ФорумКазиноBig Baazi Casino - загальне обговорення

Big Baazi Casino - загальне обговорення

1 рік тому від shanthalakshmi37
|
2965 переглядів 11 відповідей |
|
Додати публікацію
1 рік тому
Тут ви можете обговорити Big Baazi Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
1 рік тому

Привіт, коли казино буде перевірено та прийнято підтвердження платежу, і я б підтвердив адресу успішно оновлено, а також я отримав лист від казино про те, що ваші документи успішно оновлено, це означає, що мій виграш становить менше 200 000 INR, коли виграні гроші перевищують 950 000 INR, У казино конфіскували гроші та заблокували рахунок, не видавши виграних грошей повністю, вони добре спланували шахрайство спочатку за останні 15 днів, вони забрали всі документи, перевірені успішно, коли отримали прибуток від гравця, у них конфіскували гроші, що несправедливо та шахрайство проти гравця

Важливо те, що якщо документи неналежні, вони можуть бути відхилені, тому вони були перевірені та успішно оновлені в казино, коли я запитую гроші, вони приходять, кажучи, що ви викрили TC, що є неприпустимим

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт, хочу повідомити вас, я виграв 970000 INR у грі evolution, але казино знадобилося 13 днів, щоб обробити мій запит на зняття коштів. Я надав усі документи з підтвердженням ідентифікатора та платіжними деталями, але після того, як я знову подав запит на зняття коштів, вони надіслали пошта про те, що виграш було конфісковано, що є несправедливим і шахрайським з боку казино, я не отримав один rs також у виграші грошей вони заблокували мій обліковий запис також будь ласка, допоможіть мені отримати мої виграні гроші від big bazzi

Автоматичний переклад.
shanthalakshmi37
1 рік тому

Привіт,

у вашій скарзі я знайшов частину про деякі правила, які ви, ймовірно, порушили. Чи можете ви пояснити більше або поділитися поясненнями від казино?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Вони не дали ясності щодо того, що вони щойно надіслали лист, як нижче додається ще одна річ: я повинен виділити її через велику суму грошей 960000 вони спочатку надають неправильну інформацію, коли я запитую про зняття з 10 днів тому вони запитав у мене документ, який посвідчує особу, який я надав і схвалив, а також знову зняття грошей скасовано в казино, і попросіть мене поділитися платіжними деталями, якими я також поділився, і знову їм знадобився тиждень і оновили всі документи, перевірено в казино, захотіли вони змусили нас чекати 15 днів і 5 днів тому, коли я знову подав запит на зняття коштів, вони запитали у мене платіжні деталі депозиту, я також поділився документом, і це також зайняло 4 дні, і зараз схвалено через день, якщо знову запит на зняття коштів вони заблокували мій обліковий запис, заявивши, що ваш обліковий запис має бути захищеним, а вчора я отримав лист із повідомленням про те, що ми конфіскували ваші виграні гроші через порушення положень та умов. s — це добре сплановане шахрайство від казино до Дені, віддайте виграні гроші гравцеві, якщо є якісь проблеми з обліковим записом, який вони мають заблокувати, коли ми вносимо гроші зараз, а не після виграшу грошей, це повне шахрайство від великого баазі, будь ласка, допоможіть мене з цим і отримай мої виграні гроші, будь ласка

Нижче наведено скріншот з казино

file

Автоматичний переклад.
shanthalakshmi37
1 рік тому

Привіт, shanthalakshmi37 .

Поки ми не знаємо, у порушенні яких правил вас звинуватили, ми маємо спробувати зв’язатися з казино для подальших пояснень. Я думаю, це те, що зробить група розгляду скарг.

Що мені здалося дивним, так це те, що казино конфіскувало всі виграші, але також вирішило повернути вам другий депозит. Зазвичай, коли гравець порушує правила, виграш анулюється, а відшкодування не здійснюється.

Я не хочу вгадувати, що станеться, тому прошу вас зачекати, поки скарга розгорнеться далі.


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Але поки вони запитували документи та підтвердження адреси, вони все оновили та схвалили в казино, і вони сказали нам, щоб ми самі подали запит на зняття коштів, будь ласка, знайдіть наведений нижче знімок екрана для довідки, я можу поділитися всіма документами, якщо це буде потрібно, якщо ми порушимо будь-які умови та умови, які казино може відхилити, беручи від нас докази, чому вони схвалили, і надіслали нам лист як схвалено

Це все, що вони збираються обдурити з гравцями, будь ласка, допоможіть мені з обґрунтуванням і допоможіть мені отримати виграні гроші

filefile

Автоматичний переклад.
shanthalakshmi37
1 рік тому

Привіт,

Найкраще було б натомість надіслати ці знімки екрана групі розгляду скарг .

Вибачте, але я не знаю, чому казино передумало після вашої верифікації. Наразі я не можу вам допомогти, оскільки я не займаюся вашою скаргою.

Чи є шанс, що ще хтось із вашої родини грав у тому ж казино? Ви були б здивовані, як часто це трапляється і створює проблеми. 🤔


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Ні, але вони сказали з тієї ж адреси, що хтось має обліковий запис, але я не знаю, чи може бути, якщо хтось має обліковий запис, це не моя проблема. Я живу в квартирах, там так багато людей і будинків, і я маю справу з тим, що я погралися з моїм ідентифікатором електронної пошти та надали деталі моєї, у мене також немає кількох облікових записів, і вони успішно підтвердили мій обліковий запис, також вони сказали вийти після перевірки, але коли вони побачили великі ГРОШІ на моєму обліковому записі, вони відмовилися надати їх або зробили шахрайство проти гравця, будь ласка, допоможіть мені, хто розгляне цю справу та допоможе мені отримати мої виграні гроші, будь ласка

Автоматичний переклад.
shanthalakshmi37
1 рік тому

Привіт,

Я розумію вашу думку. Це саме причина, чому ми не вважаємо це правило дуже справедливим, якщо воно використовується для анулювання виграшів.

Навіть я не можу точно сказати, чи грає хтось із моїх друзів у якомусь казино чи ні, то звідки нам це знати про сусідів, наприклад? Це неможливо, тому ніхто не повинен відповідати за те, що роблять чи грають інші.

На жаль, це правило дуже легко порушити, особливо в таких країнах, як Індія, де багато людей мають однакові IP-адреси. Я бачу, що ви успішно пройшли KYC, що є хорошим знаком. Якщо в казино все ще є сумніви щодо вашої особи, я вважаю, що дзвінок для перевірки може прояснити ситуацію.

Що ж, треба трохи почекати, скарга ще не завершена.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Так, будь ласка, допоможіть мені отримати виграні гроші, казино не може конфіскувати всі гроші, це зовсім несправедливо, коли перевірку виконано й оновлено успішно, будь ласка, допоможіть отримати виграні гроші в розмірі 968 000 INR, якщо ми порушимо умови, вони можуть бути заблоковані документи на рахунок, коли гроші були менше 400 000 INR, вони все одно планували шахрайство проти гравця, якщо я міг би внести більше ніж 968 000 INR, якщо я втратив ті самі гроші, вони повернуть їх за порушення умов, я впевнений вони точно не повертатимуть кошти

Автоматичний переклад.
shanthalakshmi37
1 рік тому

Привіт, мені шкода, що у вас проблеми. Як зазначила Радка вище, чекаємо на відповідь нашого колеги з групи розгляду скарг. Я бачив вашу скаргу, будь ласка, зачекайте, поки Крістіна відповість. Сподіваюся, вона зможе тобі допомогти.

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого