2 р. тому
Тут ви можете обговорити BiamoBet Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Привіт,
я виграв 200 євро і почав перевірку в четвер.
Я знаю, що процес kyc є частиною казино, але, щиро кажучи, мене ніколи не запитували про такі речі.
Я все подав (запитали близько 8 документів), але щодня вони запитують додаткову перевірку. Деякі з моїх документів були схвалені в п’ятницю, і я отримав 4 повідомлення поспіль про те, що мій обліковий запис успішно підтверджено.
Тому я спробував зняти, але через пару годин мені було відхилено. Я зв'язався з чатом, мені сказали, що це, ймовірно, помилка, і я чекала більше, що я і зробив. Наступного дня вони знову запитали ідентифікатора із селфі, тому я надіслав його.
Сьогодні вони вимагають підтвердження адреси, яке було надіслано в четвер і затверджено в п’ятницю. Тому я не розумію, що вони намагаються зробити...
Подавати скаргу чи почекати, бо я вважаю, що ненормально запитувати одні й ті самі документи знову і знову, особливо ті, які мають бути вже перевірені?
З найкращими побажаннями,
mrmileena
Hello,
i have won 200 euros and i started verification on Thursday.
I know that the kyc process is a part of a casino but sincerely i have never been asked such things.
I have submitted everything (about 8 documents asked) but every day, they keep asking an additional verification. Some of my documents were approved on Friday and i received 4 mails in a row telling me that my account was successfully verified.
So i tried to withdraw but a couple hours later it was declined. I contacted the chat, they told me it was probably an error and to wait more, which i did. The next day, they asked id with selfie again so i sent it.
Today they are asking a proof of adress which was sent on Thursday and approved on Friday. So i do not understand what they are trying to do...
Should i submit a complaint or should i wait because i think it is not normal to ask same documents again and again, especially the ones which are supposed to be already verified?
Best regards,
mrmileena
Привіт знову,
Рахунок нарешті підтвердили, і сьогодні мені заплатили.
Зараз усе добре.
З найкращими побажаннями,
mrmileena
Hello again,
The account was finally verified and I have been paid today.
Everything is fine now.
Best regards,
mrmileena
Щиро дякуємо за оновлення та вітаємо з перемогою! Деякі казино не перевіряють документи у вихідні дні, оскільки у більшості співробітників вихідні безкоштовні. В основному їм просто потрібно підтримувати роботу служби підтримки клієнтів. Я вважаю, що тому довелося чекати до сьогодні (понеділка).
Thanks a lot for the update and congratulations to your winning! Some casinos don't verify documents during weekends since most of the employees have the weekends free. They basically just need to keep the customer support running. I believe that's why you had to wait until today (Monday).
BIAMO.BET ILLEGAL в Австрії
Як і всі онлайн-казино, крім win2day.at, biamo є незаконним в Австрії, оскільки не має австрійської ліцензії. Таким чином, всі операції є недійсними. Казино не зобов’язане платити вам нічого, якщо ви виграєте. Однак ви можете відшкодувати свої збитки. Якщо у вас немає грошей на адвоката, краще звернутися на www.advofin.at. Там процес коштує вам лише частини виручки, але вам не доведеться нічого платити.
BIAMO.BET ILLEGAL in Austria
Like all online casinos except win2day.at, biamo is illegal in Austria because it does not have an Austrian license. Thus, all transactions are invalid. The casino doesn't have to pay you anything if you win. However, you can reclaim your losses. If you don't have money for a lawyer, it's best to contact www.advofin.at. There, the process only costs you part of the proceeds, but you don't have to pay anything.
BIAMO.BET in Österreich ILLEGAL
Wie alle Online-Casinos ausser win2day.at ist biamo in Österreich illegal weil es über keine österreichische Lizenz verfügt. Somit sind alle Transaktionen ungültig. Das Casino braucht euch überhaupt nichts zahlen wenn ihr gewinnt. Allerdings könnt ihr eure Verluste zurückfordern. Wenn ihr kein Geld für einen Anwalt habt dann am Besten bei www.advofin.at melden. Dort kostet euch der Prozess nur einen Teil des Erlöses aber ihr müsst nichts bezahlen.
Привіт,
Я хотів би сказати, що гравці завжди повинні грати в казино, яке має ліцензію в їхній країні, щоб краще було захищено. Я опублікував ту саму відповідь на вашу іншу публікацію щодо цього питання:
https://casino.guru/forum/casinos/loss-recovery#post-25944
Hello,
I would like to say, that players should always play in a casino that is licensed in their country to be better protected. I posted the same response to your other post regarding this matter:
https://casino.guru/forum/casinos/loss-recovery#post-25944
Привіт усім, перш за все вибачте за мою англійську. Граю в онлайн-казино на сайті biamo.bet, мінімум місяць сайт не перепрошується на технічну роботу. У мене в гаманці 2000 євро, і коли іноді команда підтримки відповідає мені, вони кажуть, що треба бути терплячим… я боюся, що це шахрайство. Чи може хтось мені допомогти?
Hello everybody, first of all sorry for my english. I play online casino by the site biamo.bet, for at least a month the site is not reashable for technicals works. I have 2000€ in my wallet and when sometimes the support team answers me they say to be patient… im afraid than it is a scam. Could someone help me please?
Привіт, я думаю, що ти досить добре впорався зі своєю англійською. 🙂
Я хотів би запитати вас, чи можете ви увійти до свого облікового запису казино, чи яка у вас проблема? За нашою інформацією, для старих гравців все має працювати нормально.
Крім того, ми також маємо інформацію про те, що казино не приймає нових гравців, що, відверто кажучи, звучить не дуже надійно.
Повідомте нас, щоб ми спробували порадити або допомогти.
Hi, I think you handled your English quite well. 🙂
I would like to ask you if you can log in to your casino account or what is your specific problem ? According to our information everything should work normally for old players.
Furthermore, we also have information that the casino does not accept new players, which frankly does not sound very trustworthy.
Let us know so we can try to advise you or help you.
Абсолютно! Не соромтеся обговорювати все, що стосується казино BiamoBet, прямо тут. Якщо у вас є запитання щодо вибору ігор, бонусів і рекламних акцій, доступних способів оплати чи будь-яких проблем, які можуть виникнути у вашому обліковому записі, Деніел тут, щоб допомогти. Крім того, якщо вам цікаво дізнатися більше про їхні функції та практику відповідальної гри в азартні ігри, Деніел також може надати вам інформацію про це. Отже, поділіться своїми думками чи запитаннями, і він зробить усе можливе, щоб допомогти вам із усіма вашими запитаннями щодо казино BiamoBet.
Absolutely! Feel free to discuss anything related to BiamoBet Casino right here. Whether you have questions about their game selection, bonuses and promotions, available payment methods, or any issues you may be experiencing with your account, Daniel here to help. Additionally, if you're interested in learning more about their responsible gambling features and practices, Daniel can provide you with information on that too. So, go ahead and share your thoughts or inquiries, and he will do their best to assist you with all your queries regarding BiamoBet Casino.
Дякую за вашу відповідь. Ні, я не можу увійти, у мене є лише ця сторінка, подивіться на скріншот. Я пробував зі свого телефону, комп’ютера та іншого комп’ютера в іншому місці. У мене та сама сторінка вже 1 місяць.
thanks for your answer. No i can’t login i only have this page, look at the screenshot. I tried from my phone, my computer and an other computer in an other location. I have the same page for 1 month.
Ласкаво просимо і дякую за ваш скріншот. Крім того, що служба підтримки сказала терпіти, ви більше нічого не дізналися? Ви запитували, скільки часу має тривати технічна адаптація казино? Ви перевірили, чи працюють їхні соціальні мережі? Зважаючи на те, звідки ви входите, я не думаю, що це вплине на роботу сайту, поки він знаходиться на техніці.
Також у цьому випадку я б рекомендував вам подати скаргу , яка може бути доречною у вашій ситуації, і наша команда спробує вам допомогти.
Ми будемо вдячні, якщо ви продовжите повідомляти нам про свою справу та про те, чи сайт досі недоступний. Сподіваюся, незабаром він знову запрацює, і ви зможете зняти свої кошти. Тим часом я бажаю тобі всього найкращого. 🙂
You're welcome and thank you for your screenshot. Apart from the fact that support told you to be patient, you didn't find out anything else? Did you ask how long the technical adjustments to the casino should take ? Have you checked if their social networks are working ? In the context of where you are logging in from, I don't think it will affect whether the site will work while it is under maintenance.
Also in this case I would recommend you to open a complaint, which might be appropriate in your situation and our team will try to help you.
We would certainly appreciate it if you would continue to update us on your case and whether the site is still unavailable. Hopefully it will be working again soon and you will be able to withdraw your funds. In the meantime, I wish you all the best. 🙂
Привіт, я дослухався вашої поради та подав скаргу, тому що я в тій же ситуації, і казино більше не відповідає. Я пробував електронною поштою, WhatsApp і Telegram. Мені так сумно, що я не можу довіряти онлайн-казино 😓
Hello, i followed your advice and made a complain because im in the same situation and the casino do not answer any more. I tried by email, whatsapp and telegram. Im so sad i can’t trust an online casino 😓
Мені шкода, що ви потрапили в цю ситуацію, але нічого не втрачено. Я розумію, що якщо казино не відповідає на жодну із зазначених програм, це не справляє хорошого враження.
Однак у вашому випадку ви вчинили правильно, подавши скаргу, але поки нам доведеться почекати і подивитися, як розвиватиметься ситуація, оскільки Нік сказав, що казино все ще не працює ні для нових, ні для старих гравців.
У будь-якому разі, якщо ви отримаєте відповідь від казино, не соромтеся повідомити нам про це.
А поки бажаю тобі міцних нервів.
I'm sorry that you got into this situation, but nothing is lost. I understand that if the casino does not respond to any of the mentioned applications, it does not create a good impression.
However, in your case, you did the right thing by filing a complaint, but for now we'll have to wait and see how the situation develops, as Nick said that the casino is still not working for new or old players.
Anyway, if you get a response from the casino, do not hesitate to let us know.
For now, I wish you steady nerves.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.