4 міс. тому
Я зробив депозити за допомогою paysafecard
I made the deposits with paysafecard
0
Якщо казино дало дозвіл на виведення іншим способом, тоді все повинно бути добре, ви повинні отримати свої гроші
If the casino gave permission to withdraw with a different method then everything should be okay, you should get your money eventually
Що підтримка каже вам про те, як буде проведено жеребкування?
Наскільки я знаю, це було передано казино, тому статус було встановлено на "OK"?
What does support tell you about how the draw will be done?
As far as I know it was transferred by the casino so the status was set to 'ok'?
Was sagt dir der Support, wie es gelost wird?
soweit ich weiß wurde es ja vom Casino überwiesen also Status auf ‚ok‘ gesetzt ?
Я відкрив би гаманець на Binance або Kucoin (це швидко та безпечно), а потім виводив би через USDT TRC20.
I would open a wallet at Binance or Kucoin (it's quick and secure) and then withdraw via USDT TRC20.
Ich würde bei Binance oder Kucoin ein wallet eröffnen (geht schnell und ist sicher) und dann über USDT TRC20 auszahlen lassen.
Дуже дякую за цю пораду; Я залишу це на потім.
Я також хотів би подякувати вам за підтримку інших, особливо тих, хто не настільки досвідчений у використанні криптовалюти. Цінується!
Thanks a lot for this tip; I'll save it for later.
I'd also like to thank you for supporting others, especially those who are not so skilled in using crypto. Much appreciated!
Чи зверталися ви з цього приводу до свого банку?
Do you contacted your bank regarding this?
Немає
Казино повідомило мене: з жалем повідомляємо, що обробка вашого платежу затримується, і ми приносимо вибачення за будь-які незручності, які це могло спричинити. Хочемо запевнити вас, що докладаємо всіх зусиль, щоб виправити ситуацію, і дякуємо за розуміння. Ваша скарга буде негайно передана до фінансового відділу для термінового розгляду.
No
Casino told me: We regret to inform you that there is a delay in processing your payment, and we apologize for any inconvenience this may have caused. We want to assure you that we are working diligently to rectify the situation and thank you for your understanding. Your complaint will be immediately forwarded to the finance department for urgent attention.
Привіт, на жаль, казино має ліцензію в Коста-Ріці, тому це фактично означає, що у них немає ліцензії.
У мене така ж проблема з казино 5bonuses, яким також керує Betsolino Limited. Вони не повернули мій депозит майже 2 тижні, чат марний, а електронна пошта навіть не відповідає.
Betsolino Limited розташована у Великій Британії, тому я вважаю, що було б доцільно зв’язатися з місцевою владою, тому що, як я зібрав, ця компанія ошукала багатьох людей протягом останніх кількох тижнів.
Hi, unfortunately casino has it's licence in Costa Rica, so it basically means that they have no licence.
I have the same issue with 5bonuses casino that is also operated by Betsolino Limited. They have not refunded my deposit for almost 2 weeks now, chat is useless and email does not even reply.
Betsolino Limited is located in the UK, so I think it might be wise to contact local authorities there, because from what I have gathered, this company has frauded a lot of people within the past few weeks.
Напевно, Коста-Ріка.
Але AskGamblers вже припинив партнерство через погану ліцензію.
Чи може CasinoGuru допомогти нам отримати наші гроші?
Probably Costa Rica.
But AskGamblers has already terminated the partnership because of the bad license.
Can CasinoGuru help us get our money?
Wohl Costa Rica.
Aber AskGamblers hat schon die Partnerschaft wegen der schlechten Lizenz gekündigt.
Kann CasinoGuru uns helfen, unser Geld zu bekommen?
Ймовірно, не будуть. Вони навіть відхилили мій відгук про казино, оскільки я хотів попередити людей, щоб вони не грали тут. Останнім часом здається, що всі шахраї повернулися до гуру казино. Раніше я довіряв цьому сайту.
They probably won't. They even rejected my review for the casino, as I wanted to warn people not to play here. Lately it feels that Casino guru has all the scammers back. I used to trust this website in the past.
Крім того, було б доцільно зв’язатися зі своїм банком і дізнатися, чи можливе повернення коштів за депозитами. Вони могли б вам допомогти, якщо ви розраховувались карткою. Перекази також можна скасувати в деяких випадках, але це складніше.
Also, it might be a good idea to contact your bank and see if chargeback is possible for the deposits. They might be able to help you if you paid by card. Transfers can also be reversed in some cases, but that is more tricky.
Дякуємо за ваші відповіді… Ви чекаєте на відшкодування своїх депозитів, я читав. Чому повертається до вас? Чи можна повернути депозити? У моєму випадку сума депозитів дорівнює запитаній сумі зняття. Тому в моєму випадку не має значення, який з них надходить на мій банківський рахунок, хе-хе
Thanks for your answers… You are waiting for your deposits to be refunded I read. Why does the come back to you? Is it possible to get deposits back? In my case the deposits amount are equal to the requested withdrawal amount. So in my case it doesn’t matter which one comes to my bank account hehe
На жаль, я заплатив криптовалютою..
Unfortunately I paid with crypto..
Ich habe leider mit crypto gezahlt..
Я просив повернути гроші, тому що не міг грати в казино. Оскільки я взагалі не ставив, я попросив повернути гроші. Після того, як я не почув від них повністю, я подав запит на відкликання. До мене ніхто не приходив.
I requested a refund, because I could not play in the casino. As I did not bet at all, I requested a refund. After I did not hear from them completely, I have requested a withdrawal. None came to me.
Гаразд, я думаю, що в цьому випадку транзакцію неможливо скасувати.
Okay, I think in this case the transaction cannot be reverted.
Я б сказав, що не будуть, я впевнений на 99,9%.
I would say that they won't, I'm 99,9% sure.
Інші отримали свої гроші.
у вас проблеми з депозитом, і попередня скарга також була отримана від казино, але вона ще не надійшла.
Казино також зв'язалося з Бойком і повідомило, що хоче заплатити йому.
Я думаю, що я отримую свої гроші в 90% випадків.
Others have received their money.
you are having problems with a deposit and the previous complaint was also received from the casino, but it has not arrived yet.
Boyke has also been contacted by Casino saying they want to pay him.
I think I get my money 90% of the time.
Andere haben ihr Geld erhalten.
du hast Probleme mit einer Einzahlung und die bisherige Beschwerde wurde auch vom Casino, ist nur noch nicht angekommen.
Boyke wurde auch schon von Casino kontaktiert, dass sie ihn bezahlen wollen.
ich denke zu 90% bekomme ich mein Geld.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.