2 р. тому
Тут ви можете обговорити BillionVegas Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Я не можу повірити, що Casino Guru дає цьому казино оцінку 1,9. Він повинен отримати 0.0, оскільки це шахрайське казино з фальшивою ліцензією, яке намагається обдурити гравців, щоб вони приєдналися до них, поки вони не мають ліцензії, тобто гравці тут не захищені
I can not believe Casino Guru is giving this casino a 1.9 as score. It should get 0.0 as it is a scam casino with a fake license trying to trick players to join them while they are unlicensed meaning that players are not protected here
Привіт.
Дякую за вашу думку. Ви справді вірите, що нинішнього рейтингу та всіх цих попереджень недостатньо? Я підозрюю, що вас там обдурили, чи не так?
Якщо так, ви можете подати іншу скаргу, і якщо ми виявимо, що з вами погане поводження з боку казино, це може вплинути на його рейтинг.
Hello there.
Thank you for your opinion. Do you truly believe that the current rating plus all those warnings are not enough? I suspect you were cheated there, didn't you?
If so, you can submit another complaint, and if we find you were mistreated by the casino its rating could be affected.
Привіт Радка
Моя справа досить складна, оскільки вона тривала з SpiderVegas, і ця справа була відхилена, оскільки власник ліцензії відхилив її. Згодом виявилося, що вони просто не мають зв’язків з казино.
Оскільки власник Billionvegas є тим самим власником, що й SpiderVegas, я надіслав їм свою скаргу, і, звісно, вони не відповіли на неї. Тож я звернувся до власника ліцензії з тих, на кого вони стверджували, що мають ліцензію. Під час цього процесу казино видалило DiamondMarketing NV зі своїх T&C, як ніби в ньому ніколи не було написано (замість того, щоб випустити оновлення), і в цьому процесі казино також звернулося до мене, запропонувавши мені бонус, якщо я закину свою справу і сказав, що це не так. пов’язано з DiamondMarketing NV. Але коли я відхилив їхню пропозицію, вони наклепили на мене і погрожували позовом, якщо я не закину справу. Найбільший жарт полягає в тому, що вони ніколи не судитимуть мене, оскільки знають, що тоді їх викриють.
У будь-якому випадку, коли ми проходили деякий час, Власник ліцензії завершив розслідування і підтвердив мою претензію, хоча казино заперечувало це щодо того, хто є власником казино, і тепер я перебуваю в своїй країні, отримую консультацію від юридичної фірми щодо того, як закрити їх за допомогою всі їхні залучені сторони та повернути мої гроші з позовом про компенсацію.
І поки казино все ще працює, вони використовують те саме шахрайство (насправді це називається підробкою), встановлюючи логотип Antiillephone на своєму веб-сайті, щоб обдурити гравців. Ви бачите, що, на мою думку, це коштує 0,0, оскільки гравці ніколи не повинні намагатися приєднатися до них.
Звичайно, я можу надати вам приватні листи, щоб переглянути їх, оскільки я не можу поділитися цим на платформі тут.
Hi Radka,
My case is quite complicated as it has been ongoing with SpiderVegas and that case got rejected as the License Holder dismissed it. Afterwards it turned out that they simply where not their licensor/holding ties with the casino at all.
As the owner of Billionvegas is the same owner as of SpiderVegas I sent my complaint over to them and of course they did not respond on it. So I reached out to the License Holder of them they claimed to be licensed with. During that process the casino removed DiamondMarketing N.V. from its T&C like it was never written in it (instead of releasing an update) and in this process the casino also reached out to me offering me a bonus if I drop my case and said they are not linked to DiamondMarketing N.V.. But when I rejected their offer they slandered me and threatened me with a lawsuit if I did not drop the case. The biggest joke is that they never will sue me as they know that they will get exposed then.
Anyway as we passed a while the License Holder finished its investigation and confirmed my claim even though the casino was denying it about who is the owner of the casino and now I am in my country getting advise from a lawfirm on how to shut them down with all their involved parties and get my money back with a compensation claim.
And while the casino is still operating they are now using the same fraud(actually its called forgery) by setting the Antillephone logo on their website to trick players. You see thats worth a 0.0 as score in my opinion as players should never try to join them.
Of course I can provide you the mails in private to review them as this is something I can not share on the platform here.
Привіт Юсст,
Я не мав уявлення про всю цю справу - дякую за пояснення.
Очевидно, що їхня поведінка далека від того, що ми вважаємо справедливим і чесним.
Я також думаю, що вони не хочуть, щоб їх розкривали, тому вони просто брикаються.
У будь-якому випадку, ми вже розповіли про відсутність офіційної ліцензії та надали інформацію, що казино працює без офіційної ліцензії, хоча на сайті розміщено логотип Antiillephone!
Я повідомлю нашого керівника групи даних - Йозефа, я впевнений, що він може цим зацікавитися.
Hi Yousst,
I had no idea about this whole affair - thank you for the explanation.
It's obvious that their behavior is far from what we see as fair and honest.
I also think that they do not wish to be exposed so they're just kicking around.
Anyway, we already covered the lack of an official license as well and provide information, that casino operates without an official license, even though the Antillephone logo is placed on the site!
I will notify our head of the data team - Jozef, I'm sure he might get interested in this.
Привіт Юсст.
Дуже дякую, що поділилися всім своїм досвідом. Я щойно оновив їхній огляд додатковою інформацією про підроблену ліцензію, оскільки перевірив її ще раз, і ви маєте рацію. Що стосується електронних листів, я буду дуже вдячний, якщо ви зможете переслати їх на мою електронну адресу jozef.k@casino.guru .
Hello Yousst.
Thank you very much for sharing all your experiences. I have just updated their review with additional info about the fake licence since I have double-checked it, and you are right. Regarding the emails, I would highly appreciate it if you can forward them to my email address, jozef.k@casino.guru.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.