Хм, я подумав – добре, я можу вам допомогти, тому зв’язався з казино самостійно. Служба підтримки клієнтів сказала мені, що «я не уповноважений відповідати на це запитання, тому вам потрібно зв’язатися з нами електронною поштою».
Тож ви запитуєте службу підтримки користувачів, чи є певна країна/штат обмежена, але вони не уповноважені відповідати на це запитання 😀Мені цікаво, чи мають вони право дати вам будь-яку відповідь на будь-яке запитання.
У будь-якому випадку, я надіслав їм електронного листа, тому я повідомлю вам, коли вони відповідають.
Hm, I thought - OK I can help you with it so I contacted the casino on my own. The customer support told me that "I'm not authorized to answer this question so you need to contact us via email."
So you ask a customer support if a certain country/state is restricted, but they're not authorized to answer this question 😀I'm wondering if they're authorized to give you any answer to any question.
Anyway, I sent them an email so I'll let you know when they reply.
Коли я запитую, я завжди отримую відповідь Curt, прочитайте наші умови використання
When ever I ask I always get a Curt reply read our terms and conditions
Я просто хочу повідомити вам, що до сьогодні я не отримав жодної відповіді від Ozlasvegas. Це дійсно жахливе обслуговування клієнтів.
I just want to let you know that I haven't received any reply from Ozlasvegas until today. That's a really terrible customer service.
Знову привіт, моєму колезі вдалося отримати відповідь від представника казино. Вони сказали, що «казино доступне в США, але бонуси на депозит там недоступні».
Hi again, my colleague managed to get a reply from the casino representative. They said that "the casino is available in US, but no deposit bonuses aren't available there."
Ми не змогли визначити мову публікації. Оберіть вашу мову з переліку
Вашу публікацію надіслано на перевірку адміністраторам форуму. Вони переконаються у відповідності правилам спільноти. Ви отримаєте електронного листа щодо результату розгляду протягом 48 годин.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Ми помітили, що ви використовуєте AdBlock. Ми не відображаємо рекламу на наших сторінках, однак посилання на деякі казино через AdBlock можуть бути несправними. Щоб мати змогу відвідати усі бажані казино вимкніть AdBlock або додайте нашу сторінку до білого списку.