Ні, Betsolino припинив виплати. Ніхто не отримав свої гроші приблизно 8-9 тижнів.
No, Betsolino has stopped paying out. No one has received their money for about 8-9 weeks.
Nein Betsolino hat die Auszahlungen eingestellt. Seit ca. 8-9 Wochen hat Niemand mehr sein Geld bekommen.
Оскільки я попереджаю, грати в бетсоліно не складно, казино від 5 бонусів
Since I am warned playing in betsolino not difficult Casino from 5bonuses
Da ich gewarnt bin spielen in betsolino nicht schwerst Casino von 5bonuses
Ні, Betsolino нічого не виплатив! Чекаю вже 2,5 місяці
No Betsolino didn’t payout anything! I’m waiting for 2,5 months now
На початку все однаково, майже всі гравці виграють, потім ніхто не виграє, і ми завжди шукаємо нове казино, щоб виграти
Казино помічають це і відкривають нові казино. Тоді вони запам’ятовують ваші дані, імена та номери, а не ваші виграші. Вони не дурні і намагаються обмежити свої втрати.
Ніхто ніколи не розбагатів у цьому казино, зараз існує це інтелектуальне програмне забезпечення, яке, на жаль, стежить за всім і заманює гравців невеликими виграшами, а потім використовує вас і втрачає більше грошей
It's always the same at the beginning almost all players win then nobody wins and we are always looking for new casino to win
The casinos notice this and open new casinos. Then they remember your data and names and numbers, not your winnings. They are not stupid and try to limit their losses.
No one has ever gotten rich in this casino, nowadays there is this intelligent software that unfortunately monitors everything and lures the players with small winnings and later exploits you and loses more money
Es ist immer das gleiche am Anfang gewinnen fast alle Spieler Dann gewinnt keiner mehr und wir suchen immer neue casino um zu gewinnen
Die casino merken das und machen neue casino auf Dann merken sich deine Daten und Namen. und Zahlen nicht deine gewinnen die sind nicht dumm und versuchen ihre Verluste einzugrenzen.
Es ist noch keine reich geworden in dieser casino heute zu Tage gibt's diese intelligent Software die leider alles Überwacht und locken die Spieler mit kleinen gewinnen und später dich auszunutzen und mehr Geld verlieren
Ні, Betsolino припинив виплати. Ніхто не отримав свої гроші приблизно 8-9 тижнів.
No, Betsolino has stopped paying out. No one has received their money for about 8-9 weeks.
Nein Betsolino hat die Auszahlungen eingestellt. Seit ca. 8-9 Wochen hat Niemand mehr sein Geld bekommen.
Так, судячи з того, що я бачу, і за тими претензіями, які є у всіх гравців, нічим хорошим це не закінчилося. Казино навіть не наважується відповісти, на жаль. Я був би дуже радий, якби гравці отримали свої гроші, але я вже не дуже в це вірю.
Yes, according to what I see and the complaints that all players have, it doesn't end well. The casino doesn't even dare to answer which is a great pity. I would be very happy if the players would get their money, but I don't really believe that anymore.
Так, я стежив за цією темою і маю відчуття, що гравці більше навіть не дістануться до грошей. Я не знаю, що має статися, щоб було інакше. 😥
Yes, I've been following this thread and I have a feeling that the players won't even get to the money anymore. I don't know what would have to happen for it to be different. 😥
Як це шахрайське казино все ще має рейтинг 6,3, незважаючи на кілька невирішених скарг?
How can this scam casino still have a rating of 6.3 despite several unresolved complaints?
wie kann dieses Betrüger Casino eigentlich immer noch eine Bewertung von 6,3 hab trotz mehreren ungelösten Beschwerden?
Хоча це гарне запитання... було сказано, що рейтинг знизиться, коли справи будуть закриті.
That's a good question though... it was said that the rating will go down when cases are closed.
Das ist allerdintgs eine gute Frage..... es hie´ß ja die Bewertung wird bei geschlossenen Fällen runter gehen.
Справа в тому, що незалежно від того, що ми робимо чи гуру казино, якщо шахраї betsolino 5bonuses та інші казино мають шахрайські наміри, ми не можемо нічого проти них вдіяти, окрім як лихати їх і чекати, щоб побачити, що станеться, коли вони залучать менше гравців через нас, ми маємо разом невеликий успіх у завданні шкоди цьому шахрайському казино, зрештою, ми також виграємо, коли там більше ніхто не грає
Немає продажів для
The fact is no matter what we do or casino guru if the crooks betsolino 5bonuses and other casino have fraudulent intentions we can do nothing against them other than badmouth them and wait to see what happens when they get fewer players through us we have together a small success in damaging this fraudulent casino in the end we also win when no one is playing there anymore
No sales for the
Die Tatsache ist egal was wir machen oder casino Guru wenn die Gauner betsolino 5bonuses und andere casino betrügerische Absichten haben können wir nicht gegen tun als sie schlecht machen und abwarten was passiert wenn die durch uns weniger Spieler bekommen haben wir zusammen eine kleine erfolg dieser betrügerische casino zu schädigen am Ende gewinnen wir auch den wenn keine mehr da spielt
Kein Umsatz für die
Як це шахрайське казино все ще має рейтинг 6,3, незважаючи на кілька невирішених скарг?
How can this scam casino still have a rating of 6.3 despite several unresolved complaints?
wie kann dieses Betrüger Casino eigentlich immer noch eine Bewertung von 6,3 hab trotz mehreren ungelösten Beschwerden?
Привіт,
Перше, про що я хотів би тут згадати, це те, що індекс безпеки знижується пропорційно до чорних балів, нарахованих казино через невирішення скарги. Ці чорні точки зібрані зі спірної суми. Наразі загальна кількість чорних точок становить лише «лише» 419. Боюся, що це ще не настільки серйозно.
По-друге, індекс безпеки, швидше за все, перераховується раз на тиждень - принаймні, наскільки мені відомо.
По-третє, щойно інші 7 скарг, які зараз відкриті, будуть закриті, Індекс безпеки буде оновлено.
На даний момент не закрито навіть половини з них. Б'юся об заклад, що це важливіше згадати.
Звісно, це виглядає досить дивно, але з математичної сторони Індексу безпеки це доречно.
Hello,
The first thing I'd like to mention here, is that the Safety Index is lowered in proportion to the black points awarded to the casino by not resolving the complaint. These black point are gathered from the disputed amount. So far, the total number of black point is just "only" 419. That's not that severe yet, I fear.
Secondly, the Safety Index is most likely recalculated once per week - at least as far as I know.
Thirdly, as soon as the other 7 currently opened complaints get closed, the Safety Index will be updated further.
At this point, not even half of them have been closed. I bet this is the more important thing to mention.
Of course, it seems quite weird, but from the mathematical aspect of the Safety Index, it is appropriate.
Хоча це гарне запитання... було сказано, що рейтинг знизиться, коли справи будуть закриті.
That's a good question though... it was said that the rating will go down when cases are closed.
Das ist allerdintgs eine gute Frage..... es hie´ß ja die Bewertung wird bei geschlossenen Fällen runter gehen.
Тепер, як і ми, ці лохи ніколи не заплатять нам ні цента. І все одно рейтинг такий високий. Навіщо чекати скарг інших гравців? Ви справді думаєте, що настане день, коли всі інші скарги будуть вирішені, і що цей клуб виплатить усім, у кого є незавершені зняття?
логотип гуру казино все ще є на веб-сайті казино.
це був мій останній пост на веб-сайті вашого гуру! Насправді немає нічого схожого на те, щоб допомогти гравцям із проблемами отримати виплати. Лише даючи потенційним новим гравцям уявлення про те, що ці казино «досить добре» (нижче середнього). Тоді як ви, як гуру казино, повинні негайно внести їх у чорний список і будь-якими способами!
You now like we do, this fuckers never gonna pay a cent to us. And still the rating is this high. Why wait for the other players’ complaints? You really think there will be a day that all the other complaints are solved and that this club is paying everyone who has withdrawals pending?
the casino guru logo is still on the casinos website.
this was my last post on your guru website! There’s really nothing that is like helping players with problems to be payed out. Only giving potentially new players the idea that this casinos are ‘pretty ok" ( below average ). Whilst you as casino guru should blacklist them immediately and in everyway you can!
Тепер, як і ми, ці лохи ніколи не заплатять нам ні цента. І все одно рейтинг такий високий. Навіщо чекати скарг інших гравців? Ви справді думаєте, що настане день, коли всі інші скарги будуть вирішені, і що цей клуб виплатить усім, у кого є незавершені зняття?
логотип гуру казино все ще є на веб-сайті казино.
це був мій останній пост на веб-сайті вашого гуру! Насправді немає нічого схожого на те, щоб допомогти гравцям із проблемами отримати виплати. Лише даючи потенційним новим гравцям уявлення про те, що ці казино «досить добре» (нижче середнього). Тоді як ви, як гуру казино, повинні негайно внести їх у чорний список і будь-якими способами!
You now like we do, this fuckers never gonna pay a cent to us. And still the rating is this high. Why wait for the other players’ complaints? You really think there will be a day that all the other complaints are solved and that this club is paying everyone who has withdrawals pending?
the casino guru logo is still on the casinos website.
this was my last post on your guru website! There’s really nothing that is like helping players with problems to be payed out. Only giving potentially new players the idea that this casinos are ‘pretty ok" ( below average ). Whilst you as casino guru should blacklist them immediately and in everyway you can!
Хм, буде шкода, але якщо у вас є така думка, то я її від вас не відберу.
Індекс безпеки та процес – це те, що я пояснював раніше. Це заблоковано і те, що скарги не закриті, тому це не зміниться відразу. Це не означає, що інші будуть вирішені, але це те саме, що чекати завершення кожного.
Той факт, що казино має логотип на своєму веб-сайті, не має жодного відношення до нас. Якщо це вільнодоступне зображення, яке казино може завантажити з Інтернету, що ви очікуєте з ним зробити? Чи написати їм і попросити їх зняти це? А якщо вони цього не роблять і ігнорують нас, що тоді? Я кілька разів казав, що ми не маємо жодного відношення до того, що вони там є, але я бачу, що це, мабуть, не стосується тих, хто думає інакше. Якби ми їх так погано просували, вони, ймовірно, списали б нас і спробували вирішити скарги.
Я також прокоментую допомогу, яку, за вашими словами, ми не надаємо. Я думаю, ви засмучені тим, що в цьому казино мало що можна зробити, щоб я міг зрозуміти. Але ви отримали 5 скарг, і деякі з них були вирішені, тому я не думаю, що ви говорите цілком правду. Кожен може визначитися самостійно.
гарного дня 🙂
Hmm, it will be a pity but if you have this opinion then I won't take it away from you.
Safety index and process is something I have explained before. It's locked in and the fact that complaints are not closed, so it won't change right away. That is not to say that the others will be resolved, but it is the same as waiting for each one to be completed.
The fact that the casino has a logo on their website has nothing to do with us. If it's a freely available image that the casino can download from the internet, what do you expect to be done with it ? Do I write to them and ask them to take it down? And if they don't and ignore us, then what? I've said several times that we have nothing to do with them having it there, but I can see that it's probably not relevant to someone who thinks otherwise. If we promoted them so badly, they would probably write us off and try to resolve the complaints.
I will also comment on the help that you say we are not giving. I guess you're frustrated that there's not much that can be done at this casino that I can understand. But you have had 5 complaints lodged and some of them have been resolved so I don't think what you are saying is entirely true. Everyone can make up their own mind.
Have a nice day. 🙂
Яро, я думаю, що більшість із нас такої ж думки, оскільки це казино нас обдурило.
Я розумію політику рейтингу. Я думаю, що ми всі надзвичайно розчаровані через відсутність дій на сайті Casino Guru.
Ви чітко бачите, що це казино не спілкується ні з вами, ні з гравцями. Жодних виплат не було зроблено вже кілька місяців, а нові скарги все ще надходять. Як респектабельний веб-сайт, ви повинні попередити гравців про те, що неможливо отримати ваші виграші в казино, тому що зараз люди роблять депозити, сподіваючись, що вони виграють і їхні виграші будуть виплачені.
Оскільки я розумію розрахунки рейтингу, я не розумію, чому ви не можете просто поставити застереження, що була велика кількість скарг на відсутність зняття коштів. Крім того, у скарзі на казино 5bonuses мою скаргу було закрито з неправильним обґрунтуванням, наскільки я знаю, це впливає на чорні точки, і казино отримало менше, ніж мало бути. Я повторно відкрив скаргу, зазначивши це, мій запит було просто відхилено.
Я давно перевіряв AskGamlers (я думаю, що це був початок липня), і вони миттєво дали рейтингу казино 1 і мають застереження щодо цього.
Зважаючи на цю відсутність дій, я можу лише припустити, що ви можете мати внутрішню угоду з казино, щоб залучити більше гравців. А коли скарги закривають, ви просто кажете, що ми все зробили, більше нічого не робити.
Що ж, робіть краще в майбутньому. Раніше я довіряв цьому сайту, але зараз у мене більше питань, ніж відповідей.
Крім того, щоб завершити це, ви стверджуєте, що і Betsolino, і 5bonuses мають ліцензії. Насправді в обох казино немає. Про це я також зазначив у своїй скарзі, і її просто проігнорували.
Надзвичайно сумно переживати і бачити, що тут відбуваються такі речі.
Jaro, I think that most of us are the same opinion as we are scammed by this casino.
I do understand the policy behind the rating. I think we are all extremely disappointed because of lack of action from Casino guru site.
You can clearly see that this casino does not communicate with you or the players. No payouts have been made for months now and new complaints are still pilling up. As a respectable website you should alert the players that it is not possible to receive your winnings from the casino, because now people deposit hoping they will win and their winnings will be paid.
As long as I do understand the rating calculations, I do not understand why you cannot just put a disclaimer, that there were a big amount of complaints about missing withdrawals. Also, in 5bonuses casino complaint my complaint was closed with incorrect reasoning, as far as I know this affects the black points and casino got less than it was supposed to be. I reopened the complaint stating it, my request was just denied.
I checked AskGamlers a long time ago (I believe it was the beginning of July) and they instantly gave the casino rating the rating of 1 and has a disclaimer about it.
From this lack of action I can only speculate that you might have some inside deal with the casino to attract more players. And when complaints are closed, you simply say that we have done everything, nothing else do to.
Well, do better in the future. I used to trust this site, but now I have more questions than answers.
Also, to finalize this, you are claiming that both Betsolino and 5bonuses have licences. Actually, both of the casinos do not. I also noted this in my complaint and it was simply ignored.
Extremely sad to experience and see these things happening here.
Щодо ваших коментарів, які дійсно цікаві, я вважаю, що зараз також, тому що незалежно від того, де зареєстровані бетсоліно та 5 бонусів, буде висока палиця 4,5 і
Це межує з хабарництвом.
Наскільки я знаю, Betsolino все ще відкриває казино, оскільки воно нібито має ліцензію на Кюрасао, щоб знову заробляти гроші, оскільки гравці більше не роблять депозити після того, як вони зазнали шахрайства. Це все казино без ліцензії, які можуть шахраювати без кінця. Майже всі рекомендації, які я отримую від різних рад, ігноруються.
Regarding your comments that is really interesting I believe that now too because no matter where betsolino and 5bonuses are registered will be high walking stick 4.5 and
This borders on bribery.
As far as I know, betsolino is still opening a casino because it has an alleged license in Curacao in order to make money again because players are no longer making deposits after they have experienced fraud. These are all casinos without a license that can cheat without end. Almost all recommendations that I receive from various boards are ignored.
Bezüglich deiner Kommentare das ist wirklich interessant das glaube ich mittlerweile auch denn egal wo betsolino und 5bonuses angemeldet sind werden hoch Gehstock 4,5 und
Das grenzt an Bestechung.
Soweit ich weiß macht betsolino noch einen casino auf denn angeblichen Lizenz in Curacao um wieder Kasse zu machen weil Spieler keine Einzahlung mehr machen nachdem Betrug erfahren haben das sind alle casino ohne Lizenz können Betrügen ohne Ende fast alle Empfehlungen die ich erhalten von verschiedenen Boards werden ignoriert
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.