ГоловнаФорумКазиноBetway Casino - загальне обговорення

Betway Casino - загальне обговорення

1 рік тому від eragell78
|
1 868 переглядів 13 відповідей |
|
1 рік тому
Тут ви можете обговорити Betway Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
1 рік тому

Всім привіт! Хочу поділитися з вами проблемою некомпетентності цієї букмекерської контори! це взагалі відстой, спочатку я хочу вам сказати, що це шахраї, які навмисно затримують платежі, я поясню чому:


1. 24 листопада у мене вимагали документи на зняття коштів, інструкції куди мені ці документи направити не надіслали. На їхньому сайті я знайшов інструкцію, що документи потрібно надсилати на електронну адресу " verify.uk@betway.com ", Я їх туди відправив. Вони не надсилають жодної відповіді про те, чи отримані мої документи!

2. У понеділок, 27 листопада, я запитав службу підтримки про результати перевірки, вони мені сказали, що жодних документів від мене не отримували, хоча я їм все відправив в той же день, коли вони мене просили (якщо потрібно , можу надати всі скріншоти ). Вони попросили повторно надіслати їм документи за адресою: « verify.uk@betway.com » і я це зробив (також можу надати скріншоти). Представник служби підтримки повідомив, що документи завантажені та чекають результатів перевірки. На їхньому веб-сайті зазначено, що перевірка займає 24 години. В результаті я прочекав 4 дні і мені прислали листа про те, що потрібно завантажувати документи заново на зовсім іншу адресу, хоча перед цим їх співробітник запевняв, що документи успішно отримані!


Загалом вони свідомо затягують мій виграш, я їм двічі надавав документи!

Я шукаю від вас справедливості і сподіваюся, що ви допоможете вирішити цю проблему! Цей букмекер абсолютно некомпетентний і абсолютно не дорожить своєю репутацією!

На підтвердження своїх слів можу надати скріншоти всього!

Автоматичний переклад.
eragell78
1 рік тому

Привіт, я бачу, що у вас виникла проблема з підтвердженням вашого облікового запису, і вона все ще залишається, і ваші документи не були прийняті, так? Схоже, виникла неприємність, але оскільки ви надіслали його на іншу адресу, чи отримали ви відповідь щодо статусу документів?

У будь-якому випадку, я бачу, що ви вже встигли подати нам скаргу, і ми побачимо, куди дійде наша команда.

Що стосується ваших скріншотів, збережіть їх, якщо вони вам потрібні для скарги, це, звичайно, корисно.

Однак наразі нам доведеться почекати та подивитися, як розвиватимуться події, і якщо ви отримаєте відповідь від казино щодо перевірки чи зняття коштів, не соромтеся повідомити нам про це. Сподіваюся, все вирішиться справедливо.

Автоматичний переклад.
Jaro
1 рік тому

добре, дякую!

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Доброго дня, 27 квітня я вніс депозит на суму 1000 млн. доларів США в Betway о 13:30, і він не відобразився на моєму рахунку в казино, але мій банк надав мені знижку. Я спілкувався з персональною допомогою, і вони сказали мені, що проблема буде вирішена протягом 24 годин, і на сьогоднішній день нічого не сталося. Я також надіслав підтвердження переказу електронною поштою, але вони не дали мені відповіді.

Змінено автором 7 міс. тому
Автоматичний переклад.
vyoletrc
7 міс. тому

Мені прикро чути про таку проблему. На жаль, зараз нема чого робити, лише спробувати зв’язатися зі своїм постачальником платіжних послуг, як пояснила Вероніка у вашій скарзі . Будь ласка, повідомляйте нам, коли дізнаєтеся щось нове про свій депозит.

Автоматичний переклад.
Romi
7 міс. тому

Привіт, я все ще в тій самій ситуації. Я зателефонував своєму платіжному оператору, і вони сказали мені, що транзакцію було застосовано 29 числа, і вони дали мені ключ скидання, щоб перевірити його та надіслати його в казино. Сьогодні я отримав електронний лист від казино про те, що мій обліковий запис заблоковано через відсутність верифікації, я раніше надіслав свої документи, і на платформі він уже з’явився як підтверджений через день після надсилання документів.

Автоматичний переклад.
vyoletrc
7 міс. тому

Хм, звичайно, було б добре згадати такі факти у своїй скарзі, тому що мені дивно, що раптом ваш обліковий запис заблоковано. Ви хочете сказати, що ви вже були перевірені, а тепер ні? Потрібно ще раз надсилати якісь документи чи ні?

Автоматичний переклад.
Jaro
7 міс. тому

Правильно, я знову надіслав свої документи, ще раз надіслав підтвердження оплати та код відстеження, а також свою незгоду щодо ситуації. Мить тому я знову зайшов у казино, і з’явився мій депозит, мені довелося сильно натискати, щоб вони розпізнали його, але він уже відображено, я не знаю, коли він відобразився, оскільки я припинив перевірку, правда в тому, що я вже здався. Дякую всім за підтримку.

Автоматичний переклад.
vyoletrc
7 міс. тому

Ну, насправді це гарна новина, хоча я думаю, що це був досить заплутаний досвід. Так чи інакше, я радий, що вам вдалося її вирішити, а також хочу подякувати, що поділилися цим з нами.

Як ви думаєте, чи є якась рекомендація, яку ви хотіли б передати іншим, хто, можливо, розглядає можливість гри в цьому казино? Ви знаєте, що досвід від першої особи завжди є справжньою перевагою, якщо поділитися ним. 🙂

У будь-якому випадку, якщо вам щось знадобиться, обов’язково поверніться.


Автоматичний переклад.
Radka
7 міс. тому

Так дякую. Для людей, які планують грати в казино, я хочу сказати вам, що це перший раз, коли щось подібне сталося зі мною в казино, я регулярно граю в казино близько року, і все добре, виведення займає більше часу порівняно з деякими іншими казино, але все добре, я не знаю, що трапилося цього разу, коли їм знадобилося трохи часу, щоб обробити мій депозит, але загалом я можу рекомендувати це казино.

Автоматичний переклад.
vyoletrc
7 міс. тому

Дякую, я думаю, що це буде добре для інших гравців. Сподіваюся, що подібний випадок більше не повториться і будуть тільки кращі враження. Звичайно, якщо щось трапиться, ви можете звернутися до нас. 🙂

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Betway виплачується без ідентифікатора за допомогою interac. Хоча це зайняло 3 дні.

Автоматичний переклад.
lmsk00
6 міс. тому

Гей, ти хочеш сказати, що маєш хороший досвід роботи в казино, так? Ви сказали, що вам не потрібно використовувати ідентифікатор, тому ви ще не пройшли перевірку, так? Іноді це може бути пізніше, коли казино попросить ваші документи, і вам доведеться підтвердити себе, тому, можливо, це лише питання часу. Коли це станеться, не соромтеся повідомити нам, як пройшов процес і чи він був швидким і безпроблемним.

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
christmas_push_alt
Візьміть участь у різдвяному конкурсі від Pragmatic Play — ми роздаємо призи на суму 3000 $!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого