Мою скаргу було закрито як нерозглянуту, і Casino Guru підтвердив, що Betsolino не має ліцензії
My complaint was closed as unresolved, and Casino Guru confirmed that Betsolino does not have a license
Meine Beschwerde wurde als ungelöst geschlossen, und Casino Guru hat bestätigt das Betsolino keine Lizens besitzt
Яро, я думаю, що більшість із нас такої ж думки, оскільки це казино нас обдурило.
Я розумію політику рейтингу. Я думаю, що ми всі надзвичайно розчаровані через відсутність дій на сайті Casino Guru.
Ви чітко бачите, що це казино не спілкується ні з вами, ні з гравцями. Жодних виплат не було зроблено вже кілька місяців, а нові скарги все ще надходять. Як респектабельний веб-сайт, ви повинні попередити гравців про те, що неможливо отримати ваші виграші в казино, тому що зараз люди роблять депозити, сподіваючись, що вони виграють і їхні виграші будуть виплачені.
Оскільки я розумію розрахунки рейтингу, я не розумію, чому ви не можете просто поставити застереження, що була велика кількість скарг на відсутність зняття коштів. Крім того, у скарзі на казино 5bonuses мою скаргу було закрито з неправильним обґрунтуванням, наскільки я знаю, це впливає на чорні точки, і казино отримало менше, ніж мало бути. Я повторно відкрив скаргу, зазначивши це, мій запит було просто відхилено.
Я давно перевіряв AskGamlers (я думаю, що це був початок липня), і вони миттєво дали рейтингу казино 1 і мають застереження щодо цього.
Зважаючи на цю відсутність дій, я можу лише припустити, що ви можете мати внутрішню угоду з казино, щоб залучити більше гравців. А коли скарги закривають, ви просто кажете, що ми все зробили, більше нічого не робити.
Що ж, робіть краще в майбутньому. Раніше я довіряв цьому сайту, але зараз у мене більше питань, ніж відповідей.
Крім того, щоб завершити це, ви стверджуєте, що і Betsolino, і 5bonuses мають ліцензії. Насправді в обох казино немає. Про це я також зазначив у своїй скарзі, і її просто проігнорували.
Надзвичайно сумно переживати і бачити, що тут відбуваються такі речі.
Jaro, I think that most of us are the same opinion as we are scammed by this casino.
I do understand the policy behind the rating. I think we are all extremely disappointed because of lack of action from Casino guru site.
You can clearly see that this casino does not communicate with you or the players. No payouts have been made for months now and new complaints are still pilling up. As a respectable website you should alert the players that it is not possible to receive your winnings from the casino, because now people deposit hoping they will win and their winnings will be paid.
As long as I do understand the rating calculations, I do not understand why you cannot just put a disclaimer, that there were a big amount of complaints about missing withdrawals. Also, in 5bonuses casino complaint my complaint was closed with incorrect reasoning, as far as I know this affects the black points and casino got less than it was supposed to be. I reopened the complaint stating it, my request was just denied.
I checked AskGamlers a long time ago (I believe it was the beginning of July) and they instantly gave the casino rating the rating of 1 and has a disclaimer about it.
From this lack of action I can only speculate that you might have some inside deal with the casino to attract more players. And when complaints are closed, you simply say that we have done everything, nothing else do to.
Well, do better in the future. I used to trust this site, but now I have more questions than answers.
Also, to finalize this, you are claiming that both Betsolino and 5bonuses have licences. Actually, both of the casinos do not. I also noted this in my complaint and it was simply ignored.
Extremely sad to experience and see these things happening here.
Я розумію ваше ставлення та вашу думку настільки, наскільки це можливо, і я думаю, що ви добре її висловили. Коли скарги розслідуються, а казино нічого не робить, індекс безпеки зміниться, і якщо вони продовжуватимуть не виплачувати гравцям, ми можемо говорити про те, що, можливо, додамо щось до їхньої перевірки. Я, на жаль, не відповідаю за це.
Я не думаю, що нам потрібно надто міркувати про те, чи будемо ми заманювати гравців у таке казино, тому що відповідь полягає в тому, що ми не намагаємося заманити когось у будь-яке казино. Якби не всі гравці грали, мабуть, було б більше користі.
У будь-якому випадку, що стосується ліцензії та цього питання, я перевірив це ще раз, тому, якщо я щось дізнаюся, я повідомлю вам.
Я розумію розчарування всіх гравців і не захищаю казино, але також наші процедури повинні бути зрозумілі гравцям, і хтось, хто працює з нами протягом тривалого часу, знає, як це працює. Просто не вважаю правильним відразу ставити щось на зразок того, що говорять гравці, коли казино не платить. Я не кажу, що в цьому конкретному випадку, але загалом у нас це просто не працює. Особливо, якщо казино було свіжим, можливо, 1 тиждень тому. Якщо казино продовжить робити ці речі, то є ймовірність, що це станеться, і ви побачите попередження в їх огляді.
Я розумію всіх гравців, і я сам був би засмучений, мені також прикро бачити, що ніхто не отримує гроші, але на відміну від цього, у нас є казино, яке має індекс безпеки майже 0, багато попереджень, і все ж деякі гравці зробили депозит тут же прийшли скаржитися, що це у нас погано. Іноді у мене таке відчуття, що ніхто не може бути задоволений так, щоб усі були задоволені.
I understand your attitude and your opinion as much as I can and I think you have expressed it well. When the complaints are investigated and the casino does nothing, the safety index will change and if they continue to not pay out players, we can talk about maybe adding something to their review. I'm not in charge of that, unfortunately.
I don't think we need to speculate too much about whether we would be luring players to such a casino, because the answer is that we are not trying to lure anyone to any casino. If all the players didn't play, it would probably be more beneficial.
Anyway, as far as the license and this question is concerned, I've had it checked again, so if I find out anything I'll let you know.
I understand the frustration of all the players and I don't defend a casino, but also our procedures have to be understood by the players and someone who has been with us for a long time knows how it works. I just don't think it's right to immediately put something like players say when the casino doesn't pay. I'm not saying that in this particular case but in general, it just doesn't work that way for us. Especially if the casino was fresh maybe 1 week ago. If the casino continues to do these things, then there is a possibility that it will happen and you will see a warning on their review.
I understand all the players and I would be upset myself, I am also sorry to see that nobody gets the money, but in contrast, we have a casino that has a safety index of almost 0, a lot of warnings and yet some players deposited there and then came to complain that it is our bad. Sometimes I have the feeling that nobody can be satisfied to everybody's satisfaction.
Я знайшов дійсно цікаві документи про реєстрацію групи Betsolino. Офіційні документи від влади Великобританії. Чи можу я поділитися файлами PDF з вами та іншими гравцями? Я справді дуже здивований, що генеральним директором Betsolino limited є хлопець на ім’я Себастьян ван Бохове… він також із Нідерландів, як і я. Можливо, я можу піти до голландської влади, щоб отримати свій виграш і розповісти їм, що відбувається з усіма нами?
I’ve found really interesting documents of the registration of Betsolino group. Official documents from the authorities of the UK. Can I share the pdf’s with you and other players? I’m really really really surprised that the CEO of Betsolino limited is a guy named Sebastiaan van Bochove… he’s also from the Netherlands like me. Maybe I can go to the Dutch authorities to claim my winnings and tell them what’s happening with all of us?
Так, я теж це знайшов. Питання в тому, чи ця компанія betsolino limetd також є правильною компанією, тому що я вважаю, що все просто підробка, а оператори казино використовують назву лише для того, щоб виглядати краще та викликати довіру
Yes, I found that too. The question is, is this betsolino limetd also the right company because I believe that everything is just fake and the casino operators only use the name to look better and be credible
Ja das habe ich auch gefunden haber die frage ist dieses betsolino limetd auch das richtige Unternehmen den ich glaube das alles nur gefälscht ist und die casino Betreibern nur der Name benutzen um bessere da zu stehen und glaubwürdig zu sein
Якщо у вас є контакти чи імена, опублікуйте їх!
Менеджер по афілійованому зв’язку та особа, яка відповідає на скарги тут: Штефан Нойман – ви можете шукати його на LinkedIn.
If you have contact details or names, publish them!
Affiliate Manager and the person who answers the complaints here: Stefan Neumann - you can search for him on LinkedIn.
Wenn ihr Kontaktdaten oder Namen habt, veröffentlich die!
Affiliate Manager und derjenige, der die Beschwerden hier beantwortet: Stefan Neumann - könnt ihr bei LinkedIn suchen.
Я знайшов дійсно цікаві документи про реєстрацію групи Betsolino. Офіційні документи від влади Великобританії. Чи можу я поділитися файлами PDF з вами та іншими гравцями? Я справді дуже здивований, що генеральним директором Betsolino limited є хлопець на ім’я Себастьян ван Бохове… він також із Нідерландів, як і я. Можливо, я можу піти до голландської влади, щоб отримати свій виграш і розповісти їм, що відбувається з усіма нами?
I’ve found really interesting documents of the registration of Betsolino group. Official documents from the authorities of the UK. Can I share the pdf’s with you and other players? I’m really really really surprised that the CEO of Betsolino limited is a guy named Sebastiaan van Bochove… he’s also from the Netherlands like me. Maybe I can go to the Dutch authorities to claim my winnings and tell them what’s happening with all of us?
Якщо ви знайшли інформацію в Інтернеті у вільному доступі, я не думаю, що є проблема поділитися нею.
Я думаю, що якщо ви налаштовані, ви можете спробувати це, але я не можу гарантувати вам, яким буде результат, тому що я думаю, що хоча генеральний директор з тієї ж країни, але казино зареєстроване у Великобританії, чи будете ви вміти щось робити. Але, можливо, краще щось спробувати, ніж нічого.
If it's freely available information that you found on the internet then I don't think there's a problem in sharing it.
I think that if you are determined, you can try it but I can't guarantee you what the result will be because I am thinking that even though the CEO is from the same country but the casino is registered in the UK, whether you will be able to do something. But maybe it is better to try something than nothing.
Це адреса для файлів pdf
This is the address for pdf files
Das ist die Adresse für pdf Dateien
Судячи з усього, мою скаргу сьогодні буде закрито та вказано як нерозглянуту. 5bonuses не відповідає. Я більше ніколи не буду платити за допомогою PayPal і paysafecard, тільки банківськими переказами, тож ви зможете повернути свої гроші в екстреному випадку.
From the looks of things, my complaint will be closed today and shown as unresolved. 5bonuses is not responding. I will never pay with PayPal and paysafecard again, only bank transfers, so you can get your money back in an emergency.
So wie das aussieht wird meine beschwerte heute geschlossen und ungelöst angezeigt 5bonuses antwortet nicht. nie wieder zahlen ich mit PayPal und paysafecard nur Überweisungen da kann man im Notfall sein Geld zurück holen
Те саме, більше ніколи не використовуватиму paysafecard!
The same here, never gonna use paysafecard anymore!
Це адреса для файлів pdf
This is the address for pdf files
Das ist die Adresse für pdf Dateien
Ну так, я теж таке бачив, але нам ніхто не відповів, інакше б вирішували скарги. Щоразу, коли ми контактуємо з кимось і вони бажають, це видно. Є казино, які відразу можуть сказати, що не будуть з нами мати справу. Але якщо вони не зацікавлені і ні до кого не звертаються, допомогти неможливо. 😕
Well, yes, that's something I've seen as well, but nobody answered us, otherwise they would have solved the complaints. Whenever we get in contact with someone and they are willing, it shows. There are casinos that can tell right away that they won't deal with us. However, if they have no interest and no one is approached, it's impossible to help. 😕
У вас немає додаткової інформації про казино, такої як інші контакти, контактні адреси, адреси електронної пошти тощо?
Don't you have any further information about the casino, such as other contacts, contact addresses, email addresses, etc.?
Habt ihr nicht weitere Daten vom Casino, wie z.B andere Ansprechpartner, Kontaktadressen, Email Adressen etc?
Неважливо, якщо ви звертаєтеся до відповідей, а не до того, чому вони просто хочуть зірвати гроші і нічого більше
No matter if you contact the answers not why they just want to rip off money and nothing more
Egal wenn sie kontaktieren die Antworten nicht warum auch die möchte nur Geld abzocken und nichts weiteres
Увага, всі казино, які були відкриті в 2024 році, абсолютно сумнівні і виплачують лише кільком гравцям, щоб завоювати довіру, а потім їх більше немає. Грайте лише в казино, які існують на ринку 3-4 роки
Attention, all casinos that were opened in 2024 are absolutely dubious and only pay out a few players to gain trust and then there are no more. Only play casinos that have been on the market for 3 to 4 years
Achtung alle casino die 2024 geöffnet wurden sind absolut unseriös und Zahlen nur eine paar Spieler aus um Vertrauen zu gewinnen und dann gibt's nicht mehr. Spiele sie nur casino mit mit 3 bis 4 Jahren auf denn Markt sind
У вас немає додаткової інформації про казино, такої як інші контакти, контактні адреси, адреси електронної пошти тощо?
Don't you have any further information about the casino, such as other contacts, contact addresses, email addresses, etc.?
Habt ihr nicht weitere Daten vom Casino, wie z.B andere Ansprechpartner, Kontaktadressen, Email Adressen etc?
Ну, у нас їх пару, але використали всі, що були і могли. Якщо казино не хоче співпрацювати і відповідати, тоді ми можемо мати мільйон контактів і нікуди не рухатися.
Well, we have a couple of them, but we used all the ones we had and could. If the casino doesn't want to cooperate and respond, then we can have a million contacts and not move anywhere.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.