Звичайно, я також отримав таку відповідь, але вчора мені сказали, що я маю поставити більше.
Ususlly i got that answer aswell but yesterday they told me i have to wager more.
Учора в чаті немає фіксованих відповідей, вони сказали, що розслідуватимуть, оскільки мою виплату оброблено... Зараз нічого не відбувається і не змінюється
Yesterday in live chat no fixed answers, they said they will investigate because my payout was processed…. Nothing happens or is changed now
Казино все ще приймає депозити. Я спробував зробити депозит для розваги. Збирають гроші як шахраї (бідні свині). Відправлю BETSOLINO LIMITED пакет з печивом і зубною щіткою до в'язниці. Якщо хтось хоче надіслати пакунок, дайте йому адресу зареєстрованого офісу.
Suite 22 Cariocca Business Park, Манчестер, Великий Манчестер, Велика Британія, M40 8BB
Казино все ще приймає депозит. Я намагався внести депозит заради розваги. Вони збирають гроші, як шахраї ( бідна свиня. Я надішлю BETSOLINO LIMITED пакунок із печивом та зубними щітками для в’язниці, хто все ще хоче надіслати їй пакунок Адреса зареєстрованого офісу
Suite 22 Cariocca Business Park, Манчестер, Великий Манчестер, Велика Британія, M40 8BB
The casino still accepts deposits. I tried to deposit for fun. They collect money like crooks (poor pigs). I will send BETSOLINO LIMITED a package with biscuits and a toothbrush for prison. If anyone wants to send a package, give them the address Registered office address.
Suite 22 Cariocca Business Park, Manchester, Greater Manchester, United Kingdom, M40 8BB
The casino still accepts deposit I tried to deposit for fun .they collect money like crooks ( poor pig I will send the BETSOLINO LIMITED a package with cookies and and a toothbrushes for prison who still wants to send a package to her the address Registered office address
Suite 22 Cariocca Business Park, Manchester, Greater Manchester, United Kingdom, M40 8BB
Das Casino akzeptiert immer noch Einzahlung ich habe aus spaß versucht einzahlen .die kassieren Gelder wie wie Gauner ( Arme Schwein ich werde der BETSOLINO LIMITED ein Paket senden mit Kecks und und eine Zahnbürsten für Gefängnis wer noch eine Pakete senden möchte ihr die Adresse Registered office address
Suite 22 Cariocca Business Park, Manchester, Greater Manchester, United Kingdom, M40 8BB
The casino still accepts deposit I tried to deposit for fun .they collect money like crooks ( poor pig I will send the BETSOLINO LIMITED a package with cookies and and a toothbrushes for prison who still wants to send a package to her the address Registered office address
Suite 22 Cariocca Business Park, Manchester, Greater Manchester, United Kingdom, M40 8BB
Привіт, люди отримую електронні листи від Casino Guru, коли я натискаю кнопку, там написано Casino Spinsala, це те саме, що Betsolino та 5 бонусів, також з ліцензією на Trustpilot для Коста-Ріки з поганими відгуками, що відбувається, просто Costa Rica Casino, що це за лайно, яке я програю я довіряю цій дошці, як snatchcasino5, ти довіряєш гуру, ці казино не платять, я чекаю тижнями від 3 Casino 1300 євро за рекомендацією гуру..
Hi people are getting emails from Casino Guru when I press the button it says Casino Spinsala which is the same as Betsolino and 5bonuses also with a Costa Rica license on Trustpilot with bad reviews what's going on just Costa Rica Casino what's this crap I'm losing my trust in this board just like snatchcasino5 you trust guru these casinos don't pay I've been waiting for weeks from 3 Casino 1300 euros on recommendation from guru..
Hi leute bekommen mails von Casino guru wenn ich auf dem baten drucken kommt casino spinsala die gleiche wie betsolino und 5bonuses auch mit Lizenz costarica beim trustpilot mit n schlechte Bewertungen was ist los nur costarica Casino was soll der mist Ich verliere das vertraue im diesem Board genau wie snatchcasino5 man vertraut guru haber diese Casinos bezahle nicht ich warte seit Woche von 3 Casino 1300 euro auf Empfehlung von guru..
Я б не сказав, що ми рекомендуємо казино, але ми намагаємося інформувати гравців про них, щоб вони могли вирішити, чи варто грати в тому чи іншому казино. З того, що я бачив, казино було позначено як свіже тиждень тому, тому ми не маємо такого досвіду навіть від гравців, яким ми могли б скористатися. Ось чому я завжди пропоную знайти якомога більше, щоб переконати вас, якщо ви хочете зробити депозит там. Свіжі казино, я б сказав, завжди ризикують на початку, поки вони не будуть доведені.
Я також бачив, що у вас є скарга, і ми намагаємося допомогти, тому мені цікаво, чи відповість казино.
Я тримаю за вас кулаки. 🤞
I wouldn't say that we recommend casinos, but we try to inform players about them so that they can decide whether to play at a given casino. From what I have seen, the casino was marked as fresh a week ago and therefore, we don't have that much experience even from players that we could take advantage of. That's why I always suggest to find as much as possible to convince you if you want to deposit there. Fresh casinos I would say are always a risk at the beginning until they are proven.
I also saw that you have a complaint and we are trying to help so I wonder if the casino will respond.
I'll keep my fingers crossed for you. 🤞
Так, це правильно. Ось чому я не граю в нових казино та казино в Коста-Ріці та Кюрасао 😎
Yes, what you say is correct. That's why I don't play in new casinos and casinos in Costa Rica and Curacao 😎
Ja das ist richtig was sie sagen .deshalb spiele ich nicht in neue Casino und Casinos von Costarica und Curacao 😎
Ну це так смішно. Тепер кожному гравцеві раптом кажуть, що він повинен робити більше????
Це Ірина мені теж розповіла, я вклав 55 євро, звичайно, я вже ставив це більше 3 разів. Такої недоброзичливої і нахабної людини, яка, здається, працює сама в цьому казино, я ніколи не зустрічав ні в одному іншому казино. Вона просто сказала, що моє відкликання все одно буде скасовано, і все. Ця людина справжня????
Well that is so ridiculous. Now every player is suddenly being told that they have to do more????
This Irina told me too, I deposited 55 euros, of course I have already wagered it more than 3 times. I have never met such an unfriendly and cheeky person, who seems to work alone in this casino, in any other casino. She just said that my withdrawal would be cancelled anyway and that was that. Is this person even real????
Also das ist so was von lächerlich. Jetzt wird jedem spieler auf einmal gesagt sie müssen noch mehr umsetzen????
Mir hat es diese Irina auch gesagt, ich hab 55 euro eingezahlt, natürlich habe ich diese schon mehr als 3 mal umgesetzt. So eine unfreundliche und freche Person, die wohl alleine in diesem casino arbeitet, hab ich in noch keinem casino erlebt. Meinte nur meine auszahlung wird sowieso storniert und damit ist es erledigt. Ist diese Person überhaupt echt????
Так, це правильно. Ось чому я не граю в нових казино та казино в Коста-Ріці та Кюрасао 😎
Yes, what you say is correct. That's why I don't play in new casinos and casinos in Costa Rica and Curacao 😎
Ja das ist richtig was sie sagen .deshalb spiele ich nicht in neue Casino und Casinos von Costarica und Curacao 😎
Я також хотів би подивитися, чи є казино частиною групи, яка може мати хороший індекс безпеки та бути надійним вибором для гравців. Є багато про що слід знати, але якщо казино є абсолютно новим без ліцензії або не вважається надійним, це підніме для мене червоний прапор.
Сподіваюся, ваша ситуація вдасться вирішити, і ви отримаєте кращий досвід.
I would also be looking if the casino is part of a group that can have a good safety index and be a solid choice for players. There is a lot to be aware of but if a casino is brand new with no license or one that is not considered reliable it would raise a red flag for me.
Hopefully your situation can be resolved and you will have a better experience.
Ну це так смішно. Тепер кожному гравцеві раптом кажуть, що він повинен робити більше????
Це Ірина мені теж розповіла, я вклав 55 євро, звичайно, я вже ставив це більше 3 разів. Такої недоброзичливої і нахабної людини, яка, здається, працює сама в цьому казино, я ніколи не зустрічав ні в одному іншому казино. Вона просто сказала, що моє відкликання все одно буде скасовано, і все. Ця людина справжня????
Well that is so ridiculous. Now every player is suddenly being told that they have to do more????
This Irina told me too, I deposited 55 euros, of course I have already wagered it more than 3 times. I have never met such an unfriendly and cheeky person, who seems to work alone in this casino, in any other casino. She just said that my withdrawal would be cancelled anyway and that was that. Is this person even real????
Also das ist so was von lächerlich. Jetzt wird jedem spieler auf einmal gesagt sie müssen noch mehr umsetzen????
Mir hat es diese Irina auch gesagt, ich hab 55 euro eingezahlt, natürlich habe ich diese schon mehr als 3 mal umgesetzt. So eine unfreundliche und freche Person, die wohl alleine in diesem casino arbeitet, hab ich in noch keinem casino erlebt. Meinte nur meine auszahlung wird sowieso storniert und damit ist es erledigt. Ist diese Person überhaupt echt????
Мені прикро, що так воно є. Коли казино не спілкується та не надає подібну інформацію, це найгірше. Особливо, коли раптом виявилося те, про що ви не згадуєте про депозитні ставки. Я б, напевно, втратив надію, хоча я не звик бути налаштованим скептично.
I am sorry that it is the way it is. When a casino doesn't communicate or give out information like this, it's the worst. Especially when all of a sudden what you don't mention about deposit wagering was found. I'd probably be losing hope, even though I'm not used to being skeptical.
Я грав в іншому казино з ліцензією Коста-Ріки… Мій обліковий запис було перевірено протягом 5 хвилин, і виплати були оброблені негайно… Отже, не всі казино з такою ліцензією є поганими.
I’ve played in an other casino with a Costa Rican license… My account was verified within 5 minutes and the payouts were processed immediately… So not al the casino’s with that license are bad.
До речі, як і очікувалося, мені нічого не заплатили. Тепер я знову отримую ту саму автоматичну відповідь від служби підтримки і більше нічого. До біса цей сайт.
By the way as expected, they did not pay me anything. Now i get same automated answer from support again and nothing else. Fuck this site.
Тоді їй пощастило.
Я відчуваю лише негативні речі.
5 бонусів 300 євро не було протягом 6 тижнів. Ліцензія Коста-Ріки
Snatch казино 800 євро не на 2 тижні. Ліцензія Кюрасао
Коли ви граєте, ризик занадто великий, щоб я міг отримати ваш виграш
Я грав у багатьох казино, і нічого подібного зі мною не траплялося. Я почуваюся жебраком, який просить милостиню.
Якщо ви мені не вірите, то спробуйте
Then she was lucky.
I only experience negative things.
5bonuses 300 euro not happened for 6 weeks Costa Rica License
Snatch casino 800 euro not for 2 weeks. Curacao license
When you play, the risk is too big for me to get your winnings
I have played in many casinos and something like this has never happened to me. I feel like a beggar begging for alms.
If you don't believe me then try it
Dann habe sie Glück gehabt.
Ich erfahre nur negative.
5bonuses 300 euro seit 6 Wochen nicht passiert Costa Rica Lizenz
Snatch casino 800 euro seit 2 Wochen nicht. Curacao Lizenz
Wenn mann spielt ist mir das Risiko zu groß das mann sein Gewinn bekommt
Ich habe in vielen casino gespielt haber so wass ist mir niemals passiert ich komme mir vor wie ein Bettler der um Almosen betteln
Wenn sie mir nicht glauben Dann probiere sie es aus
Я грав в іншому казино з ліцензією Коста-Ріки… Мій обліковий запис було перевірено протягом 5 хвилин, і виплати були оброблені негайно… Отже, не всі казино з такою ліцензією є поганими.
I’ve played in an other casino with a Costa Rican license… My account was verified within 5 minutes and the payouts were processed immediately… So not al the casino’s with that license are bad.
До речі, як і очікувалося, мені нічого не заплатили. Тепер я знову отримую ту саму автоматичну відповідь від служби підтримки і більше нічого. До біса цей сайт.
By the way as expected, they did not pay me anything. Now i get same automated answer from support again and nothing else. Fuck this site.
На жаль, здається, що у вашій ситуації гроші втрачені. скільки це минуло Гадаю, більше місяця.
Не варто сподіватися, тому краще відпустити це. Це жорстоко, що вони вирішили не реагувати на вашу скаргу.
Regretfully, it appears that the money is lost in your situation. How long has it been? More than a month, I would guess.
Not much to hope for, so it is best to let it go. It's cruel that they chose not to respond to your complaint.
забудь свої гроші Є лише стандартні речення. Місяцями.
Я інтенсивно граю в онлайн-казино більше 6 років, навіть зі спеціально створеним електронним листом (я отримую близько 50 пропозицій на день!).
І будь то Коста-Ріка, Кюрасао, Мальта чи хтось інший, таких проблем ніхто не створював! Це перший раз, коли мої гроші НЕ прийшли.
Звичайно, ліцензії на Коста-Ріку чи Кюрасао час від часу викликали у мене проблеми через умови ставок і бонусів, але це вперше, коли у мене були проблеми зі зняттям коштів.
Позначте це та продовжуйте. Але з більшою обережністю. Я попереджав про Tumblewins, ліцензія не має значення, він дуже схожий на Betsolino! Зі мною таке траплялося ЛИШЕ з «партнерськими казино».
Незважаючи на те, що Tumblewins вказує іншого власника, я впевнений, що Betsolino належить йому!
У мене минулого року була виплата від Snatchcasino - без проблем.
forget your money There are only standard sentences. For months.
I have been playing intensively in online casinos for more than 6 years, even with a specially created email (I get around 50 offers a day!).
And whether it's Costa Rica, Curacao, Malta or anyone else, no one has caused such problems! This is the first time that my money has NOT arrived.
Of course, Costa Rica or Curacao licenses have caused me problems from time to time because of wagering and bonus conditions, but this is the first time I have had withdrawal problems.
Check it off and carry on. But with more caution. I had warned about Tumblewins, the license is irrelevant, it looks very similar to Betsolino! I have ONLY had this happen to me with "partner casinos".
Even though Tumblewins lists a different owner, I am very sure that Betsolino belongs to it!
I had a payout from Snatchcasino last year - without any problems.
vergiss dein Geldda kommen nur standart sätze. Seit Monaten.
Ich spiele seit mehr als 6 Jahre intensiv Online Casinos, sogar mit einer extra angefertigten Email)ca. 50 Angebote pro Tag bekomme ich!) .
Und Ob Costa Rica , Curacao oder Malta oder sonst wer , keiner hat solche Probleme gemacht! Das ist das erste mal das mein Geld NICHT kommt.
Natürlich haben Costa Rica oder Curacao Lizenzen mir hin und wieder Probleme wegen Wager gemacht und Bonusbedingungen , aber Auszahlungsprobleme habe ich zum ersten mal.
Abhaken , weiter machen. Jedoch mit mehr Vorsicht. Ich hatte vor Tumblewins gewarnt , die Lizenz ist irrelevant , es sieht Betsolino zum verwechseln änlich! Sowas ist mir NUR vorgekommen bei "Partnercasinos".
Auch wenn Tumblewins eine anderen Besitzer angibt , bin ich mir sehr sicher das Betsolino dazu gehört!
Snatchcasino hatte ich eine Auszahlung letztes jahr - ohne Probleme.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.