2 р. тому
Тут ви можете обговорити Betsafe Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
BETSAFE, Betsson Group: Найгірше казино в історії
Будучи частиною Betsson Group, я вірив і довіряв цій компанії під назвою Betsafe
Я створив свій обліковий запис, вніс депозит, грав і отримав кілька прибутків (160,05)
Однак сайт поки що не заплатив за моє зняття
Отже, це шахрайський сайт: він існує лише для отримання реєстрацій і депозитів і не платить гравцеві, який щось виграє
Я хотів би повернути гроші на свій рахунок (160,05), щоб продовжити гру
До того часу мої думки про цю компанію негативні
BETSAFE, of Betsson Group: The worst casino ever
As part of the Betsson Group, I believed and trusted in this company named Betsafe
I created my account, deposited, played and done a few profits (160,05)
However, the site has not paid for my withdrawal so far
So, it is a scam site: it exists only to receive registrations and deposits, and does not pay the player who wins something
I would like to get my money back to my account (160,05) to continue playing
Until then, my thoughts are negative about this company
Привіт, я можу запитати вас, коли ви подали запит на зняття? Я бачу, що ви вже подали скаргу щодо цього питання. Є навіть дві скарги щодо одного питання. Будь ласка, повідомляйте Крістіні всі подробиці, вона вже відповіла вам. Я сподіваюся, що все буде добре.
Hello, may I ask you when did you request the withdrawal? I can see you have already submitted a complaint regarding this issue. There are even two complaints regarding to the same issue. Please keep Kristina informed with all details, she already answered you. I hope all things will be alright.
Вітаю, лише люб’язне зауваження: «Може минути деякий час, перш ніж ваші гроші з’являться на вашому рахунку. Ця затримка може бути спричинена незавершеною перевіркою KYC або великою кількістю запитів на зняття коштів.
Ось чому ми радимо гравцям бути терплячими, повністю співпрацювати з казино та чекати щонайменше 14 днів після запиту на зняття коштів, перш ніж подавати скаргу ».
Тому я прошу вас запастися терпінням.
Hello just a kind note: "It may take some time before your money appears in your account. This delay may be caused by unfinished KYC verification or a high volume of withdrawal requests.
That’s why we advise players to be patient, cooperate fully with casino, and wait at least 14 days after requesting their withdrawals before submitting a complaint."
So I ask you kindly to be patient.
У мене були ті самі проблеми, про які говорив користувач "ALEXS81".
Я не знаю, чому веб-сайт надає послуги для бразильців, оскільки він не надає необхідних засобів для зняття коштів для бразильських клієнтів.
Вони навіть не запитують необхідні дані для виведення коштів до Бразилії, вони явно неповні. Вилучення ніколи не буде зроблено з даними, які вони запитують.
Вони також не дозволяють використовувати цифровий гаманець для зняття коштів.
Один із найгірших досвідів, які я коли-небудь мав на будь-якому веб-сайті. Гроші там лежать, я просто відмовився їх знімати, бо це неможливо.
I had the same problems that user "ALEXS81" talked about.
I don't know why the website provides services for brazilians, as it does not provide the necessary means to make a withdrawal for brazilian customers.
They don't even request the necessary data to make a withdrawal to Brazil, it is clearly incomplete. A withdrawal would never be made with the data they request.
They also do not allow a digital wallet to be used for withdrawals.
One of the worst experiences I've ever had on any website. The money is sitting there, I just gave up withdrawing it because it's impossible.
Привіт, я бачу, що у вас також проблеми з виведенням. Але які дані вимагає від вас казино? Ви намагаєтеся зняти так само, як внесли? Як довго ви намагалися зняти гроші?
Дайте мені знати, щоб ми спробували допомогти, якщо зможемо.
Hi, I see you also have a problem with the withdrawal. However, what kind of data does the casino require from you ? Are you trying to withdraw the same way you deposited ? How long have you been trying to withdraw the money ?
Let me know so we can try to help if we can.
Після публікації тут нам вдалося вирішити це за допомогою підтримки betsson, яка належить до тієї ж групи.
Вважайте це питання вирішеним.
After posting here we managed to resolve it with betsson support, which is from the same group.
Consider this issue resolved.
Що ж, я радий чути, що вашу проблему зі зняттям коштів вирішено. 😉
До якого рішення ви врешті дійшли, якщо я можу знати?
Well, I'm glad to hear that your withdrawal problem has been solved. 😉
What solution did you eventually come to if I may know ?
Ми, бразильці, надаємо номер агентства та номер рахунку для зняття коштів.
Betsafe має пробіл під назвою «bank BRUNCH NAME», тоді як насправді це має бути «номер агентства».
Я також маю сказати, що банківський BRUNCH NUMBER також буде іншим, оскільки він відноситься до тризначного коду банку, а не до номера агентства.
Служба підтримки Betsson помітила це та повідомила про це. Потім стало легко.
We brazilians provide the agency number and account number to make withdrawals.
Betsafe has a space called "bank BRUNCH NAME" when it should actually be "agency number".
I also need to say that the bank BRUNCH NUMBER would also be different, as it refers to the bank's three-number code and not the agency number.
Betsson support noticed this and reported it. Then it became easy.
Дякуємо, що описали, як ви вирішили проблему. Можливо, це буде корисно для інших гравців, які можуть мати таку ж проблему. Я також радий, що ти отримав свої гроші.
У будь-якому випадку, чи збираєтеся ви залишитися в цьому казино, оскільки все закінчилося добре, чи збираєтеся грати в іншому місці?
Thank you for describing how you solved the problem. Maybe it will be helpful for other players who might have the same issue. I'm also glad you got your money.
Anyway, are you going to stay with this casino since everything turned out well in the end or are you going to play elsewhere ?
Це нормально, я думаю, я міг би залишитися, але є кращі варіанти.
It's ok I think I could stay but there are better options out there.
Хм, я запитав, тому що більшість гравців після проблеми переходять до іншого казино, і лише деякі дають ще один шанс. Але дякую за чесну відповідь.
Сподіваюся, у вас буде все добре, якщо ви спробуєте знову.
Успіхів і приємних вражень. 😊
Hmm, I asked because most of the players go to another casino after the problem and only a few give another chance. But thank you for your honest answer.
I hope you will do well here if you try again.
Good luck and have a more pleasant experience. 😊
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.