ФорумКазиноBetsolino Casino - загальне обговорення

Betsolino Casino - загальне обговорення (Сторінка 27)

3 міс. тому від davex3
|
28160 переглядів 560 відповідей |
|
1...26 27 2829
Додати публікацію
3 тиж. тому

Як і очікувалося, мою скаргу було закрито як нерозглянуту

Автоматичний переклад.
Inrel19
3 тиж. тому

Мою скаргу було закрито як нерозглянуту, і Casino Guru підтвердив, що Betsolino не має ліцензії

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Яро, я думаю, що більшість із нас такої ж думки, оскільки це казино нас обдурило.


Я розумію політику рейтингу. Я думаю, що ми всі надзвичайно розчаровані через відсутність дій на сайті Casino Guru.

Ви чітко бачите, що це казино не спілкується ні з вами, ні з гравцями. Жодних виплат не було зроблено вже кілька місяців, а нові скарги все ще надходять. Як респектабельний веб-сайт, ви повинні попередити гравців про те, що неможливо отримати ваші виграші в казино, тому що зараз люди роблять депозити, сподіваючись, що вони виграють і їхні виграші будуть виплачені.

Оскільки я розумію розрахунки рейтингу, я не розумію, чому ви не можете просто поставити застереження, що була велика кількість скарг на відсутність зняття коштів. Крім того, у скарзі на казино 5bonuses мою скаргу було закрито з неправильним обґрунтуванням, наскільки я знаю, це впливає на чорні точки, і казино отримало менше, ніж мало бути. Я повторно відкрив скаргу, зазначивши це, мій запит було просто відхилено.

Я давно перевіряв AskGamlers (я думаю, що це був початок липня), і вони миттєво дали рейтингу казино 1 і мають застереження щодо цього.

Зважаючи на цю відсутність дій, я можу лише припустити, що ви можете мати внутрішню угоду з казино, щоб залучити більше гравців. А коли скарги закривають, ви просто кажете, що ми все зробили, більше нічого не робити.

Що ж, робіть краще в майбутньому. Раніше я довіряв цьому сайту, але зараз у мене більше питань, ніж відповідей.

Крім того, щоб завершити це, ви стверджуєте, що і Betsolino, і 5bonuses мають ліцензії. Насправді в обох казино немає. Про це я також зазначив у своїй скарзі, і її просто проігнорували.

Надзвичайно сумно переживати і бачити, що тут відбуваються такі речі.

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Я розумію ваше ставлення та вашу думку настільки, наскільки це можливо, і я думаю, що ви добре її висловили. Коли скарги розслідуються, а казино нічого не робить, індекс безпеки зміниться, і якщо вони продовжуватимуть не виплачувати гравцям, ми можемо говорити про те, що, можливо, додамо щось до їхньої перевірки. Я, на жаль, не відповідаю за це.

Я не думаю, що нам потрібно надто міркувати про те, чи будемо ми заманювати гравців у таке казино, тому що відповідь полягає в тому, що ми не намагаємося заманити когось у будь-яке казино. Якби не всі гравці грали, мабуть, було б більше користі.

У будь-якому випадку, що стосується ліцензії та цього питання, я перевірив це ще раз, тому, якщо я щось дізнаюся, я повідомлю вам.

Я розумію розчарування всіх гравців і не захищаю казино, але також наші процедури повинні бути зрозумілі гравцям, і хтось, хто працює з нами протягом тривалого часу, знає, як це працює. Просто не вважаю правильним відразу ставити щось на зразок того, що говорять гравці, коли казино не платить. Я не кажу, що в цьому конкретному випадку, але загалом у нас це просто не працює. Особливо, якщо казино було свіжим, можливо, 1 тиждень тому. Якщо казино продовжить робити ці речі, то є ймовірність, що це станеться, і ви побачите попередження в їх огляді.

Я розумію всіх гравців, і я сам був би засмучений, мені також прикро бачити, що ніхто не отримує гроші, але на відміну від цього, у нас є казино, яке має індекс безпеки майже 0, багато попереджень, і все ж деякі гравці зробили депозит тут же прийшли скаржитися, що це у нас погано. Іноді у мене таке відчуття, що ніхто не може бути задоволений так, щоб усі були задоволені.

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Я знайшов дійсно цікаві документи про реєстрацію групи Betsolino. Офіційні документи від влади Великобританії. Чи можу я поділитися файлами PDF з вами та іншими гравцями? Я справді дуже здивований, що генеральним директором Betsolino limited є хлопець на ім’я Себастьян ван Бохове… він також із Нідерландів, як і я. Можливо, я можу піти до голландської влади, щоб отримати свій виграш і розповісти їм, що відбувається з усіма нами?



Автоматичний переклад.
Boyke123
3 тиж. тому

Так, я теж це знайшов. Питання в тому, чи ця компанія betsolino limetd також є правильною компанією, тому що я вважаю, що все просто підробка, а оператори казино використовують назву лише для того, щоб виглядати краще та викликати довіру

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Якщо у вас є контакти чи імена, опублікуйте їх!


Менеджер по афілійованому зв’язку та особа, яка відповідає на скарги тут: Штефан Нойман – ви можете шукати його на LinkedIn.

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Я знайшов дійсно цікаві документи про реєстрацію групи Betsolino. Офіційні документи від влади Великобританії. Чи можу я поділитися файлами PDF з вами та іншими гравцями? Я справді дуже здивований, що генеральним директором Betsolino limited є хлопець на ім’я Себастьян ван Бохове… він також із Нідерландів, як і я. Можливо, я можу піти до голландської влади, щоб отримати свій виграш і розповісти їм, що відбувається з усіма нами?



Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Якщо ви знайшли інформацію в Інтернеті у вільному доступі, я не думаю, що є проблема поділитися нею.

Я думаю, що якщо ви налаштовані, ви можете спробувати це, але я не можу гарантувати вам, яким буде результат, тому що я думаю, що хоча генеральний директор з тієї ж країни, але казино зареєстроване у Великобританії, чи будете ви вміти щось робити. Але, можливо, краще щось спробувати, ніж нічого.

Автоматичний переклад.
Jaro
3 тиж. тому
Автоматичний переклад.
3 тиж. тому
Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Що ви можете зробити з інформацією зараз? Ви можете зв'язатися з кимось?

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Так, ви можете, якщо отримаєте відповідь, яка є ????

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Я надіслав електронною поштою betsolino limit, але не отримав відповіді

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Судячи з усього, мою скаргу сьогодні буде закрито та вказано як нерозглянуту. 5bonuses не відповідає. Я більше ніколи не буду платити за допомогою PayPal і paysafecard, тільки банківськими переказами, тож ви зможете повернути свої гроші в екстреному випадку.

Автоматичний переклад.
rayanmaxim68
3 тиж. тому

Те саме, більше ніколи не використовуватиму paysafecard!

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Ну так, я теж таке бачив, але нам ніхто не відповів, інакше б вирішували скарги. Щоразу, коли ми контактуємо з кимось і вони бажають, це видно. Є казино, які відразу можуть сказати, що не будуть з нами мати справу. Але якщо вони не зацікавлені і ні до кого не звертаються, допомогти неможливо. 😕

Автоматичний переклад.
Jaro
3 тиж. тому

У вас немає додаткової інформації про казино, такої як інші контакти, контактні адреси, адреси електронної пошти тощо?

Автоматичний переклад.
xSerious169
3 тиж. тому

Неважливо, якщо ви звертаєтеся до відповідей, а не до того, чому вони просто хочуть зірвати гроші і нічого більше

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Увага, всі казино, які були відкриті в 2024 році, абсолютно сумнівні і виплачують лише кільком гравцям, щоб завоювати довіру, а потім їх більше немає. Грайте лише в казино, які існують на ринку 3-4 роки

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

У вас немає додаткової інформації про казино, такої як інші контакти, контактні адреси, адреси електронної пошти тощо?

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Ну, у нас їх пару, але використали всі, що були і могли. Якщо казино не хоче співпрацювати і відповідати, тоді ми можемо мати мільйон контактів і нікуди не рухатися.

Автоматичний переклад.
Jaro
3 тиж. тому

Чи можете ви поділитися цим з нами, щоб кожен гравець міг бомбардувати цих шахраїв повідомленнями?

Автоматичний переклад.
1...26 27 2829
Перейти на сторінкуіз 29 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.