11 міс. тому
Тут ви можете обговорити Betway Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Всім привіт! Хочу поділитися з вами проблемою некомпетентності цієї букмекерської контори! це взагалі відстой, спочатку я хочу вам сказати, що це шахраї, які навмисно затримують платежі, я поясню чому:
1. 24 листопада у мене вимагали документи на зняття коштів, інструкції куди мені ці документи направити не надіслали. На їхньому сайті я знайшов інструкцію, що документи потрібно надсилати на електронну адресу " verify.uk@betway.com ", Я їх туди відправив. Вони не надсилають жодної відповіді про те, чи отримані мої документи!
2. У понеділок, 27 листопада, я запитав службу підтримки про результати перевірки, вони мені сказали, що жодних документів від мене не отримували, хоча я їм все відправив в той же день, коли вони мене просили (якщо потрібно , можу надати всі скріншоти ). Вони попросили повторно надіслати їм документи за адресою: « verify.uk@betway.com » і я це зробив (також можу надати скріншоти). Представник служби підтримки повідомив, що документи завантажені та чекають результатів перевірки. На їхньому веб-сайті зазначено, що перевірка займає 24 години. В результаті я прочекав 4 дні і мені прислали листа про те, що потрібно завантажувати документи заново на зовсім іншу адресу, хоча перед цим їх співробітник запевняв, що документи успішно отримані!
Загалом вони свідомо затягують мій виграш, я їм двічі надавав документи!
Я шукаю від вас справедливості і сподіваюся, що ви допоможете вирішити цю проблему! Цей букмекер абсолютно некомпетентний і абсолютно не дорожить своєю репутацією!
На підтвердження своїх слів можу надати скріншоти всього!
Hi all! I want to share with you the problem of the incompetence of this bookmaker! this completely sucks, initially I want to tell you that these are scammers who deliberately delay payments, I’ll explain why:
1. On November 24, they asked me for documents to withdraw funds, they did not send instructions on where I should send these documents. On their website I found instructions that documents should be sent to the email address "verify.uk@betway.com", I sent them there. They do not send any response about whether my documents were received!
2. On Monday, November 27, I asked the support service about the results of the check, they told me that they had not received any documents from me, although I sent them everything on the same day that they asked me to (if necessary, I can provide all the screenshots ). They asked me to send them the documents again to the address: "verify.uk@betway.com" and I did it (I can also provide screenshots). The support service representative notified that the documents had been uploaded and that the results of the verification should be awaited. Their website states that verification takes 24 hours. As a result, I waited 4 days and they sent me a letter saying that I needed to upload the documents again to a completely different address, although before that their employee assured me that the documents had been successfully received!
In total, they are deliberately delaying my winnings, I provided them with documents twice!
I am looking for justice from you and I hope that you will help solve this problem! This bookmaker is completely incompetent and he does not value his reputation at all!
To confirm my words, I can provide screenshots for everything!
Привіт, я бачу, що у вас виникла проблема з підтвердженням вашого облікового запису, і вона все ще залишається, і ваші документи не були прийняті, так? Схоже, виникла неприємність, але оскільки ви надіслали його на іншу адресу, чи отримали ви відповідь щодо статусу документів?
У будь-якому випадку, я бачу, що ви вже встигли подати нам скаргу, і ми побачимо, куди дійде наша команда.
Що стосується ваших скріншотів, збережіть їх, якщо вони вам потрібні для скарги, це, звичайно, корисно.
Однак наразі нам доведеться почекати та подивитися, як розвиватимуться події, і якщо ви отримаєте відповідь від казино щодо перевірки чи зняття коштів, не соромтеся повідомити нам про це. Сподіваюся, все вирішиться справедливо.
Hi, I see you have a problem with your account verification and it still persists and your documents have not been accepted yes ? It looks like there's a bit of a mess but since you sent it to another address, did you get a reply as to the status of the documents ?
Anyway, I see that you have already managed to file a complaint with us and we will see where our team gets to.
As for your screenshots, keep them if you need them for the complaint, it's certainly useful.
However, for now we'll have to wait and see how things develop and if you happen to get a response from the casino regarding verification or withdrawal, don't hesitate to let us know. I hope everything will be resolved fairly.
Доброго дня, 27 квітня я вніс депозит на суму 1000 млн. доларів США в Betway о 13:30, і він не відобразився на моєму рахунку в казино, але мій банк надав мені знижку. Я спілкувався з персональною допомогою, і вони сказали мені, що проблема буде вирішена протягом 24 годин, і на сьогоднішній день нічого не сталося. Я також надіслав підтвердження переказу електронною поштою, але вони не дали мені відповіді.
Good afternoon, on April 27 I made a deposit of $1000 mxn in Betway at 1:30 p.m. and it was not reflected in my casino account, but my bank did give me the discount. I spoke to personal assistance and they told me that the problem would be resolved within 24 hours, and to date nothing has happened. I also sent proof of the transfer by email but they have not given me a response.
Buena tarde, el día 27 de abril realiceun depósito de $1000 mxn en Betway a las 13:30 horas y no se reflejó en mi cuenta del casino, pero mi banco si me hizo el descuento. Hable con asistencia personal y me dijeron que en un lapso de 24 horas se resolvía el problema, y hasta la fecha nada. También envié por correo electrónico el comprobante de la transferencia pero no me han dado respuesta.
Мені прикро чути про таку проблему. На жаль, зараз нема чого робити, лише спробувати зв’язатися зі своїм постачальником платіжних послуг, як пояснила Вероніка у вашій скарзі . Будь ласка, повідомляйте нам, коли дізнаєтеся щось нове про свій депозит.
I'm sorry to hear about this kind of issue. Unfortunately, there is nothing much to do right now, just to try to contact your payment provider, as Veronika has explained to you in your complaint. Please let us know whenever you find out something new about your deposit.
Привіт, я все ще в тій самій ситуації. Я зателефонував своєму платіжному оператору, і вони сказали мені, що транзакцію було застосовано 29 числа, і вони дали мені ключ скидання, щоб перевірити його та надіслати його в казино. Сьогодні я отримав електронний лист від казино про те, що мій обліковий запис заблоковано через відсутність верифікації, я раніше надіслав свої документи, і на платформі він уже з’явився як підтверджений через день після надсилання документів.
Hello, I'm still in the same situation, I called my payment provider and they told me that the transaction was applied on the 29th and they gave me the reset key to verify it and send it to the casino. Today I received an email from the casino saying that my account had been blocked for not verifying it, I had previously sent my documents and on the platform it already appeared as verified a day after sending the documentation.
Hola, aún sigo en la misma situación, llamé a mi proveedor de pagos y me djo que la transaccion se aplicó el día 29 y me proporcionó la clave de restreo para verificarla y enviarla al casino. El día de hoy recibí un correo electrónico del casino diciendo que mi cuenta había sido bloqueda por no verificarla, anteriormente ya había enviado mis documentos y en la plataforma ya aparecía como verificada un día después de haber enviado la documentación.
Хм, звичайно, було б добре згадати такі факти у своїй скарзі, тому що мені дивно, що раптом ваш обліковий запис заблоковано. Ви хочете сказати, що ви вже були перевірені, а тепер ні? Потрібно ще раз надсилати якісь документи чи ні?
Hmm, it would certainly be good to mention such facts in your complaint because I find it strange that suddenly your account is blocked. Are you saying that you were already verified and now you are not ? Do you have to send some documents again or not ?
Правильно, я знову надіслав свої документи, ще раз надіслав підтвердження оплати та код відстеження, а також свою незгоду щодо ситуації. Мить тому я знову зайшов у казино, і з’явився мій депозит, мені довелося сильно натискати, щоб вони розпізнали його, але він уже відображено, я не знаю, коли він відобразився, оскільки я припинив перевірку, правда в тому, що я вже здався. Дякую всім за підтримку.
That's right, I sent my documents again, I also sent proof of payment and the tracking code again, as well as my disagreement about the situation. A moment ago I entered the casino again and my deposit appears, I had to press a lot for them to recognize it, but it is already reflected, I don't know the time it was reflected since I stopped checking, the truth is I had already given up . Thanks to everyone for your support.
Así es, envié de nuevo mis documentos, también volví a enviar el comprobante de pago y la clave de rastreo así como mi inconformidad sobre la situación. Hace un momento entré de nuevo al casino y ya aparece mi depósito, tuve que presionar mucho para que lo reconocieran, pero ya esta reflejado, ignoro la hora en la que se reflejó ya que dejé de revisar, la verdad ya me había dado por vencida. Gracias a todos por su apoyo.
Ну, насправді це гарна новина, хоча я думаю, що це був досить заплутаний досвід. Так чи інакше, я радий, що вам вдалося її вирішити, а також хочу подякувати, що поділилися цим з нами.
Як ви думаєте, чи є якась рекомендація, яку ви хотіли б передати іншим, хто, можливо, розглядає можливість гри в цьому казино? Ви знаєте, що досвід від першої особи завжди є справжньою перевагою, якщо поділитися ним. 🙂
У будь-якому випадку, якщо вам щось знадобиться, обов’язково поверніться.
Well, that's actually good news, though I imagine it has been quite confusing experience. One way or another, I'm glad to see you managed to resolve it, and also want to thank you for sharing this with us.
Do you think there is any kind of recommendation you would like to pass on to others who might be considering playing in this casino? You know the first-person experience is always a real benefit if shared. 🙂
Anyway, if you need anything, make sure to come back.
Так дякую. Для людей, які планують грати в казино, я хочу сказати вам, що це перший раз, коли щось подібне сталося зі мною в казино, я регулярно граю в казино близько року, і все добре, виведення займає більше часу порівняно з деякими іншими казино, але все добре, я не знаю, що трапилося цього разу, коли їм знадобилося трохи часу, щоб обробити мій депозит, але загалом я можу рекомендувати це казино.
Yes, thanks. For people who are considering playing at the casino, I want to tell you that this is the first time something like this has happened to me with the casino, I have been playing regularly at the casino for about a year and everything is fine, withdrawals take longer compared to some others casinos but everything is fine, I don't know what happened this time for them to take a while to process my deposit, but in general I can recommend this casino.
Si, gracias. Para las personas que esten considerando jugar en el casino quiero comentarles que esta es la primera vez que me sucede algo así con el casino, llevo un año aproximadamente jugando regularmente en el casino y todo bien, los retiros son más tardados en comparación con algunos otros casinos pero todo bien, no sé que fue lo que pasó esta vez para que tardaran en procesar mi depósito, pero en general si puedo recomendarles este casino.
Дякую, я думаю, що це буде добре для інших гравців. Сподіваюся, що подібний випадок більше не повториться і будуть тільки кращі враження. Звичайно, якщо щось трапиться, ви можете звернутися до нас. 🙂
Thanks, I think it will be good for other players as well. I hope that a similar case will not happen again and there will only be better experiences. Of course, if anything should happen, you know you can reach out to us. 🙂
Гей, ти хочеш сказати, що маєш хороший досвід роботи в казино, так? Ви сказали, що вам не потрібно використовувати ідентифікатор, тому ви ще не пройшли перевірку, так? Іноді це може бути пізніше, коли казино попросить ваші документи, і вам доведеться підтвердити себе, тому, можливо, це лише питання часу. Коли це станеться, не соромтеся повідомити нам, як пройшов процес і чи він був швидким і безпроблемним.
Hey, so you're saying you have a good experience in the casino yes ? You said you didn't have to use ID so you haven't gone through verification yet, yes ? Sometimes it may be later when the casino asks for your documents and you have to verify yourself, so maybe it's just a matter of time. When that happens, feel free to let us know how the process went and if it was quick and hassle-free.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.