything!
Wurde jedesmal aufgefordert,die Einzahlung zu beweisen (belegen),mit Datum Uhrzeit von welcher Bank und so weiter.hatte ihnen von der Einzahlung Screenshots geschickt und mit nix waren sie zu Frieden!!
Це факт, я більше там грати не буду. Я програв виграш із чистої люті. Вони повинні забронювати виплати так само швидко, як вони збирають депозити!!
It's a fact, I won't play there anymore. I gambled away the winnings out of sheer rage. They should book the payouts just as quickly as they collect the deposits!!
Fackt ist,ich werde dort nicht mehr spielen.habe vor lauter Wut den Gewinn verspielt.Die sollten Mal die Auszahlungen genauso schnell verbuchen ,wie sie auch die Einzahlungen kassieren!!
Прикро це чути. 🙁
Просто депозити не перевіряються казино, гравець просто охоче вкладає гроші. Однак виведення грошей – це зовсім інша історія, казино має бути на 100% впевнене, що виграш дістанеться тій людині.
Sorry to hear that. 🙁
It's just that deposits are not checked by the casino, the player simply willingly deposits the money. The withdrawal, however, is a completely different story, the casino must be 100% sure that the winning will go to the proper person.
Привіт усім,
Я граю на bingobonga.com з листопада 2022 року
Спочатку також були проблеми з перевіркою.
Але за допомогою VIP-менеджера все вийшло.
І я зміг виплатити 12 разів успішно.
Потім я зробив помилку і видалив завантажені документи у своєму профілі.
Тепер настав час повторної перевірки. 🫣
Давайте подивимося, як це працює.
Тоді я дам вам відгук.
Після того, як ви пройшли перевірку, виплати працюють неймовірно добре.
Зазвичай мені виплачували протягом дня через Skrill.
Hello, everyone,
I've been playing on bingobonga.com since November 2022
Had trouble with verification at first too.
But with the help of the VIP manager it worked out.
And I was able to pay out 12x successfully.
Then I made a mistake and deleted the uploaded documents in my profile.
Now it's time to re-verify. 🫣
Let's see how it works.
I'll give you feedback then.
Once you've gone through the verification, the payouts work incredibly well.
I was usually paid out within a day via Skrill.
Hallo zusammen,
ich spiele seit November 2022 auf bingobonga.com
Hatte anfänglich auch Schwierigkeiten mit der Verifizierung.
Aber mit der Hilfe des VIP Managers hat es dann geklappt.
Und ich konnte schon 12x erfolgreich auszahlen.
Dann habe ich ein Fehler gemacht und die hochgeladen Dokumente in meinem Profil gelöscht.
Nun heißt es wieder Neu verifizieren. 🫣
Mal schauen wie es klappt.
Da gebe ich noch Rückmeldung.
Wenn man einmal die Verifizierung durch hat, klappt es unglaublich gut mit den Auszahlungen.
Per Skrill wurde mir meist innerhalb eines Tages ausgezahlt.
Привіт,
Дякую за цей відгук, завжди приємно бачити, що гравці почуваються щасливими. 🙂 Сподіваємось, повторна перевірка пройде гладко та швидко! 🤞
Завийте, коли закінчите 🙂.
Hello,
Thank you for this feedback, it is always nice to see that players feel happy. 🙂 Let's hope the re-verification will be smooth and quick! 🤞
Give as howl when you're done 🙂.
Я маю надати підтвердження платежу, тоді він знову запрацює. 😎
Я дам відгук про те, як це працює.
I'm supposed to submit proof of payment, then it should work again. 😎
I'll give feedback on how it works.
Ich soll noch ein Nachweis einer Zahlung einreichen, dann sollte es wieder klappen. 😎
Ich gebe ein Feedback, wie es funktioniert.
Звучить цілком розумно для мене 😉. Буду чекати ще новини!
Sounds quite reasonable to me 😉. I'll wait for another news!
Це спрацювало 😃
Моє підтвердження було прийнято, і сьогодні я знову міг сподіватися на гідну виплату.
Треба сказати, що я граю в онлайн-казино вже 20 років.
Але рідко можна знайти казино з такою якістю обслуговування, яке пропонує Bingobonga.
Не можу зрозуміти негативні відгуки.
Хлопці, наберіться терпіння та висловіть свої занепокоєння, і все буде добре. ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
It worked 😃
My verification was accepted and I was able to look forward to a decent payout again today.
I have to say, I've been playing online casinos for 20 years.
But it's rare to find a casino with the quality of service that Bingobonga offers.
I can't understand the negative reviews.
Guys, just be patient and communicate your concerns and everything will be fine. ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
Es hat funktioniert 😃
Meine Verifizierung wurde akzeptiert und ich konnte mich heute wieder über eine Ordentliche Auszahlung freuen.
Ich muss sagen, ich Spiele schon 20 Jahre Online Casino.
Aber es ist selten ein Casino mit der Service Qualität von Bingobonga zu finden.
Ich kann die negativen Bewertungen nicht verstehen.
Leute, habt einfach Geduld und kommuniziert euer Anliegen dann wird alles gut. ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
Чудово!
Отже, скільки часу це зайняло? 🙂
Я погоджуюся, що терпіння – це найкращий підхід, співпраця також економить час. Якби тільки це не так рідко бачили. 😀
Great!
So, how long did it take in total? 🙂
I agree that being patient is the best approach cooperation surely saves time too. If only it wasn't so rarely seen. 😀
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.