ФорумКазиноBETSSEN Casino - загальне обговорення

BETSSEN Casino - загальне обговорення

2 р. тому від Mutuhai
|
3580 переглядів 12 відповідей |
|
Додати публікацію
2 р. тому
Тут ви можете обговорити BETSSEN Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
2 р. тому

Яке оподаткування Betssen у Фінляндії?

Автоматичний переклад.
Mutuhai
2 р. тому

Привіт,

можливо, варто було б поцікавитися в казино та ознайомитися з його умовами.

Спробуйте також цю вкладку:

https://casino.guru/betssen-casino-review#tab=js-tab-payment-providers

Автоматичний переклад.
Mutuhai
2 р. тому

У казино за межами економічної зони ЄС (практично Кюрасао) це приблизно 20-30% виграшу, звичайно, я б не обов’язково повідомляв про менші виграші

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт! Я вніс 10 євро через JetonWallet для вітального бонусу в казино Betssen 06.03.23, але він не був зарахований, тому я зв’язався безпосередньо з чатом і пояснив їм проблему з бонусом, не починаючи грати на мої реальні 10 євро. гроші ... хоча вона вважає, що я повинен був натиснути відповідну кнопку бонусу перед депозитом, хоча я вже дізнався від CasinoGuru, що ані бонусний код, ані параметр депозиту не потрібно підтверджувати перед депозитом. Існував лише варіант кешбеку 10% перед депозитом для підтвердження, але тоді лише для вкладників Sticpay і Netteler. Я зробив знімок екрана у своєму обліковому записі гравця та надіслав його до служби чату, але я отримую дурну відповідь, що я мав натиснути на нього, щоб отримати вітальний бонус.. і що заднім числом більше нічого не можливо. Перш ніж подати скаргу, я хотів піти цим шляхом filefile

Автоматичний переклад.
Slider38
1 рік тому

Я знаю, що це лише 10 євро, але я розумію вашу думку. Казино можуть додавати все, що завгодно. Взагалі, вони не хочуть робити це вручну, тому що це забирає багато часу. У будь-якому випадку, якщо вони хочуть втратити нового клієнта лише тому, що вони не можуть нарахувати йому бонус (бонус, який все одно отримують усі інші), це їхній вибір. Не починайте грати зі своїм депозитом, доки його не буде вирішено. Я також пропоную вам зв’язатися з ними електронною поштою, додати скріншоти тощо. Можливо, вам пощастить більше.

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1 рік тому

10 липня - казино доступне для українських гравців. Виграв там ~1,4 тисячі доларів США з ~270 доларів США депозиту через CRYPTO.

11 липня - казино заблокувало мій рахунок і вирішило відшкодувати лише депозит (їхня команда УПРАВЛІННЯ РИЗИКАМИ)

12 липня - казино повідомляє, що не дозволяє українським гравцям грати в своєму казино.


Уявіть, що станеться з хлопцем, який виграв у 10 разів більше. Нікому не рекомендую. Вони просто обдирають своїх гравців. Особливо з бідних країн.

Автоматичний переклад.
silverhank77
1 рік тому

Це цікаво!

Крім того, тепер вони стверджують, що єдине, що вони насправді можуть зробити, це відшкодувати депозит (або депозити), оскільки гравці з вашої країни більше не приймаються. Тим часом у вас немає шансів пройти KYC...

Я щось пропустив? Я коротко прочитав вашу скаргу .

Це досить смішно, я б сказав.

Якщо керівництво планує обмежити певну країну, то спочатку потрібно вжити певних заходів. Я б почав із перевірки гравців, на яких поширюється обмеження, щоб переконатися, що вони отримають баланс, отриманий раніше за фактично застосовні умови...


Автоматичний переклад.
Slider38
1 рік тому

Я теж не отримав бонус, нібито я його видалив, а це брехня! Я зв’язався зі службою підтримки, перш ніж почав грати, і мені розповіли історію про самовидалення, і вони не змогли дати мені бонус.


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Казино таке чудове, класне і чудове...

Автоматичний переклад.
ellicas90
1 рік тому

Гарно звучить. Як вам вдалося сюди приїхати, якщо можна запитати? 🙂

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Betssen – хороша платформа для гри. Депозит також швидкий, але перевірка клієнта досить дивна. Я надав усі необхідні документи, необхідні для підтвердження казино. Я надав селфі з ідентифікаційною карткою, як вони вимагали, а також виписку з банківського рахунку та adhar OTP протягом часу депозит (Adhar OTP є досить конфіденційною річчю, і він містить усі дані особи), але вони не перевіряють мене, а запитують знову і знову додаткові документи. Будь ласка, допоможіть мені casinoguru. Навіть я сказав, що ви можете запитати будь-які документи, але вони все одно просто кажу, дайте це, дайте те

Автоматичний переклад.
pingtorahul69
7 міс. тому

Привіт, я бачу, що основна проблема полягає в перевірці. Оскільки вам постійно доводиться надавати якісь документи, казино завжди запитує щось інше чи запитує певний документ кілька разів? Які ще документи потрібно надати в казино?

У будь-якому разі я бачив, що ви подали скаргу , тож якщо так і далі буде, наша команда спробує вам допомогти.

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого