2 р. тому
Тут ви можете обговорити BETSSEN Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Привіт,
можливо, варто було б поцікавитися в казино та ознайомитися з його умовами.
Спробуйте також цю вкладку:
https://casino.guru/betssen-casino-review#tab=js-tab-payment-providers
Hello,
maybe it would be worth the time to ask the casino and consult its terms and conditions.
Try this tab as well:
https://casino.guru/betssen-casino-review#tab=js-tab-payment-providers
У казино за межами економічної зони ЄС (практично Кюрасао) це приблизно 20-30% виграшу, звичайно, я б не обов’язково повідомляв про менші виграші
In casinos outside the EU economic zone (practically Curacao) it is about 20-30% of the winnings, of course I wouldn't necessarily report any smaller winnings
EU talousalueen ulkopuolisilla kasinoilla (käytännössä curacao) se on joku about 20-30% voitoista, toki en lähtisi mitään pienempiä voittoja välttämättä ilmoittelemaan
Привіт! Я вніс 10 євро через JetonWallet для вітального бонусу в казино Betssen 06.03.23, але він не був зарахований, тому я зв’язався безпосередньо з чатом і пояснив їм проблему з бонусом, не починаючи грати на мої реальні 10 євро. гроші ... хоча вона вважає, що я повинен був натиснути відповідну кнопку бонусу перед депозитом, хоча я вже дізнався від CasinoGuru, що ані бонусний код, ані параметр депозиту не потрібно підтверджувати перед депозитом. Існував лише варіант кешбеку 10% перед депозитом для підтвердження, але тоді лише для вкладників Sticpay і Netteler. Я зробив знімок екрана у своєму обліковому записі гравця та надіслав його до служби чату, але я отримую дурну відповідь, що я мав натиснути на нього, щоб отримати вітальний бонус.. і що заднім числом більше нічого не можливо. Перш ніж подати скаргу, я хотів піти цим шляхом
Hi, I deposited €10 via JetonWallet for the welcome bonus at Betssen Casino on 03/06/23 but it was not credited, so I contacted the chat service directly and explained the bonus problem to them without starting to play with my €10 real money ... although she is of the opinion that I had to press the appropriate bonus button before depositing, although I have already learned from CasinoGuru that neither the bonus code nor the deposit option has to be confirmed before depositing. There was only a 10% cashback option before the deposit to confirm, but then only for the Sticpay and Netteler depositors. I made a screenshot of it in my player account and sent it to the chat service, but I get a stupid answer that I should have clicked on it for the welcome bonus.. and that retrospectively nothing is possible anymore. Before I file a complaint, wanted to follow up this path
Hi, ich habe bei Betssen Casino am 06.03.23 10€ über JetonWallet für den Willkommensbonus eingezahlt, aber es wurde nicht gutgeschrieben, worauf ich direkt den Chatservice kontaktiert und dem das Bonus Problem beschildert habe, ohne mit meinem 10€ Echtgeld anzufangen hab zu spielen... wobei sie der Meinung ist, das ich vor der Einzahlung noch den zutreffenden BonusButton betätigen musste, obwohl ich von CasinoGuru aus schon in Erfahrung gebracht habe das weder Bonuscode noch Einzahlungsoption vor der Einzahlung bestätigt werden muss.Es gab nur 10% Cashback Option vor der Einzahlung zum bestätigen, aber dann auch nur für die Sticpay und Netteler einzahler. Ich habe in meinem Spielerkonto davon Screenshot gemacht und dem Chatservice abgeschickt aber kriege blöde Antwort das ich das anklicken hätte müssen für den Willkommensbonus.. und das rückwirkend nichts mehr möglich sei. Bevor ich eine Beschwerde einreiche, wollte auf diesem Wege nachhaken
Я знаю, що це лише 10 євро, але я розумію вашу думку. Казино можуть додавати все, що завгодно. Взагалі, вони не хочуть робити це вручну, тому що це забирає багато часу. У будь-якому випадку, якщо вони хочуть втратити нового клієнта лише тому, що вони не можуть нарахувати йому бонус (бонус, який все одно отримують усі інші), це їхній вибір. Не починайте грати зі своїм депозитом, доки його не буде вирішено. Я також пропоную вам зв’язатися з ними електронною поштою, додати скріншоти тощо. Можливо, вам пощастить більше.
I know it's just 10 eur, but I understand your point. Casinos can add anything they want. Generally speaking, they don't want to do it manually, because it's time consuming. Anyway, if they want to lose a new customer only because they can't credit him a bonus (a bonus that everyone else gets anyway), it's their choice. Don't start playing with your deposit until it gets resolved. I also suggest you to contact them via email, add screenshots etc. You might be more lucky.
10 липня - казино доступне для українських гравців. Виграв там ~1,4 тисячі доларів США з ~270 доларів США депозиту через CRYPTO.
11 липня - казино заблокувало мій рахунок і вирішило відшкодувати лише депозит (їхня команда УПРАВЛІННЯ РИЗИКАМИ)
12 липня - казино повідомляє, що не дозволяє українським гравцям грати в своєму казино.
Уявіть, що станеться з хлопцем, який виграв у 10 разів більше. Нікому не рекомендую. Вони просто обдирають своїх гравців. Особливо з бідних країн.
10th July - casino available for ukrainian players. Won there ~1,4k USDT out of ~270 USD deposit through CRYPTO.
11th July - casino blocked my account and decided to refund deposit only (their RISK MANAGEMENT team)
12th July - casino says that they don't allow ukrainian players to play in their casino.
Imagine what would happen with guy, who won in 10 times more. Do not recommend to anyone. They are just ripping of their players. Especially from poor countries.
Це цікаво!
Крім того, тепер вони стверджують, що єдине, що вони насправді можуть зробити, це відшкодувати депозит (або депозити), оскільки гравці з вашої країни більше не приймаються. Тим часом у вас немає шансів пройти KYC...
Я щось пропустив? Я коротко прочитав вашу скаргу .
Це досить смішно, я б сказав.
Якщо керівництво планує обмежити певну країну, то спочатку потрібно вжити певних заходів. Я б почав із перевірки гравців, на яких поширюється обмеження, щоб переконатися, що вони отримають баланс, отриманий раніше за фактично застосовні умови...
This is interesting!
And additionally, now they claim the only thing they can actually do is to refund the deposit (or deposits) because players from your country are not accepted anymore. In the meantime, no chance to pass the KYC for you...
Did I miss anything? I read your complaint just briefly.
That's quite ridiculous, I'd say.
If the management plans to restrict a certain country, some measures need to be taken first. I would start with verifying players affected by the restriction to ensure they will get the balance previously gained by actually applicable conditions...
Я теж не отримав бонус, нібито я його видалив, а це брехня! Я зв’язався зі службою підтримки, перш ніж почав грати, і мені розповіли історію про самовидалення, і вони не змогли дати мені бонус.
I didn't get the bonus either, supposedly I deleted it which is a lie! I contacted support before I started playing and I was told the tale of self deleting and they couldn't give me the bonus.
Ich habe den Bonus auch nicht bekommen, angeblich habe ich den gelöscht, was eine Lüge ist! Ich habe bevor ich angefangen habe zu spielen den Support kontaktiert , und mir wurde das Märchen vom selber löschen erzählt und man könnte mir den Bonus nicht geben.
Гарно звучить. Як вам вдалося сюди приїхати, якщо можна запитати? 🙂
Sounds great. How did you manage to come here, if I may ask? 🙂
Betssen – хороша платформа для гри. Депозит також швидкий, але перевірка клієнта досить дивна. Я надав усі необхідні документи, необхідні для підтвердження казино. Я надав селфі з ідентифікаційною карткою, як вони вимагали, а також виписку з банківського рахунку та adhar OTP протягом часу депозит (Adhar OTP є досить конфіденційною річчю, і він містить усі дані особи), але вони не перевіряють мене, а запитують знову і знову додаткові документи. Будь ласка, допоможіть мені casinoguru. Навіть я сказав, що ви можете запитати будь-які документи, але вони все одно просто кажу, дайте це, дайте те
Betssen is Good platform to play Deposit are also fast but there verification Of customer is quite odd , I have provided all necessary documents required for a casino to verify I provided Id card selfie as they demanded as well as bank statement and adhar OTP during time of deposit (adhar OTP is quite a confidential thing and it gave all details of individual )but they are not verifying me and asking again and again for Additional Documents , Please casinoguru help me Even I said that you can ask for any documents but still they are just saying give this give that
Привіт, я бачу, що основна проблема полягає в перевірці. Оскільки вам постійно доводиться надавати якісь документи, казино завжди запитує щось інше чи запитує певний документ кілька разів? Які ще документи потрібно надати в казино?
У будь-якому разі я бачив, що ви подали скаргу , тож якщо так і далі буде, наша команда спробує вам допомогти.
Hi, I see that the main problem is verification. Since you have to give some documents all the time, does the casino always ask for something else or does it ask you for a specific document several times ? What other documents should you provide to the casino ?
Anyway, I saw that you have opened a complaint, so if it continues like this, our team will try to help you.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.