Саме тому я такий скептичний. Завжди ті самі речення без причини, тривалості, нічого.
Ми також отримуємо ту саму відповідь, яку Betsolino пише тут у розділі скарг електронною поштою чи в чаті.
Нічого не станеться, більше часу = більше грошей.
That's exactly why I'm so skeptical. Always the same sentences without a reason, a length of time, nothing.
We also receive the exact same answer that Betsolino writes here in the complaints section via email or live chat.
Nothing will happen, more time = more money.
Genau deshalb bin ich so skeptisch. Immer die gleichen Sätze ohne einen Grund , eine Zeitdauer , nichts.
Genau diese Antwort, wie sie Betsolino hier bie den Beschwerden schreibt , bekommen wir auch per Email oder im Live Chat zu hören.
Da wird nichts passieren , mehr Zeit `= mehr Geld.
Зараз на Trustpilot немає нових скарг, лише 3, яких я не можу зрозуміти. Є 12 повідомлень про Casino Guru. Ну люди, якщо ви не скаржитеся і не будете писати відгуки, вони будуть продовжувати обманювати.
There are currently no new complaints circulating on trustpilot, only 3, which I cannot understand. There are 12 reported on Casino Guru. Well, people, if you do not complain and do not write reviews, they will continue to cheat.
Ist zur zeit keine neue Beschwerde im Umlauf bei trustpilot nur 3 das kann ich nicht verstehen bei Casino guru sind 12 gemeldet. nun leute wenn ihr euch nicht beschwert und keine Rezensionen schreibt machen diese betrügen weiter
Я більше не бачу їх у результатах пошуку. Коли я шукаю Betsolino, я знаходжу лише цю тему форуму.
I don’t see them anymore in my search results. When I’m searching for Betsolino I only find this forum thread.
Я намагався з’ясувати, що може стояти за цією проблемою, і дізнався, що казино не має ліцензії на Нідерланди, тому воно вам не відображається. Тож схоже, що ви, ймовірно, навіть не побачите цього. 😕
I tried to find out what might be behind this problem and I learned that the casino doesn't have a license for Netherlands, so that's why it's not showing up for you. So it looks like you probably won't even see it. 😕
Гаразд, це дивно! Я до минулого тижня чудово бачив огляд… А тепер його немає
Okay that’s strange! I till last week I saw the review perfectly… And now it’s gone
Так, мабуть, ви зможете бачити лише ті казино, які мають ліцензію KSA. У будь-якому випадку, якщо щось зміниться і ви отримаєте нову інформацію, я думаю, ми всі це вітаємо.
Yes, apparently you will only be able to see casinos that have a KSA license. Anyway, if something changes and you happen to get some new information I think we all welcome it.
Зараз скарги масово закриваються як невирішені.
Це казино - чисте шахрайство
Now the complaints are being closed as unresolved in droves.
This casino is pure fraud
jetzt werden die Beschwerden reihenweise als ungelöst geschlossen.
Dieses Casino ist der reinste Betrug
Я думаю, що Casino Guru нічого не зможе зробити, якщо оператор казино не зв’яжеться.
Це просто марна трата часу. Моє останнє прохання Ірина чат запевнила!!! Ось оплата
Обробляється поступово через забагато виплат
Ми дуже цінуємо ваше терпіння, оскільки ми працюємо з довгою чергою платежів. Ми докладаємо всіх зусиль, щоб вирішити цю проблему, і незабаром ваш платіж буде розглянуто.
1
I think Casino Guru can't do anything if the casino operator doesn't get in touch.
It's just a waste of time. My last request was assured by Irina chat!!! That the payment
Gradually processed due to too many payouts
Your patience is greatly appreciated as we work through a long queue of payments. We're making every effort to resolve this issue, and your payment will be addressed soon.
1
Ich denke das Casino guru nichts machen kann den wenn der Casino Betreiber sich nicht melden.
Ist nur Zeitverschwendung. Meine letzte Anfrage wurde von Irina chat versichert!!! Das die Auszahlung
Nach und nach bearbeiten werden wegen zu vielen Auszahlung ist
Your patience is greatly appreciated as we work through a long queue of payments. We're making every effort to resolve this issue, and your payment will be addressed soon.
1
Тепер Ірина каже, що зараз у мене немає жодного відкритого зняття… Про це вона розповіла в чаті. Але я точно маю два зняття коштів, які ще не оброблені. Статус ОК встановлений давно, але гроші досі не надходять.
Irina now says I don’t have any open withdrawals at this moment…. She said that in live chat. But I definitely have two withdrawals that aren’t processed yet. The status is set to OK long time ago, but still no money has arrived.
Куди я можу надіслати скріншоти розмови в чаті. Схоже, Betsolino грає в іншу гру, щоб тримати своїх клієнтів у сумнівах!
Where can I send screenshots of the live chat conversation. It looks like Betsolino is playing another game to keep their costumers in doubt!
У мене є гарні новини: оскільки вони не відповіли місцевій владі, розслідування шахрайства було направлено до влади Великобританії. Ми змусимо цих шахраїв заплатити.
I have some pretty good news, as they failed to respond to the local authorities, the investigation on fraud has been sent to the authorities in the UK. We will make these scammers pay.
Тепер вони повернули моє зняття і сказали, що я не ставив його 3 рази, але я майже впевнений, що поставив 150 євро до того, як зробив зняття, і тепер вони не скажуть мені, скільки ще я маю поставити. лол
Now they returned my withdraw and said i have not wagered it 3 times but im pretty sure i wagered 150€ before i made the withdraw and now they wont tell me how much more i have to wager. lol
Тільки зараз? Потім вони, мабуть, хотіли вам заплатити..
Just now? Then they apparently wanted to pay you..
Jetzt gerade eben? Dann wollten sie dich scheinbar bezahlen..
Я зв’язався зі службою підтримки в реальному часі, і замість автоматичної відповіді вони сказали мені, що я зробив недостатньо ставок, але для мене це просто звучить як ще одне виправдання, вони відмовляються сказати мені, скільки я маю поставити
I contacted live support and instead of automated reply now they told me that i have not wagered enough but for me it just sounds like another excuse, they refuse to tell me how much i have to wager
Будемо сподіватися, що влада вчинить правильно! Крім того, у чаті зі мною сьогодні вони не дали фіксованих відповідей… Ірина також не була привітною, але вона сказала, що розбереться з банком!
Lets hope the authorities will do the right thing! Also in live chat with me today they didn’t give fixed answers… Irina wasn’t friendly neither but she said the will investigate it with the bank!
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.