11 міс. тому
Тут ви можете обговорити BigWins Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Абсолютно шахраї найгіршого типу.
я все ще чекаю на мої £5000 з 6 жовтня, а мій хлопець також £4000 з 7 жовтня.
живий чат просто повторює одне й те саме знову і знову, ніхто не оновлює жодної відповіді на електронну пошту.
нам потрібно щось робити з цими злочинцями
Absolutely scammers of the worst type.
still waiting on my £5000 since the 6th of October and my boyfriend as well £4000 since the 7th of October.
live chat just says the same thing over and over, no update from nobody no response to email.
we need to do something about this criminals
Привіт, я бачу, що нічого приємного ви не потрапили в це казино. Я хотів запитати вас, яку причину вказало вам казино для того, щоб вивести гроші так довго. Чи є у вас ?
Я подивився на саме казино і бачу, що це була не найкраща ідея грати тут, оскільки його індекс безпеки дуже низький.
Однак я бачу, що ви також подали скаргу і Томас відповів вам, тому я думаю, що було б добре, якби ви також надали відповідь. Чи можливо це?
Hello, I see that there is nothing pleasant that you got into in this casino. I wanted to ask you what reason the casino gave you for taking so long to make your withdrawal. Do you have any ?
I've looked at the casino itself and I see that it wasn't the best idea to play here as its safety index is very low.
However, I see that you have also lodged a complaint and Tomas has replied to you, so I think it would be good if you also provide an answer. Would that be possible ?
О, нічого, що було б доречним, оскільки це просто така загальна відповідь. І ви чекали більше місяця, тому було б добре, якби казино почало трохи рухатися. У будь-якому випадку, ви завантажили цю суму з якогось бонусу?
У будь-якому випадку у вас є відкрита скарга, і я сподіваюся, що наша команда зможе отримати ваші гроші. Дайте нам знати, якщо у вас є щось нове.
Oh, so nothing that would be relevant since it's just such a general answer. And you've been waiting for over a month, so it would certainly be good if the casino started to move a bit. Anyway, did you upload this amount from some bonus ?
Either way, you have an open complaint and I hope our team will be able to get your money. Let us know if you have anything new.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.