4 міс. тому
0
Так, це буде перше виведення коштів… після цього я очікую ще одне зняття коштів
Yes it will be the first cashout… after that I have an other withdrawals pending
Я буду тримати вас в курсі подій
I will keep you up to date
Ich halte euch auf dem laufenden
Вони надіслали вам підтвердження щодо вашого підтвердженого облікового запису? Я не отримав жодного електронного листа про це, але запитав це через чат на веб-сайті. Ведучий чату сказав, що мій обліковий запис перевірено.
Did they sent you a confirmation about your verified account? I didn’t get any email about it but asked it via live chat in the website. The chat host said my account is verified.
Те саме сталося зі мною. Я не отримав листа, я просто запитав у чаті.
Same thing happened to me. I didn't receive an email, I just asked in the live chat.
Bei mir das gleiche. Habe keine email erhalten, nur im Live Chat gefragt.
Ні, на електронні листи, які я їм надіслав, немає відповідей. Ні підтвердження моєї процедури перевірки, ні статусу моїх незавершених зняття коштів.
No there are no replies on the emails I’ve sent them. Neither confirmation of my verification procedure or the status of my pending withdrawals.
Привіт! Схоже, ця служба підтримки казино не надто любить листування електронною поштою. Ну хоч чат якось працює. Можливо, даля тимчасова, і всі гравці отримають гроші досить скоро. У будь-якому випадку, ми тут, щоб дізнатися.
Повідомте нам, як це відбувається 🤞
Hi! It seems like this casino support is not much into emailing. Well, at least the chat somehow works. Perhaps the daley is just temporary, and all players will get the money quite soon. In any case, we are here to find out.
Let us know how it goes 🤞
Я щойно отримав електронний лист від служби підтримки клієнтів. Вони просять у мене крипто-гаманець, щоб також надіслати мої гроші. Але я не маю криптогаманця, і хочу, щоб вони надіслали гроші на мій рахунок Revolut, і я їм відповів.
I’ve just received an email from the costumer support. They ask me for a crypto wallet to send my money too. But I don’t have a crypto wallet and want them to send the money to my Revolut account, and that’s what I answered them.
Що вони хочуть заплатити і відповісти.
That they want to pay out and respond.
Das sie auszahlen wollen und antworten.
Абсолютно, але в мене немає криптогаманця
Absolutely, but I don’t have a crypto wallet
Ви можете надіслати його мені 😂
You can have it sent to mine 😂
Kannst es zu meinem schicken lassen 😂
Гарна ідея! Але потім нам потрібно повторити процедуру перевірки, і це займає багато часу ☺️
Good idea! But then we have to do the verifying procedure again and that takes a long long time ☺️
Я щойно отримав електронний лист від служби підтримки клієнтів. Вони просять у мене крипто-гаманець, щоб також надіслати мої гроші. Але я не маю криптогаманця, і хочу, щоб вони надіслали гроші на мій рахунок Revolut, і я їм відповів.
I’ve just received an email from the costumer support. They ask me for a crypto wallet to send my money too. But I don’t have a crypto wallet and want them to send the money to my Revolut account, and that’s what I answered them.
Я щойно створив один і надсилаю запит на виведення коштів на цей криптогаманець. Можливо, вони прискорять процес, коли я вирішу переказати гроші на свій криптографічний рахунок. Але я новачок у криптовалюті, тому мені трохи страшно, як це працює
I just created one, and I request a withdrawal to that crypto wallet. Maybe they’ll speed up the process when I choose to transfer the money to my crypto account. But I’m new in crypto so I’m a little bit scared how it works
Я також мало знаю про криптовалюту, оскільки не користуюся нею. Тож, будь ласка, обов’язково тримайте нас у курсі, як це відбувається. Я дуже хочу дізнатися результат. 🙏
I don't know much about crypto either, as I don't use it. So, please, surely keep us informed on how it goes. I really want to learn the outcome. 🙏
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.