Яро, я думаю, що більшість із нас такої ж думки, оскільки це казино нас обдурило.
Я розумію політику рейтингу. Я думаю, що ми всі надзвичайно розчаровані через відсутність дій на сайті Casino Guru.
Ви чітко бачите, що це казино не спілкується ні з вами, ні з гравцями. Жодних виплат не було зроблено вже кілька місяців, а нові скарги все ще надходять. Як респектабельний веб-сайт, ви повинні попередити гравців про те, що неможливо отримати ваші виграші в казино, тому що зараз люди роблять депозити, сподіваючись, що вони виграють і їхні виграші будуть виплачені.
Оскільки я розумію розрахунки рейтингу, я не розумію, чому ви не можете просто поставити застереження, що була велика кількість скарг на відсутність зняття коштів. Крім того, у скарзі на казино 5bonuses мою скаргу було закрито з неправильним обґрунтуванням, наскільки я знаю, це впливає на чорні точки, і казино отримало менше, ніж мало бути. Я повторно відкрив скаргу, зазначивши це, мій запит було просто відхилено.
Я давно перевіряв AskGamlers (я думаю, що це був початок липня), і вони миттєво дали рейтингу казино 1 і мають застереження щодо цього.
Зважаючи на цю відсутність дій, я можу лише припустити, що ви можете мати внутрішню угоду з казино, щоб залучити більше гравців. А коли скарги закривають, ви просто кажете, що ми все зробили, більше нічого не робити.
Що ж, робіть краще в майбутньому. Раніше я довіряв цьому сайту, але зараз у мене більше питань, ніж відповідей.
Крім того, щоб завершити це, ви стверджуєте, що і Betsolino, і 5bonuses мають ліцензії. Насправді в обох казино немає. Про це я також зазначив у своїй скарзі, і її просто проігнорували.
Надзвичайно сумно переживати і бачити, що тут відбуваються такі речі.
Jaro, I think that most of us are the same opinion as we are scammed by this casino.
I do understand the policy behind the rating. I think we are all extremely disappointed because of lack of action from Casino guru site.
You can clearly see that this casino does not communicate with you or the players. No payouts have been made for months now and new complaints are still pilling up. As a respectable website you should alert the players that it is not possible to receive your winnings from the casino, because now people deposit hoping they will win and their winnings will be paid.
As long as I do understand the rating calculations, I do not understand why you cannot just put a disclaimer, that there were a big amount of complaints about missing withdrawals. Also, in 5bonuses casino complaint my complaint was closed with incorrect reasoning, as far as I know this affects the black points and casino got less than it was supposed to be. I reopened the complaint stating it, my request was just denied.
I checked AskGamlers a long time ago (I believe it was the beginning of July) and they instantly gave the casino rating the rating of 1 and has a disclaimer about it.
From this lack of action I can only speculate that you might have some inside deal with the casino to attract more players. And when complaints are closed, you simply say that we have done everything, nothing else do to.
Well, do better in the future. I used to trust this site, but now I have more questions than answers.
Also, to finalize this, you are claiming that both Betsolino and 5bonuses have licences. Actually, both of the casinos do not. I also noted this in my complaint and it was simply ignored.
Extremely sad to experience and see these things happening here.
Змінено автором 2 міс. тому
Автоматичний переклад.