Tumblewins - це фальшиве та шахрайське казино. Отримайте готівку протягом тижнів. Немає контакту, немає відповіді. Чому гуру казино не дозволяють нам додати цей сайт tumblewins до чорного списку?
Tumblewins is a fake and scam casino. Cash out over weeks pending. No contact, no answer. Why casino guru don't let us to blacklist this tumblewins site?
Привіт,
Хоча я розумію, що деякі гравці вважають чорні списки корисною практикою, я не дуже впевнений, які наслідки. Коли ви говорите, що хотіли б заборонити казино, ви маєте на увазі приховати це від гравців? Його рецензія зникне?
Припустімо на мить, що ми «ховаємо» властивості казино. Чи виграють від цього інші? яка ваша думка
Тепер усі гравці можуть переглянути відгуки користувачів, обговорити питання на форумі, переглянути скарги, дізнатися, що ми не рекомендуємо там грати. Як ви думаєте, приховування всього цього допоможе іншим приймати зважені рішення?
Більшість людей у Casino Guru вважають, що це було б поганим рішенням.
Hello,
Although I can appreciate that some players think blacklisting is a worthwhile practice, I am not too sure what the effects are. When you say you would like to ban the casino, do you mean to hide it from players? Shall its review vanish?
Assume for a moment that we "hide" the casino properties. Would others gain from it? What is your opinion?
Now all players are welcome to browse its user feedback, discuss issues on the forum, view the complaints, find out that we do not recommend playing there. Do you think hiding all of these would help others make informed decisions?
Most people at Casino Guru think that would be a bad call.
Щодо CIL, ви читали це?
«На жаль, CIL не представлена в Інтернеті, і інформація про них дуже мізерна, тому незрозуміло, що саме вимагається від ліцензіатів, щоб вони могли працювати. Також, здається, мало уваги приділяється процедурам відповідального проведення азартних ігор і немає офіційних скарг Процедура для гравців ставить під сумнів безпеку та надійність казино, що працюють за цією ліцензією, тому гравці повинні бути обережними з тим, на яких сайтах вони вибирають гру».
( https://casino.guru/licensing-authorities/curacao-license-2 👈)
Regarding CIL, have you read this?
"Unfortunately, C.I.L. has no presence online and information about them is very scarce, so it is unclear exactly what is required of licensees for them to be able to operate. There also appears to be little attention to responsible gambling procedures, and no formal complaints procedure for players. This casts a lot of doubt on the safety and reliability of casinos operating under this license, and so players should be careful about which sites they choose to play at."
(https://casino.guru/licensing-authorities/curacao-license-2 👈)
Так, як гравець, ви завжди повинні бути обережними, де граєте, і, можливо, уникати цих нових казино. Ми можемо тільки скаржитися і чекати, поки казино зникнуть з ринку, і грати тільки в легальних казино. Ми вчимося лише на досвіді, і цей гуру дошки та інші дошки корисні, тому що зрештою ми вирішуємо, хто виживе, тому що без гравців немає казино 🤷♀️
Yes, as a player you always have to be careful where you play and maybe avoid these new casinos. We can only complain and wait until the casinos disappear from the market and only play in legal casinos. We only learn from experience and this board guru and other boards are helpful because in the end we are the ones who decide who survives because without players there are no casinos 🤷♀️
Ja man muss als Spieler immer aufpassen wo man spielt .und vielleicht diese neue Casinos vermeiden wir können uns nur beschweren und abwarten bis die casino von Markt verschwinden und nur noch in legaler Casino spielen wir Lehren nur aus Erfahrung und diese Board guru und andere board sind hilfreich denn am ende sind wir die entscheiden wer überlebt denn ohne Spieler kein Casinos 🤷♀️
Я так само думаю! Є кращі казино, на даний момент я успішно граю в іншому казино, з повагою Джованні
I think the same! There are better casinos, at the moment I am playing at another casino with success, best regards Giovanni
Das gleiche denke ich auch! haber gibt besser casino zurzeit spiele ich eine andere casino mit erfolg mfg Giovanni
Тож я радий, що у вас усе добре принаймні деінде. Я сподіваюся, що так і надалі буде, і вам також вдасться вирішити проблему з цим казино.
Згідно зі скаргою, яку я бачив, найближчим часом потрібно зв’язатися з казино, щоб ми побачили. 🙂
So I am glad that you are doing well at least elsewhere. I hope that it will continue and that you will also manage to solve the problem with this casino.
According to the complaint I have seen, the casino should be contacted soon so we will see. 🙂
Так, як гравець, ви завжди повинні бути обережними, де граєте, і, можливо, уникати цих нових казино. Ми можемо тільки скаржитися і чекати, поки казино зникнуть з ринку, і грати тільки в легальних казино. Ми вчимося лише на досвіді, і цей гуру дошки та інші дошки корисні, тому що зрештою ми вирішуємо, хто виживе, тому що без гравців немає казино 🤷♀️
Yes, as a player you always have to be careful where you play and maybe avoid these new casinos. We can only complain and wait until the casinos disappear from the market and only play in legal casinos. We only learn from experience and this board guru and other boards are helpful because in the end we are the ones who decide who survives because without players there are no casinos 🤷♀️
Ja man muss als Spieler immer aufpassen wo man spielt .und vielleicht diese neue Casinos vermeiden wir können uns nur beschweren und abwarten bis die casino von Markt verschwinden und nur noch in legaler Casino spielen wir Lehren nur aus Erfahrung und diese Board guru und andere board sind hilfreich denn am ende sind wir die entscheiden wer überlebt denn ohne Spieler kein Casinos 🤷♀️
Я думаю, що ви досить добре підсумували це. Для гравців важливо знайти якомога більше інформації, і коли ви говорите про свіжі казино, це особливо важливо в таких випадках. У більшості випадків ми не маємо великого досвіду від гравців відразу, і важко оцінити, чи буде казино хорошим чи ні. І тому я б грав у тих, у яких особисто я маю перевірений послужний список і не маю великих проблем. Згодом я, ймовірно, шукав би інших, але мені було б цікаво подивитися, як там повелося іншим гравцям і через що вони пройшли. Без цього я б нікуди не вносив гроші. 🙂
I think you summed it up pretty well. It's important for players to find as much information as possible and when you talk about fresh casinos it's especially important in cases like this. Most of the time we don't have much experience from the players right away and it's hard to evaluate whether a casino will be good or not. And that's why I would play in the ones that I personally have a proven track record and not have big problems. Over time I would probably look for others but I would be interested to see how other players have fared there and what they went through. Without that I wouldn't have deposited anywhere. 🙂
Betsolino щойно відповів на мою скаргу, але я все ще маю дуже мало надії.
Я думаю, що це скоріше питання часу, коли відмовляються від казино.
Просто хотів повідомити вас.
Betsolino has just responded to my complaint, but I still have very little hope.
I think it's more a matter of time hesitation from the casino.
Just wanted to let you know.
Betsolino hat soeben auf meine Beschwerde reagiert , habe dennoch sehr sehr wenig Hoffnung.
Ich denke es ist eher Zeit zögern vom Casino.
Wollte es Euch nur Wissen lassen.
Betsolino щойно відповів на мою скаргу, але я все ще маю дуже мало надії.
Я думаю, що це скоріше питання часу, коли відмовляються від казино.
Просто хотів повідомити вас.
Betsolino has just responded to my complaint, but I still have very little hope.
I think it's more a matter of time hesitation from the casino.
Just wanted to let you know.
Betsolino hat soeben auf meine Beschwerde reagiert , habe dennoch sehr sehr wenig Hoffnung.
Ich denke es ist eher Zeit zögern vom Casino.
Wollte es Euch nur Wissen lassen.
Хм, але наразі жодна скарга не мала більш конкретного пояснення. Принаймні я такого ніде не бачив. Тож я сподіваюся, що ми з вами незабаром дійдемо до цього, і це можна буде вирішити.😕
Hmm but so far no complaint has had a more concrete explanation. At least I haven't seen it anywhere. So I hope that we and you will get to it soon and it can be resolved.😕
Саме тому я такий скептичний. Завжди ті самі речення без причини, тривалості, нічого.
Ми також отримуємо ту саму відповідь, яку Betsolino пише тут у розділі скарг електронною поштою чи в чаті.
Нічого не станеться, більше часу = більше грошей.
That's exactly why I'm so skeptical. Always the same sentences without a reason, a length of time, nothing.
We also receive the exact same answer that Betsolino writes here in the complaints section via email or live chat.
Nothing will happen, more time = more money.
Genau deshalb bin ich so skeptisch. Immer die gleichen Sätze ohne einen Grund , eine Zeitdauer , nichts.
Genau diese Antwort, wie sie Betsolino hier bie den Beschwerden schreibt , bekommen wir auch per Email oder im Live Chat zu hören.
Da wird nichts passieren , mehr Zeit `= mehr Geld.
Саме тому я такий скептичний. Завжди ті самі речення без причини, тривалості, нічого.
Ми також отримуємо ту саму відповідь, яку Betsolino пише тут у розділі скарг електронною поштою чи в чаті.
Нічого не станеться, більше часу = більше грошей.
That's exactly why I'm so skeptical. Always the same sentences without a reason, a length of time, nothing.
We also receive the exact same answer that Betsolino writes here in the complaints section via email or live chat.
Nothing will happen, more time = more money.
Genau deshalb bin ich so skeptisch. Immer die gleichen Sätze ohne einen Grund , eine Zeitdauer , nichts.
Genau diese Antwort, wie sie Betsolino hier bie den Beschwerden schreibt , bekommen wir auch per Email oder im Live Chat zu hören.
Da wird nichts passieren , mehr Zeit `= mehr Geld.
Зараз на Trustpilot немає нових скарг, лише 3, яких я не можу зрозуміти. Є 12 повідомлень про Casino Guru. Ну люди, якщо ви не скаржитеся і не будете писати відгуки, вони будуть продовжувати обманювати.
There are currently no new complaints circulating on trustpilot, only 3, which I cannot understand. There are 12 reported on Casino Guru. Well, people, if you do not complain and do not write reviews, they will continue to cheat.
Ist zur zeit keine neue Beschwerde im Umlauf bei trustpilot nur 3 das kann ich nicht verstehen bei Casino guru sind 12 gemeldet. nun leute wenn ihr euch nicht beschwert und keine Rezensionen schreibt machen diese betrügen weiter
Я більше не бачу їх у результатах пошуку. Коли я шукаю Betsolino, я знаходжу лише цю тему форуму.
I don’t see them anymore in my search results. When I’m searching for Betsolino I only find this forum thread.
Я намагався з’ясувати, що може стояти за цією проблемою, і дізнався, що казино не має ліцензії на Нідерланди, тому воно вам не відображається. Тож схоже, що ви, ймовірно, навіть не побачите цього. 😕
I tried to find out what might be behind this problem and I learned that the casino doesn't have a license for Netherlands, so that's why it's not showing up for you. So it looks like you probably won't even see it. 😕
Гаразд, це дивно! Я до минулого тижня чудово бачив огляд… А тепер його немає
Okay that’s strange! I till last week I saw the review perfectly… And now it’s gone
Так, мабуть, ви зможете бачити лише ті казино, які мають ліцензію KSA. У будь-якому випадку, якщо щось зміниться і ви отримаєте нову інформацію, я думаю, ми всі це вітаємо.
Yes, apparently you will only be able to see casinos that have a KSA license. Anyway, if something changes and you happen to get some new information I think we all welcome it.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.