2 р. тому
Тут ви можете обговорити BigBet24 Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Привіт, сьогодні вранці я зареєструвався на цьому сайті, велика ставка 24, я надіслав їм документи, як вони просили, навіть із селфі, але я все ще чекаю, щоб вони дали мені бонус, як написано тут на GURU, я сподіваюся це так..
Hi, this morning I registered on this site, big bet 24, I sent them the documents as requested by them, even with selfies, but I am still waiting for them to give me the bonus as it is written here on GURU, I hope it is Like this..
Salve, questa mattina mi sono registrato su questo sito, big bet 24, gli ho mandato i documenti come richiesto da loro, anche con selfie,ma sto aspettando ancora che mi diano il bonus come c'è scritto qui su GURU, spero che sia così..
Привіт,
Я прочитав умову бонусів і здається, що у казино є 24 години для подання документів, повідомте нам, як це працювало, будь ласка 🙂
Hello,
I read the bonuses term and it seems that the casino has 24 hours submitting the documents, let us know how it worked, please 🙂
Доброго ранку, коли зі мною сталася така ситуація, я відразу все відправив, але це не допомогло, тому що вони мене ліквідували, сказавши, що постачальник сказав, що мені заплатили збір, але це не на все правда, тому що окрім того, що він не виплатив мені виграш у бонусі, коли він змусив мене знову зайти в гру, я подивився на кредит і зрозумів, що він дорівнює нулю, .. і це сталося зі мною на той самий слот того самого постачальника, як на National casino, так і на Bizzo casino, слот, про який йде мова, називається BOOK OF TOMB, я не міг у це повірити, я сказав собі, що більше не буду грати на цих двох сайтах, і я так і зробив, Мені не було б цікаво брехати про такий факт і за кілька євро, але якби це був високий виграш, мені було цікаво, як би я відреагував: у вас немає можливості отримати свої гроші, тому що ці сайти нелегальні в Італії та не мають поступок від ADM, тоді вони недоторканні .. Я запитав його через обидва чати, а він через їх для гмм скарг, що вони також могли дати мені їх у вигляді бонусів, але поки що я ні від кого нічого не отримав, і я просто повинен більше ніколи не завантажувати гроші на сайти, які КРАДУТЬ гроші в гравців, тому що якщо це станеться, вони роблять це для мене з багатьма людьми, багато грошей зникає, і це несправедливо ... дякую
Good morning, when this situation happened to me, I sent it all immediately, but it didn't help, because they liquidated me, telling me that the supplier had said that I had been paid the collection, and but it is not not at all true, because in addition to not having paid me the winnings in the bonus, when he made me re-enter the game, I looked at the credit and I realized that it was zero, .. and this thing happened to me on the same slot of the same supplier, both on National casino and on Bizzo casino, the slot in question is called BOOK OF TOMB, I could not believe it, I told myself that I would no longer play on these two sites and so I did, I would have no interest to lie about a fact like this and for a few euros, but if it was a high win I wondered how I would have reacted, you have no possibility of having your money because these sites are not legal in Italy and have no concession from ADM then they are untouchables .. I had asked him through both chat c he through their forum of complaints that they could also give them to me in the form of bonuses, but so far I have not had anything from anyone and I just have to never load money again on sites that STEAL money from players, because if this happened they do it to me with many people, a lot of money disappears and it's not fair ... thanks
Buongiorno, quando mi è capitata questa situazione, gli ho inviato il tutto subito all'istante, ma non è servito a nulla, perché mi hanno liquidato, dicendomi che il fornitore aveva detto che mi era stato pagato l'incasso,e ma non è per niente vero, perché oltre a non avermi pagato il la vincita nel bonus, quando mi ha fatto rientrare nel gioco,ho guardato il credito e mi sono accorto che era a zero,..e questa cosa mi è successa sulla stessa slot dello stesso fornitore, sia su National casinò,sia su Bizzo casinò, la slot in questione si chiama BOOK OF TOMB, non ci potevo credere,ho detto a me stesso che non avrei più giocato su questi due siti e così ho fatto,non avrei nessun interesse a mentire su un fatto così e per pochi euro, ma se fosse stata una vincita alta mi sono chiesto come avrei reagito,non hai possibilità di avere i tuoi soldi perché questi siti essendo non legali in Italia e non hanno nessuna concessione da ADM allora sono intoccabili..gli avevo chiesto tramite sia chat che tramite il loro forum dei reclami che potevano darmeli anche sottoforma di bonus, ma fin'ora non ho avuto niente da nessuno e non mi resta che non caricare mai più dei soldi su siti che RUBANO soldi ai giocatori, perché se questo che è successo a me li fanno con tante persone, sono molti soldi che spariscono e non è giusto... grazie
Я прошу вибачення, якщо я не правильно відповів, я обмінявся цією ситуацією, яка зі мною трапилася, на питання Радьки, але я прошу вибачення.
I apologize, if I was wrong to answer, I exchanged this situation that happened to me, with Radka's question, however I apologize.
Chiedo scusa,se mi sono sbagliato a rispondere, ho scambiato questa situazione che mi è capitata,con la domanda di Radka, comunque mi scuso.
Добре, що стосується великої ставки 24, я ще не отримав бонус, минуло майже 24 години .. дякую
Ok as far as big bet 24 is concerned, I haven't received the bonus yet, almost 24 hours have passed .. thanks
Ok per quando riguarda big bet 24 , ancora non mi è arrivato il bonus, sono quasi passate le 24 ore.. grazie
Доброго ранку, коли зі мною сталася така ситуація, я відразу все відправив, але це не допомогло, тому що вони мене ліквідували, сказавши, що постачальник сказав, що мені заплатили збір, але це не на все правда, тому що окрім того, що він не виплатив мені виграш у бонусі, коли він змусив мене знову зайти в гру, я подивився на кредит і зрозумів, що він дорівнює нулю, .. і це сталося зі мною на той самий слот того самого постачальника, як на National casino, так і на Bizzo casino, слот, про який йде мова, називається BOOK OF TOMB, я не міг у це повірити, я сказав собі, що більше не буду грати на цих двох сайтах, і я так і зробив, Мені не було б цікаво брехати про такий факт і за кілька євро, але якби це був високий виграш, мені було цікаво, як би я відреагував: у вас немає можливості отримати свої гроші, тому що ці сайти нелегальні в Італії та не мають поступок від ADM, тоді вони недоторканні .. Я запитав його через обидва чати, а він через їх для гмм скарг, що вони також могли дати мені їх у вигляді бонусів, але поки що я ні від кого нічого не отримав, і я просто повинен більше ніколи не завантажувати гроші на сайти, які КРАДУТЬ гроші в гравців, тому що якщо це станеться, вони роблять це для мене з багатьма людьми, багато грошей зникає, і це несправедливо ... дякую
Good morning, when this situation happened to me, I sent it all immediately, but it didn't help, because they liquidated me, telling me that the supplier had said that I had been paid the collection, and but it is not not at all true, because in addition to not having paid me the winnings in the bonus, when he made me re-enter the game, I looked at the credit and I realized that it was zero, .. and this thing happened to me on the same slot of the same supplier, both on National casino and on Bizzo casino, the slot in question is called BOOK OF TOMB, I could not believe it, I told myself that I would no longer play on these two sites and so I did, I would have no interest to lie about a fact like this and for a few euros, but if it was a high win I wondered how I would have reacted, you have no possibility of having your money because these sites are not legal in Italy and have no concession from ADM then they are untouchables .. I had asked him through both chat c he through their forum of complaints that they could also give them to me in the form of bonuses, but so far I have not had anything from anyone and I just have to never load money again on sites that STEAL money from players, because if this happened they do it to me with many people, a lot of money disappears and it's not fair ... thanks
Buongiorno, quando mi è capitata questa situazione, gli ho inviato il tutto subito all'istante, ma non è servito a nulla, perché mi hanno liquidato, dicendomi che il fornitore aveva detto che mi era stato pagato l'incasso,e ma non è per niente vero, perché oltre a non avermi pagato il la vincita nel bonus, quando mi ha fatto rientrare nel gioco,ho guardato il credito e mi sono accorto che era a zero,..e questa cosa mi è successa sulla stessa slot dello stesso fornitore, sia su National casinò,sia su Bizzo casinò, la slot in questione si chiama BOOK OF TOMB, non ci potevo credere,ho detto a me stesso che non avrei più giocato su questi due siti e così ho fatto,non avrei nessun interesse a mentire su un fatto così e per pochi euro, ma se fosse stata una vincita alta mi sono chiesto come avrei reagito,non hai possibilità di avere i tuoi soldi perché questi siti essendo non legali in Italia e non hanno nessuna concessione da ADM allora sono intoccabili..gli avevo chiesto tramite sia chat che tramite il loro forum dei reclami che potevano darmeli anche sottoforma di bonus, ma fin'ora non ho avuto niente da nessuno e non mi resta che non caricare mai più dei soldi su siti che RUBANO soldi ai giocatori, perché se questo che è successo a me li fanno con tante persone, sono molti soldi che spariscono e non è giusto... grazie
Привіт,
схоже, ця гра може мати помилки. Хоча, на мою думку, казино має провести розслідування з постачальником ігор.
Я б не сказав, що це стосується ADM, просто те, як казино підходять до проблем.
Мені шкода, але такі проблеми виникають час від часу, але казино має перевірити, що сталося, не соромтеся перевірити тему з тією самою темою тут . 🙂
Hello,
it seems like this game may be bugged. Although the casino should investigate with the game provider, I think.
I would not say that this concerns the ADM, just how the casinos approach issues.
I'm sorry but such problems occur from time to time, but the casino should check what has happened, feel free to check the thread with the very same topic here. 🙂
Добре, що стосується великої ставки 24, я ще не отримав бонус, минуло майже 24 години .. дякую
Ok as far as big bet 24 is concerned, I haven't received the bonus yet, almost 24 hours have passed .. thanks
Ok per quando riguarda big bet 24 , ancora non mi è arrivato il bonus, sono quasi passate le 24 ore.. grazie
Добре, що стосується великої ставки 24, я ще не отримав бонус, минуло майже 24 години .. дякую
Ok as far as big bet 24 is concerned, I haven't received the bonus yet, almost 24 hours have passed .. thanks
Ok per quando riguarda big bet 24 , ancora non mi è arrivato il bonus, sono quasi passate le 24 ore.. grazie
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.