1 рік тому
Тут ви можете обговорити Betstar555 Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Привіт, Антиллефон Н.В
Адреса: Heelsumstraat, 51 E-Commerce Park, Кюрасао
Тел.: +599 9-433-8808
Електронна адреса: certria@gaminglicences.com
Веб-сайт: https://www.gaminglicensing.com
Вітаю..
радий тебе бачити і приємно знати тебе..
я щасливий, що у нас є щось подібне для підтримки гравців,
1. має гравця в Betstar555.com ; Betstar555.com каже, що вони є власниками ліцензії Кюрасао.
2. агент повідомив, що вилучення затримується через технічну причину. з 22 квітня 2023 року вони не дають зняття
3. кожен раз дзвонили і казали - знімати меншу суму із загального виграшу.
4. я зробив те ж саме, і я грав із залишком балансу, далі - виграш збільшився до INR: 2175000,00
5. тепер вони знову і знову скасовують вилучення.
6. У мене є звичка записувати гру в Windows, тому я маю всі записи гри для підтвердження та підтвердження
7. Власник - пан Рамарао / Хайдарабад / Ініда.
8. Будь ласка, порадьте, що робити. Вони не дають зняття протягом багатьох днів.
https://youtu.be/pbnAUbQnm-M
З повагою
Ідентифікатор користувача: nanda07
Гравець на betstar555.com
Hi Antillephone N.V.
Address: Heelsumstraat, 51 E-Commerce Park, Curaçao
Tel: +599 9-433-8808
E-mail: certria@gaminglicences.com
Website: https://www.gaminglicensing.com
Greetings..
nice to see you and nice to really know you..
i m happy that we have something like this for player support,
1. i m a player in Betstar555.com ; Betstar555.com says they are Curaçao license holders.
2. agent told the withdraw is delayed due to technical reason. since 22nd April 2023 they are not giving withdraw
3. everytime they called and told - to withdraw smaller amount from total winnings.
4. so did follow the same , and i played with remaining balance, Further - winnings increased upto INR : 2175000.00
5. now They are cancelling the withdraw again again and again.
6. i have an habit of recording the game in windows - so i have all the game recordings for evidence and proof
7. Owner is Mr. Ramarao / hyderabad / Inida.
8. Pls advise what to do.. They are not giving withdraw since many days.
https://youtu.be/pbnAUbQnm-M
Regards
User id : nanda07
Player in betstar555.com
На жаль, здається, хтось втратив баланс раніше, ніж ваш обліковий запис було підтверджено. Боюся, вибачте, ми нічого не можемо зробити. 🤔
«Якщо ваш обліковий запис було успішно підтверджено, вашу історію ігор перевірено, ваше зняття схвалено казино, і ви все ще не отримали свій виграш протягом 14 днів після запиту на зняття коштів, ми втрутимося та зробимо все можливе, щоб допомогти вам».
Я починаю думати, що ви навмисно змішуєте кілька питань в одній скарзі . Зверніть увагу, що відповідно до GDPR дозволена лише одна скарга на кожного гравця. Тому сприймайте це як пораду, будь ласка.
Я сподіваюся, ви розумієте.
Sadly, it seems someone lost the balance sooner than your account got verified. Well I'm sorry, there's nothing we can do, I fear. 🤔
"If your account has been successfully verified, your game history checked, your withdrawal approved by the casino, and you still haven't received your winnings by 14 days since requesting the withdrawal, we will intervene and do our best to help you."
I'm beginning to think you intentionally mixing several issues into one complaint. Kindly mind only one complaint per unique player is allowed due to the GDPR. So, take it as an advise, please.
I hope you understand.
Дякуємо за оновлення! Чудово, що ви також не забули оновити свою скаргу! Цінується. На жаль, я також помітив, що казино має другий термін для розгляду вашої скарги , але ми все ще чекаємо на знак співпраці. Я молюся, щоб це змінилося швидше!
Thanks for the update! It's great you didn't forget to update your complaint too! Much appreciated. Sadly, I also noticed the casino was given a second time frame to address your complaint, but we're still waiting for a sign of cooperation. I pray it changes soon!
Ми не змогли визначити мову публікації. Оберіть вашу мову з переліку
Вашу публікацію надіслано на перевірку адміністраторам форуму. Вони переконаються у відповідності правилам спільноти. Ви отримаєте електронного листа щодо результату розгляду протягом 48 годин.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Ми помітили, що ви використовуєте AdBlock. Ми не відображаємо рекламу на наших сторінках, однак посилання на деякі казино через AdBlock можуть бути несправними. Щоб мати змогу відвідати усі бажані казино вимкніть AdBlock або додайте нашу сторінку до білого списку.