ФорумКазиноBetyBet Casino - загальне обговорення

BetyBet Casino - загальне обговорення

3 міс. тому від pietro1988
|
659 переглядів 16 відповідей |
|
Додати публікацію
3 міс. тому
Тут ви можете обговорити BetyBet Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
3 міс. тому

опис:

10.06.2024

Замовив виведення коштів на онлайн гаманець mifinity. Кошти навіть не оброблені для виведення до цього дня!


Додам, що мій акаунт повністю верифікований казино, повертаючись до цього питання. У мене було 4 розмови з підтримкою на сайті, перші дві я отримав інформацію, що у них багато замовлень і тому черга і так довго, через тиждень перестали писати таку дурницю і пишуть, що моя зняття обробляється. Але коли буде оформлено, чому це так довго, вони вже сказати не можуть. Загалом, це смердить шахрайством, дивно, що ви їх тут просуваєте після негативних думок.

Автоматичний переклад.
pietro1988
3 міс. тому

Мабуть, я почну з кінця вашого допису. Ми не рекламуємо казино, але ми надаємо інформацію про них, що має велике значення. Це конкретне казино має індекс безпеки нижче середнього, що не змушує мене думати, що ми його рекламуємо.

У всякому разі, щоб перейти до суті. Це досить поширена річ, коли казино мають черги, і, на жаль, іноді зняття коштів може відбуватися із запізненням. Але судячи з того, що ви сказали, воно має бути в процесі передачі, і вони мають надіслати його вам найближчим часом. Ми даємо казино 14 днів для вирішення будь-яких труднощів, і якщо навіть до цього часу вони не встигли надіслати вам кошти, ви можете подати нам скаргу, і ми спробуємо вам допомогти.

Тож запасеться терпінням і перевірите, як усе вийде? 🙂

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Повертаючись до мого випадку, казино на 100% шахрайство, і вони нікому не виплачують депозити, і в чаті, і в @ відповідають боти, які пишуть майже однакові відповіді на кожне запитання, що це обробка фінансового відділу, що черга велика, що проблема з платіжним провайдером. На кожне запитання однакова відповідь. Пс. Якщо ви не рекламуєте, публікація на вашому веб-сайті вже є рекламою...

Автоматичний переклад.
p863159
3 міс. тому

Будь ласка, до якого випадку ми повернемося? Я теж не зовсім розумію, з якого приводу казино має виплачувати депозити? Казино обов’язково повинні виплачувати законні виграші.

У будь-якому випадку, дякую за згадку про підтримку та якість чату.

Коли справа доходить до просування, я думаю, що ви надто поспішні у своїх судженнях. Це казино позначено як «нижче середнього». Ми повідомляємо, що ми вважаємо умови та положення казино несправедливими. Ви впевнені, що саме так виглядає pormoting? 🙂

Наші цінності говорять «інформувати замість реклами», тому ми ділимося чесною інформацією, решта залежить від гравців.



Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Це казино часто надсилає неправдиві рекламні пропозиції.

Це пояснюється тим, що казино може за бажанням анулювати рекламні акції, навіть анулюючи бонус за перший депозит для новозареєстрованих користувачів.


Схоже, що казино заробляє гроші, змушуючи людей робити депозити за допомогою фальшивих бонусів, а потім змушуючи їх робити ставки в кілька разів більше, ніж вони зробили б інакше.

Автоматичний переклад.
andandjonnyx
2 міс. тому

Це насправді сталося з вами? Вони скасували вітальний бонус?

Для мене це звучить не дуже добре, чесно кажучи, і гравці повинні знати про це, якщо це дійсно так.

Все, що стосується ставок, повинно бути чітко зазначено в умовах бонусу, і казино не повинно змінювати це в будь-який час. правильно?

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

filefile


Казино надсилає електронною поштою бонуси за другий і третій депозит, а на веб-сайті казино зазначено, що бонуси за депозит пропонуються по п’ятницях.


Однак, коли я справді роблю депозит, я не отримую бонус.


file


Це тому, що казино обмежує бонуси на власний розсуд.

Я не зловживаю бонусами в цьому казино.

Я використав лише бонус на перший депозит.

Якщо вони обмежують вас лише за те, що ви скористалися перевагами бонусу на перший депозит, то який сенс перераховувати бонуси на другий і наступні депозити та щотижневі бонуси на перезавантаження в першу чергу, вам не здається?

Автоматичний переклад.
andandjonnyx
2 міс. тому

Ви отримали будь-яке інше пояснення анулювання бонусу чи лише те, що на скріншоті? 🤔

Я вважаю, що ніхто б не зробив більше депозитів, якби вони відмовилися давати їм бонуси, звичайно. Хоча я хотів би знати причину цього.

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

filefile


Казино надсилає електронною поштою бонуси за другий і третій депозит, а на веб-сайті казино зазначено, що бонуси за депозит пропонуються по п’ятницях.


Однак, коли я справді роблю депозит, я не отримую бонус.


file


Це тому, що казино обмежує бонуси на власний розсуд.

Я не зловживаю бонусами в цьому казино.

Я використав лише бонус на перший депозит.

Якщо вони обмежують вас лише за те, що ви скористалися перевагами бонусу на перший депозит, то який сенс перераховувати бонуси на другий і наступні депозити та щотижневі бонуси на перезавантаження в першу чергу, вам не здається?

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Привіт!

Я б сказав, що ви змішуєте кілька речей. Я хотів би трохи уточнити.

По-перше, це цілком нормально, що такі рекламні оголошення надсилаються майже всім; ці кампанії електронною поштою, швидше за все, проводяться сторонніми компаніями. Отже, уявіть, що ви з якоїсь причини виключені з бонусів. Але це цікаво. Скільки казино виключили вас із бонусів на даний момент? У будь-якому разі, певна прогалина буде, поки агентство електронної пошти не отримає оновлений список одержувачів.

Досить часто ви не маєте права на бонус лише тому, що отримали електронний лист. Важливі правила та рішення казино.

Ніхто не буде створювати спеціальний інформаційний бюлетень, щоб відобразити вашу поточну ситуацію, ось у чому справа, я б сказав.

У зв’язку з цим я б сказав, що решта вашої думки не піддається контролю.

Ви пробували розглядати цю перспективу?

Автоматичний переклад.
Radka
2 міс. тому

Важливо зазначити, що я щойно зареєструвався в цьому казино.


Я використав лише бонус за перший депозит, як зазначено в електронному листі про бонус за другий депозит.


Той факт, що я не маю права на отримання бонусу, незважаючи на це, означає, що всі користувачі опиняться в однаковій ситуації.

Автоматичний переклад.
2 тиж. тому

Я отримав бонусну пропозицію від цього казино, активував його та зробив депозит.


Однак насправді це була помилкова пропозиція, і казино надіслало її мені помилково.


Я попросив повернути гроші, але казино відмовило, оскільки депозит не відбувся б, якби пропозиція не була надіслана помилково.


Чи дозволено працювати таким чином, щоб люди вносили депозити за допомогою фальшивих пропозицій?

Автоматичний переклад.
andandjonnyx
2 тиж. тому

Привіт, чи сказали вам у казино, що вони надіслали вам цей бонус неправильно? Ймовірно, вони повинні нести відповідальність за те, що надсилають, і я був би не радий, якби вони надіслали мені його, а потім сказали, що я насправді не можу ним скористатися. Якби це був безкоштовний бонус, я б закрив на це очі, але якби мені довелося зробити депозит, я б теж не був у захваті.

Чому казино не хоче повернути вам гроші, про які вони вам сказали?

Звісно, якщо ви вважаєте, що не можете вирішити це питання, я подаду скаргу.

Автоматичний переклад.
Jaro
2 тиж. тому

Раніше казино виключило мене з права на бонус.

Тоді я отримав пропозицію бонусу за депозит, тому вирішив, що маю право на бонус, і зробив депозит.


Однак казино помилково надіслало мені неправильну пропозицію, і я все одно був виключений з бонусу.


Я подав запит на відшкодування, оскільки якби казино не надіслало неправильну пропозицію, депозит би не відбувся, але казино відмовилося це зробити.

Автоматичний переклад.
andandjonnyx
2 тиж. тому

Звичайно, я розумію, що якщо казино виключило вас із бонусів, то могла статися якась помилка. Я не знаю, чому вони не дозволяють вам зняти гроші, які ви вклали на основі цього. Я маю на увазі, що якщо казино вирішило, що ви не повинні отримувати бонуси, то вони зробили помилку.

Ось чому я рекомендував подати скаргу і, ймовірно, піду на це.

Автоматичний переклад.
Jaro
2 тиж. тому

Казино наполягає на тому, що ви повинні поставити певну суму свого депозиту, щоб зняти гроші.

Однак, оскільки депозит був спричинений помилкою казино, він має бути недійсним.

Автоматичний переклад.
andandjonnyx
2 тиж. тому

Я також вважаю, що якщо депозит був бонусом, який вони вам надіслали, а потім сказали, що ви не маєте на нього права, ставки не повинні застосовуватися до цього депозиту. Але тому я рекомендував подати скаргу, тому що наша команда розгляне її та оцінить точніше, ніж я.

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого