ГоловнаФорумКазиноBetsolino Casino - загальне обговорення

Betsolino Casino - загальне обговорення (Сторінка 26)

6 міс. тому від davex3
|
53 965 переглядів 591 відповідей |
|
1...25 26 27...30
4 міс. тому

Справа в тому, що незалежно від того, що ми робимо чи гуру казино, якщо шахраї betsolino 5bonuses та інші казино мають шахрайські наміри, ми не можемо нічого проти них вдіяти, окрім як лихати їх і чекати, щоб побачити, що станеться, коли вони залучать менше гравців через нас, ми маємо разом невеликий успіх у завданні шкоди цьому шахрайському казино, зрештою, ми також виграємо, коли там більше ніхто не грає

Немає продажів для

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Як це шахрайське казино все ще має рейтинг 6,3, незважаючи на кілька невирішених скарг?

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Привіт,

Перше, про що я хотів би тут згадати, це те, що індекс безпеки знижується пропорційно до чорних балів, нарахованих казино через невирішення скарги. Ці чорні точки зібрані зі спірної суми. Наразі загальна кількість чорних точок становить лише «лише» 419. Боюся, що це ще не настільки серйозно.

По-друге, індекс безпеки, швидше за все, перераховується раз на тиждень - принаймні, наскільки мені відомо.

По-третє, щойно інші 7 скарг, які зараз відкриті, будуть закриті, Індекс безпеки буде оновлено.

На даний момент не закрито навіть половини з них. Б'юся об заклад, що це важливіше згадати.

Звісно, це виглядає досить дивно, але з математичної сторони Індексу безпеки це доречно.


Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Хоча це гарне запитання... було сказано, що рейтинг знизиться, коли справи будуть закриті.


Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Привіт,

Щоб ви знали, відповідь міститься в моїй попередній цитаті до допису xSerious169.

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

filefile у рейтингу tristpilot, будь ласка, оцініть і там, щоб більше людей не потрапило

Автоматичний переклад.
Boyke123
4 міс. тому

Це занадто довго

Автоматичний переклад.
Radka
4 міс. тому

Тепер, як і ми, ці лохи ніколи не заплатять нам ні цента. І все одно рейтинг такий високий. Навіщо чекати скарг інших гравців? Ви справді думаєте, що настане день, коли всі інші скарги будуть вирішені, і що цей клуб виплатить усім, у кого є незавершені зняття?


логотип гуру казино все ще є на веб-сайті казино.


це був мій останній пост на веб-сайті вашого гуру! Насправді немає нічого схожого на те, щоб допомогти гравцям із проблемами отримати виплати. Лише даючи потенційним новим гравцям уявлення про те, що ці казино «досить добре» (нижче середнього). Тоді як ви, як гуру казино, повинні негайно внести їх у чорний список і будь-якими способами!

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

афера

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Тепер, як і ми, ці лохи ніколи не заплатять нам ні цента. І все одно рейтинг такий високий. Навіщо чекати скарг інших гравців? Ви справді думаєте, що настане день, коли всі інші скарги будуть вирішені, і що цей клуб виплатить усім, у кого є незавершені зняття?


логотип гуру казино все ще є на веб-сайті казино.


це був мій останній пост на веб-сайті вашого гуру! Насправді немає нічого схожого на те, щоб допомогти гравцям із проблемами отримати виплати. Лише даючи потенційним новим гравцям уявлення про те, що ці казино «досить добре» (нижче середнього). Тоді як ви, як гуру казино, повинні негайно внести їх у чорний список і будь-якими способами!

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Хм, буде шкода, але якщо у вас є така думка, то я її від вас не відберу.

Індекс безпеки та процес – це те, що я пояснював раніше. Це заблоковано і те, що скарги не закриті, тому це не зміниться відразу. Це не означає, що інші будуть вирішені, але це те саме, що чекати завершення кожного.

Той факт, що казино має логотип на своєму веб-сайті, не має жодного відношення до нас. Якщо це вільнодоступне зображення, яке казино може завантажити з Інтернету, що ви очікуєте з ним зробити? Чи написати їм і попросити їх зняти це? А якщо вони цього не роблять і ігнорують нас, що тоді? Я кілька разів казав, що ми не маємо жодного відношення до того, що вони там є, але я бачу, що це, мабуть, не стосується тих, хто думає інакше. Якби ми їх так погано просували, вони, ймовірно, списали б нас і спробували вирішити скарги.

Я також прокоментую допомогу, яку, за вашими словами, ми не надаємо. Я думаю, ви засмучені тим, що в цьому казино мало що можна зробити, щоб я міг зрозуміти. Але ви отримали 5 скарг, і деякі з них були вирішені, тому я не думаю, що ви говорите цілком правду. Кожен може визначитися самостійно.

гарного дня 🙂

Автоматичний переклад.
Jaro
3 міс. тому

Яро, я думаю, що більшість із нас такої ж думки, оскільки це казино нас обдурило.


Я розумію політику рейтингу. Я думаю, що ми всі надзвичайно розчаровані через відсутність дій на сайті Casino Guru.

Ви чітко бачите, що це казино не спілкується ні з вами, ні з гравцями. Жодних виплат не було зроблено вже кілька місяців, а нові скарги все ще надходять. Як респектабельний веб-сайт, ви повинні попередити гравців про те, що неможливо отримати ваші виграші в казино, тому що зараз люди роблять депозити, сподіваючись, що вони виграють і їхні виграші будуть виплачені.

Оскільки я розумію розрахунки рейтингу, я не розумію, чому ви не можете просто поставити застереження, що була велика кількість скарг на відсутність зняття коштів. Крім того, у скарзі на казино 5bonuses мою скаргу було закрито з неправильним обґрунтуванням, наскільки я знаю, це впливає на чорні точки, і казино отримало менше, ніж мало бути. Я повторно відкрив скаргу, зазначивши це, мій запит було просто відхилено.

Я давно перевіряв AskGamlers (я думаю, що це був початок липня), і вони миттєво дали рейтингу казино 1 і мають застереження щодо цього.

Зважаючи на цю відсутність дій, я можу лише припустити, що ви можете мати внутрішню угоду з казино, щоб залучити більше гравців. А коли скарги закривають, ви просто кажете, що ми все зробили, більше нічого не робити.

Що ж, робіть краще в майбутньому. Раніше я довіряв цьому сайту, але зараз у мене більше питань, ніж відповідей.

Крім того, щоб завершити це, ви стверджуєте, що і Betsolino, і 5bonuses мають ліцензії. Насправді в обох казино немає. Про це я також зазначив у своїй скарзі, і її просто проігнорували.

Надзвичайно сумно переживати і бачити, що тут відбуваються такі речі.

Змінено автором 3 міс. тому
Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Щодо ваших коментарів, які дійсно цікаві, я вважаю, що зараз також, тому що незалежно від того, де зареєстровані бетсоліно та 5 бонусів, буде висока палиця 4,5 і

Це межує з хабарництвом.

Наскільки я знаю, Betsolino все ще відкриває казино, оскільки воно нібито має ліцензію на Кюрасао, щоб знову заробляти гроші, оскільки гравці більше не роблять депозити після того, як вони зазнали шахрайства. Це все казино без ліцензії, які можуть шахраювати без кінця. Майже всі рекомендації, які я отримую від різних рад, ігноруються.


Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Як і очікувалося, мою скаргу було закрито як нерозглянуту

Автоматичний переклад.
Inrel19
3 міс. тому

Мою скаргу було закрито як нерозглянуту, і Casino Guru підтвердив, що Betsolino не має ліцензії

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Яро, я думаю, що більшість із нас такої ж думки, оскільки це казино нас обдурило.


Я розумію політику рейтингу. Я думаю, що ми всі надзвичайно розчаровані через відсутність дій на сайті Casino Guru.

Ви чітко бачите, що це казино не спілкується ні з вами, ні з гравцями. Жодних виплат не було зроблено вже кілька місяців, а нові скарги все ще надходять. Як респектабельний веб-сайт, ви повинні попередити гравців про те, що неможливо отримати ваші виграші в казино, тому що зараз люди роблять депозити, сподіваючись, що вони виграють і їхні виграші будуть виплачені.

Оскільки я розумію розрахунки рейтингу, я не розумію, чому ви не можете просто поставити застереження, що була велика кількість скарг на відсутність зняття коштів. Крім того, у скарзі на казино 5bonuses мою скаргу було закрито з неправильним обґрунтуванням, наскільки я знаю, це впливає на чорні точки, і казино отримало менше, ніж мало бути. Я повторно відкрив скаргу, зазначивши це, мій запит було просто відхилено.

Я давно перевіряв AskGamlers (я думаю, що це був початок липня), і вони миттєво дали рейтингу казино 1 і мають застереження щодо цього.

Зважаючи на цю відсутність дій, я можу лише припустити, що ви можете мати внутрішню угоду з казино, щоб залучити більше гравців. А коли скарги закривають, ви просто кажете, що ми все зробили, більше нічого не робити.

Що ж, робіть краще в майбутньому. Раніше я довіряв цьому сайту, але зараз у мене більше питань, ніж відповідей.

Крім того, щоб завершити це, ви стверджуєте, що і Betsolino, і 5bonuses мають ліцензії. Насправді в обох казино немає. Про це я також зазначив у своїй скарзі, і її просто проігнорували.

Надзвичайно сумно переживати і бачити, що тут відбуваються такі речі.

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Я розумію ваше ставлення та вашу думку настільки, наскільки це можливо, і я думаю, що ви добре її висловили. Коли скарги розслідуються, а казино нічого не робить, індекс безпеки зміниться, і якщо вони продовжуватимуть не виплачувати гравцям, ми можемо говорити про те, що, можливо, додамо щось до їхньої перевірки. Я, на жаль, не відповідаю за це.

Я не думаю, що нам потрібно надто міркувати про те, чи будемо ми заманювати гравців у таке казино, тому що відповідь полягає в тому, що ми не намагаємося заманити когось у будь-яке казино. Якби не всі гравці грали, мабуть, було б більше користі.

У будь-якому випадку, що стосується ліцензії та цього питання, я перевірив це ще раз, тому, якщо я щось дізнаюся, я повідомлю вам.

Я розумію розчарування всіх гравців і не захищаю казино, але також наші процедури повинні бути зрозумілі гравцям, і хтось, хто працює з нами протягом тривалого часу, знає, як це працює. Просто не вважаю правильним відразу ставити щось на зразок того, що говорять гравці, коли казино не платить. Я не кажу, що в цьому конкретному випадку, але загалом у нас це просто не працює. Особливо, якщо казино було свіжим, можливо, 1 тиждень тому. Якщо казино продовжить робити ці речі, то є ймовірність, що це станеться, і ви побачите попередження в їх огляді.

Я розумію всіх гравців, і я сам був би засмучений, мені також прикро бачити, що ніхто не отримує гроші, але на відміну від цього, у нас є казино, яке має індекс безпеки майже 0, багато попереджень, і все ж деякі гравці зробили депозит тут же прийшли скаржитися, що це у нас погано. Іноді у мене таке відчуття, що ніхто не може бути задоволений так, щоб усі були задоволені.

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Я знайшов дійсно цікаві документи про реєстрацію групи Betsolino. Офіційні документи від влади Великобританії. Чи можу я поділитися файлами PDF з вами та іншими гравцями? Я справді дуже здивований, що генеральним директором Betsolino limited є хлопець на ім’я Себастьян ван Бохове… він також із Нідерландів, як і я. Можливо, я можу піти до голландської влади, щоб отримати свій виграш і розповісти їм, що відбувається з усіма нами?



Автоматичний переклад.
Boyke123
3 міс. тому

Так, я теж це знайшов. Питання в тому, чи ця компанія betsolino limetd також є правильною компанією, тому що я вважаю, що все просто підробка, а оператори казино використовують назву лише для того, щоб виглядати краще та викликати довіру

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Якщо у вас є контакти чи імена, опублікуйте їх!


Менеджер по афілійованому зв’язку та особа, яка відповідає на скарги тут: Штефан Нойман – ви можете шукати його на LinkedIn.

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Я знайшов дійсно цікаві документи про реєстрацію групи Betsolino. Офіційні документи від влади Великобританії. Чи можу я поділитися файлами PDF з вами та іншими гравцями? Я справді дуже здивований, що генеральним директором Betsolino limited є хлопець на ім’я Себастьян ван Бохове… він також із Нідерландів, як і я. Можливо, я можу піти до голландської влади, щоб отримати свій виграш і розповісти їм, що відбувається з усіма нами?



Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Якщо ви знайшли інформацію в Інтернеті у вільному доступі, я не думаю, що є проблема поділитися нею.

Я думаю, що якщо ви налаштовані, ви можете спробувати це, але я не можу гарантувати вам, яким буде результат, тому що я думаю, що хоча генеральний директор з тієї ж країни, але казино зареєстроване у Великобританії, чи будете ви вміти щось робити. Але, можливо, краще щось спробувати, ніж нічого.

Автоматичний переклад.
Jaro
3 міс. тому
Автоматичний переклад.
3 міс. тому
Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Що ви можете зробити з інформацією зараз? Ви можете зв'язатися з кимось?

Автоматичний переклад.
1...25 26 27...30
Перейти на сторінкуіз 30 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
christmas_push_alt
Візьміть участь у різдвяному конкурсі від Pragmatic Play — ми роздаємо призи на суму 3000 $!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого