5 міс. тому
Тут ви можете обговорити BetyBet Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
опис:
10.06.2024
Замовив виведення коштів на онлайн гаманець mifinity. Кошти навіть не оброблені для виведення до цього дня!
Додам, що мій акаунт повністю верифікований казино, повертаючись до цього питання. У мене було 4 розмови з підтримкою на сайті, перші дві я отримав інформацію, що у них багато замовлень і тому черга і так довго, через тиждень перестали писати таку дурницю і пишуть, що моя зняття обробляється. Але коли буде оформлено, чому це так довго, вони вже сказати не можуть. Загалом, це смердить шахрайством, дивно, що ви їх тут просуваєте після негативних думок.
Description:
10.06.2024
I ordered a withdrawal of funds to the mifinity online wallet. The funds have not even been processed for withdrawal to this day!
I will add that my account is fully verified by the casino, returning to the matter. I have had 4 conversations with support on the site, the first two I got information that they have a lot of orders and that is why there is a queue and it takes so long, after a week they stopped writing such nonsense and write that my withdrawal is being processed. But when it will be processed, why it takes so long, they can't say anymore. Overall, it stinks of a scam, it's strange that you are promoting them here after the negative opinions.
Мабуть, я почну з кінця вашого допису. Ми не рекламуємо казино, але ми надаємо інформацію про них, що має велике значення. Це конкретне казино має індекс безпеки нижче середнього, що не змушує мене думати, що ми його рекламуємо.
У всякому разі, щоб перейти до суті. Це досить поширена річ, коли казино мають черги, і, на жаль, іноді зняття коштів може відбуватися із запізненням. Але судячи з того, що ви сказали, воно має бути в процесі передачі, і вони мають надіслати його вам найближчим часом. Ми даємо казино 14 днів для вирішення будь-яких труднощів, і якщо навіть до цього часу вони не встигли надіслати вам кошти, ви можете подати нам скаргу, і ми спробуємо вам допомогти.
Тож запасеться терпінням і перевірите, як усе вийде? 🙂
I'll probably start at the end of your post. We don't promote casinos but we provide information about them, which makes a big difference. This particular casino has a safety index below average, which does not make me think we are promoting it.
Anyway, to get to the point. It's a pretty common thing that casinos have queues and unfortunately sometimes withdrawals can be late. But based on what you say, it should be in the process of being transferred and they should send it to you soon. We give casinos 14 days to resolve any difficulties and if they have not managed to send you the funds even by that time, then you can file a complaint with us and we will try to help you.
So will you be patient and check how it all turns out ? 🙂
Повертаючись до мого випадку, казино на 100% шахрайство, і вони нікому не виплачують депозити, і в чаті, і в @ відповідають боти, які пишуть майже однакові відповіді на кожне запитання, що це обробка фінансового відділу, що черга велика, що проблема з платіжним провайдером. На кожне запитання однакова відповідь. Пс. Якщо ви не рекламуєте, публікація на вашому веб-сайті вже є рекламою...
Coming back to my case, the casino is 100% a scam and they do not pay out anyone's deposits, both chat and @ are answered by bots who write almost the same answer to every question, that it is processing of the financial department, that the queue is long, that there is a problem with the payment provider. The same answer to every question. Ps. If you don't promote, posting on your website is already promoting...
Будь ласка, до якого випадку ми повернемося? Я теж не зовсім розумію, з якого приводу казино має виплачувати депозити? Казино обов’язково повинні виплачувати законні виграші.
У будь-якому випадку, дякую за згадку про підтримку та якість чату.
Коли справа доходить до просування, я думаю, що ви надто поспішні у своїх судженнях. Це казино позначено як «нижче середнього». Ми повідомляємо, що ми вважаємо умови та положення казино несправедливими. Ви впевнені, що саме так виглядає pormoting? 🙂
Наші цінності говорять «інформувати замість реклами», тому ми ділимося чесною інформацією, решта залежить від гравців.
To which case are we gatting back to, please? I also not fully comprehand on what occasion should the casino pay out deposits? Casinos should pay out legitimate winningsm for sure.
Anyway, thanks for mentioning the supports and chat quality.
When it comes to promoting, I think you are are far to quick with your judgement. This casino is marked as "below average" we inform that we consider the casino's T&Cs to be unfair. Are you sure this is how pormoting looks like? 🙂
Our values say "informing instead of promoting" so, we share honest information, the rest is up to the players.
Це казино часто надсилає неправдиві рекламні пропозиції.
Це пояснюється тим, що казино може за бажанням анулювати рекламні акції, навіть анулюючи бонус за перший депозит для новозареєстрованих користувачів.
Схоже, що казино заробляє гроші, змушуючи людей робити депозити за допомогою фальшивих бонусів, а потім змушуючи їх робити ставки в кілька разів більше, ніж вони зробили б інакше.
This casino frequently sends false promotional offers.
This is because the casino can void promotions at will, even voiding the first deposit bonus for newly registered users.
It seems that the casino makes its money by forcing people to deposit with false bonuses and then forcing them to wager several times more than they would otherwise.
Це насправді сталося з вами? Вони скасували вітальний бонус?
Для мене це звучить не дуже добре, чесно кажучи, і гравці повинні знати про це, якщо це дійсно так.
Все, що стосується ставок, повинно бути чітко зазначено в умовах бонусу, і казино не повинно змінювати це в будь-який час. правильно?
Did it actually happen to you? Did they void the welcome bonus?
It doesn't sound very nice to me, to tell you the truth and players should know about it, if it is really like that.
Everything regarding wagering should be clearly stated in the bonus terms, of course, and the casino should not change it any time they want. Right?
Казино надсилає електронною поштою бонуси за другий і третій депозит, а на веб-сайті казино зазначено, що бонуси за депозит пропонуються по п’ятницях.
Однак, коли я справді роблю депозит, я не отримую бонус.
Це тому, що казино обмежує бонуси на власний розсуд.
Я не зловживаю бонусами в цьому казино.
Я використав лише бонус на перший депозит.
Якщо вони обмежують вас лише за те, що ви скористалися перевагами бонусу на перший депозит, то який сенс перераховувати бонуси на другий і наступні депозити та щотижневі бонуси на перезавантаження в першу чергу, вам не здається?
The casino sends second and third deposit bonus promotions via email, and the casino website states that deposit bonuses are offered on Fridays.
However, when I actually make a deposit, I do not receive the bonus.
This is because the casino limits bonuses at its discretion.
I do not abuse bonuses at this casino.
I only used the first deposit bonus.
If they limit you just for taking advantage of the first deposit bonus, what is the point of listing the second and subsequent deposit bonuses and weekly reload bonuses in the first place, don't you think?
Ви отримали будь-яке інше пояснення анулювання бонусу чи лише те, що на скріншоті? 🤔
Я вважаю, що ніхто б не зробив більше депозитів, якби вони відмовилися давати їм бонуси, звичайно. Хоча я хотів би знати причину цього.
Did you get any other explanation for voiding the bonus, or just the one on the screenshot? 🤔
I reckon that no one would make more deposits if they refused to give them bonuses, of course. I would like to know the reason for doing so, though.
Казино надсилає електронною поштою бонуси за другий і третій депозит, а на веб-сайті казино зазначено, що бонуси за депозит пропонуються по п’ятницях.
Однак, коли я справді роблю депозит, я не отримую бонус.
Це тому, що казино обмежує бонуси на власний розсуд.
Я не зловживаю бонусами в цьому казино.
Я використав лише бонус на перший депозит.
Якщо вони обмежують вас лише за те, що ви скористалися перевагами бонусу на перший депозит, то який сенс перераховувати бонуси на другий і наступні депозити та щотижневі бонуси на перезавантаження в першу чергу, вам не здається?
The casino sends second and third deposit bonus promotions via email, and the casino website states that deposit bonuses are offered on Fridays.
However, when I actually make a deposit, I do not receive the bonus.
This is because the casino limits bonuses at its discretion.
I do not abuse bonuses at this casino.
I only used the first deposit bonus.
If they limit you just for taking advantage of the first deposit bonus, what is the point of listing the second and subsequent deposit bonuses and weekly reload bonuses in the first place, don't you think?
Привіт!
Я б сказав, що ви змішуєте кілька речей. Я хотів би трохи уточнити.
По-перше, це цілком нормально, що такі рекламні оголошення надсилаються майже всім; ці кампанії електронною поштою, швидше за все, проводяться сторонніми компаніями. Отже, уявіть, що ви з якоїсь причини виключені з бонусів. Але це цікаво. Скільки казино виключили вас із бонусів на даний момент? У будь-якому разі, певна прогалина буде, поки агентство електронної пошти не отримає оновлений список одержувачів.
Досить часто ви не маєте права на бонус лише тому, що отримали електронний лист. Важливі правила та рішення казино.
Ніхто не буде створювати спеціальний інформаційний бюлетень, щоб відобразити вашу поточну ситуацію, ось у чому справа, я б сказав.
У зв’язку з цим я б сказав, що решта вашої думки не піддається контролю.
Ви пробували розглядати цю перспективу?
Hey there!
I'd say you're mixing a few things. I'd like to elaborate a bit.
Firstly, it's pretty normal that such promos are sent to almost anyone; these email campaigns are most likely held by a third-party company. So, imagine you are, for some reason, excluded from the bonuses. That's interesting, though. How many casinos have excluded you from bonuses so far? Anyway, there will surely be a gap until the email agency gets an updated list of recipients.
It's quite common that you are not eligible for the bonus just because you received an email. Rules and the casino's decision are what matter.
No one will craft a special newsletter to reflect your current situation, that's the matter, I'd say.
Due to that, I'd say the rest of your point is out of hand.
Have you tried to consider this perspective?
Важливо зазначити, що я щойно зареєструвався в цьому казино.
Я використав лише бонус за перший депозит, як зазначено в електронному листі про бонус за другий депозит.
Той факт, що я не маю права на отримання бонусу, незважаючи на це, означає, що всі користувачі опиняться в однаковій ситуації.
It is important to note that I just registered with this casino.
I have only used my first deposit bonus, as stated in the email about the 2nd deposit bonus.
The fact that I am not eligible for the bonus despite this means that all users will be in the same situation.
Я отримав бонусну пропозицію від цього казино, активував його та зробив депозит.
Однак насправді це була помилкова пропозиція, і казино надіслало її мені помилково.
Я попросив повернути гроші, але казино відмовило, оскільки депозит не відбувся б, якби пропозиція не була надіслана помилково.
Чи дозволено працювати таким чином, щоб люди вносили депозити за допомогою фальшивих пропозицій?
I received a bonus offer from this casino and activated it and made a deposit.
However, in reality it was a false offer and the casino sent it to me by mistake.
I asked for a refund, which the casino denied, because the deposit would not have occurred if the offer had not been sent by mistake.
Is it allowed to operate in a way that makes people make deposits with false offers?
Привіт, чи сказали вам у казино, що вони надіслали вам цей бонус неправильно? Ймовірно, вони повинні нести відповідальність за те, що надсилають, і я був би не радий, якби вони надіслали мені його, а потім сказали, що я насправді не можу ним скористатися. Якби це був безкоштовний бонус, я б закрив на це очі, але якби мені довелося зробити депозит, я б теж не був у захваті.
Чому казино не хоче повернути вам гроші, про які вони вам сказали?
Звісно, якщо ви вважаєте, що не можете вирішити це питання, я подаду скаргу.
Hi, did the casino tell you that they sent you this bonus incorrectly ? They should probably be responsible for what they send and I wouldn't be happy if they sent me one and then said I couldn't actually use it. If it was a free bonus, then I would turn a blind eye, but if I had to make a deposit I wouldn't be thrilled either.
Why doesn't the casino want to give you a refund they told you ?
Of course, if you feel you can't resolve it, I would go ahead and file a complaint.
Раніше казино виключило мене з права на бонус.
Тоді я отримав пропозицію бонусу за депозит, тому вирішив, що маю право на бонус, і зробив депозит.
Однак казино помилково надіслало мені неправильну пропозицію, і я все одно був виключений з бонусу.
Я подав запит на відшкодування, оскільки якби казино не надіслало неправильну пропозицію, депозит би не відбувся, але казино відмовилося це зробити.
The casino previously excluded me from bonus eligibility.
Then I received a deposit bonus offer, so I decided I was eligible for the bonus and made a deposit.
However, the casino mistakenly sent me the wrong offer and I was still excluded from the bonus.
I requested a refund because if the casino had not sent the wrong offer, the deposit would not have occurred in the first place, but the casino refused to do so.
Звичайно, я розумію, що якщо казино виключило вас із бонусів, то могла статися якась помилка. Я не знаю, чому вони не дозволяють вам зняти гроші, які ви вклали на основі цього. Я маю на увазі, що якщо казино вирішило, що ви не повинні отримувати бонуси, то вони зробили помилку.
Ось чому я рекомендував подати скаргу і, ймовірно, піду на це.
Sure, I understand that if the casino excluded you from the bonuses, then some mistake could have occurred. I don't know why they wouldn't let you withdraw the money you put in based on it. I mean, if the casino decided that you shouldn't get bonuses, then they made a mistake.
So that's why I recommended the complaint and I would probably go for it.
Казино наполягає на тому, що ви повинні поставити певну суму свого депозиту, щоб зняти гроші.
Однак, оскільки депозит був спричинений помилкою казино, він має бути недійсним.
The casino insists that you must wager a certain amount of your deposit in order to make a withdrawal.
However, since the deposit was caused by the casino's error, it should be invalid.
Я також вважаю, що якщо депозит був бонусом, який вони вам надіслали, а потім сказали, що ви не маєте на нього права, ставки не повинні застосовуватися до цього депозиту. Але тому я рекомендував подати скаргу, тому що наша команда розгляне її та оцінить точніше, ніж я.
I also think that if the deposit was for a bonus they sent you and then said you weren't entitled to it, wagering shouldn't apply to that deposit. But that's why I recommended a complaint, because our team will look at it and assess it more accurately than I did.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.