ГоловнаФорумКазиноBetsolino Casino - загальне обговорення

Betsolino Casino - загальне обговорення (Сторінка 31)

6 міс. тому від davex3
|
57 500 переглядів 609 відповідей |
|
1...30 31
Gretche70
6 дн. тому

Так, це сумно...1600 євро - це марна трата грошей, ви навіть не можете їх скасувати, щоб витратити їх заради розваги, ха-ха

Автоматичний переклад.
6 дн. тому

так, це справді сумно!!!

Автоматичний переклад.
6 дн. тому

Казино не має живого чату та не відповідає на електронну пошту, а зняття коштів триває вічно !!! ТРИМАЙТЕСЯ ПОдалі від шахрайства

Автоматичний переклад.
5 дн. тому

На жаль, це казино має дуже низький індекс безпеки і справді не реагує на наші повідомлення.

Якщо ви бажаєте, ви завжди можете подати скаргу, і наша команда розгляне проблему за вас.

Я вважаю, що було б справді корисно написати про свій досвід у відгуку користувача, щоб кожен міг дізнатися, як працює це казино, і бути в курсі цього.

Я розміщу тут посилання, щоб написати відгук, якщо вам це цікаво.

Я припускаю, що це ваша перша спроба зняття. правильно?

Автоматичний переклад.
6 дн. тому

Привіт.....

Усі казино з 2024 року без ліцензійних ігор майже всі шахраї. Роблячи депозит, ви повинні бути обережними, вони приймають лише платежі, за які ви не можете повернути гроші (наприклад, paysafe skrill visa

І Bitcoin), якщо ви платите з банківського рахунку, ви можете забронювати гроші назад

Дякуємо за увагу та бажаємо успіхів у наступному 2025 році

Автоматичний переклад.
5 дн. тому

Для кращого, ви завжди повинні грати тільки в казино з GGL, звичайно.

У випадку з гравцями з Німеччини вони краще захищені таким чином. Ви згодні?

Автоматичний переклад.
6 дн. тому

Я не розумію, чому не може бути більшої відповідальності для ВСІХ казино, які хочуть законної платформи. Якщо казино не дотримуються правил, встановлених регульованою платформою захисту гравців.. Я розумію, що якщо казино не має ліцензії, людина нічого не може зробити, якщо казино вас обманює. Чи повинні ми, як люди, зробити так, щоб УСІ публічні онлайн-казино ПОВИННІ мати ліцензію, або вони не зможуть працювати?

Вони кажуть, що МИ повинні копати інформацію про казино, в яких ми граємо, але чому б нам не ускладнити роботу поганих казино принаймні в Північній Америці?


Автоматичний переклад.
5 дн. тому

Насправді це нелегко зробити, тому що в усьому світі так багато казино.

Саме тому ми намагаємося зібрати якомога більше з них і включити їх у нашу базу даних, щоб усі наші користувачі могли бути краще поінформованими.

Коли справа доходить до ліцензування онлайн-казино, не завжди вважається, що неліцензоване казино є поганим казино. Деякі з них дійсно можуть бути добрими та справедливими і не мати ліцензії, тому що вони просто не вважають за потрібне платити владі.

Ви також можете допомогти іншим, написавши на нашому форумі про свій досвід роботи з усіма казино, в які ви грали, або включивши це у свій відгук користувачів, щоб кожен міг отримати інформацію.

Чи вважаєте ви, що це гарне джерело інформації для інших, коли ви пишете про це? як у вас?

Автоматичний переклад.
6 дн. тому

Всесвітня павутина схожа на космос, який відкритий для всіх, і поки влада відреагує, буде надто пізно.

Уряд не може з цим нічого вдіяти, тому що не може і не може це заборонити.

Крім того, якщо ми будемо підтримувати ці незаконні казино, вносячи гроші, вони продовжуватимуть це робити. І відкривати ще одне казино знову і знову, для країн це неможливо перевірити

Гуру казино нічого не може з цим вдіяти

Автоматичний переклад.
5 дн. тому

Так, тому ми намагаємося зібрати якомога більше казино і підготувати повні огляди про них.

Ви вірите, що це принаймні допомагає?

Автоматичний переклад.
4 дн. тому

Мені дуже смішно, що коли я дивлюся на нові казино тут, чимало з них мають попередження про те, що вони шахрайські.


Це казино ошукало людей на десятки, якщо не сотні тисяч євро, і CasinoGuru досі не має цього попередження.


Вибачте, але це жалюгідно, і я впевнений, що вони уклали/уклали певну угоду з цим казино на користь. Ви більше не можете довіряти цьому веб-сайту, для них це лише гроші, і вони навіть не намагаються вирішити скарги.

Автоматичний переклад.
Inrel19
3 дн. тому

Попередження про шахрайське казино використовується, коли казино робить одну дію або шаблон, де ми можемо позначити це як таке. Є казино, де ми маємо це, оскільки гравці приходять сюди, щоб повідомити нам, що на нашому сайті немає казино. Заходить 5 із них, і ми дивимося на кожне казино, і кожне казино має однакову структуру, лише змінюється назва казино. Гравці приходять і кажуть, що виграли два мільйони, а казино хоче депозит у 200 доларів, що занадто багато. Це спосіб класифікувати казино як шахрайство.

Коли ми говоримо про це казино, це не зовсім та сама історія, і воно має індекс безпеки 3,3, тож якщо ви думаєте, що ми хотіли б укласти угоду з таким казино, то мені нема чого сказати ви, тому що ризикувати таким будинком, мабуть, не було б розумно.


Автоматичний переклад.
Jaro
3 дн. тому

Я все ще не розумію, чому ви не можете покласти його в це казино. Я вважаю, що брати гроші людей і не схвалювати зняття коштів є шахрайством. Можливо, тоді ми це розуміємо інакше.


І якщо говорити про угоду, так, це лише теорія, але я вважаю поведінку цього форуму дивною в деяких випадках. У мене був інший випадок, коли казино відмовилося і досі відмовляється надати мені історію ігор. Мою скаргу просто закрили, і я попросив її повторно відкрити, але тижнями нічого не відбувалося.

Автоматичний переклад.
Inrel19
3 дн. тому

привіт

Дозвольте сказати це так: багато користувачів заходять на сайти з мобільних пристроїв, що надзвичайно обмежує видимий простір для кожної сторінки огляду казино. Оскільки індекс безпеки представляє ймовірність того, що вам отримають виплату, я б сказав, що попереджувальний червоний колір у поєднанні з додатковою позначкою та значенням 3,3 просто говорить про те, що це казино не дуже зацікавлене в оплаті. Але комусь може пощастити отримати, наприклад, менші суми.

У будь-якому разі я можу вас запевнити, що Casino Guru не має жодних справ з такими казино. Насправді це працює навпаки; як тільки ми помітимо, що рейтинг казино суттєво впаде через скаргу про незабаром закриття, наш партнер зв’яжеться з представником казино, щоб повідомити його про можливу зміну рейтингу та майбутні наслідки. Оскільки ми не рекламуємо казино, ми маємо більший трафік на казино з хорошим індексом безпеки, а не на ці шахрайські сайти, тому нам насправді не потрібно мати справу з поганими казино. Натомість ми намагаємося використати ситуацію як важіль для вирішення скарг гравців або як спосіб загального підвищення безпеки казино, порадивши, як впроваджувати принципи Кодексу чесних азартних ігор , що, на мою думку, в результаті принесе користь гравцям.


Щодо скарги, то її просто закрили. Вам сказали, що це стало причиною. В одному випадку це також було ваше рішення, оскільки ви фактично отримали бонус:

«Вітаю, ви можете закрити скаргу. Я отримав винагороду за цю помилку від казино. Хоча ця сума ніщо в порівнянні з моїми програшами, я все одно прийму її».

по-друге:

«Я завершив оцінку всіх доказів та інформації, наданих вами та командою казино. Як неодноразово наголошував Томас, важливо негайно припинити гру, коли ви помітили будь-які помилки чи помилки. Хоча проблема може виникнути на вашому З іншого боку, платформа може працювати нормально, продовжуючи гру, незважаючи на явні несправності, ви берете на себе часткову відповідальність за ситуацію. навіть якщо вони не були зобов'язані це робити. На жаль, виходячи з наявної інформації, я не вважаю, що ви маєте право на подальше відшкодування. У майбутньому я наполегливо рекомендую вам припиняти гру та негайно звертатися до служби підтримки клієнтів будь-які питання».


Я вважаю, що це пояснення цілком підходить, хоча я думаю, що ви сподівалися на щось інше.

Насправді ми тут не для того, щоб протистояти вам, однак, коли мова йде про скарги, ми не можемо підтвердити вашу позицію, як пояснювалося. Вибачте, я все ще сподіваюся, що ви якось зрозумієте події.

Автоматичний переклад.
1...30 31
Перейти на сторінкуіз 31 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
christmas_push_alt
Візьміть участь у різдвяному конкурсі від Pragmatic Play — ми роздаємо призи на суму 3000 $!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого