привіт
Дозвольте сказати це так: багато користувачів заходять на сайти з мобільних пристроїв, що надзвичайно обмежує видимий простір для кожної сторінки огляду казино. Оскільки індекс безпеки представляє ймовірність того, що вам отримають виплату, я б сказав, що попереджувальний червоний колір у поєднанні з додатковою позначкою та значенням 3,3 просто говорить про те, що це казино не дуже зацікавлене в оплаті. Але комусь може пощастити отримати, наприклад, менші суми.
У будь-якому разі я можу вас запевнити, що Casino Guru не має жодних справ з такими казино. Насправді це працює навпаки; як тільки ми помітимо, що рейтинг казино суттєво впаде через скаргу про незабаром закриття, наш партнер зв’яжеться з представником казино, щоб повідомити його про можливу зміну рейтингу та майбутні наслідки. Оскільки ми не рекламуємо казино, ми маємо більший трафік на казино з хорошим індексом безпеки, а не на ці шахрайські сайти, тому нам насправді не потрібно мати справу з поганими казино. Натомість ми намагаємося використати ситуацію як важіль для вирішення скарг гравців або як спосіб загального підвищення безпеки казино, порадивши, як впроваджувати принципи Кодексу чесних азартних ігор , що, на мою думку, в результаті принесе користь гравцям.
Щодо скарги, то її просто закрили. Вам сказали, що це стало причиною. В одному випадку це також було ваше рішення, оскільки ви фактично отримали бонус:
«Вітаю, ви можете закрити скаргу. Я отримав винагороду за цю помилку від казино. Хоча ця сума ніщо в порівнянні з моїми програшами, я все одно прийму її».
по-друге:
«Я завершив оцінку всіх доказів та інформації, наданих вами та командою казино. Як неодноразово наголошував Томас, важливо негайно припинити гру, коли ви помітили будь-які помилки чи помилки. Хоча проблема може виникнути на вашому З іншого боку, платформа може працювати нормально, продовжуючи гру, незважаючи на явні несправності, ви берете на себе часткову відповідальність за ситуацію. навіть якщо вони не були зобов'язані це робити. На жаль, виходячи з наявної інформації, я не вважаю, що ви маєте право на подальше відшкодування. У майбутньому я наполегливо рекомендую вам припиняти гру та негайно звертатися до служби підтримки клієнтів будь-які питання».
Я вважаю, що це пояснення цілком підходить, хоча я думаю, що ви сподівалися на щось інше.
Насправді ми тут не для того, щоб протистояти вам, однак, коли мова йде про скарги, ми не можемо підтвердити вашу позицію, як пояснювалося. Вибачте, я все ще сподіваюся, що ви якось зрозумієте події.
Hi there.
Let me put it this way: far many users approach sites from mobile devices, which extremely limit a visible space for every one and each casino review page. As long as the Safety Index represents the probability that you will be paid, I'd say that the warning red colour combined with an extra mark and a value of 3,3 simply says this casino is not very interested in paying. Yet someone may be lucky to get, for example, lower amounts.
By any means, I can assure you Casino Guru has no deal with such casinos. It actually works quite opposite; once we spot the casino rating is going to drop significantly due to a soon-to-be-closed complaint, our affiliate specialist reaches out to the casino representative to inform them about the possible rating change and the forthcoming consequences. Since we do not promote casinos, we experience higher traffic to casinos with a good safety index rather than to these scammy sites, so we actually do not need to stay in deal with bad casinos. We instead try to use the situation as leverage for resolving the player's complaints or as a way to overall increase the casino's safety by advising how to implement the Fair Gambling Codex principles, which I believe, as a result, serves as a benefit for players.
When it comes to the complaint, it was simply closed. You were told what caused that. In one case it was also your decision because you actually got a bonus:
"Hi, you can close the complaint. I have received a bounty bonus for this error from the casino. Although the amount is nothing compared to my losses, but I will accept it still."
Secondly:
"I have completed the evaluation of all the evidence and information provided by you and the casino team. As Tomas has emphasized on several occasions, it is crucial to immediately stop playing when you notice any errors or bugs. While the issue may occur on your side, the platform may appear to function normally. By continuing to play despite clear malfunctions, you assume partial responsibility for the situation. The casino has already refunded you for provable error bets and offered multiple compensations, even though they were not obligated to do so. Unfortunately, based on the available information, I do not believe you are entitled to any further refunds. In the future, I strongly recommend that you always stop playing and contact customer support immediately if you encounter any issues."
I believe the explanation is perfectly suitable, though I imagine you would have hoped for something else.
We are really not here to oppose you, yet when it comes to complaints, we could not back up your position, as explained. I'm sorry, I still hope you will somehow understand the events.
Автоматичний переклад.