ГоловнаФорумКазиноBiamoBet Casino - загальне обговорення

BiamoBet Casino - загальне обговорення

 від mrmileena
|
3 824 переглядів 25 відповідей |
|
1 2
Тут ви можете обговорити BiamoBet Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.

Привіт,


я виграв 200 євро і почав перевірку в четвер.

Я знаю, що процес kyc є частиною казино, але, щиро кажучи, мене ніколи не запитували про такі речі.


Я все подав (запитали близько 8 документів), але щодня вони запитують додаткову перевірку. Деякі з моїх документів були схвалені в п’ятницю, і я отримав 4 повідомлення поспіль про те, що мій обліковий запис успішно підтверджено.


Тому я спробував зняти, але через пару годин мені було відхилено. Я зв'язався з чатом, мені сказали, що це, ймовірно, помилка, і я чекала більше, що я і зробив. Наступного дня вони знову запитали ідентифікатора із селфі, тому я надіслав його.


Сьогодні вони вимагають підтвердження адреси, яке було надіслано в четвер і затверджено в п’ятницю. Тому я не розумію, що вони намагаються зробити...


Подавати скаргу чи почекати, бо я вважаю, що ненормально запитувати одні й ті самі документи знову і знову, особливо ті, які мають бути вже перевірені?


З найкращими побажаннями,


mrmileena

Автоматичний переклад.

Привіт знову,


Рахунок нарешті підтвердили, і сьогодні мені заплатили.

Зараз усе добре.

З найкращими побажаннями,

mrmileena

Автоматичний переклад.
mrmileena

Щиро дякуємо за оновлення та вітаємо з перемогою! Деякі казино не перевіряють документи у вихідні дні, оскільки у більшості співробітників вихідні безкоштовні. В основному їм просто потрібно підтримувати роботу служби підтримки клієнтів. Я вважаю, що тому довелося чекати до сьогодні (понеділка).

Автоматичний переклад.

BIAMO.BET ILLEGAL в Австрії


Як і всі онлайн-казино, крім win2day.at, biamo є незаконним в Австрії, оскільки не має австрійської ліцензії. Таким чином, всі операції є недійсними. Казино не зобов’язане платити вам нічого, якщо ви виграєте. Однак ви можете відшкодувати свої збитки. Якщо у вас немає грошей на адвоката, краще звернутися на www.advofin.at. Там процес коштує вам лише частини виручки, але вам не доведеться нічого платити.

Автоматичний переклад.

Привіт,

Я хотів би сказати, що гравці завжди повинні грати в казино, яке має ліцензію в їхній країні, щоб краще було захищено. Я опублікував ту саму відповідь на вашу іншу публікацію щодо цього питання:

https://casino.guru/forum/casinos/loss-recovery#post-25944


Автоматичний переклад.

На жаль, це казино пішло погано. Не грай

Автоматичний переклад.

Привіт усім, перш за все вибачте за мою англійську. Граю в онлайн-казино на сайті biamo.bet, мінімум місяць сайт не перепрошується на технічну роботу. У мене в гаманці 2000 євро, і коли іноді команда підтримки відповідає мені, вони кажуть, що треба бути терплячим… я боюся, що це шахрайство. Чи може хтось мені допомогти?

Автоматичний переклад.
axelgentile

Привіт, я думаю, що ти досить добре впорався зі своєю англійською. 🙂

Я хотів би запитати вас, чи можете ви увійти до свого облікового запису казино, чи яка у вас проблема? За нашою інформацією, для старих гравців все має працювати нормально.

Крім того, ми також маємо інформацію про те, що казино не приймає нових гравців, що, відверто кажучи, звучить не дуже надійно.

Повідомте нас, щоб ми спробували порадити або допомогти.

Автоматичний переклад.

Абсолютно! Не соромтеся обговорювати все, що стосується казино BiamoBet, прямо тут. Якщо у вас є запитання щодо вибору ігор, бонусів і рекламних акцій, доступних способів оплати чи будь-яких проблем, які можуть виникнути у вашому обліковому записі, Деніел тут, щоб допомогти. Крім того, якщо вам цікаво дізнатися більше про їхні функції та практику відповідальної гри в азартні ігри, Деніел також може надати вам інформацію про це. Отже, поділіться своїми думками чи запитаннями, і він зробить усе можливе, щоб допомогти вам із усіма вашими запитаннями щодо казино BiamoBet.

Автоматичний переклад.
Jaro

Дякую за вашу відповідь. Ні, я не можу увійти, у мене є лише ця сторінка, подивіться на скріншот. Я пробував зі свого телефону, комп’ютера та іншого комп’ютера в іншому місці. У мене та сама сторінка вже 1 місяць. file

Автоматичний переклад.
axelgentile

Ласкаво просимо і дякую за ваш скріншот. Крім того, що служба підтримки сказала терпіти, ви більше нічого не дізналися? Ви запитували, скільки часу має тривати технічна адаптація казино? Ви перевірили, чи працюють їхні соціальні мережі? Зважаючи на те, звідки ви входите, я не думаю, що це вплине на роботу сайту, поки він знаходиться на техніці.

Також у цьому випадку я б рекомендував вам подати скаргу , яка може бути доречною у вашій ситуації, і наша команда спробує вам допомогти.

Ми будемо вдячні, якщо ви продовжите повідомляти нам про свою справу та про те, чи сайт досі недоступний. Сподіваюся, незабаром він знову запрацює, і ви зможете зняти свої кошти. Тим часом я бажаю тобі всього найкращого. 🙂

Автоматичний переклад.

Привіт, я дослухався вашої поради та подав скаргу, тому що я в тій же ситуації, і казино більше не відповідає. Я пробував електронною поштою, WhatsApp і Telegram. Мені так сумно, що я не можу довіряти онлайн-казино 😓

Автоматичний переклад.
axelgentile

Мені шкода, що ви потрапили в цю ситуацію, але нічого не втрачено. Я розумію, що якщо казино не відповідає на жодну із зазначених програм, це не справляє хорошого враження.

Однак у вашому випадку ви вчинили правильно, подавши скаргу, але поки нам доведеться почекати і подивитися, як розвиватиметься ситуація, оскільки Нік сказав, що казино все ще не працює ні для нових, ні для старих гравців.

У будь-якому разі, якщо ви отримаєте відповідь від казино, не соромтеся повідомити нам про це.

А поки бажаю тобі міцних нервів.

Автоматичний переклад.

Хтось ще чекає на виплату??? Я чекав більше 2 тижнів

Автоматичний переклад.

Мої електронні листи ігноруються, а онлайн-чат закриває чат на мене

Автоматичний переклад.
Jennings83

Отже, жодного зв’язку з боку казино не було, чи не так?

Я просто сподіваюся, що наша команда зможе зв’язатися з ними щодо вашої скарги .

На жаль, їх індекс безпеки досить низький, що зазвичай не є хорошим знаком.

Ви коли-небудь могли вивести свої виграші з цього казино раніше?

Автоматичний переклад.

Так, у мене були зняття коштів і раніше, оскільки я гравець з 2023 року і вніс багато депозитів! Але завжди пізно, але ніколи так пізно, вони продовжують закривати чат зі мною зараз і не відповідають на жодні з моїх електронних листів. Насправді я був vip і мав vip-менеджера, але вони призупинили це теж без причини! Чат сказав мені неправду, тому я не знаю, чому вірити!

Автоматичний переклад.
Jennings83

І коли саме ви останній раз спілкувалися з ними, якщо можна запитати?

Автоматичний переклад.

Учора вранці, але з того часу вони закривають чат! file

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-reviews
Новини Казино Гуру — Залишайте відгуки й діліться досвідом гри в казино
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого