ФорумКазиноBetway Casino - загальне обговорення

Betway Casino - загальне обговорення

11 міс. тому від eragell78
|
1726 переглядів 13 відповідей |
|
Додати публікацію
11 міс. тому
Тут ви можете обговорити Betway Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
11 міс. тому

Всім привіт! Хочу поділитися з вами проблемою некомпетентності цієї букмекерської контори! це взагалі відстой, спочатку я хочу вам сказати, що це шахраї, які навмисно затримують платежі, я поясню чому:


1. 24 листопада у мене вимагали документи на зняття коштів, інструкції куди мені ці документи направити не надіслали. На їхньому сайті я знайшов інструкцію, що документи потрібно надсилати на електронну адресу " verify.uk@betway.com ", Я їх туди відправив. Вони не надсилають жодної відповіді про те, чи отримані мої документи!

2. У понеділок, 27 листопада, я запитав службу підтримки про результати перевірки, вони мені сказали, що жодних документів від мене не отримували, хоча я їм все відправив в той же день, коли вони мене просили (якщо потрібно , можу надати всі скріншоти ). Вони попросили повторно надіслати їм документи за адресою: « verify.uk@betway.com » і я це зробив (також можу надати скріншоти). Представник служби підтримки повідомив, що документи завантажені та чекають результатів перевірки. На їхньому веб-сайті зазначено, що перевірка займає 24 години. В результаті я прочекав 4 дні і мені прислали листа про те, що потрібно завантажувати документи заново на зовсім іншу адресу, хоча перед цим їх співробітник запевняв, що документи успішно отримані!


Загалом вони свідомо затягують мій виграш, я їм двічі надавав документи!

Я шукаю від вас справедливості і сподіваюся, що ви допоможете вирішити цю проблему! Цей букмекер абсолютно некомпетентний і абсолютно не дорожить своєю репутацією!

На підтвердження своїх слів можу надати скріншоти всього!

Автоматичний переклад.
eragell78
11 міс. тому

Привіт, я бачу, що у вас виникла проблема з підтвердженням вашого облікового запису, і вона все ще залишається, і ваші документи не були прийняті, так? Схоже, виникла неприємність, але оскільки ви надіслали його на іншу адресу, чи отримали ви відповідь щодо статусу документів?

У будь-якому випадку, я бачу, що ви вже встигли подати нам скаргу, і ми побачимо, куди дійде наша команда.

Що стосується ваших скріншотів, збережіть їх, якщо вони вам потрібні для скарги, це, звичайно, корисно.

Однак наразі нам доведеться почекати та подивитися, як розвиватимуться події, і якщо ви отримаєте відповідь від казино щодо перевірки чи зняття коштів, не соромтеся повідомити нам про це. Сподіваюся, все вирішиться справедливо.

Автоматичний переклад.
Jaro
11 міс. тому

добре, дякую!

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Доброго дня, 27 квітня я вніс депозит на суму 1000 млн. доларів США в Betway о 13:30, і він не відобразився на моєму рахунку в казино, але мій банк надав мені знижку. Я спілкувався з персональною допомогою, і вони сказали мені, що проблема буде вирішена протягом 24 годин, і на сьогоднішній день нічого не сталося. Я також надіслав підтвердження переказу електронною поштою, але вони не дали мені відповіді.

Змінено автором 6 міс. тому
Автоматичний переклад.
vyoletrc
6 міс. тому

Мені прикро чути про таку проблему. На жаль, зараз нема чого робити, лише спробувати зв’язатися зі своїм постачальником платіжних послуг, як пояснила Вероніка у вашій скарзі . Будь ласка, повідомляйте нам, коли дізнаєтеся щось нове про свій депозит.

Автоматичний переклад.
Romi
6 міс. тому

Привіт, я все ще в тій самій ситуації. Я зателефонував своєму платіжному оператору, і вони сказали мені, що транзакцію було застосовано 29 числа, і вони дали мені ключ скидання, щоб перевірити його та надіслати його в казино. Сьогодні я отримав електронний лист від казино про те, що мій обліковий запис заблоковано через відсутність верифікації, я раніше надіслав свої документи, і на платформі він уже з’явився як підтверджений через день після надсилання документів.

Автоматичний переклад.
vyoletrc
6 міс. тому

Хм, звичайно, було б добре згадати такі факти у своїй скарзі, тому що мені дивно, що раптом ваш обліковий запис заблоковано. Ви хочете сказати, що ви вже були перевірені, а тепер ні? Потрібно ще раз надсилати якісь документи чи ні?

Автоматичний переклад.
Jaro
6 міс. тому

Правильно, я знову надіслав свої документи, ще раз надіслав підтвердження оплати та код відстеження, а також свою незгоду щодо ситуації. Мить тому я знову зайшов у казино, і з’явився мій депозит, мені довелося сильно натискати, щоб вони розпізнали його, але він уже відображено, я не знаю, коли він відобразився, оскільки я припинив перевірку, правда в тому, що я вже здався. Дякую всім за підтримку.

Автоматичний переклад.
vyoletrc
6 міс. тому

Ну, насправді це гарна новина, хоча я думаю, що це був досить заплутаний досвід. Так чи інакше, я радий, що вам вдалося її вирішити, а також хочу подякувати, що поділилися цим з нами.

Як ви думаєте, чи є якась рекомендація, яку ви хотіли б передати іншим, хто, можливо, розглядає можливість гри в цьому казино? Ви знаєте, що досвід від першої особи завжди є справжньою перевагою, якщо поділитися ним. 🙂

У будь-якому випадку, якщо вам щось знадобиться, обов’язково поверніться.


Автоматичний переклад.
Radka
6 міс. тому

Так дякую. Для людей, які планують грати в казино, я хочу сказати вам, що це перший раз, коли щось подібне сталося зі мною в казино, я регулярно граю в казино близько року, і все добре, виведення займає більше часу порівняно з деякими іншими казино, але все добре, я не знаю, що трапилося цього разу, коли їм знадобилося трохи часу, щоб обробити мій депозит, але загалом я можу рекомендувати це казино.

Автоматичний переклад.
vyoletrc
6 міс. тому

Дякую, я думаю, що це буде добре для інших гравців. Сподіваюся, що подібний випадок більше не повториться і будуть тільки кращі враження. Звичайно, якщо щось трапиться, ви можете звернутися до нас. 🙂

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Betway виплачується без ідентифікатора за допомогою interac. Хоча це зайняло 3 дні.

Автоматичний переклад.
lmsk00
5 міс. тому

Гей, ти хочеш сказати, що маєш хороший досвід роботи в казино, так? Ви сказали, що вам не потрібно використовувати ідентифікатор, тому ви ще не пройшли перевірку, так? Іноді це може бути пізніше, коли казино попросить ваші документи, і вам доведеться підтвердити себе, тому, можливо, це лише питання часу. Коли це станеться, не соромтеся повідомити нам, як пройшов процес і чи він був швидким і безпроблемним.

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого