Хм, я подумав – добре, я можу вам допомогти, тому зв’язався з казино самостійно. Служба підтримки клієнтів сказала мені, що «я не уповноважений відповідати на це запитання, тому вам потрібно зв’язатися з нами електронною поштою».
Тож ви запитуєте службу підтримки користувачів, чи є певна країна/штат обмежена, але вони не уповноважені відповідати на це запитання 😀Мені цікаво, чи мають вони право дати вам будь-яку відповідь на будь-яке запитання.
У будь-якому випадку, я надіслав їм електронного листа, тому я повідомлю вам, коли вони відповідають.
Hm, I thought - OK I can help you with it so I contacted the casino on my own. The customer support told me that "I'm not authorized to answer this question so you need to contact us via email."
So you ask a customer support if a certain country/state is restricted, but they're not authorized to answer this question 😀I'm wondering if they're authorized to give you any answer to any question.
Anyway, I sent them an email so I'll let you know when they reply.
Коли я запитую, я завжди отримую відповідь Curt, прочитайте наші умови використання
When ever I ask I always get a Curt reply read our terms and conditions
Я просто хочу повідомити вам, що до сьогодні я не отримав жодної відповіді від Ozlasvegas. Це дійсно жахливе обслуговування клієнтів.
I just want to let you know that I haven't received any reply from Ozlasvegas until today. That's a really terrible customer service.
Знову привіт, моєму колезі вдалося отримати відповідь від представника казино. Вони сказали, що «казино доступне в США, але бонуси на депозит там недоступні».
Hi again, my colleague managed to get a reply from the casino representative. They said that "the casino is available in US, but no deposit bonuses aren't available there."
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.