ФорумКазиноBetsolino Casino - загальне обговорення

Betsolino Casino - загальне обговорення (Сторінка 3)

4 міс. тому від davex3
|
37662 переглядів 587 відповідей |
|
12 3 4...30
Додати публікацію
Boyke123
3 міс. тому

Це ваш перший виведення грошей?

Автоматичний переклад.
davex3
3 міс. тому

Так, це буде перше виведення коштів… після цього я очікую ще одне зняття коштів

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Мою перевірку завершено, і я маю отримати гроші протягом 72 годин.

Автоматичний переклад.
Boyke123
3 міс. тому

Сподіваюся, ви скоро отримаєте свої гроші

Автоматичний переклад.
xSerious169
3 міс. тому

Сподіваюся, ви скоро отримаєте свої гроші

Автоматичний переклад.
davex3
3 міс. тому

Я буду тримати вас в курсі подій

Автоматичний переклад.
xSerious169
3 міс. тому

Вони надіслали вам підтвердження щодо вашого підтвердженого облікового запису? Я не отримав жодного електронного листа про це, але запитав це через чат на веб-сайті. Ведучий чату сказав, що мій обліковий запис перевірено.

Автоматичний переклад.
Boyke123
3 міс. тому

Те саме сталося зі мною. Я не отримав листа, я просто запитав у чаті.

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Ні, на електронні листи, які я їм надіслав, немає відповідей. Ні підтвердження моєї процедури перевірки, ні статусу моїх незавершених зняття коштів.

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Привіт! Схоже, ця служба підтримки казино не надто любить листування електронною поштою. Ну хоч чат якось працює. Можливо, даля тимчасова, і всі гравці отримають гроші досить скоро. У будь-якому випадку, ми тут, щоб дізнатися.

Повідомте нам, як це відбувається 🤞

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Я щойно отримав електронний лист від служби підтримки клієнтів. Вони просять у мене крипто-гаманець, щоб також надіслати мої гроші. Але я не маю криптогаманця, і хочу, щоб вони надіслали гроші на мій рахунок Revolut, і я їм відповів.

Автоматичний переклад.
Boyke123
3 міс. тому

Все одно! Дуже добре!

Автоматичний переклад.
xSerious169
3 міс. тому

Яким чином ви маєте на увазі дуже добре? ☺️

Автоматичний переклад.
Boyke123
3 міс. тому

Що вони хочуть заплатити і відповісти.

Автоматичний переклад.
xSerious169
3 міс. тому

Абсолютно, але в мене немає криптогаманця

Автоматичний переклад.
Boyke123
3 міс. тому

Ви можете надіслати його мені 😂

Автоматичний переклад.
xSerious169
3 міс. тому

Гарна ідея! Але потім нам потрібно повторити процедуру перевірки, і це займає багато часу ☺️

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Я щойно отримав електронний лист від служби підтримки клієнтів. Вони просять у мене крипто-гаманець, щоб також надіслати мої гроші. Але я не маю криптогаманця, і хочу, щоб вони надіслали гроші на мій рахунок Revolut, і я їм відповів.

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Ви думаєте про те, щоб придбати його, чи чекаєте, щоб побачити, чи зможуть вони заплатити на ваш рахунок Revolut?

Автоматичний переклад.
Romi
3 міс. тому

Я щойно створив один і надсилаю запит на виведення коштів на цей криптогаманець. Можливо, вони прискорять процес, коли я вирішу переказати гроші на свій криптографічний рахунок. Але я новачок у криптовалюті, тому мені трохи страшно, як це працює

Автоматичний переклад.
Boyke123
3 міс. тому

Я також мало знаю про криптовалюту, оскільки не користуюся нею. Тож, будь ласка, обов’язково тримайте нас у курсі, як це відбувається. Я дуже хочу дізнатися результат. 🙏

Автоматичний переклад.
Boyke123
3 міс. тому

для допомоги напишіть мені

Автоматичний переклад.
12 3 4...30
Перейти на сторінкуіз 30 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого